abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? woensdag 16 november 2011 @ 18:04:36 #1
70532 loveli
N
pi_104443938
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
crap in = crap out
pi_104443974
:s)

Miele, er is geen betere.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? woensdag 16 november 2011 @ 18:06:56 #3
70532 loveli
N
pi_104444019
Snotver. Als ik *iets* eerder in 'dieet' had gekeken, had ik een andere TT genomen. Modje?
crap in = crap out
pi_104444033
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 18:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
:s)

Miele, er is geen betere.
hihi...

Nou mijn ouders hebben idd een Miele gehad. En zij deden een tijd lang 2 wasjes per dag, 7 dagen in de week. En dat ding heeft het meer als 10 jaar volgehouden. Volgens mij een jaar of 15.

Maar toen ze dus voor een nieuwe Miele gingen hebben ze alleen maar gezeik gehad met dat ding. Toch jammer dat zo'n merk dan opeens zo tegenvalt.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_104444090
mwhahaha coco _O- Je post in de dieet club! *mental image*
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  Vis een optie? woensdag 16 november 2011 @ 18:09:37 #6
70532 loveli
N
pi_104444107
Meet?
crap in = crap out
pi_104444444
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 18:09 schreef loveli het volgende:
Meet?
Mmmm.... Graag ~O>

:P

Oh, en Martijn O+ _O- Ik had hem een smsje gestuurd of hij het volgende voor me mee wilde nemen: "brood, beschuit en soep".

Komt hij net thuis. "Heb geloof ik je berichtje verkeerd gelezen :D"

Dit is wat hij had gekocht:
• brood
• beschuit
• zeebanket
• chocoladekoekjes
• zure matjes

_O- _O- _O-
pi_104444550
Of wat hij wilde lezen! Hehehe!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? woensdag 16 november 2011 @ 18:23:24 #9
70532 loveli
N
pi_104444586
_O- Zeg maar dag tegen die 60 kilo ;)
crap in = crap out
pi_104444593
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 18:19 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Mmmm.... Graag ~O>

:P

Oh, en Martijn O+ _O- Ik had hem een smsje gestuurd of hij het volgende voor me mee wilde nemen: "brood, beschuit en soep".

Komt hij net thuis. "Heb geloof ik je berichtje verkeerd gelezen :D"

Dit is wat hij had gekocht:
• brood
• beschuit
• zeebanket
• chocoladekoekjes
• zure matjes

_O- _O- _O-
:D O+ Mag ik hem complimenteren met zijn snoepkeuze? :7
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_104445613
Mijn lijstje voor vandaag, kan beter. Zo'n gezondheidsfreak ben ik dus blijkbaar niet :+ (wel weer braaf m'n supplementen geslikt)

O: klein bakje vanilleyoghurt met wat muesli
T: 2 grof volk. boterhammen filet americain, mandarijntje, vier chocoladepepernoten
L: 1 grof volk. boterham beenham
T: banaan, mandarijntje, iets van 10 chocoladepepernoten, paar zuurtjes
D: tomatencrèmesoep met wat groente en gehaktballetjes, wit stokbrood met lekkere smeerseltjes (tonijnsalade, tapenade, rundvleessalade)
T: weet nog niet wat, geen snoep of koek in ieder geval ;)
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_104446132
:{
Mocht bijna niets vanavond, dus maar paar oefeningen kunnen doen en moest maar even 10min op de bokszak meppen. Luchtte dat op zeg :@

Zure matten :9

Ik word gequote in Dieet :o Nog positief ook
Idee van Coco klonk nog niet eens zo gek trouwens :D

Nallie, ze waren aan het voetballen op het parkeerterrein vlak bij auto's, dus ik er wat van zeggen.
Moest ik m'n k-kop maar houden van hun. En dat is dus niet kaaskop ;(

Tink, had het verkeerd gelezen van Mo, denk die is iemand aan 't zoeken om haar achter d'r kont aan te zitten qua sporten en zo. :')

[ Bericht 25% gewijzigd door V1z0R op 16-11-2011 19:09:17 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 16 november 2011 @ 19:30:45 #13
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_104447657
V1 jij mag niet zoveel zuipen!
(wanneer ga je eens deze kant op, heb nog wodka maar ook berenburg natuurlijk)

Coco, heb de spinazie nog in mijn oren, magere kwarktoefjes op mijn tepels en een bleekselderij als staart O+
De komkommer hebben we het even niet over ok?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_104448032
Go Coco *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be someone that makes you happy
pi_104448096
Elk afvaltopic heeft een loveli nodig :Y
pi_104448144
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:40 schreef Goodbye het volgende:
Haha klopt en ik vind de bijdrage van V1z, aurum en uniek ook altijd fijn! En eerlijk!
  woensdag 16 november 2011 @ 19:41:16 #17
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104448165
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:40 schreef Nallie het volgende:

[..]

Haha klopt en ik vind de bijdrage van V1z, aurum en uniek ook altijd fijn! En eerlijk!
Dat ja! De eiwitten-en-genoeg-eten-squad O+ *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 16 november 2011 @ 19:43:22 #18
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_104448261
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:38 schreef Nallie het volgende:
Go Coco *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ik steek de bleekselderij echt liever daar dan in mijn mond
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_104448341
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:40 schreef Nallie het volgende:

[..]

Zekerrrrr :Y

Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar ik heb zoveel geleerd over voeding in dit topic! :Y
pi_104448351
quote:
10s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:43 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Nou ik steek de bleekselderij echt liever daar dan in mijn mond
:D :'( :D
  woensdag 16 november 2011 @ 19:46:36 #21
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104448433
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:45 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Zekerrrrr :Y

Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar ik heb zoveel geleerd over voeding in dit topic! :Y
Jij eet ook over het algemeen heel netjes vind ik! :Y En je geniet ook van lekkers :7 En hebt een prima figuurtje :Y)
pi_104448657
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:46 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Jij eet ook over het algemeen heel netjes vind ik! :Y En je geniet ook van lekkers :7 En hebt een prima figuurtje :Y)
Heb je m'n lijstje van vandaag gezien? :+ Ik ben nogal een snoepkont _O-
pi_104448785
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 18:23 schreef Goodbye het volgende:

:D O+ Mag ik hem complimenteren met zijn snoepkeuze? :7
Teehee :D Zal het hem zeggen :P

quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Coco, heb de spinazie nog in mijn oren, magere kwarktoefjes op mijn tepels en een bleekselderij als staart O+
Komkommer :D :') Ik durfde 'm zelf al niet te noemen :P ;)
  woensdag 16 november 2011 @ 19:55:10 #24
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104448888
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:50 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Heb je m'n lijstje van vandaag gezien? :+ Ik ben nogal een snoepkont _O-
Vind ik voor iemand met jouw figuur best meevallen hoor! Wat lekkers mag dan best :Y) En je eet niet iedere dag stokbrood met smeersels :P Nouja bij jou valt de regelmaat me iig altijd op :Y Netjes OLD met T-tjes.

Uniek + Coco _O-
pi_104448939
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:55 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Vind ik voor iemand met jouw figuur best meevallen hoor! Wat lekkers mag dan best :Y) En je eet niet iedere dag stokbrood met smeersels :P Nouja bij jou valt de regelmaat me iig altijd op :Y Netjes OLD met T-tjes.

Uniek + Coco _O-
Ohja, dat laatste klopt inderdaad wel! :D
pi_104449181
En maar weer eens een saaie lijst
• kwartier roeien
• yoghurt met muesli
• 2 roggebrood pindakaas
• 1 kg groente / fruit
• 5 boterhammen vleesbeleg
• 2,5 bastognekoek
• 1 port
• avondeten: pond sperziebonen, opscheplepel rijst/gehakt, pindasaus
• toe: kwart ananas en klein plakje spekkoek

De roeimasjien is weer opgesteld, omdat ik niet meer kan hardlopen om 5 u 's ochtends. Gladheid in het aardeduister is me te eng. Dus nu ga ik touwtjespringen met rekstokoptrekken afwisselen met roeien.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 16 november 2011 @ 20:05:37 #27
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104449445
quote:
7s.gif Op woensdag 16 november 2011 20:00 schreef sigme het volgende:
En maar weer eens een saaie lijst
• kwartier roeien
• yoghurt met muesli
• 2 roggebrood pindakaas
[*]1 kg groente / fruit
• 5 boterhammen vleesbeleg
• 2,5 bastognekoek
• 1 port
• avondeten: pond sperziebonen, opscheplepel rijst/gehakt, pindasaus
• toe: kwart ananas en klein plakje spekkoek

De roeimasjien is weer opgesteld, omdat ik niet meer kan hardlopen om 5 u 's ochtends. Gladheid in het aardeduister is me te eng. Dus nu ga ik touwtjespringen met rekstokoptrekken afwisselen met roeien.
Dat vind ik toch niet héél saai :+
pi_104449789
quote:
10s.gif Op woensdag 16 november 2011 20:05 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dat vind ik toch niet héél saai :+
Dat eet ik ja elke kantoordag :D!
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_104449982
Ik heb ruim een half uur hardgelopen en de kou viel me alles mee! Alleen in t donker is niet het meest handig, maar goed.
En net mn D op: omelet van 2 eieren met courgette en een blikje tonijn met kappers, tomaat, beetje mosterd en beetje light mayo en een cracker.
Best oke!
  woensdag 16 november 2011 @ 20:19:28 #30
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104450113
quote:
2s.gif Op woensdag 16 november 2011 20:12 schreef sigme het volgende:

[..]

Desalnietteplus blijft het imponerend :+

quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 20:16 schreef Nallie het volgende:
Ik heb ruim een half uur hardgelopen en de kou viel me alles mee! Alleen in t donker is niet het meest handig, maar goed.
En net mn D op: omelet van 2 eieren met courgette en een blikje tonijn met kappers, tomaat, beetje mosterd en beetje light mayo en een cracker.
Best oke!
_O_ voor je renprestatie en :9 voor tonijnsalade!
  woensdag 16 november 2011 @ 20:20:55 #31
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_104450176
Zal ik deze kopen? (nog 1 stap te gaan met ideal :) )
http://www.neck.nl/produk(...)vvu6wCFcMl3godJVhknw
pi_104450278
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 20:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Zal ik deze kopen? (nog 1 stap te gaan met ideal :) )
http://www.neck.nl/produk(...)vvu6wCFcMl3godJVhknw
Mooi ding. Verder heb ik geen idee.
  woensdag 16 november 2011 @ 20:24:35 #33
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_104450333
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 20:23 schreef sigme het volgende:

[..]

Mooi ding. Verder heb ik geen idee.
Mooi inderdaad, nah, mijn nieuwe winterband is duurder dus dit kan er wel bij :D
Ik hou van smoesjes *O*
pi_104450344
Ik heb echt nog nooit van dat merk gehoord. Hij ziet er wel kek uit! Zelf zou ik dan eerst even op onderzoek uitgaan. Reviews lezen en zo.
  woensdag 16 november 2011 @ 20:30:38 #35
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_104450578
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 20:24 schreef conleche het volgende:
Ik heb echt nog nooit van dat merk gehoord. Hij ziet er wel kek uit! Zelf zou ik dan eerst even op onderzoek uitgaan. Reviews lezen en zo.
Dat is op zich wel goed, weinig hulpstukken te krijgen maar die hoef ik ook niet. En hij ziet er echt super uit, nog nooit van gehoord inderdaad.
Ach, anders koop ik gewoon een nieuwe :+
pi_104450584
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 20:24 schreef conleche het volgende:
Ik niet, ik stuur gewoon uniek op onderzoek uit. Uniek, wel dat ding flink mishandelen he, en dan laten weten of 'ie het blijft doen.

Goed stevig deeg laten kneden enzo, om dan supervers en slank-gezond brood te eten!

En die 5 jaar garantie moet je ook testen, dus na 4,5 jaar moet er eigenlijk iets afbreken. Dan kan ik ergens medio 2016 besluiten of ik er ook een neem :').
pi_104450689
Heeft iemand nog tips voor een leuk hotel in Brussel :)?
Worry is a misuse of imagination
pi_104450707
_O- de post van coco in het dieettopic _O-

O1 paar happen havermout & appel (moest snel weg en heettt!!), glas yoghurt
O2 rest van de kom havermout
T kiwi's, 2 bth, appelstroop en huttenkase
S hardlopen! in de zon! O+
L 3 bth, 2 smeerkaas, 1 pindakaas, nog 1 bth met hagelslag
T banaan, misschien nog bth met kaas of kwark
D aardappels, sperzieboontjes, quorn. of ik kiep het in de wok met rijst ipv aardappels
(T ?)

Waarom heb ik chocoladepepernoten gekocht?!? Ze roepen me. |:(
There is no way to happiness, happiness is the way (Buddha)
  woensdag 16 november 2011 @ 20:34:28 #39
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104450725
quote:
3s.gif Op woensdag 16 november 2011 20:30 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik niet, ik stuur gewoon uniek op onderzoek uit. Uniek, wel dat ding flink mishandelen he, en dan laten weten of 'ie het blijft doen.

Goed stevig deeg laten kneden enzo, om dan supervers en slank-gezond brood te eten!

En die 5 jaar garantie moet je ook testen, dus na 4,5 jaar moet er eigenlijk iets afbreken. Dan kan ik ergens medio 2016 besluiten of ik er ook een neem :').
Supervers brood :9

Ik wil daarom stiekem een broodbakmachine, zodat ik er spul in kan flikkeren en dan vaak vers brood kan eten O+ Zelf brood bakken vind ik in theorie heel leuk, in de praktijk heb ik de rust niet in m'n kont :')
  woensdag 16 november 2011 @ 20:34:35 #40
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104450729
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 20:33 schreef Probability het volgende:
Heeft iemand nog tips voor een leuk hotel in Brussel :)?
Wat is je budget?
pi_104450798
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2011 20:34 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Wat is je budget?
We zijn met z'n 3en en denk max 30-40 p.p. dus 90-120 samen. (Dus kamer voor 3 mensen)
pi_104450838
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 20:34 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Supervers brood :9

Ik wil daarom stiekem een broodbakmachine, zodat ik er spul in kan flikkeren en dan vaak vers brood kan eten O+ Zelf brood bakken vind ik in theorie heel leuk, in de praktijk heb ik de rust niet in m'n kont :')
Koop dan die broodbakmachine :Y. Ok, zodra je je baan hebt dan.
  woensdag 16 november 2011 @ 20:38:36 #43
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_104450881
quote:

[..]

Besteld en betaald... jullie horen het wel
(stomme CUL gebak forum :P )
pi_104450921
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 20:36 schreef Probability het volgende:

[..]

We zijn met z'n 3en en denk max 30-40 p.p. dus 90-120 samen. (Dus kamer voor 3 mensen)
O misschien willen we wel 2 nachtjes ipv 1!!
  woensdag 16 november 2011 @ 20:40:49 #45
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104450968
quote:
3s.gif Op woensdag 16 november 2011 20:37 schreef sigme het volgende:

[..]

Koop dan die broodbakmachine :Y. Ok, zodra je je baan hebt dan.
:D

Denk dat ik dat ga doen ja! :9 Okee dus eigenlijk wil ik hem niet-zo-stiekem :+ Tzt ga ik wel aan XMert vragen wat voor een zij er heeft 8-)
pi_104450994
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 20:39 schreef Probability het volgende:

[..]

O misschien willen we wel 2 nachtjes ipv 1!!
Prob, dit iets voor jullie? Van de flair site, staan altijd leuke arrangementen op!

SPOILER
  woensdag 16 november 2011 @ 20:42:22 #47
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104451030
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 20:36 schreef Probability het volgende:

[..]

Heb zelf in het NH gezeten, maar ik ga ook niet voor minder dan 4 **** :@. Wil nog een keer naar Hotel Metropole daar, zo mooi O+ :9.

Dus ja, zie booking.com ofzo :').
  woensdag 16 november 2011 @ 20:43:22 #48
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104451076
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 20:40 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Denk dat ik dat ga doen ja! :9 Okee dus eigenlijk wil ik hem niet-zo-stiekem :+ Tzt ga ik wel aan XMert vragen wat voor een zij er heeft 8-)
Eentje van de Kruidvat geloof ik _O-. Geen idee welk merk het is eigenlijk :').
pi_104451101
  woensdag 16 november 2011 @ 20:44:03 #50
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_104451113
Prob, staat er niks op vakantieveilingen ?
Hotelspecials?
pi_104451246
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 20:41 schreef Nallie het volgende:

[..]

Prob, dit iets voor jullie? Van de flair site, staan altijd leuke arrangementen op!

SPOILER
SPOILER
pi_104451282
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 20:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Prob, staat er niks op vakantieveilingen ?
Hotelspecials?
Geen idee! Even kijken!!
pi_104451324
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:33 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Inderdaad klinkt ook raar. Bedoel het ook niet helemaal zo. Maar vind het gewoon kut dat het bij sommigen zo opstapelt. Dus dan denk ik, maak mij een weekje ziek of zo in plaats van iemand die al geregeld last heeft nog een pijn/kwaal erbij.
Weet het, het werkt niet zo.

En ik zou het ook liever inderdaad weg kunnen wensen.
Als je tijd van leven hebt en op tijd je cocokloon met hoepelbellen treft, krijg je misschien wel een stal vol kleine kliederige snotneusjes en dan zal je nog genoeg ziek mogen melden op kantoor.
Er is weinig zo slecht voor je conditie en zo'n effectieve aanslag op je weerstand als kindertjes.

Ik liep vandaag langs een etalage en daarin zat een zich vervelende winkeldochter met hoepelbellen van wel 15cm doorsnee bezet met glittersteentjes! Wil je het adres?
  woensdag 16 november 2011 @ 20:48:48 #54
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104451344
Oeh de jas is verstuurd *O* met Selektvracht, dus met wat mazzel is ie er over anderhalve week :').
pi_104451448
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 20:40 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Volgens mij staan die dingen bij bosjes op marktplaats - de meeste mensen bakken er eenmaal brood in geloof ik. En voor zover ik weet voldoen de goedkope exemplaren ook prima - heeft Aldi/Lidl er niet af en toe een in het actieassortiment?
  woensdag 16 november 2011 @ 20:52:07 #56
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104451508
Die van ons was nog geen 20¤ en doet het nog steeds prima :Y.
pi_104451540
quote:

[..]

ik heb van het weekeind zo'n ding gekocht bij de lidl, voor 60 euro. Kan kneden (500 watt motor), mixen, maar ook raspen en schaven. En blenderen. Echt geen geld. Ik ben benieuwd hoe lang hij het volhoudt, maar tot nu toe kan ik niet klagen. M'n eerste brooddeeg werd super, hij raspt de kaas goed, en ik heb zelfs al zelf chips gemaakt met dun geschaafde aardappels uit de oven! O+
  woensdag 16 november 2011 @ 20:55:11 #58
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104451639
Ben ikde enige die brood uit de broodmachine niet lekker vind? Het wordt vaak zo'n kleffe homp met een gat erin van dat roerding. Zelf gekneed brood vind ik veel lekkerder
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_104451646
Lijstje:
O: 2 sneden d. meergranen brood, 4 pl. grillworst, 1 tl chillisaus en 1 gl. water
T: 1 capucinno z. suiker en thee veeeeeeel thee
L: 3 sneden d meergranen brood in totaal 3 pl grillworst en 1 tl mosterd
T: theeeeeee en 1 snee d. meergranen brood 1 pl grillworst rond 16:00
A: prutje van kapucijners, maïs, ui, spekjes en rode saus.... in totaal zo'n 300 gr. vond ik wat weinig dus nog 2 zelfgemaakte pannekoekjes genomen met wat stroop.

+ van de dag: ik heb geen snoep aangeraakt, de luxe broodjes bleven liggen waar ze lagen en ik heb gefietst (i.p.v. de auto te pakken omdat ik het koud vond)

Graag tips voor de beroemde 16:00 dip! En hoe krijgen jullie weer energie als je van een drukke dag thuis komt en dan nog moet sporten :@ (ik voelde me vandaag echt moe en duizelig)
  woensdag 16 november 2011 @ 20:55:51 #60
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104451669
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 20:50 schreef sigme het volgende:

[..]

Volgens mij staan die dingen bij bosjes op marktplaats - de meeste mensen bakken er eenmaal brood in geloof ik. En voor zover ik weet voldoen de goedkope exemplaren ook prima - heeft Aldi/Lidl er niet af en toe een in het actieassortiment?
Ik ga het eens checken! Ben benieuwd of ik hem dan wel vaker ga gebruiken _O- Al ben ik wel dol op de geur van versgebakken brood O+
Als ze zo goedkoop zijn kan ik misschien wel hinten bij mn mams, voor kerst!
  woensdag 16 november 2011 @ 20:56:17 #61
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104451698
Klef? Te droog heb ik wel eens gehad, te hard, overbakken, maar nog nooit klef.
  woensdag 16 november 2011 @ 20:56:48 #62
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104451718
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 20:55 schreef Tinkepink het volgende:
Ben ikde enige die brood uit de broodmachine niet lekker vind? Het wordt vaak zo'n kleffe homp met een gat erin van dat roerding. Zelf gekneed brood vind ik veel lekkerder
Dat vroeg ik me idd wel af! Al kwam er uit het apparaat van de paps van een vriendinnetje wel een prima vierkantig brood zónder gat, die erg lekker was en heerlijk rook :9
pi_104451728
quote:
Ik had er een..... maar ik was sneller en vond het leuker als ik het met de hand maak :)
pi_104451925
quote:
Ik ken eigenlijk geen brood uit zo'n machine, maar wel mensen die het ding enthousiast gebruiken.
pi_104452878
ik vind dat vierkante brood inderdaad zo raar. Een zelfgemaakt brood moet een beetje gekken vormen hebben..

Definitief lijstje van vandaag:

O: yoghurt met muesli
L: flinke bak bietensalade met appel en feta, 2 sneen zelfgebakken volkorenbrood. 1 met boter, 1 met boter en pure hagelslag
T: bonbon
T: pringles (ongeveer 15 chipjes)
D: gevulde pasta met citroen/roomsaus, 250 gram broccoli
T: chocolaatje.
pi_104453036
Wat zijn eigenlijk de uitgaans/winkel wijken van Brussel?
pi_104453088
Mijn ouders hebben zo'n machine! Maar gebruiken hem idd ook niet meer.. :P
pi_104453097
quote:
2s.gif Op woensdag 16 november 2011 20:55 schreef -Engel- het volgende:
Lijstje:
O: 2 sneden d. meergranen brood, 4 pl. grillworst, 1 tl chillisaus en 1 gl. water
T: 1 capucinno z. suiker en thee veeeeeeel thee
L: 3 sneden d meergranen brood in totaal 3 pl grillworst en 1 tl mosterd
T: theeeeeee en 1 snee d. meergranen brood 1 pl grillworst rond 16:00
A: prutje van kapucijners, maïs, ui, spekjes en rode saus.... in totaal zo'n 300 gr. vond ik wat weinig dus nog 2 zelfgemaakte pannekoekjes genomen met wat stroop.

+ van de dag: ik heb geen snoep aangeraakt, de luxe broodjes bleven liggen waar ze lagen en ik heb gefietst (i.p.v. de auto te pakken omdat ik het koud vond)

Graag tips voor de beroemde 16:00 dip! En hoe krijgen jullie weer energie als je van een drukke dag thuis komt en dan nog moet sporten :@ (ik voelde me vandaag echt moe en duizelig)
Misschien iets van fruit eten zodat je weer wat suikers binnenkrijgt voor het sporten? Hoewel je vooral KH's eet. Maar fruit mist sowieso op je lijstje. ;) En kweenie wat die grillworst inhoudt, of dat iets goeds voor je doet. En heb hier geleerd dat meer eiwitten eten ook kan helpen! En volkorenbrood!

(Eerste keer dat ik me aan advies geven waag, dus correct me if I'm wrong! Maar dit is wat ik zo even dacht toen ik je lijstje zag.)
pi_104453219
O: boterham met worst, yoghurt met muesli
T: banaan, appel
L: broodje hete kip
T: banaan
D: pasta bolognese
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_104453239
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 21:24 schreef KathyH. het volgende:

[..]

Misschien iets van fruit eten zodat je weer wat suikers binnenkrijgt voor het sporten? Hoewel je vooral KH's eet. Maar fruit mist sowieso op je lijstje. ;) En kweenie wat die grillworst inhoudt, of dat iets goeds voor je doet. En heb hier geleerd dat meer eiwitten eten ook kan helpen! En volkorenbrood!

(Eerste keer dat ik me aan advies geven waag, dus correct me if I'm wrong! Maar dit is wat ik zo even dacht toen ik je lijstje zag.)
Of een handje nootjes voordat je gaat sporten! Als je regelmatig eet, dus zo'n 6 keer per dag, dan krijg je continu wat binnen, dus blijft je energielevel ook hetzelfde! Snelle suikers zorgen voor een dipje, beter langzame koolhydraten of eiwitten inderdaad!
pi_104453335
Ohja, fruit zijn dus snelle suikers? En zijn langzame KH's meer in de richting van brood en aardappels en zulks?
pi_104453702
Oh, crap, morgen 5.45u opstaan. Zo maar even een stapel boterhammen smeren en dan slapen.
</dagboek van een student>

Truste!
pi_104453787
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 21:28 schreef KathyH. het volgende:
Ohja, fruit zijn dus snelle suikers? En zijn langzame KH's meer in de richting van brood en aardappels en zulks?
Ja precies, maar je hebt wel beide nodig!

Slaap lekker en sterkte morgenochtend!
pi_104453901
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 20:47 schreef Probability het volgende:

[..]

Geen idee! Even kijken!!
Vakantieveilingen gaat niet werken, we willen namelijk met 3 personen en het is altijd voor 2.
pi_104454108
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 21:36 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ja precies, maar je hebt wel beide nodig!

Slaap lekker en sterkte morgenochtend!
Dank!
pi_104454185
Dankzij dit topic heeft mijn collega een Mart Visser jas gekauft :7
En in Londen ga ik haar Sonja Bakker uit het hoofd praten :Y)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Vis een optie? woensdag 16 november 2011 @ 21:56:40 #77
70532 loveli
N
pi_104454824
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:40 schreef Goodbye het volgende:
Lief!
crap in = crap out
pi_104455501
Die Sonja Bakker duikt op de vreemdste plekken op... En dan moet je haar ook nog ergens uit praten.
Raar mens :') :D
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:30 schreef uniekhoorn het volgende:
V1 jij mag niet zoveel zuipen!
(wanneer ga je eens deze kant op, heb nog wodka maar ook berenburg natuurlijk)

Steek dat advies maar lekker bij je bleekselderij! :P
Overleggen dat tweede nog wel keer :Y
Moet ik eerst durven, straks mept die aanstaande van je me het leplazerus :@

Engel, als je doel is om vet te verbranden is het beste dat je ~2u. voor je sporten de laatste KH binnenkrijgt. Ga je sneller vet verbranden omdat je voorraden minder vol zijn.
Snelle KH's kun je het beste vlak na je sporten innemen, dan gaat het tenminste niet aan je buitenkant zitten :) (en is ook goed voor spiergroei, dus je BMR wordt er hoger van, dus kun je meer eten)

[ Bericht 0% gewijzigd door V1z0R op 16-11-2011 22:23:45 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_104455611
quote:
3s.gif Op woensdag 16 november 2011 20:48 schreef sigme het volgende:

[..]

Als je tijd van leven hebt en op tijd je cocokloon met hoepelbellen treft, krijg je misschien wel een stal vol kleine kliederige snotneusjes en dan zal je nog genoeg ziek mogen melden op kantoor.
Er is weinig zo slecht voor je conditie en zo'n effectieve aanslag op je weerstand als kindertjes.

Ik liep vandaag langs een etalage en daarin zat een zich vervelende winkeldochter met hoepelbellen van wel 15cm doorsnee bezet met glittersteentjes! Wil je het adres?
Het gedeelte voor de eerste komma klonk zo goed, heb de rest dus maar niet gelezen.
*loopt verder*
  Vis een optie? woensdag 16 november 2011 @ 22:12:48 #80
70532 loveli
N
pi_104455687
quote:
10s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:11 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Het gedeelte voor de eerste komma klonk zo goed, heb de rest dus maar niet gelezen.
*loopt verder*
Als je na de komma verder leest, kun je het adres van een stel hoepeloorbellen krijgen!!
crap in = crap out
pi_104456418
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:12 schreef loveli het volgende:

[..]

Als je na de komma verder leest, kun je het adres van een stel hoepeloorbellen krijgen!!

quote:
Een winkeldochter is een onverkoopbaar artikel dat lang in een winkel ligt. In overdrachtelijke termen wordt het soms gebruikt voor een meisje dat niet getrouwd geraakt.
  Vis een optie? woensdag 16 november 2011 @ 22:35:58 #82
70532 loveli
N
pi_104456878
En als de prins op het witte paard Vaiz in z'n Audi A3 niet langskomt, blijft ze ongetrouwd. Hoe wreed.
crap in = crap out
pi_104456995
Is ook weer zo...
Paar keer langs rijden, toeteren en schreeuwen werkte toch volgens Anna? :P :')
pi_104458944
:W thuis O+

Geen puf meer voor een lijstje wel om even bij te lezen :P
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  woensdag 16 november 2011 @ 23:19:36 #85
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104458980
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:38 schreef V1z0R het volgende:
Is ook weer zo...
HEUJ LEKKER DING!! WEHEHEHEH!! :9~ :W 8)7 :7

Wat rrrrromantisch O+

Slaaptijd! *O*
pi_104459081
Li? What about the TT?

Oh Maria? Heb jij hen trouwens de nieuwe of oude CV gestuurd? :+
  woensdag 16 november 2011 @ 23:24:31 #87
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104459212
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:21 schreef Ml-etje het volgende:
Li? What about the TT?

Oh Maria? Heb jij hen trouwens de nieuwe of oude CV gestuurd? :+
De nieuwe uiteraard! :7 CV vamped by Ml, brief gechecked door Cocoface, dat moest wel een epic sollicitatie worden he! :D
pi_104459423
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:24 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

De nieuwe uiteraard! :7 CV vamped by Ml, brief gechecked door Cocoface, dat moest wel een epic sollicitatie worden he! :D
^O^ 8-) *)
*O* oh dankzij jou zag ik nog een leuke (wel onderbetaalde) functie bij het Zadkine :D
pi_104460200
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:38 schreef V1z0R het volgende:
Is ook weer zo...
Ah right on time! Fluiten natuurlijk!

Dag lieve sektaristen, ik heb vandaag weer zo goed gegeten! Als lekkernij een stukje zeer pure choco, volgens moeders zeer gezond.

Vaiz, ik zit ook op het kruispunt kwark of papje. Kwark bekoort nog steeds, maar iets warms is ook wel lekker in mijn oude huisje waar het des ochtends 14 graden is...

En nog een dikke juich voor Maria! Tof! Ben benieuwd!
  Vis een optie? woensdag 16 november 2011 @ 23:45:21 #90
70532 loveli
N
pi_104460277
Ik zou het volgende kruispunt nemen en de kachel aanzetten.
crap in = crap out
pi_104460438
quote:
2s.gif Op woensdag 16 november 2011 20:12 schreef sigme het volgende:

[..]

Terstond heimwee naar Groningen.

Mijn nieuwe baas heeft btw een gratis salade bar, top sec arbeidsvoorwaarde!
pi_104460862
Ah laat je wel de dressing staan? :P
pi_104462139
Hooverphonic was tof *O*
Nu een lijstje
O: magere melk met brinta
T: mandarijntje
L: kop erwtensoep, broodje kroket, salade, karnemelk
T: bak tomaatjes
D: indisch tegenover Rootz het belgisch biercafé waar we als slankies een keer gezeten hebben
T: cola, mandarijntje
pi_104462399
Ik vond het ook tof bij Hooverphonic. :YAlhoewel ik het pakje van de zangeres nogal raar en onflatteus vond. :P
De laatste toegift vond ik get leukste trouwens.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_104463972
'Volgende keer begin ik op tijd met leren'. As if. Toets begint over 6.5 uur.

quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:49 schreef anna82 het volgende:

[..]

Terstond heimwee naar Groningen.

Mijn nieuwe baas heeft btw een gratis salade bar, top sec arbeidsvoorwaarde!
Nice! En zo te horen met meer dan slappe sla en een verdwaalde cherrytomaat?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 17 november 2011 @ 05:16:10 #96
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_104464121
Ahah, thanks Prob, het is gelukt :)

Krabben :(
pi_104464122
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 05:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Ahah, thanks Prob, het is gelukt :)

Krabben :(
Ah is het koud ja?

Ik ben scherp, het valt me nog op dat er 'breder als' staat in mn lesboekje :').
pi_104464144
Tijd voor een powernap, over een uur gaat mn wekker alweer :').
pi_104464250
Huuuh, succes!!

:z

O magere kwark met kiwi's
O2 havermout, appel (in de trein)
T 2 bth, appelstroop, huttenkase
L 4 bth, smeerkaas, hagelslag, pindakaas, rauwkost
T's 2 bth, kaas, evt banaan als ik omval
D weetnogniet @ family
T waarschijnlijk nog een bth als die over is of yoghurt, ben pas om 23.30u thuis
S vroeg opstaan en veel treinen :+
pi_104464292
Chico, heel veel sterkte :o

Lijstje van gister
O: brinta
T: vruchtenyoghurt
L: kom gebonden groentesoep, dikke snee brood met gezouten boter
T: 2 mandarijnen, stuk komkommer, 2 pindarotsjes
D: zuurkoolstamp met spekjes

M'n nieuwe nichtje is echt klein & schattig O+, gister even geknuffeld in het ziekenhuis.
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')