hihi...quote:
Mmmm.... Graagquote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 18:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mmmm.... Graag![]()
Oh, en Martijn![]()
Ik had hem een smsje gestuurd of hij het volgende voor me mee wilde nemen: "brood, beschuit en soep".
Komt hij net thuis. "Heb geloof ik je berichtje verkeerd gelezen"
Dit is wat hij had gekocht:
• brood
• beschuit
• zeebanket
• chocoladekoekjes
• zure matjes
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be someone that makes you happy
Haha klopt en ik vind de bijdrage van V1z, aurum en uniek ook altijd fijn! En eerlijk!quote:Op woensdag 16 november 2011 19:40 schreef Goodbye het volgende:
Elk afvaltopic heeft een loveli nodig
Dat ja! De eiwitten-en-genoeg-eten-squadquote:Op woensdag 16 november 2011 19:40 schreef Nallie het volgende:
[..]
Haha klopt en ik vind de bijdrage van V1z, aurum en uniek ook altijd fijn! En eerlijk!
quote:Op woensdag 16 november 2011 19:38 schreef Nallie het volgende:
Go Coco
Nou ik steek de bleekselderij echt liever daar dan in mijn mondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Zekerrrrrquote:Op woensdag 16 november 2011 19:40 schreef Nallie het volgende:
[..]
Haha klopt en ik vind de bijdrage van V1z, aurum en uniek ook altijd fijn! En eerlijk!
quote:Op woensdag 16 november 2011 19:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nou ik steek de bleekselderij echt liever daar dan in mijn mond
Jij eet ook over het algemeen heel netjes vind ik!quote:Op woensdag 16 november 2011 19:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zekerrrrr![]()
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar ik heb zoveel geleerd over voeding in dit topic!
Heb je m'n lijstje van vandaag gezien?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jij eet ook over het algemeen heel netjes vind ik!En je geniet ook van lekkers
En hebt een prima figuurtje
Teeheequote:Op woensdag 16 november 2011 18:23 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Mag ik hem complimenteren met zijn snoepkeuze?
Komkommerquote:Op woensdag 16 november 2011 19:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Coco, heb de spinazie nog in mijn oren, magere kwarktoefjes op mijn tepels en een bleekselderij als staart
De komkommer hebben we het even niet over ok?
Vind ik voor iemand met jouw figuur best meevallen hoor! Wat lekkers mag dan bestquote:Op woensdag 16 november 2011 19:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heb je m'n lijstje van vandaag gezien?Ik ben nogal een snoepkont
Ohja, dat laatste klopt inderdaad wel!quote:Op woensdag 16 november 2011 19:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Vind ik voor iemand met jouw figuur best meevallen hoor! Wat lekkers mag dan bestEn je eet niet iedere dag stokbrood met smeersels
Nouja bij jou valt de regelmaat me iig altijd op
Netjes OLD met T-tjes.
Uniek + Coco
Dat vind ik toch niet héél saaiquote:Op woensdag 16 november 2011 20:00 schreef sigme het volgende:
En maar weer eens een saaie lijst
• kwartier roeien
• yoghurt met muesli
• 2 roggebrood pindakaas
[*]1 kg groente / fruit
• 5 boterhammen vleesbeleg
• 2,5 bastognekoek
• 1 port
• avondeten: pond sperziebonen, opscheplepel rijst/gehakt, pindasaus
• toe: kwart ananas en klein plakje spekkoek
De roeimasjien is weer opgesteld, omdat ik niet meer kan hardlopen om 5 u 's ochtends. Gladheid in het aardeduister is me te eng. Dus nu ga ik touwtjespringen met rekstokoptrekken afwisselen met roeien.
Dat eet ik ja elke kantoordagquote:Op woensdag 16 november 2011 20:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat vind ik toch niet héél saai
Desalnietteplus blijft het imponerendquote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:16 schreef Nallie het volgende:
Ik heb ruim een half uur hardgelopen en de kou viel me alles mee! Alleen in t donker is niet het meest handig, maar goed.
En net mn D op: omelet van 2 eieren met courgette en een blikje tonijn met kappers, tomaat, beetje mosterd en beetje light mayo en een cracker.
Best oke!
Mooi ding. Verder heb ik geen idee.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Zal ik deze kopen? (nog 1 stap te gaan met ideal)
http://www.neck.nl/produk(...)vvu6wCFcMl3godJVhknw
Mooi inderdaad, nah, mijn nieuwe winterband is duurder dus dit kan er wel bijquote:Op woensdag 16 november 2011 20:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Mooi ding. Verder heb ik geen idee.
Dat is op zich wel goed, weinig hulpstukken te krijgen maar die hoef ik ook niet. En hij ziet er echt super uit, nog nooit van gehoord inderdaad.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:24 schreef conleche het volgende:
Ik heb echt nog nooit van dat merk gehoord. Hij ziet er wel kek uit! Zelf zou ik dan eerst even op onderzoek uitgaan. Reviews lezen en zo.
Ik niet, ik stuur gewoon uniek op onderzoek uit. Uniek, wel dat ding flink mishandelen he, en dan laten weten of 'ie het blijft doen.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:24 schreef conleche het volgende:
Ik heb echt nog nooit van dat merk gehoord. Hij ziet er wel kek uit! Zelf zou ik dan eerst even op onderzoek uitgaan. Reviews lezen en zo.
Supervers broodquote:Op woensdag 16 november 2011 20:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik niet, ik stuur gewoon uniek op onderzoek uit. Uniek, wel dat ding flink mishandelen he, en dan laten weten of 'ie het blijft doen.
Goed stevig deeg laten kneden enzo, om dan supervers en slank-gezond brood te eten!
En die 5 jaar garantie moet je ook testen, dus na 4,5 jaar moet er eigenlijk iets afbreken. Dan kan ik ergens medio 2016 besluiten of ik er ook een neem.
Wat is je budget?quote:Op woensdag 16 november 2011 20:33 schreef Probability het volgende:
Heeft iemand nog tips voor een leuk hotel in Brussel?
We zijn met z'n 3en en denk max 30-40 p.p. dus 90-120 samen. (Dus kamer voor 3 mensen)quote:
Koop dan die broodbakmachinequote:Op woensdag 16 november 2011 20:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Supervers brood![]()
Ik wil daarom stiekem een broodbakmachine, zodat ik er spul in kan flikkeren en dan vaak vers brood kan etenZelf brood bakken vind ik in theorie heel leuk, in de praktijk heb ik de rust niet in m'n kont
Besteld en betaald... jullie horen het welquote:Op woensdag 16 november 2011 20:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik niet, ik stuur gewoon uniek op onderzoek uit. Uniek, wel dat ding flink mishandelen he, en dan laten weten of 'ie het blijft doen.
Goed stevig deeg laten kneden enzo, om dan supervers en slank-gezond brood te eten!
En die 5 jaar garantie moet je ook testen, dus na 4,5 jaar moet er eigenlijk iets afbreken. Dan kan ik ergens medio 2016 besluiten of ik er ook een neem.
O misschien willen we wel 2 nachtjes ipv 1!!quote:Op woensdag 16 november 2011 20:36 schreef Probability het volgende:
[..]
We zijn met z'n 3en en denk max 30-40 p.p. dus 90-120 samen. (Dus kamer voor 3 mensen)
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Koop dan die broodbakmachine. Ok, zodra je je baan hebt dan.
Prob, dit iets voor jullie? Van de flair site, staan altijd leuke arrangementen op!quote:Op woensdag 16 november 2011 20:39 schreef Probability het volgende:
[..]
O misschien willen we wel 2 nachtjes ipv 1!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be someone that makes you happy
Heb zelf in het NH gezeten, maar ik ga ook niet voor minder dan 4 ****quote:Op woensdag 16 november 2011 20:36 schreef Probability het volgende:
[..]
We zijn met z'n 3en en denk max 30-40 p.p. dus 90-120 samen. (Dus kamer voor 3 mensen)
Eentje van de Kruidvat geloof ikquote:Op woensdag 16 november 2011 20:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
Denk dat ik dat ga doen ja!Okee dus eigenlijk wil ik hem niet-zo-stiekem
Tzt ga ik wel aan XMert vragen wat voor een zij er heeft
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:41 schreef Nallie het volgende:
[..]
Prob, dit iets voor jullie? Van de flair site, staan altijd leuke arrangementen op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worry is a misuse of imagination
Geen idee! Even kijken!!quote:Op woensdag 16 november 2011 20:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Prob, staat er niks op vakantieveilingen ?
Hotelspecials?
Als je tijd van leven hebt en op tijd je cocokloon met hoepelbellen treft, krijg je misschien wel een stal vol kleine kliederige snotneusjes en dan zal je nog genoeg ziek mogen melden op kantoor.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Inderdaad klinkt ook raar. Bedoel het ook niet helemaal zo. Maar vind het gewoon kut dat het bij sommigen zo opstapelt. Dus dan denk ik, maak mij een weekje ziek of zo in plaats van iemand die al geregeld last heeft nog een pijn/kwaal erbij.
Weet het, het werkt niet zo.
En ik zou het ook liever inderdaad weg kunnen wensen.
Volgens mij staan die dingen bij bosjes op marktplaats - de meeste mensen bakken er eenmaal brood in geloof ik. En voor zover ik weet voldoen de goedkope exemplaren ook prima - heeft Aldi/Lidl er niet af en toe een in het actieassortiment?quote:Op woensdag 16 november 2011 20:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
Denk dat ik dat ga doen ja!Okee dus eigenlijk wil ik hem niet-zo-stiekem
Tzt ga ik wel aan XMert vragen wat voor een zij er heeft
ik heb van het weekeind zo'n ding gekocht bij de lidl, voor 60 euro. Kan kneden (500 watt motor), mixen, maar ook raspen en schaven. En blenderen. Echt geen geld. Ik ben benieuwd hoe lang hij het volhoudt, maar tot nu toe kan ik niet klagen. M'n eerste brooddeeg werd super, hij raspt de kaas goed, en ik heb zelfs al zelf chips gemaakt met dun geschaafde aardappels uit de oven!quote:Op woensdag 16 november 2011 20:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ga het eens checken! Ben benieuwd of ik hem dan wel vaker ga gebruikenquote:Op woensdag 16 november 2011 20:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Volgens mij staan die dingen bij bosjes op marktplaats - de meeste mensen bakken er eenmaal brood in geloof ik. En voor zover ik weet voldoen de goedkope exemplaren ook prima - heeft Aldi/Lidl er niet af en toe een in het actieassortiment?
Dat vroeg ik me idd wel af! Al kwam er uit het apparaat van de paps van een vriendinnetje wel een prima vierkantig brood zónder gat, die erg lekker was en heerlijk rookquote:Op woensdag 16 november 2011 20:55 schreef Tinkepink het volgende:
Ben ikde enige die brood uit de broodmachine niet lekker vind? Het wordt vaak zo'n kleffe homp met een gat erin van dat roerding. Zelf gekneed brood vind ik veel lekkerder
Ik had er een..... maar ik was sneller en vond het leuker als ik het met de hand maakquote:Op woensdag 16 november 2011 20:55 schreef Tinkepink het volgende:
Ben ikde enige die brood uit de broodmachine niet lekker vind? Het wordt vaak zo'n kleffe homp met een gat erin van dat roerding. Zelf gekneed brood vind ik veel lekkerder
Ik ken eigenlijk geen brood uit zo'n machine, maar wel mensen die het ding enthousiast gebruiken.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:55 schreef Tinkepink het volgende:
Misschien iets van fruit eten zodat je weer wat suikers binnenkrijgt voor het sporten? Hoewel je vooral KH's eet. Maar fruit mist sowieso op je lijstje.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:55 schreef -Engel- het volgende:
Lijstje:
O: 2 sneden d. meergranen brood, 4 pl. grillworst, 1 tl chillisaus en 1 gl. water
T: 1 capucinno z. suiker en thee veeeeeeel thee
L: 3 sneden d meergranen brood in totaal 3 pl grillworst en 1 tl mosterd
T: theeeeeee en 1 snee d. meergranen brood 1 pl grillworst rond 16:00
A: prutje van kapucijners, maïs, ui, spekjes en rode saus.... in totaal zo'n 300 gr. vond ik wat weinig dus nog 2 zelfgemaakte pannekoekjes genomen met wat stroop.
+ van de dag: ik heb geen snoep aangeraakt, de luxe broodjes bleven liggen waar ze lagen en ik heb gefietst (i.p.v. de auto te pakken omdat ik het koud vond)
Graag tips voor de beroemde 16:00 dip! En hoe krijgen jullie weer energie als je van een drukke dag thuis komt en dan nog moet sporten(ik voelde me vandaag echt moe en duizelig)
Of een handje nootjes voordat je gaat sporten! Als je regelmatig eet, dus zo'n 6 keer per dag, dan krijg je continu wat binnen, dus blijft je energielevel ook hetzelfde! Snelle suikers zorgen voor een dipje, beter langzame koolhydraten of eiwitten inderdaad!quote:Op woensdag 16 november 2011 21:24 schreef KathyH. het volgende:
[..]
Misschien iets van fruit eten zodat je weer wat suikers binnenkrijgt voor het sporten? Hoewel je vooral KH's eet. Maar fruit mist sowieso op je lijstje.En kweenie wat die grillworst inhoudt, of dat iets goeds voor je doet. En heb hier geleerd dat meer eiwitten eten ook kan helpen! En volkorenbrood!
(Eerste keer dat ik me aan advies geven waag, dus correct me if I'm wrong! Maar dit is wat ik zo even dacht toen ik je lijstje zag.)
Ja precies, maar je hebt wel beide nodig!quote:Op woensdag 16 november 2011 21:28 schreef KathyH. het volgende:
Ohja, fruit zijn dus snelle suikers? En zijn langzame KH's meer in de richting van brood en aardappels en zulks?
Vakantieveilingen gaat niet werken, we willen namelijk met 3 personen en het is altijd voor 2.quote:
Dank!quote:Op woensdag 16 november 2011 21:36 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja precies, maar je hebt wel beide nodig!
Slaap lekker en sterkte morgenochtend!
Lief!quote:Op woensdag 16 november 2011 19:40 schreef Goodbye het volgende:
Elk afvaltopic heeft een loveli nodig
Steek dat advies maar lekker bij je bleekselderij!quote:Op woensdag 16 november 2011 19:30 schreef uniekhoorn het volgende:
V1 jij mag niet zoveel zuipen!
(wanneer ga je eens deze kant op, heb nog wodka maar ook berenburg natuurlijk)
Coco, heb de spinazie nog in mijn oren, magere kwarktoefjes op mijn tepels en een bleekselderij als staart
De komkommer hebben we het even niet over ok?
Het gedeelte voor de eerste komma klonk zo goed, heb de rest dus maar niet gelezen.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Als je tijd van leven hebt en op tijd je cocokloon met hoepelbellen treft, krijg je misschien wel een stal vol kleine kliederige snotneusjes en dan zal je nog genoeg ziek mogen melden op kantoor.
Er is weinig zo slecht voor je conditie en zo'n effectieve aanslag op je weerstand als kindertjes.
Ik liep vandaag langs een etalage en daarin zat een zich vervelende winkeldochter met hoepelbellen van wel 15cm doorsnee bezet met glittersteentjes! Wil je het adres?
Als je na de komma verder leest, kun je het adres van een stel hoepeloorbellen krijgen!!quote:Op woensdag 16 november 2011 22:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Het gedeelte voor de eerste komma klonk zo goed, heb de rest dus maar niet gelezen.
*loopt verder*
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je na de komma verder leest, kun je het adres van een stel hoepeloorbellen krijgen!!
quote:Een winkeldochter is een onverkoopbaar artikel dat lang in een winkel ligt. In overdrachtelijke termen wordt het soms gebruikt voor een meisje dat niet getrouwd geraakt.
HEUJ LEKKER DING!! WEHEHEHEH!!quote:Op woensdag 16 november 2011 22:38 schreef V1z0R het volgende:
Is ook weer zo...
Paar keer langs rijden, toeteren en schreeuwen werkte toch volgens Anna?![]()
De nieuwe uiteraard!quote:Op woensdag 16 november 2011 23:21 schreef Ml-etje het volgende:
Li? What about the TT?
Oh Maria? Heb jij hen trouwens de nieuwe of oude CV gestuurd?
quote:Op woensdag 16 november 2011 23:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
De nieuwe uiteraard!CV vamped by Ml, brief gechecked door Cocoface, dat moest wel een epic sollicitatie worden he!
Ah right on time! Fluiten natuurlijk!quote:Op woensdag 16 november 2011 22:38 schreef V1z0R het volgende:
Is ook weer zo...
Paar keer langs rijden, toeteren en schreeuwen werkte toch volgens Anna?![]()
Terstond heimwee naar Groningen.quote:
Nice! En zo te horen met meer dan slappe sla en een verdwaalde cherrytomaat?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:49 schreef anna82 het volgende:
[..]
Terstond heimwee naar Groningen.
Mijn nieuwe baas heeft btw een gratis salade bar, top sec arbeidsvoorwaarde!
Ah is het koud ja?quote:Op donderdag 17 november 2011 05:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Ahah, thanks Prob, het is gelukt
Krabben
Brrrr. Dan is het helemaal fijn om wat warms te nemenquote:Op woensdag 16 november 2011 23:43 schreef anna82 het volgende:
[..]
Vaiz, ik zit ook op het kruispunt kwark of papje. Kwark bekoort nog steeds, maar iets warms is ook wel lekker in mijn oude huisje waar het des ochtends 14 graden is...
SPOILER: DezeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door V1z0R op 17-11-2011 09:52:21 ]Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Pasje van bijvoorbeeld je zorgverzekering werkt beterquote:Op donderdag 17 november 2011 09:46 schreef V1z0R het volgende:
Ik vond het wel fijn dat ik vanmorgen ook weer papje heb gegeten, want m'n ruitenkrabber brak af en moest dus wat langer krabben, met een CD-hoesje
quote:Op donderdag 17 november 2011 09:46 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Oja, fluiten...
Cardio bunny AurumIs dat cardio doen in je playboy bunny outfit?
GB, zo is het een heel net lijstjeDe chocopepernoten liggen op 't werk hoop ik?
Ik kan trouwens zo niet tegen die Koreaanse in Grey's, wordt al chagrijnig als ik d'r zie tijdens het zappen.
[..]
Brrrr. Dan is het helemaal fijn om wat warms te nemen
Ik vond het wel fijn dat ik vanmorgen ook weer papje heb gegeten, want m'n ruitenkrabber brak af en moest dus wat langer krabben, met een CD-hoesjeDie liggen inderdaad op het werk!SPOILER: DezeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de zuurtjes ook!
![]()
![]()
Oh, en mijn vriend heeft datzelfde probleem met Sandra Oh. Ik vind d'r leuk!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ik vind haar juist het tofst! Meredith, die is pas vervelend..quote:Op donderdag 17 november 2011 09:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die liggen inderdaad op het werk!En de zuurtjes ook!
![]()
![]()
Oh, en mijn vriend heeft datzelfde probleem met Sandra Oh. Ik vind d'r leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op donderdag 17 november 2011 09:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat MacGyver van je, V1z![]()
Vriendje is vrij en speelt naast mij Skyrim terwijl ik ga proberen nog wat tekstjes te fixen
Is toch een film? Met David Arquette?quote:Op donderdag 17 november 2011 12:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dit lijkt me een geweldige serieEn de intro is zo waar
![]()
![]()
volgens mij ook een film jaquote:Op donderdag 17 november 2011 12:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Is toch een film? Met David Arquette?
quote:Op donderdag 17 november 2011 12:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2011 12:09 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb mn toets gehaald en nu wil ik iets écht lekkers maken om het te vieren, maar ik heb geen echt lekkere dingen in huis. Of geld om het te kopen. Broodje verse makreel ofzo zou nu zeer welkom zijn bijvoorbeeld
. Nouja, moet toch van het 'belonen met voedsel' af.
Een film? Oeh! Dat is nog beterquote:Op donderdag 17 november 2011 12:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Is toch een film? Met David Arquette?
quote:Op donderdag 17 november 2011 12:09 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb mn toets gehaald en nu wil ik iets écht lekkers maken om het te vieren, maar ik heb geen echt lekkere dingen in huis. Of geld om het te kopen. Broodje verse makreel ofzo zou nu zeer welkom zijn bijvoorbeeld
. Nouja, moet toch van het 'belonen met voedsel' af.
Nee niet gezienquote:Op donderdag 17 november 2011 12:18 schreef Phaidra het volgende:
[..]Heeft de hele nacht studeren toch zin gehad!
Heb je mijn post nog gezien over een onderzoek waarbj je 11 euro kan verdienen? Daarvan kan je makkelijk een lekker broodje kopen.
Dat is een film die ik laatst heb gezien. Ik kan je vertellen, de intro was het leukstquote:Op donderdag 17 november 2011 12:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
![]()
![]()
Ohquote:Op donderdag 17 november 2011 12:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat is een film die ik laatst heb gezien. Ik kan je vertellen, de intro was het leukst
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:41 schreef Nallie het volgende:
[..]
Prob, dit iets voor jullie? Van de flair site, staan altijd leuke arrangementen op!THX! ik zoek ook nog wat leuks voor vriendlief & ik, in april als we 5 jaar hebben, ook iets goeikoops.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~ Bonito La Risa ~
Nog een late reactie, maar hoe onderbetaald is onderbetaald?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
oh dankzij jou zag ik nog een leuke (wel onderbetaalde) functie bij het Zadkine
quote:Op donderdag 17 november 2011 12:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nog een late reactie, maar hoe onderbetaald is onderbetaald?![]()
En ga je iets ruigs doen met den haartjes?
Als je van 'domme' films houdt is hij best grappig hoorquote:Op donderdag 17 november 2011 12:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
OhDaar was ik al bang voor
![]()
Ach ja, intro is win
Ohja kapsters die te enthousiast föhnen, no me gustaaa.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]laat ik nu net terug zijn.
Heb niks bijzonders gedaan hoor sterker nog het is bagger gefohnt, stijl schijnt in te zijn maar dat is niet mijn ding..
Zal even een linkje opzoeken..http://www.zadkine.nl/Zadkine/Vacatures.aspx
quote:Op donderdag 17 november 2011 12:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ohja kapsters die te enthousiast föhnen, no me gustaaa.
Hihi ik fohn nog enthousiaster ben ik bangquote:Op donderdag 17 november 2011 12:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ohja kapsters die te enthousiast föhnen, no me gustaaa.
De max is zo slecht nog niet, tochAl ben jij natuurlijk al sowieso ruim meer waard dan het minimum denk ik, meer jaartjes ervaring, oui?
Of te dicht op je hoofd, dat het pijn doet van de hittequote:Op donderdag 17 november 2011 13:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]Die met dat ding in je ogen lopen te föhnen
Nog een keertje danquote:Op donderdag 17 november 2011 12:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee niet gezien. Geen tijd gehad om bij te lezen
.
quote:Op woensdag 16 november 2011 13:47 schreef Phaidra het volgende:
*ding dong*
Voor chico of andere slankies die krap bij kas zitten: Er valt deze week 11 euro te verdienen bij een onderzoek bij S&O psychologie. Tussen 10.30 en 16:00 uur, in de kelder van het Transitorium (K2B-74 of K2D-42) van de VU. Sofi-nr. meenemen.
/offtopic
Werkt het? Wat zijn de kosten van een jaar aan behandelingen? Zit er garantie op? En de instinker: zou je het gebruiken als je het thuis had?quote:Op donderdag 17 november 2011 13:22 schreef Ml-etje het volgende:
Vraag me af waarom ik twijfel maar vooruit.
Ja dat doe je wel het kan in principe zittende op de bank en als het pijn doet wil je wel.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Werkt het? Wat zijn de kosten van een jaar aan behandelingen? Zit er garantie op? En de instinker: zou je het gebruiken als je het thuis had?
Dat klinkt goed Jagär, beter dan je gehaast van afgelopen tijd!quote:Op donderdag 17 november 2011 13:28 schreef Jagärtrut het volgende:
De zon schijnt, ik ben relaxed, heb lekker gelunched, en gratis treinkaartjes gescoord om morgen naar stockholm te gaan. Het leven is best goed nu!
Vive la France maar wel verweggie met garantiequote:
i know. morgen vrij, zaterdag een paar uurtjes werken en zondag vrij, is het plan. Niet verkeerd, geloof ik. De workload gaat iets naar beneden. Sinds dinsdag ben ik weer relaxed..quote:Op donderdag 17 november 2011 13:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat klinkt goed Jagär, beter dan je gehaast van afgelopen tijd!
[..]
Vive la France maar wel verweggie met garantie
Ja dat doen ze wel maar ik zit een beetje met die garantie.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:35 schreef loveli het volgende:
Als je het vriendelijk vraagt sturen ze meestal wel naar het buitenland.
Gaat 'ie kapot, dan koop je een tweede tweedehandse? Ben je evenveel kwijt als 1 nieuwe. Jij gokt zeker nooit?quote:Op donderdag 17 november 2011 13:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja dat doen ze wel maar ik zit een beetje met die garantie.
Dit zijn natuurlijk particulieren.
Ehh neequote:Op donderdag 17 november 2011 13:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Gaat 'ie kapot, dan koop je een tweede tweedehandse? Ben je evenveel kwijt als 1 nieuwe. Jij gokt zeker nooit?
Oh, een vriendin van mij doet dat ook.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:12 schreef _aurum_ het volgende:
carbio bunnies zijn bij mij op de sportschool van die meiden die alleen komen om te cardioen. En dan staan ze een uur op een apparaat
Krijgen ze aandacht?quote:Op donderdag 17 november 2011 14:12 schreef _aurum_ het volgende:
carbio bunnies zijn bij mij op de sportschool van die meiden die alleen komen om te cardioen. En dan staan ze een uur op een apparaat
Ah niet! Loveli is niet iemand die actief op zoek gaat naar mannelijke aandacht. Mijn onschuldige beeld van loveli, wat doe je!quote:Op donderdag 17 november 2011 14:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Krijgen ze aandacht?
*overweegt carriere als cardiobunny*
Dat wist ik welquote:Op donderdag 17 november 2011 14:27 schreef loveli het volgende:
Ik maakte alleen een geintje op de vroege morgen
Daar heb ik op m'n werk ook nog weleens last van/lol om.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat wist ik wel![]()
Niemand heeft het door als ik niet serieus ben. Volgens mij denken mensen echt dat ik dommig ben en niks door heb![]()
Oh nee hoor, jouw grapjes komen wel door!quote:Op donderdag 17 november 2011 14:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat wist ik wel![]()
Niemand heeft het door als ik niet serieus ben. Volgens mij denken mensen echt dat ik dommig ben en niks door heb![]()
quote:Op donderdag 17 november 2011 14:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Daar heb ik op m'n werk ook nog weleens last van/lol om.
I can makes you bit happy?quote:Op donderdag 17 november 2011 14:27 schreef _aurum_ het volgende:
Niet echt Li, je kan beter in het krachthonk gaan staan
Een beetje blij, ik heb een beetje blij nodig:
Martijn zegt dan altijd "Awww vrouwtje, je bent gewoon niet grappigquote:Op donderdag 17 november 2011 14:30 schreef Goodbye het volgende:
Oh nee hoor, jouw grapjes komen wel door!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik moest ook al aan Sigme denken door dat filmpjequote:Op donderdag 17 november 2011 14:45 schreef loveli het volgende:
Piggy![]()
is het heel cru dat bedenk ik dat ik sigme nog wil PM'en?![]()
cute! Hij houdt ook ineens op met piepen en spartelenquote:Op donderdag 17 november 2011 14:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
OH! Dankzij V1z0R () weet ik alweer wat mij altijd doet squeelen van happy
Sec...
Edit: deze! Win![]()
![]()
![]()
Denk dat ik 'm al eens heb gepost, zo geweldig vond ik 'm toen al
Het begint de goede kant op te gaan. Maar heb nooit een tekort aan happy gehad hoorquote:Op donderdag 17 november 2011 14:43 schreef V1z0R het volgende:
Ja, verdammt nog mal, nu wil ik ook een warm bad![]()
[ afbeelding ]
Trouwens al wat beter? Of happy nodig omdat je nog steeds ziek bent?
Marialijstje:quote:Op donderdag 17 november 2011 14:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
VarkentjesVarkentje-in-bad
Agnes
![]()
Hebben jullie dat ook, dat je als je weet dat je gebeld gaat worden spontaan geen rust meer in je kont hebt?
Bij een vriendin thuis kan dat écht!quote:Op donderdag 17 november 2011 15:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Marialijstje:
S: rondjes door huis rennen.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 17 november 2011 14:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Het begint de goede kant op te gaan. Maar heb nooit een tekort aan happy gehad hoor
Begin langzaam wat meer te eten enzo, dus dat is goed.En voel me steeds 'sneller' op de dag wat beter (vooral 's ochtends voel ik me extra ziek, maar dat begint langzaam aan steeds beter te worden
).
Drentelkontiequote:Op donderdag 17 november 2011 14:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
VarkentjesVarkentje-in-bad
Agnes
![]()
Hebben jullie dat ook, dat je als je weet dat je gebeld gaat worden spontaan geen rust meer in je kont hebt?
quote:Op donderdag 17 november 2011 15:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Bij een vriendin thuis kan dat écht!Kan je zo vanuit de hal de woonkamer inrennen, de keuken door, de studeerkamer door en dan weer de gang in
Winnn!
Nawwwwquote:Op donderdag 17 november 2011 14:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]
I can makes you bit happy?
[ afbeelding ]
Parenting, lesson one.quote:
Bedankt!quote:
Daar moet ik dus van huilenquote:Op donderdag 17 november 2011 14:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
OH! Dankzij V1z0R () weet ik alweer wat mij altijd doet squeelen van happy
Sec...
Edit: deze! Win![]()
![]()
![]()
Denk dat ik 'm al eens heb gepost, zo geweldig vond ik 'm toen al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
bah, bloemkoolsoep lijkt me echt vies. En ik heb met een vegetarische duutser rekening te houden. en ik lust geen tomaat. Maar toch bedankt!quote:Op donderdag 17 november 2011 17:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker bloemkoolsoepje met zelfgebakken brood, hamburgertje van tartaar met sla, tomaat, komkommer, curry, ui ?
ja! maar ze voorspellen 10 graden volgende week.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Toch grappig hoe smaken verschillen .
Vriest het al?
Hetzelfde weer dus.. Het is echt vreselijk waterkoud !quote:Op donderdag 17 november 2011 17:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja! maar ze voorspellen 10 graden volgende week.
quote:Op donderdag 17 november 2011 16:12 schreef Syrena het volgende:
Erger nog, toen ik mijn moeder vertelde wat er in het filmpje gebeurt, moest ik weerTe erg.
Overigens belde ze vandaag nog:owSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is minder leuk nieuws. hoop op t beste dan maar!
Straks bday van de oma van mijn vriend.. En ik ben zoo moe
~ Bonito La Risa ~
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Laten we zeggen dat alleen time out koekjes op een dag dat ik (alleen) thuis ben de hele dag nog best aardig is. Ik kan nogal lopen snaaien, maar ik snap je punt van kritiekquote:Op donderdag 17 november 2011 19:42 schreef Lago het volgende:
Oeh, zelf gemaakte chocolate chips cookies en pepernoten.Ik ben jaloers op jullie!
Hm.. en nu moet ik ook wel wat over je lijstje zeggen hè GB, om je spoiler tegen te gaan.Ziet er op de time out koekjes na netjes uit! Wat voor crackers eet je? Zijn dat gewoon witte of zit er nog iets van vezels in?
Mijn avondeten moest de pompoentaart worden, maar tijdens het koken heb ik al van alles lopen snacken dus toen had ik niet zo'n honger meer. Waardoor ik nog maar zin had in een heel klein stukje pompoentaart.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:47 schreef Goodbye het volgende:
Door dat schransen ziet je lijstje er tot dusver wel aardig uit, anders was het wel heel weinig geweest!Wat wordt je avondeten?
Ik ga nu maar eens beginnen aan het avondmaal!
mag je niet eten tijdens de lessen?quote:Op donderdag 17 november 2011 19:46 schreef Lago het volgende:
Mijn lijstje:
O) Havermout met havermelk en wat walnoten
L) 1 snee brood met oude kaas en mosterd
D) 1 snee brood met oude kaas en mosterd, frambozenprutje van de AH, mini pizzading, stuk pompoentaart
T) 2 biertjes
De hele dag niet echt veel kansen gehad om te eten dus toen ik thuis was had ik zo'n hongerrrrr dat ik vrij veel heb gegeten. Het brood smeren en meenemen naar de uni heb ik ondertussen onder de knie, nu het opeten nog.
Er zijn heel veel docenten die dat niet toestaan, dus zou me niks verbazen als ze dat niet mag..quote:Op donderdag 17 november 2011 20:45 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
mag je niet eten tijdens de lessen?
dan zou je aan mij dus echt een slechte hebbenquote:Op donderdag 17 november 2011 20:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Er zijn heel veel docenten die dat niet toestaan, dus zou me niks verbazen als ze dat niet mag..
oh, ik zou dat echt irritant vinden als student zouden eten tijdens lessen.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:58 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
dan zou je aan mij dus echt een slechte hebben
En anders jas je snel wat naar binnen voor het begin of de overlap van de colleges.
Fruit is bij mij een moeilijk puntquote:Op woensdag 16 november 2011 21:24 schreef KathyH. het volgende:
[..]
Misschien iets van fruit eten zodat je weer wat suikers binnenkrijgt voor het sporten? Hoewel je vooral KH's eet. Maar fruit mist sowieso op je lijstje.En kweenie wat die grillworst inhoudt, of dat iets goeds voor je doet. En heb hier geleerd dat meer eiwitten eten ook kan helpen! En volkorenbrood!
(Eerste keer dat ik me aan advies geven waag, dus correct me if I'm wrong! Maar dit is wat ik zo even dacht toen ik je lijstje zag.)
Handje gemengde nootjes z. zout of mag je dan bepaalde noten sowieso niet hebben?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:26 schreef Nallie het volgende:
[..]
Of een handje nootjes voordat je gaat sporten! Als je regelmatig eet, dus zo'n 6 keer per dag, dan krijg je continu wat binnen, dus blijft je energielevel ook hetzelfde! Snelle suikers zorgen voor een dipje, beter langzame koolhydraten of eiwitten inderdaad!
Ziet er heerlijk uit!quote:Op donderdag 17 november 2011 21:15 schreef motorbloempje het volgende:
Lijst hier is geworden:
O: roggebrood met pindakaas
L: 2 geroosterde volkorenboterhammen met low fat hummus
T: 3 knackebrodjes met hummus
B: half uur fietsen
D: flink bord pompoenrisotto (en wat pompoenpuree gesnoept tijdens het koken!)
[ afbeelding ]
A handig om te weten... ik had in mijn hoofd dat er min. een uur tussen de maaltijd en sporten moest zitten, maar 2 uur dan (I keep it in mindquote:Op woensdag 16 november 2011 22:09 schreef V1z0R het volgende:
Engel, als je doel is om vet te verbranden is het beste dat je ~2u. voor je sporten de laatste KH binnenkrijgt. Ga je sneller vet verbranden omdat je voorraden minder vol zijn.
Snelle KH's kun je het beste vlak na je sporten innemen, dan gaat het tenminste niet aan je buitenkant zitten(en is ook goed voor spiergroei, dus je BMR wordt er hoger van, dus kun je meer eten)
Wandelen? Het hoeft niet echt keihard sporten te zijn, beweging is goed genoeg.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:28 schreef motorbloempje het volgende:
Volgende week! Als ik weer sporten mag van m'n lichaam!
mjaah, hangt er weer vanaf hoe lang je les is. Uurtje is uit te zingen, maar blokuur ofzo en dan wil ik wel eten.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:00 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oh, ik zou dat echt irritant vinden als student zouden eten tijdens lessen.
Phaidra, bedankt voor het boerenkooltopic. De tranen gaan over m'n wangen, en de duutser snapt er niets van...
Dan moet je wel echt weer flink gaan eten hoor, Ook als je moet werkenquote:Op donderdag 17 november 2011 21:28 schreef motorbloempje het volgende:
Volgende week! Als ik weer sporten mag van m'n lichaam!
Klopt ja. Met name de chocoladevla en brownie waren niet nodig.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Je schouder klinkt niet tof Puff!
Je lijstje is trouwnes weer heeeeeeeeeeeeeeel veel suikers, KH
Nee, bedanktquote:Op donderdag 17 november 2011 21:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Klopt ja. Met name de chocoladevla en brownie waren niet nodig.
Moet weer leren nee te zeggen.
Wij hebben sessies van 2 uur, maar wel met een kwartier pauze tussendoor. Dus in dat kwartiertje kunnen ze eten. Geen probleem.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:45 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
mjaah, hangt er weer vanaf hoe lang je les is. Uurtje is uit te zingen, maar blokuur ofzo en dan wil ik wel eten.
thanks!quote:Op donderdag 17 november 2011 22:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zo, pepernoten staan af te koelen, kan ik eindelijk naar bed en weer wat extra energie op doen voor morgen. Leuk hoor zo'n bandjes-kijk-marathon-week, maar ook best vermoeiend.
Recept: http://cook-and-book.blogspot.com/2011/11/pepernoten.html
Tnxquote:Op donderdag 17 november 2011 22:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Engel, je beseft het wel dus dat gaat wel goed komen
Mijn pompoentaart is niet echt de traditionele pompoentaart zoals ze die in Amerika eten hoor.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:59 schreef Syrena het volgende:
Pompoentaart? Klinkt goed, heb je een recept? Ben de pompoensoep een beetje beu![]()
Plus ik lees nu op mijn telefoon de boeken van Laura Ingalls Wilder, en Almanzo eet ook steeds pompoentaart, dus mijn interesse is gewekt(sowieso als je leest hoeveel ze toen aten
)
Ik weet het eigenlijk niet, al denk ik niet dat dat een probleem zou zijn.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:45 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
mag je niet eten tijdens de lessen?
Zo druk?quote:Op vrijdag 18 november 2011 07:16 schreef Sjaapje het volgende:
Gisteren pas avondeten gehad om 23 uur, ik vrees voor vandaag.
Het kan drukker, maar 2 nieuwe patienten die toekomen als ik doormocht, en ik kon geen neen zeggen. En een afgeschafte trein...quote:
wat bedoel je hiermee? Ik snap de zin nietquote:Op vrijdag 18 november 2011 08:02 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Het kan drukker, maar 2 nieuwe patienten die toekomen als ik doormocht, en ik kon geen neen zeggen. En een afgeschafte trein...
Een uur voor je sporten mag je ook nog wel eten, maar dan dus (liever) iets met eiwitten (en vet).quote:Op donderdag 17 november 2011 21:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
A handig om te weten... ik had in mijn hoofd dat er min. een uur tussen de maaltijd en sporten moest zitten, maar 2 uur dan (I keep it in mind)
Wat en hoeveel aan snelle KH's kan ik het beste na het sporten nemen>>> ik heb vandaag gesport, maar nu heb ik (zo'n 2 uur later) een mega trek
Is ie pretty? Ben je er blij mee? Heb je piccies?quote:
meh, hopelijk is het een eenmalig ietsquote:En ik ben op kantoor. Op m'n vaste thuiswerkdag. Volgende week maar 1 dag op kantoor en er zit een discrepantie tussen to do-list en beschikbare tijd![]()
.
Wist niet dat jij zoveel had met natuurkundequote:Op vrijdag 18 november 2011 09:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)eller-dan-licht.html
Geweldig
Tusen tack! Din Svenska är mycket bra!quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:15 schreef V1z0R het volgende:
Oh en lest I forget, grattis på födelsedagen Jagar!(is dat goed vertaald?
)
Haha, stiekem weet ik ook wel dat het niet goed is..quote:Op donderdag 17 november 2011 22:50 schreef Phaidra het volgende:
M-M, je O en al je T's bestaan uit snoep/vet/suiker! Zonde joh. Wel goed dat je nog een stuk taart hebt afgeslagen. Maar taart die je van de stoep moet schrapen klinkt ook niet echt aantrekkelijk
omdat het goed vertaald is ^^quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:15 schreef V1z0R het volgende:
Oh en lest I forget, grattis på födelsedagen Jagar!(is dat goed vertaald?
)
Vind ik ookquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Helemaal niks, maar zoiets vind ik wel stoer, dat zo'n gevestigde theorie aan het wiebelen wordt gebracht.
Nou, google translate bedankt!quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Tusen tack! Din Svenska är mycket bra!
Ik heb vandaag vrij genomen. De duutser en ik hebben lekker ontbeten, en ik heb een heel tof cadeau gekregen van hem: [ afbeelding ]
Best wel. De vraag die dan bij mij opkomt.. Hoeveel nanoseconden doet licht over 732 kilometer oftewel hoeveel procent is dat spul sneller dan licht? Als het om 1% of minder gaat, schiet het met tijdreizen niet echt veel op.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Helemaal niks, maar zoiets vind ik wel stoer, dat zo'n gevestigde theorie aan het wiebelen wordt gebracht.
De Duutser heeft er vanmorgen eentje voor me gemaakt. Met kiwi en banaan...quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hopelijk is die Perr-dansjes aan het doen met kamelen!(hihi mental imagery
![]()
)
SmoothiesHeb ik ook wel zin in!
Ik had eerst toen ik op locatie werkte een tijdlang een bakje met plakjes komkommer, cherrytomaatjes, blokjes kaas en worteltjes mee!quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:24 schreef Mixende_match het volgende:
Smoothies zijn heerlijk, alleen wordt dat lastig op mijn werk. Mijn tussendoortjes gaan vaak mis op het werk.
Ik had pas lekkere soja yoghurt achtig iets met acai bessen. Die wasEn die kan ik gewoon in de super kopen. Vind ik wat hendiger dat smoothies
En zo komen we bij dit filmpje!quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hopelijk is die Perr-dansjes aan het doen met kamelen!(hihi mental imagery
![]()
)
SmoothiesHeb ik ook wel zin in!
Zou wel mogelijk kunnen impliceren dat terug in de tijd mogelijk isquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Best wel. De vraag die dan bij mij opkomt.. Hoeveel nanoseconden doet licht over 732 kilometer oftewel hoeveel procent is dat spul sneller dan licht? Als het om 1% of minder gaat, schiet het met tijdreizen niet echt veel op.
Yup, maar in 3 nanoseconden krijg je niet zoveel voor elkaar. Denk ik dan.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:27 schreef V1z0R het volgende:
Zou wel mogelijk kunnen impliceren dat terug in de tijd mogelijk is
quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Yup, maar in 3 nanoseconden krijg je niet zoveel voor elkaar. Denk ik dan.
Dat is ook een idee ja! Lekker. (zonder de tomaten dan hè, haha. En kaas is zo jong mogelijk beter dan oud hè?)quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik had eerst toen ik op locatie werkte een tijdlang een bakje met plakjes komkommer, cherrytomaatjes, blokjes kaas en worteltjes mee!Supermakkelijk en ook lekker! (ik vind het vooral lekker om een blokje kaas met een tomaatje of stukje komkommer tegelijk in m'n mond te stoppen, dan mengt de smaak
)
quote:
Ik zal iig een nieuwe moeten kopen, want mijn oude is dus te groot.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:05 schreef loveli het volgende:
Iedereen al slank genoeg voor z'n kerstjurk/-tuxedo? Nou? Nou?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:06 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik zal iig een nieuwe moeten kopen, want mijn oude is dus te groot.
Versace?quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:25 schreef conleche het volgende:
Ik ga niks nieuws kopen. Ik wil namelijk nog een Kindle voor op reis. Prioriteiten!Tuxedo is eigenlijk wel een goede, die heb ik al een paar jaar niet aangehad. Op de H&M site zag ik trouwens een mooie witte! Die had ik wel willen hebben. Mja. Niet echt nodig.
Nee! Feestcollectie. Van Versace had ik die roze jurk met studs graag willen hebben. Die vind ik echt supercool!quote:
Ik ben vanaf half 7 's avonds weer in het land.quote:
Ik las 'een kindje'quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:25 schreef conleche het volgende:
Ik ga niks nieuws kopen. Ik wil namelijk nog een Kindle voor op reis.
Naja, op zich geen foute conclusie.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik dacht in een flits: "maar, dat red je niet!"![]()
*PLOP*quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Naja, op zich geen foute conclusie.
Ik was eigenlijk van plan een mooi corset te kopen ivm een feestje voor Oud & Nieuw.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:25 schreef Mixende_match het volgende:
[..]![]()
Bij mij past ie nog gewoon.. Dus niks nieuws kopen, ik heb 'm ook nog maar 1x aangehad
Ja, maar ook... ik hou gewoon erg van een gevulde boekenkastquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Heb je marktonderzoek gedaan Co? Is Kindle echt de beste?
Ik twijfel er nog over om er een aan te schaffen, maar het is juist ook zo leuk om boeken te kunnen ruilen en mensen te kunnen aanspreken op het boek dat ze lezen. Ik neem dus maar weer een paar gewone boeken mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |