hihi...quote:
Mmmm.... Graagquote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 18:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mmmm.... Graag![]()
Oh, en Martijn![]()
Ik had hem een smsje gestuurd of hij het volgende voor me mee wilde nemen: "brood, beschuit en soep".
Komt hij net thuis. "Heb geloof ik je berichtje verkeerd gelezen"
Dit is wat hij had gekocht:
• brood
• beschuit
• zeebanket
• chocoladekoekjes
• zure matjes
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be someone that makes you happy
Haha klopt en ik vind de bijdrage van V1z, aurum en uniek ook altijd fijn! En eerlijk!quote:Op woensdag 16 november 2011 19:40 schreef Goodbye het volgende:
Elk afvaltopic heeft een loveli nodig
Dat ja! De eiwitten-en-genoeg-eten-squadquote:Op woensdag 16 november 2011 19:40 schreef Nallie het volgende:
[..]
Haha klopt en ik vind de bijdrage van V1z, aurum en uniek ook altijd fijn! En eerlijk!
quote:Op woensdag 16 november 2011 19:38 schreef Nallie het volgende:
Go Coco
Nou ik steek de bleekselderij echt liever daar dan in mijn mondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Zekerrrrrquote:Op woensdag 16 november 2011 19:40 schreef Nallie het volgende:
[..]
Haha klopt en ik vind de bijdrage van V1z, aurum en uniek ook altijd fijn! En eerlijk!
quote:Op woensdag 16 november 2011 19:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nou ik steek de bleekselderij echt liever daar dan in mijn mond
Jij eet ook over het algemeen heel netjes vind ik!quote:Op woensdag 16 november 2011 19:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zekerrrrr![]()
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar ik heb zoveel geleerd over voeding in dit topic!
Heb je m'n lijstje van vandaag gezien?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jij eet ook over het algemeen heel netjes vind ik!En je geniet ook van lekkers
En hebt een prima figuurtje
Teeheequote:Op woensdag 16 november 2011 18:23 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Mag ik hem complimenteren met zijn snoepkeuze?
Komkommerquote:Op woensdag 16 november 2011 19:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Coco, heb de spinazie nog in mijn oren, magere kwarktoefjes op mijn tepels en een bleekselderij als staart
De komkommer hebben we het even niet over ok?
Vind ik voor iemand met jouw figuur best meevallen hoor! Wat lekkers mag dan bestquote:Op woensdag 16 november 2011 19:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heb je m'n lijstje van vandaag gezien?Ik ben nogal een snoepkont
Ohja, dat laatste klopt inderdaad wel!quote:Op woensdag 16 november 2011 19:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Vind ik voor iemand met jouw figuur best meevallen hoor! Wat lekkers mag dan bestEn je eet niet iedere dag stokbrood met smeersels
Nouja bij jou valt de regelmaat me iig altijd op
Netjes OLD met T-tjes.
Uniek + Coco
Dat vind ik toch niet héél saaiquote:Op woensdag 16 november 2011 20:00 schreef sigme het volgende:
En maar weer eens een saaie lijst
• kwartier roeien
• yoghurt met muesli
• 2 roggebrood pindakaas
[*]1 kg groente / fruit
• 5 boterhammen vleesbeleg
• 2,5 bastognekoek
• 1 port
• avondeten: pond sperziebonen, opscheplepel rijst/gehakt, pindasaus
• toe: kwart ananas en klein plakje spekkoek
De roeimasjien is weer opgesteld, omdat ik niet meer kan hardlopen om 5 u 's ochtends. Gladheid in het aardeduister is me te eng. Dus nu ga ik touwtjespringen met rekstokoptrekken afwisselen met roeien.
Dat eet ik ja elke kantoordagquote:Op woensdag 16 november 2011 20:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat vind ik toch niet héél saai
Desalnietteplus blijft het imponerendquote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:16 schreef Nallie het volgende:
Ik heb ruim een half uur hardgelopen en de kou viel me alles mee! Alleen in t donker is niet het meest handig, maar goed.
En net mn D op: omelet van 2 eieren met courgette en een blikje tonijn met kappers, tomaat, beetje mosterd en beetje light mayo en een cracker.
Best oke!
Mooi ding. Verder heb ik geen idee.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Zal ik deze kopen? (nog 1 stap te gaan met ideal)
http://www.neck.nl/produk(...)vvu6wCFcMl3godJVhknw
Mooi inderdaad, nah, mijn nieuwe winterband is duurder dus dit kan er wel bijquote:Op woensdag 16 november 2011 20:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Mooi ding. Verder heb ik geen idee.
Dat is op zich wel goed, weinig hulpstukken te krijgen maar die hoef ik ook niet. En hij ziet er echt super uit, nog nooit van gehoord inderdaad.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:24 schreef conleche het volgende:
Ik heb echt nog nooit van dat merk gehoord. Hij ziet er wel kek uit! Zelf zou ik dan eerst even op onderzoek uitgaan. Reviews lezen en zo.
Ik niet, ik stuur gewoon uniek op onderzoek uit. Uniek, wel dat ding flink mishandelen he, en dan laten weten of 'ie het blijft doen.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:24 schreef conleche het volgende:
Ik heb echt nog nooit van dat merk gehoord. Hij ziet er wel kek uit! Zelf zou ik dan eerst even op onderzoek uitgaan. Reviews lezen en zo.
Supervers broodquote:Op woensdag 16 november 2011 20:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik niet, ik stuur gewoon uniek op onderzoek uit. Uniek, wel dat ding flink mishandelen he, en dan laten weten of 'ie het blijft doen.
Goed stevig deeg laten kneden enzo, om dan supervers en slank-gezond brood te eten!
En die 5 jaar garantie moet je ook testen, dus na 4,5 jaar moet er eigenlijk iets afbreken. Dan kan ik ergens medio 2016 besluiten of ik er ook een neem.
Wat is je budget?quote:Op woensdag 16 november 2011 20:33 schreef Probability het volgende:
Heeft iemand nog tips voor een leuk hotel in Brussel?
We zijn met z'n 3en en denk max 30-40 p.p. dus 90-120 samen. (Dus kamer voor 3 mensen)quote:
Koop dan die broodbakmachinequote:Op woensdag 16 november 2011 20:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Supervers brood![]()
Ik wil daarom stiekem een broodbakmachine, zodat ik er spul in kan flikkeren en dan vaak vers brood kan etenZelf brood bakken vind ik in theorie heel leuk, in de praktijk heb ik de rust niet in m'n kont
Besteld en betaald... jullie horen het welquote:Op woensdag 16 november 2011 20:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik niet, ik stuur gewoon uniek op onderzoek uit. Uniek, wel dat ding flink mishandelen he, en dan laten weten of 'ie het blijft doen.
Goed stevig deeg laten kneden enzo, om dan supervers en slank-gezond brood te eten!
En die 5 jaar garantie moet je ook testen, dus na 4,5 jaar moet er eigenlijk iets afbreken. Dan kan ik ergens medio 2016 besluiten of ik er ook een neem.
O misschien willen we wel 2 nachtjes ipv 1!!quote:Op woensdag 16 november 2011 20:36 schreef Probability het volgende:
[..]
We zijn met z'n 3en en denk max 30-40 p.p. dus 90-120 samen. (Dus kamer voor 3 mensen)
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Koop dan die broodbakmachine. Ok, zodra je je baan hebt dan.
Prob, dit iets voor jullie? Van de flair site, staan altijd leuke arrangementen op!quote:Op woensdag 16 november 2011 20:39 schreef Probability het volgende:
[..]
O misschien willen we wel 2 nachtjes ipv 1!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be someone that makes you happy
Heb zelf in het NH gezeten, maar ik ga ook niet voor minder dan 4 ****quote:Op woensdag 16 november 2011 20:36 schreef Probability het volgende:
[..]
We zijn met z'n 3en en denk max 30-40 p.p. dus 90-120 samen. (Dus kamer voor 3 mensen)
Eentje van de Kruidvat geloof ikquote:Op woensdag 16 november 2011 20:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
Denk dat ik dat ga doen ja!Okee dus eigenlijk wil ik hem niet-zo-stiekem
Tzt ga ik wel aan XMert vragen wat voor een zij er heeft
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:41 schreef Nallie het volgende:
[..]
Prob, dit iets voor jullie? Van de flair site, staan altijd leuke arrangementen op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worry is a misuse of imagination
Geen idee! Even kijken!!quote:Op woensdag 16 november 2011 20:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Prob, staat er niks op vakantieveilingen ?
Hotelspecials?
Als je tijd van leven hebt en op tijd je cocokloon met hoepelbellen treft, krijg je misschien wel een stal vol kleine kliederige snotneusjes en dan zal je nog genoeg ziek mogen melden op kantoor.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Inderdaad klinkt ook raar. Bedoel het ook niet helemaal zo. Maar vind het gewoon kut dat het bij sommigen zo opstapelt. Dus dan denk ik, maak mij een weekje ziek of zo in plaats van iemand die al geregeld last heeft nog een pijn/kwaal erbij.
Weet het, het werkt niet zo.
En ik zou het ook liever inderdaad weg kunnen wensen.
Volgens mij staan die dingen bij bosjes op marktplaats - de meeste mensen bakken er eenmaal brood in geloof ik. En voor zover ik weet voldoen de goedkope exemplaren ook prima - heeft Aldi/Lidl er niet af en toe een in het actieassortiment?quote:Op woensdag 16 november 2011 20:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
Denk dat ik dat ga doen ja!Okee dus eigenlijk wil ik hem niet-zo-stiekem
Tzt ga ik wel aan XMert vragen wat voor een zij er heeft
ik heb van het weekeind zo'n ding gekocht bij de lidl, voor 60 euro. Kan kneden (500 watt motor), mixen, maar ook raspen en schaven. En blenderen. Echt geen geld. Ik ben benieuwd hoe lang hij het volhoudt, maar tot nu toe kan ik niet klagen. M'n eerste brooddeeg werd super, hij raspt de kaas goed, en ik heb zelfs al zelf chips gemaakt met dun geschaafde aardappels uit de oven!quote:Op woensdag 16 november 2011 20:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ga het eens checken! Ben benieuwd of ik hem dan wel vaker ga gebruikenquote:Op woensdag 16 november 2011 20:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Volgens mij staan die dingen bij bosjes op marktplaats - de meeste mensen bakken er eenmaal brood in geloof ik. En voor zover ik weet voldoen de goedkope exemplaren ook prima - heeft Aldi/Lidl er niet af en toe een in het actieassortiment?
Dat vroeg ik me idd wel af! Al kwam er uit het apparaat van de paps van een vriendinnetje wel een prima vierkantig brood zónder gat, die erg lekker was en heerlijk rookquote:Op woensdag 16 november 2011 20:55 schreef Tinkepink het volgende:
Ben ikde enige die brood uit de broodmachine niet lekker vind? Het wordt vaak zo'n kleffe homp met een gat erin van dat roerding. Zelf gekneed brood vind ik veel lekkerder
Ik had er een..... maar ik was sneller en vond het leuker als ik het met de hand maakquote:Op woensdag 16 november 2011 20:55 schreef Tinkepink het volgende:
Ben ikde enige die brood uit de broodmachine niet lekker vind? Het wordt vaak zo'n kleffe homp met een gat erin van dat roerding. Zelf gekneed brood vind ik veel lekkerder
Ik ken eigenlijk geen brood uit zo'n machine, maar wel mensen die het ding enthousiast gebruiken.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:55 schreef Tinkepink het volgende:
Misschien iets van fruit eten zodat je weer wat suikers binnenkrijgt voor het sporten? Hoewel je vooral KH's eet. Maar fruit mist sowieso op je lijstje.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:55 schreef -Engel- het volgende:
Lijstje:
O: 2 sneden d. meergranen brood, 4 pl. grillworst, 1 tl chillisaus en 1 gl. water
T: 1 capucinno z. suiker en thee veeeeeeel thee
L: 3 sneden d meergranen brood in totaal 3 pl grillworst en 1 tl mosterd
T: theeeeeee en 1 snee d. meergranen brood 1 pl grillworst rond 16:00
A: prutje van kapucijners, maïs, ui, spekjes en rode saus.... in totaal zo'n 300 gr. vond ik wat weinig dus nog 2 zelfgemaakte pannekoekjes genomen met wat stroop.
+ van de dag: ik heb geen snoep aangeraakt, de luxe broodjes bleven liggen waar ze lagen en ik heb gefietst (i.p.v. de auto te pakken omdat ik het koud vond)
Graag tips voor de beroemde 16:00 dip! En hoe krijgen jullie weer energie als je van een drukke dag thuis komt en dan nog moet sporten(ik voelde me vandaag echt moe en duizelig)
Of een handje nootjes voordat je gaat sporten! Als je regelmatig eet, dus zo'n 6 keer per dag, dan krijg je continu wat binnen, dus blijft je energielevel ook hetzelfde! Snelle suikers zorgen voor een dipje, beter langzame koolhydraten of eiwitten inderdaad!quote:Op woensdag 16 november 2011 21:24 schreef KathyH. het volgende:
[..]
Misschien iets van fruit eten zodat je weer wat suikers binnenkrijgt voor het sporten? Hoewel je vooral KH's eet. Maar fruit mist sowieso op je lijstje.En kweenie wat die grillworst inhoudt, of dat iets goeds voor je doet. En heb hier geleerd dat meer eiwitten eten ook kan helpen! En volkorenbrood!
(Eerste keer dat ik me aan advies geven waag, dus correct me if I'm wrong! Maar dit is wat ik zo even dacht toen ik je lijstje zag.)
Ja precies, maar je hebt wel beide nodig!quote:Op woensdag 16 november 2011 21:28 schreef KathyH. het volgende:
Ohja, fruit zijn dus snelle suikers? En zijn langzame KH's meer in de richting van brood en aardappels en zulks?
Vakantieveilingen gaat niet werken, we willen namelijk met 3 personen en het is altijd voor 2.quote:
Dank!quote:Op woensdag 16 november 2011 21:36 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja precies, maar je hebt wel beide nodig!
Slaap lekker en sterkte morgenochtend!
Lief!quote:Op woensdag 16 november 2011 19:40 schreef Goodbye het volgende:
Elk afvaltopic heeft een loveli nodig
Steek dat advies maar lekker bij je bleekselderij!quote:Op woensdag 16 november 2011 19:30 schreef uniekhoorn het volgende:
V1 jij mag niet zoveel zuipen!
(wanneer ga je eens deze kant op, heb nog wodka maar ook berenburg natuurlijk)
Coco, heb de spinazie nog in mijn oren, magere kwarktoefjes op mijn tepels en een bleekselderij als staart
De komkommer hebben we het even niet over ok?
Het gedeelte voor de eerste komma klonk zo goed, heb de rest dus maar niet gelezen.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Als je tijd van leven hebt en op tijd je cocokloon met hoepelbellen treft, krijg je misschien wel een stal vol kleine kliederige snotneusjes en dan zal je nog genoeg ziek mogen melden op kantoor.
Er is weinig zo slecht voor je conditie en zo'n effectieve aanslag op je weerstand als kindertjes.
Ik liep vandaag langs een etalage en daarin zat een zich vervelende winkeldochter met hoepelbellen van wel 15cm doorsnee bezet met glittersteentjes! Wil je het adres?
Als je na de komma verder leest, kun je het adres van een stel hoepeloorbellen krijgen!!quote:Op woensdag 16 november 2011 22:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Het gedeelte voor de eerste komma klonk zo goed, heb de rest dus maar niet gelezen.
*loopt verder*
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je na de komma verder leest, kun je het adres van een stel hoepeloorbellen krijgen!!
quote:Een winkeldochter is een onverkoopbaar artikel dat lang in een winkel ligt. In overdrachtelijke termen wordt het soms gebruikt voor een meisje dat niet getrouwd geraakt.
HEUJ LEKKER DING!! WEHEHEHEH!!quote:Op woensdag 16 november 2011 22:38 schreef V1z0R het volgende:
Is ook weer zo...
Paar keer langs rijden, toeteren en schreeuwen werkte toch volgens Anna?![]()
De nieuwe uiteraard!quote:Op woensdag 16 november 2011 23:21 schreef Ml-etje het volgende:
Li? What about the TT?
Oh Maria? Heb jij hen trouwens de nieuwe of oude CV gestuurd?
quote:Op woensdag 16 november 2011 23:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
De nieuwe uiteraard!CV vamped by Ml, brief gechecked door Cocoface, dat moest wel een epic sollicitatie worden he!
Ah right on time! Fluiten natuurlijk!quote:Op woensdag 16 november 2011 22:38 schreef V1z0R het volgende:
Is ook weer zo...
Paar keer langs rijden, toeteren en schreeuwen werkte toch volgens Anna?![]()
Terstond heimwee naar Groningen.quote:
Nice! En zo te horen met meer dan slappe sla en een verdwaalde cherrytomaat?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:49 schreef anna82 het volgende:
[..]
Terstond heimwee naar Groningen.
Mijn nieuwe baas heeft btw een gratis salade bar, top sec arbeidsvoorwaarde!
Ah is het koud ja?quote:Op donderdag 17 november 2011 05:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Ahah, thanks Prob, het is gelukt
Krabben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |