quote:Op woensdag 16 november 2011 23:15 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik was zo vrijtot nu toe al mijn poedelpunten zelf moeten doen. Is dat eigenlijk niet een taak voor de vraagsteller
Die had je van mij.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:59 schreef ß het volgende:
[..]
1 voor lubje
[..]
en 2 voor mij.
Poedelpunten #2412 - #2500
Tsjah, ik heb er een stuk meer verdiend dan in die lijst staat, maar ze zijn toch nutteloosquote:Op woensdag 16 november 2011 23:15 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik was zo vrijtot nu toe al mijn poedelpunten zelf moeten doen. Is dat eigenlijk niet een taak voor de vraagsteller
quote:Op woensdag 16 november 2011 23:29 schreef plagvreugd het volgende:
nee dat eehm... vrij aanwezige griekenlandmens.
Stand #2482quote:
Stand #2482quote:
das al weer 4 !quote:
5quote:Op donderdag 17 november 2011 00:04 schreef Mark het volgende:
En ik meen dat hij ook nog in Love Actually zit, maar da's een gok
Arie voor intimiquote:
Stand #2482quote:Op donderdag 17 november 2011 00:16 schreef plagvreugd het volgende:
gewoon een minister zonder portefeuille?
sarcozy is president ja.quote:
Oh ja, toen Bos wegging was de Jager ook even demissionair minister. Bedoelde eigenlijk Donner, maar goed is goedquote:
Ja hij zou zich niet zo senang voelen in een kabinet Pvda-CDA-CU dacht ik zo, toen had ie een vakantiebaantje op de Antillen.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:35 schreef Baszh het volgende:
Kamp was er enkel in balkie 1, 2 en 3 zie ik
'quote:
Das een heel stuk dichterbij dan Saoedi-Arabie. Sterker nog, Brunei ligt op een eiland dat ook deels Indonesisch is. En dus deels van een ander land, hetgeen het land is dat ik zoek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't fair, it's just fairer than death (William Goldman)
ga je gangquote:Op donderdag 17 november 2011 02:05 schreef lubje25 het volgende:
Nog iemand wakker? Ik wil wel een opstarter doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog lang niet af, rustig maar. Ben nog wel even bezig, tot een uur of 3quote:Op donderdag 17 november 2011 02:13 schreef MREn het volgende:
Goed verslag.
"Dit betekend"
"De vertelde tijd is ongeveer een aantal dagen. Dit kun je zien aan het feit dat er geen flashbacks/toekomstbeelden zijn, en alle avonturen zich achter elkaar afspelen."
Zou bij mij blij mogen zijn met een 6, maar ik geef geen Nederlands.
Maleisië?quote:Op donderdag 17 november 2011 02:15 schreef plagvreugd het volgende:
Komt die opstartvraag nog? Niemand zin om mijn ouwe vraag in te koppen?
Voor wat directe kritiek ben je altijd welkomquote:Op donderdag 17 november 2011 02:14 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nog lang niet af, rustig maar. Ben nog wel even bezig, tot een uur of 3![]()
Stand #2482quote:
Ik ging me even omkleden maar nu is de vraag al juist beantwoordquote:Op donderdag 17 november 2011 02:15 schreef plagvreugd het volgende:
Komt die opstartvraag nog? Niemand zin om mijn ouwe vraag in te koppen?
Stand #2482:quote:Op donderdag 17 november 2011 02:21 schreef plagvreugd het volgende:
als basmati goed is, dan pandan ook.
Jaquote:
Ja.quote:
nee, maar alvast wel een Nederlanderquote:
Er is nog een bekendequote:Op donderdag 17 november 2011 02:39 schreef outtayourleague het volgende:
Muskens Eijk en Bär zijn de enige namen die ik altijd onthou van die bisschoppen
quote:
quote:
Ik had zo veel goed kunnen rekenen hier.quote:
Waar gaat dit over?quote:Een andere veel voorkomende verklaring is het bestaan van grote methaanvoorraden die diep in de zee voorkomen. Soms ontsnapt een grote hoeveelheid methaan of methaanhydraat die opstijgt naar het oppervlak. De draagkracht van water neemt af als daar gasbelletjes in voorkomen. Hierdoor kunnen schepen in zeer korte tijd zinken zonder dat ze de kans krijgen om nog een noodsignaal uit te zenden. Doordat methaan een lagere dichtheid heeft dan lucht zal het verder stijgen. Een vliegtuig dat door lucht met een grote concentratie methaan vliegt kan daardoor in problemen raken, enerzijds doordat het zuurstofgehalte afneemt en de verbranding in de motoren wordt verstoord, anderzijds doordat het methaan kan ontbranden.
Stand #2482:quote:
quote:Roy Neary is monteur bij een elektriciteitsbedrijf. Hij is getrouwd met Ronnie, een wat materialistische vrouw. Op een avond gaat hij erop uit in zijn auto om een stroomstoring te onderzoeken. Bij een spoorwegovergang slaat zijn motor af. Tegelijkertijd treden er vreemde lichtverschijnselen op en voorwerpen in zijn auto beginnen te zweven.
Zo moet het toch lukken..quote:Bij een groot aantal mensen gaat er om onverklaarbare redenen een melodie van vijf noten in hun hoofd zitten: G, A, F, F minus 1 octaaf, C. Ook de wetenschappers ontdekken deze sequentie van muzieknoten in de buitenaardse berichten. Op TV zijn beelden te zien van over de hele wereld waarin onverklaarbare massapsychosen plaatsvinden die allemaal samenhangen met de vijftonige melodie of met Devil's Tower.
neequote:Op donderdag 17 november 2011 03:19 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Zo moet het toch lukken..
Bovengevraagde foto is Richard Dreyfuss,acteur uit de eerder bedoelde film Close Encounters of the Third Kind, valt me n beetje tegen jongensquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |