SPOILER: Vorige topicsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Game Informer: Magazine scansOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gameplay Debut Trailer: Geanimeerde screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een kleine bijdrage voor onze servers is altijd welkom. We hebben nu 11 betalende leden. Kosten zijn 33 euro per maand voor de servers en ik deel het bedrag per maand door het aantal leden en alles wat extra betaald wordt schuift door naar volgende maand. Betalingen op jpmulders@paypal.com of 427026261 met ovv fok naam[/sub]
Kick aanvragen op TS
BoF TS server:
178.63.54.5:9987
BoF #1 Rush Server (max 32 slots):
NL -=Band of Fok!kers=- Ranked, Rush Much?
Admins:
jpjedi
Civilian
Bogardo
BoF #2 CQ Server (max 32 slots):
NL -=band of fok!kers=- CQ Ranked
Admins:
jpjedi
Dekkered
Civilian
BoF #3 Server (max 16 slots, ranked flyschool):
i3d.net - NL -=Band of Fok!kers=- Flyschool ranked
Admins:
jpjedi
Dekkered
Civilian
Private server:
BF3 Server (max 32 slots):
Conquest-Rush-NL-32-i3D-net
Donaties zijn welkom om de server up and running te houden. Contact: Peter_Aragorn
Band of FOK!ers Platoon:
Band of FOK!ers
FOK! Knoekploeg Platoon Platoon:
FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: foknaam -> Ingame naamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor hardware vragen:
Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Wil je zelf wat toevoegen aan deze op ga dan naar hier naar toe.
[ Bericht 1% gewijzigd door jpjedi op 17-11-2011 20:42:03 ]![]()
Doe dan geen lapoquote:
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
quote:Op woensdag 16 november 2011 17:07 schreef Xblister het volgende:
Zn vader is ook gespot btw..
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2011 17:07 schreef jpjedi het volgende:
Dennis man.. wees trots op je eerste naamtopic
Het is een eer!![]()
![]()
Flikker op manquote:Op woensdag 16 november 2011 17:33 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Omdat er veel vraag naar is, bij deze Dennis3d:
[ afbeelding ]
Weten jullie dat ook weer![]()
![]()
![]()
Ik had vernomen dat dit dennis3d was:
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
Like a hot stallion!quote:Op woensdag 16 november 2011 17:40 schreef dennis3d het volgende:
Ach ik wil niet eens weten hoe jullie er dan wel niet moeten uitzien.
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
Dit topic
[b]Echt niet mee eens. Is juist veel beter dan dat achterlijke panicknifen uit BC2. Nu word ik echt nooit meer geknifed omdat het gewoon iets moeilijker gemaakt is. In BC2 kon zelfs de allergrootste mongool nog een panicknife maken.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:34 schreef andreas612 het volgende:
't knifen is trouwens wel bagger tov bc2, geen sneltoets om in één keer te knifen, heb 'm nu ingesteld op de scroll button direct te klikken, maar dan moet ik vervolgens nog een keer linkermuisknop in drukken voordat ik daadwerkelijk kan knifen.. ipv één klik op scrollbuton en knifen die handel.. erg omslachtig dus.![]()
quote:Op woensdag 16 november 2011 19:46 schreef JK het volgende:
Die ene met af en toe heel vaak die kut rush canals mapRoll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
p00quote:Op woensdag 16 november 2011 20:01 schreef Captainp00face het volgende:
Bij Caspian Border heb ik vaak last van wat vage schaduwen zoals dit;
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik verwacht een serieuze reactie waar in staat;
Daar heb ik ook last van! Dat ligt heus niet aan je videokaart.
![]()
![]()
geen last van, ligt aan je videokaartquote:Op woensdag 16 november 2011 20:04 schreef Captainp00face het volgende:
Ik verwacht een serieuze reactie waar in staat;
Daar heb ik ook last van! Dat ligt heus niet aan je videokaart.
![]()
Ik haat die 80.000 unlocks... Geef gewoon 4 kits, per kit 3 hoofdwapens en klaar. Ala bf2.
Op die manier blijft het simpel, zit je niet te kutten met al die accesoires en hoef je niet elke dag 3 uur te spelen om "bij te blijven" en net zo advanced te zijn als de level 40+'ers.
Daarnaast duren de rondes ook enorm kort. Beetje jammer.
Maar goed... vrijdag is er... jawel...
Z E L D A.
![]()
![]()
Merk wel dat ik sinds gister echt slecht ben.
Al die unlocks die de schoolgaande BF3'ers nu al hebben, daar kom ik pas over enkele weken aan toe en als ik elke keer wordt neergemaaid over enkele maanden.
Zelda? Nee man, Mario 3D Land!![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2011 21:18 schreef JK het volgende:
Merk wel dat ik sinds gister echt slecht ben.
Al die unlocks die de schoolgaande BF3'ers nu al hebben, daar kom ik pas over enkele weken aan toe en als ik elke keer wordt neergemaaid over enkele maanden.
Zelda? Nee man, Mario 3D Land!![]()
![]()
oh was jij datquote:Op woensdag 16 november 2011 21:39 schreef robuust89 het volgende:
SHIT IS AAN
7286 punten in een potje
Mobile AA![]()
Shit was zeker aanquote:Op woensdag 16 november 2011 21:39 schreef robuust89 het volgende:
SHIT IS AAN
7286 punten in een potje
Mobile AA
http://battlelog.battlefi(...)5807654/1/369045423/
Killing machine
Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal![]()
Mooi potje netEerste keer eigenlijk met BattleLies, moeten we vaker doen
Opeens onbestuurbaar @ Seine. Idiote inputlag, vooral met de muis.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
ja, wanneer gaan we afspreken?quote:Op woensdag 16 november 2011 22:07 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Vriendjes worden op battlelog?
[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2011 22:20:26 ]![]()
Zag ik daar een ninja edit ?quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
heul veul ninja edits, was ff goed aan het klotenquote:Op woensdag 16 november 2011 22:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zag ik daar een ninja edit ?![]()
![]()
mijn hoogste ronde score van 8,600 ook op Caspian met mobile AA.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:39 schreef robuust89 het volgende:
SHIT IS AAN
7286 punten in een potje
Mobile AA![]()
![]()
Een goede reden dus om de AA af te zwakken met de nieuwe patchquote:Op woensdag 16 november 2011 22:21 schreef jpjedi het volgende:
[..]
mijn hoogste ronde score van 8,600 ook op Caspian met mobile AA.
Nu snap ik waarom sommige mensen dit bazenapparaat graag generfd willen zienquote:Op woensdag 16 november 2011 22:21 schreef jpjedi het volgende:
[..]
mijn hoogste ronde score van 8,600 ook op Caspian met mobile AA.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Of gewoon een tank pakken.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Een goede reden dus om de AA af te zwakken met de nieuwe patch![]()
Mwah, om met je tank continue die mobile AA te gaan zitten stalken is ook weer zoietsquote:
Dan RPG/landmijnen/C4, whatever.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Mwah, om met je tank continue die mobile AA te gaan zitten stalken is ook weer zoiets![]()
Er is weer een fluctuatie in aimbotterij merk ik.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch![]()
ik krijg spontaan aids en epilepsie van jouw UI, verder alles oke hoorquote:Op woensdag 16 november 2011 22:25 schreef cerror het volgende:
Er is weer een fluctuatie in aimbotterij merk ik.![]()
Escape drukkenquote:Op woensdag 16 november 2011 22:25 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ik krijg spontaan aids en epilepsie van jouw UI, verder alles oke hoor-weg-![]()
Fuck, briljantquote:
Trouwens, heb bijna guided shell voor de tank. Is dat wat?Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch![]()
Als er ergens een SOFLAM goed gemikt staat dan zijn die schoten altijd raak geloof ik. En volgens mij reageert hij anders als een normale shell.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:27 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Fuck, briljant
Trouwens, heb bijna guided shell voor de tank. Is dat wat?-weg-![]()
Niet altijd.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:33 schreef Auti het volgende:
[..]
Als er ergens een SOFLAM goed gemikt staat dan zijn die schoten altijd raak geloof ik. En volgens mij reageert hij anders als een normale shell.
Als ergens een soflam ergens op gelockt staat heb jij een instant lock on. En raakschieten met guided shell hangt een beetje af of het pad tussen de loop van de tank en het doel helemaal vrij is.
Als er geen soflam is gelockt dan zul je zelf moeten locken. Dit duurt een poosje en dan kun je schieten.
Het handige van guided shell is dat je eerst je gewone kogel schiet. Terwijl die aan het herladen is kan je locken en schieten met guided shell. Dan weer switchen naar normale shell die dan ongeveer herladen is.
En zo gaat het spelletje door. Je wordt alleen wel een stuk incapabeler tegen infanterie omdat je geen machinegun hebt. Maar tegen vijandelijke tanks ben je weer sneller.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
pff, wat weinig punten met de SOFLAM, niemand heeft guided dingen blijkbaar (of het is een kip en het ei verhaal)![]()
![]()
![]()
zal maar door zulke gassies worden geowned (gelukkig is het mw3, ja kind kan de was doen in dat spel)Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
Die woorden zal Jedi niet in dank afnemen.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
![]()
hahahquote:Op donderdag 17 november 2011 06:06 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Die woorden zal Jedi niet in dank afnemen.![]()
Was ook je eerste en laatste keerquote:Op woensdag 16 november 2011 22:21 schreef jpjedi het volgende:
[..]
mijn hoogste ronde score van 8,600 ook op Caspian met mobile AA.![]()
En dan nog wel met een overpowerde gun![]()
![]()
ja kutje... dan was het geen record geweest als het niet de laatste keer wasquote:Op donderdag 17 november 2011 07:44 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Was ook je eerste en laatste keer![]()
En dan nog wel met een overpowerde gun![]()
![]()
Ik geef het doorquote:Op woensdag 16 november 2011 22:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
![]()
![]()
Gisteren weer eens wat potjes meegespeeld op bof, teams waren goed gebalanceerd. Heb me goed vermaakt iig.![]()
![]()
je zat in ons squad inderdaad! maar wel op TS komen voortaan want communiceren was lastig.quote:Op donderdag 17 november 2011 08:23 schreef dnbrainwash het volgende:
Gisteren weer eens wat potjes meegespeeld op bof, teams waren goed gebalanceerd. Heb me goed vermaakt iig.Volgens mij hebben we je zelfs uit het squad gemikt om ruimte te maken voor iemand die op TS zat.
![]()
We hebben wat geoefend met SL commands maar dat gaat nog niet altijd even soepel. Dennis zet het doel op de E vlag op Kharg terwijl we van A komen... TE VOET, wtf! Muiterij als gevolg...![]()
![]()
Ik zal vandaag proberen een headsetje aan te schaffen, want gisteren was weer een drama in mijn squad waardoor je zelf ook enorm kut gaat. Enkele potjes misschien uitgezonderd.quote:Op donderdag 17 november 2011 08:32 schreef jpjedi het volgende:
[..]
je zat in ons squad inderdaad! maar wel op TS komen voortaan want communiceren was lastig.Volgens mij hebben we je zelfs uit het squad gemikt om ruimte te maken voor iemand die op TS zat.
![]()
We hebben wat geoefend met SL commands maar dat gaat nog niet altijd even soepel. Dennis zet het doel op de E vlag op Kharg terwijl we van A komen... TE VOET, wtf! Muiterij als gevolg...
BTW: Je bent serieus gaan lopen naar E?![]()
tuurlijk niet... lekker naar B gegaan.quote:Op donderdag 17 november 2011 08:34 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ik zal vandaag proberen een headsetje aan te schaffen, want gisteren was weer een drama in mijn squad waardoor je zelf ook enorm kut gaat. Enkele potjes misschien uitgezonderd.
BTW: Je bent serieus gaan lopen naar E?![]()
![]()
Ja klopt man, maar ik snapte ook wel dat jullie me daarom eruit kickte.quote:Op donderdag 17 november 2011 08:32 schreef jpjedi het volgende:
[..]
je zat in ons squad inderdaad! maar wel op TS komen voortaan want communiceren was lastig.Volgens mij hebben we je zelfs uit het squad gemikt om ruimte te maken voor iemand die op TS zat.
![]()
We hebben wat geoefend met SL commands maar dat gaat nog niet altijd even soepel. Dennis zet het doel op de E vlag op Kharg terwijl we van A komen... TE VOET, wtf! Muiterij als gevolg...
Ik kom binnenkort een keer mee lullen op ts.![]()
Iedereen moet wennen aan nadenken. Neem het hem niet kwalijkquote:Op donderdag 17 november 2011 08:32 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
We hebben wat geoefend met SL commands maar dat gaat nog niet altijd even soepel. Dennis zet het doel op de E vlag op Kharg terwijl we van A komen... TE VOET, wtf! Muiterij als gevolg...![]()
Verder is het wel jammer dat je dus niet kunt wisselen van squad leader. Degene die als eerste in de squad zit is het ook gewoon.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

De maprotatie is nu aangepast en server is herstart:
Nu hebben we een pure CQ server een een pure Rush server.![]()
![]()
We worden steeds vaker ingemaakt door squads die vooral sterk zijn met die paint unlocks. Dan ben je als chopper of tank gewoon in 1 keer weg. Echter dat vergt best wat teamplay want anders kun je laserpainten wat je wil.quote:Op donderdag 17 november 2011 08:37 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Iedereen moet wennen aan nadenken. Neem het hem niet kwalijk![]()
Verder is het wel jammer dat je dus niet kunt wisselen van squad leader. Degene die als eerste in de squad zit is het ook gewoon.![]()
![]()
Dankjequote:Op donderdag 17 november 2011 08:43 schreef jpjedi het volgende:
[ afbeelding ]
Nu hebben we een pure CQ server een een pure Rush server.
Rush was altijd zo kut, dan ging ik gelijk op zoek naar een andere server. Toch stukken beter zo
Als ik online ben dan skip ik hem altijd door, op basis van het gejuich op TS ging ik er maar vanuit dat de meerderheid het eens is met de wijziging.quote:Op donderdag 17 november 2011 08:49 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dankje
Rush was altijd zo kut, dan ging ik gelijk op zoek naar een andere server. Toch stukken beter zo![]()
![]()
Je moet gewoon met zijn vieren lopen en gelijk brullen als je een tank/chopper gepaint hebt zodat die ander gelijk kan schieten. Zo simpel is het eigenlijkquote:Op donderdag 17 november 2011 08:44 schreef jpjedi het volgende:
[..]
We worden steeds vaker ingemaakt door squads die vooral sterk zijn met die paint unlocks. Dan ben je als chopper of tank gewoon in 1 keer weg. Echter dat vergt best wat teamplay want anders kun je laserpainten wat je wil.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

simpel maar vergt wel teamplayquote:Op donderdag 17 november 2011 08:57 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Je moet gewoon met zijn vieren lopen en gelijk brullen als je een tank/chopper gepaint hebt zodat die ander gelijk kan schieten. Zo simpel is het eigenlijkJe moet wel organiseren dat je bij elkaar blijft EN bij elkaar op TS zit.
TS is nog belangrijker in BF3 dan in BF2 imo.. zeker door de veel complexere wapens.
Af en toe verlang ik wel eens terug naar BF2 en de simpele opzet van een aantal wapens per kit en standaard voertuigen.![]()
Dat valt heul wel meequote:Op donderdag 17 november 2011 06:06 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Die woorden zal Jedi niet in dank afnemen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
hatende verlaters?quote:Op donderdag 17 november 2011 09:18 schreef Jorwol het volgende:
Ging best lekker gisteren! Jammer dat jullie allemaal hatende verlaters waren op een gegeven moment![]()
![]()
Dat.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:02 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Af en toe verlang ik wel eens terug naar BF2 en de simpele opzet van een aantal wapens per kit en standaard voertuigen.![]()
Geen haat hier, broquote:Op donderdag 17 november 2011 09:18 schreef Jorwol het volgende:
Ging best lekker gisteren! Jammer dat jullie allemaal hatende verlaters waren op een gegeven momentOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Haha nee iedereen ging gewoon kappenquote:Toen ging het meteen ook een stuk slechter met het team hehe.
![]()
Nog niet helemaa puur, de rush server is nog een beetje bevlekt met 2 CQ mappenquote:Op donderdag 17 november 2011 08:43 schreef jpjedi het volgende:
[ afbeelding ]
Nu hebben we een pure CQ server een een pure Rush server.Of heb je die ondertussen al aangepast?
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
Ik ben met de nieuwe Nvidia beta driver nog geen problemen tegen gekomen. Groene flitsen die er af en toe waren lijken nu ook pasé.-weg-![]()
ah ok, nee daar heb ik niets aan gedaan. Misschien kan je de maprotatie hier posten zodat de Rush mensen commentaar kunnen leveren zodat je een idee hebt wat ze willen.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:57 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nog niet helemaa puur, de rush server is nog een beetje bevlekt met 2 CQ mappenOf heb je die ondertussen al aangepast?
![]()
Ik heb die groene flitsen nog steedsquote:Op donderdag 17 november 2011 09:58 schreef Auti het volgende:
Ik ben met de nieuwe Nvidia beta driver nog geen problemen tegen gekomen. Groene flitsen die er af en toe waren lijken nu ook pasé.
En sowieso merk ik dat die driver buiten de game om behoorlijk instabiel is.
Meerdere keren springt mijn beeld op zwart (tijdens een photoshop sessie ofzo) en komt dan weer terug met de melding dat mijn gpu driver succesvol hersteld is. Heel fijn, maar ik heb liever dat ie sowieso niet crashed.People assume too much.![]()
here ya goquote:Op donderdag 17 november 2011 09:02 schreef jpjedi het volgende:
[..]
simpel maar vergt wel teamplayJe moet wel organiseren dat je bij elkaar blijft EN bij elkaar op TS zit.
TS is nog belangrijker in BF3 dan in BF2 imo.. zeker door de veel complexere wapens.
Af en toe verlang ik wel eens terug naar BF2 en de simpele opzet van een aantal wapens per kit en standaard voertuigen.
(ik wou dat mijn verlangens zo goedkoop waren haha)
People assume too much.![]()
Heb precies hetzelfde. Sinds de nieuwe update lijkt battlefield af en toe een disco met groene stroboscoop.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:15 schreef very het volgende:
[..]
Ik heb die groene flitsen nog steeds
En sowieso merk ik dat die driver buiten de game om behoorlijk instabiel is.
Meerdere keren springt mijn beeld op zwart (tijdens een photoshop sessie ofzo) en komt dan weer terug met de melding dat mijn gpu driver succesvol hersteld is. Heel fijn, maar ik heb liever dat ie sowieso niet crashed.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D![]()
Heb jij ook die driver crashes buiten het spel?quote:Op donderdag 17 november 2011 10:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb precies hetzelfde. Sinds de nieuwe update lijkt battlefield af en toe een disco met groene stroboscoop.People assume too much.![]()
Ik wel, dan gaat ie een paar seconden op zwart, en dan komt ie terug met "Kernel mode driver restored"quote:Op donderdag 17 november 2011 10:22 schreef very het volgende:
[..]
Heb jij ook die driver crashes buiten het spel?
Ja, precies ja.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:26 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ik wel, dan gaat ie een paar seconden op zwart, en dan komt ie terug met "Kernel mode driver restored"
knap irritant, aangezien ik juist voor deze game een verse ENGTX560 OC heb gekocht.
(DEZE om precies te zijn)
Wat betreft die groene flashes...ik las dit ergens:
enable vertical sync in your video card options..... that fixed it for me... it must be a refresh rate problem
Nog niet geprobeerd...vanavond maar eens kijken.People assume too much.![]()
Ik ben me aan het orienteren voor een joystick, voor het besturen van de migs en helicopters, gebruiken jullie die ook ?
Zo ja, welke ?![]()
Waarom? Aan het begin is het best lastig om een chopper en jet met muis en toetsenbord te doen, maar als je het even oefent dan lukt het best goed. Ik stortte aan het begin al gauw neer, of moest heel snel eruit springen, inmiddels heb ik al aardig wat kills op m`n naam staan, en ben ik lastig neer te halen.
Vraag me af of het juist niet moeilijker met joystick wordt.
Ik heb 635 uur in BF2 zitten en alle BF varianten op de plank staan dus richt me liever op BF3 al doe ik nog regelmatig een potje BF2 al is dat wel weer even geleden sinds BF3 uit is.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:17 schreef very het volgende:
[..]
here ya go
(ik wou dat mijn verlangens zo goedkoop waren haha)
![]()
![]()
joystick is ideaal en ik gebruik de logitech 3D extreme al jaren.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:34 schreef KroodjeBip het volgende:
Ik ben me aan het orienteren voor een joystick, voor het besturen van de migs en helicopters, gebruiken jullie die ook ?
Zo ja, welke ?![]()
![]()
Dat vraag ik me dus ook afquote:Op donderdag 17 november 2011 10:38 schreef Afwazig het volgende:
Vraag me af of het juist niet moeilijker met joystick wordt.
Met keyboard gaat me uiteindelijk ook wel lukken, het nadeel is dat je de knoppen niet kan doseren (en ik tilt met mijn muis, dus ik heb 3 meter muismat nodig om een looping te maken), wat met een joystick wel kan (en de force feedback is ook leuk natuurlijk, maar de meeste hebben dat niet).
![]()
Die staat in mijn lijstje, werkt het echt veel beter dan met keyboard of maakt het niet zoveel uit ?quote:Op donderdag 17 november 2011 10:40 schreef jpjedi het volgende:
[..]
joystick is ideaal en ik gebruik de logitech 3D extreme al jaren.
[ afbeelding ]![]()
Je zegt het zelf al, je kan veel beter doseren. zijwaarts cirkelen rond een vlag met de neus naar de vlag is een eitje met de joystick maar het vergt best wat skills met de toetsen. Verder kan je yaw mooi met het draaien van de stick doen zodat de X en de Y overblijven voor role en pitch. De gashendel is heerlijk te doseren maar moet wel in neutraal worden terug gezet na het vliegen anders veneukt hij je muiscontrols.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:44 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Die staat in mijn lijstje, werkt het echt veel beter dan met keyboard of maakt het niet zoveel uit ?
Echter het vliegen komt bij mij in BF3 nog niet zo uit de verf al heb ik er nog niet veel mee geoefend. Ik word gek van die locks, dat was in BF2 minder.![]()
Ik heb de Sidewinder Force Feedback 2 hier nog liggen...misschien maar eens proberen.
Zo jammer dat je niet zelf gewoon even makkelijk een lege multiplayer map kan openen zodat je wat kan oefenen op vliegen.People assume too much.![]()
Er zijn fly practise servers volgens mij. En anders zet ik de server toch overdag even voor je op vliegmappen. Wel voor 14:00 want daarna loopt hij meestal wel vol.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:52 schreef very het volgende:
Ik heb de Sidewinder Force Feedback 2 hier nog liggen...misschien maar eens proberen.
Zo jammer dat je niet zelf gewoon even makkelijk een lege multiplayer map kan openen zodat je wat kan oefenen op vliegen.
Minimaal aantal spelers is 2 dus je moet wel even met iemand afspreken. In BF2 was dat handiger, kon je gewoon spelen tot de server officieel startte.![]()
Jedi, de CQ Firestorm map mag van mij wel op CQ64 komen te staan. Dan kan je aan de overkant ook nog wat vlaggen pakken. Nu heb je 3 vlaggen op een rijtje.
Die straaljager-locks die in BF2 wat minder waren is niet zo vreemd, toen had infantry ook geen SAM-spul. Al kon je volgens mij wel minder snel een 2e lading flares afgooien.
Gister eens met thermal rondgereden op een rustige server (heb alleen de Mobile AA-thermal unlock en die is als eerste in gebruik op een server), maar dat werkt toch wel heel fijn hoor!
Was een vlag aan het cappen en het metertje ging niet verder. Dan weet je hoe laat het is.
Thermal aan, even rondkijken en hup met een welgemikt schot de vijand dood en de meter loopt door, zo is dat IRNV ook dus perfect spul voor infantry. Ik moet dus vaker met hetzelfde wapen spelen om dat te unlocken, ik wil juist zoveel mogelijk wapens unlocken ipv zoveel mogelijk unlocks voor één wapen en dat moet ik dus omdraaien. Eerst 100 kills maken voor IRNV en als de sodemieter thermal voor de tank halen (maar dat duurt niet lang meer, geloof nog 4000 punten ofzo).
Hoorde ook van een aimbot/cheat waarbij je voertuigen kon laten spawnen die niet in de kaart thuishoren, bijv. een T90 in Metro...![]()
![]()
Tijd om de boel echt te patchen, Dice!
![]()
ah ik had er een ronde in CQ en een ronde in CQ64 bij staan. Ze staan nu beiden op CQ64quote:Op donderdag 17 november 2011 11:03 schreef JK het volgende:
Jedi, de CQ Firestorm map mag van mij wel op CQ64 komen te staan. Dan kan je aan de overkant ook nog wat vlaggen pakken. Nu heb je 3 vlaggen op een rijtje.
Die straaljager-locks die in BF2 wat minder waren is niet zo vreemd, toen had infantry ook geen SAM-spul. Al kon je volgens mij wel minder snel een 2e lading flares afgooien.
Gister eens met thermal rondgereden op een rustige server (heb alleen de Mobile AA-thermal unlock en die is als eerste in gebruik op een server), maar dat werkt toch wel heel fijn hoor!
Was een vlag aan het cappen en het metertje ging niet verder. Dan weet je hoe laat het is.
Thermal aan, even rondkijken en hup met een welgemikt schot de vijand dood en de meter loopt door, zo is dat IRNV ook dus perfect spul voor infantry. Ik moet dus vaker met hetzelfde wapen spelen om dat te unlocken, ik wil juist zoveel mogelijk wapens unlocken ipv zoveel mogelijk unlocks voor één wapen en dat moet ik dus omdraaien. Eerst 100 kills maken voor IRNV en als de sodemieter thermal voor de tank halen (maar dat duurt niet lang meer, geloof nog 4000 punten ofzo).
Hoorde ook van een aimbot/cheat waarbij je voertuigen kon laten spawnen die niet in de kaart thuishoren, bijv. een T90 in Metro...![]()
![]()
Tijd om de boel echt te patchen, Dice!
Dat van die SAM ventjes dat klopt inderdaad. Het halve veld loopt op je te aimen inderdaad.
Hoe werkt dat IRNV? is dat de warmtebeeld camera onder je rechter muistoets? Ik probeerde er gisteren mee te rijden (toen zat jij er bij in volgens mij) maar dat ging niet helemaal lekker.
Er is ook een cheat dat alle ventjes naar 1 plek worden geteleporteerd. Lijken toch flink wat lekken in de software te zitten.![]()
![]()
ventjes
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."![]()
Kerels, gasten, gozers, poppetjes?quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Thanks!quote:Op donderdag 17 november 2011 10:58 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Er zijn fly practise servers volgens mij. En anders zet ik de server toch overdag even voor je op vliegmappen. Wel voor 14:00 want daarna loopt hij meestal wel vol.
Minimaal aantal spelers is 2 dus je moet wel even met iemand afspreken. In BF2 was dat handiger, kon je gewoon spelen tot de server officieel startte....helaas ben ik rond die tijd alleen in het weekend beschikbaar, en dan zal het vast niet zo rustig meer zijn haha. Daarbij heb ik nog geen vriendjes die ook spelen
Maar ik zal eens kijken naar die fly practise servers? Enig idee hoe ik die kan vinden??People assume too much.![]()
eerste 2 hits op battlelog met filter op fly:quote:Op donderdag 17 november 2011 12:00 schreef very het volgende:
[..]
Thanks!...helaas ben ik rond die tijd alleen in het weekend beschikbaar, en dan zal het vast niet zo rustig meer zijn haha. Daarbij heb ik nog geen vriendjes die ook spelen
Maar ik zal eens kijken naar die fly practise servers? Enig idee hoe ik die kan vinden??
http://battlelog.battlefi(...)ling-by-4Netplayers/
http://battlelog.battlefi(...)ed2b/Fly-school-Cud/![]()
Sweet!quote:Op donderdag 17 november 2011 12:11 schreef jpjedi het volgende:
[..]
eerste 2 hits op battlelog met filter op fly:
http://battlelog.battlefi(...)ling-by-4Netplayers/
http://battlelog.battlefi(...)ed2b/Fly-school-Cud/
fenkjoePeople assume too much.![]()
would be nicequote:Op donderdag 17 november 2011 12:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Bedenk me net, kan de BoF unranked warserver ook op flyschool zetten!
Wat is daar de link van?People assume too much.![]()
Ik heb hem zojuist aangepast en gerestartquote:Op donderdag 17 november 2011 12:45 schreef very het volgende:
[..]
would be nice
Wat is daar de link van?
Snelle spawn van spelers en voertuigen, 16 players, min 2 players, unranked.
naam: i3d.net - NL -=Band of Fok!kers=- Flyschool unranked
http://battlelog.battlefi(...)-Flyschool-unranked/
edit: whoops, gelijk een melding van i3D dat ze hem stopgezet hebben omdat er geen i3D in de titel staat.Dan zijn ze wel proaktief he.. maar bij een bokkende server.. *zucht*
Oftewel ik spam zo even de nieuwe naam als die live is.
[ Bericht 8% gewijzigd door jpjedi op 17-11-2011 13:37:25 ]![]()
Oh nice! Dat is ook wel leuk als je een beetje wilt stunten en klooien zonder dat je meteen uit de lucht wordt geschoten.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:25 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik heb hem zojuist aangepast en gerestart
naam: NL -=Band of Fok!kers=- Flyschool unranked
http://battlelog.battlefi(...)-Flyschool-unranked/-weg-![]()
Wil bijvoorbeeld wel eens een vliegtuig weer kunnen landen, om 'm te fixen bijvoorbeeldquote:Op donderdag 17 november 2011 13:30 schreef Auti het volgende:
[..]
Oh nice! Dat is ook wel leuk als je een beetje wilt stunten en klooien zonder dat je meteen uit de lucht wordt geschoten.
zeg ff als je klaar ben dan ga k er gelijk ff inquote:Op donderdag 17 november 2011 13:25 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik heb hem zojuist aangepast en gerestart
naam: i3d.net - NL -=Band of Fok!kers=- Flyschool unranked
edit: whoops, gelijk een melding van i3D dat ze hem stopgezet hebben omdat er geen i3D in de titel staat.Dan zijn ze wel proaktief he.. maar bij een bokkende server.. *zucht*
Oftewel ik spam zo even de nieuwe naam als die live is.![]()
![]()
Wtf, je betaalt er toch voor?quote:Op donderdag 17 november 2011 13:25 schreef jpjedi het volgende:
gelijk een melding van i3D dat ze hem stopgezet hebben omdat er geen i3D in de titel staat.![]()
![]()
ja maar er zitten ook weer eisen achterquote:Op donderdag 17 november 2011 13:35 schreef LennardNL het volgende:
[..]
Wtf, je betaalt er toch voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 17 november 2011 13:35 schreef LennardNL het volgende:
[..]
Wtf, je betaalt er toch voor?quote:Game server branding
Thursday 17/Nov/2011 - 13:28 - Reply by Helpdesk
Dear customer,
your game server 31.204.132.47:25570 (game server ID: 119763) has been stopped automatically by our control panel. Our branded and discounted servers have strict guidelines for game server branding. The game server naming has to begin with "i3D.net - " followed by your server name. Our system detected your game server name as NL -=Band of Fok!kers=- Flyschool unranked.
We recommend our debranded servers for free server naming.
If you would like to upgrade, or if you corrected the game server branding by including i3D.net in the begin of the server name, please reply to this ticket.![]()
here you go:quote:Op donderdag 17 november 2011 13:35 schreef hiddit het volgende:
[..]
zeg ff als je klaar ben dan ga k er gelijk ff in
http://battlelog.battlefi(...)rs-Flyschool-ranked/
[ Bericht 0% gewijzigd door jpjedi op 17-11-2011 13:53:36 ]![]()
Wat achterlijk, je betaalt daar serieus voor een normale optie zoals je volledige eigen naam?quote:![]()
Wat is dat i3D dan kut zeg..I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
Je weet dat er een wachtwoord op zit?quote:Op donderdag 17 november 2011 13:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
here you go:
en wat is het wachtwoordquote:Op donderdag 17 november 2011 13:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
here you go:
http://battlelog.battlefi(...)-Flyschool-unranked/![]()
![]()
Publisher EA has revealed that “hundreds” of players have been banned from playing Battlefield 3 due to cheating.“This week we’ve banned hundreds of offending accounts and have stats-wiped accounts for exploiting (such as boosting)…” a tweet from DICE. EA says it has a “zero tolerance policy” on the issue. The publisher is also planning a patch to remove a number of exploits that gamers have discovered. Another tweet: “To report players cheating or boosting send us a direct message to this Twitter with a screen shot of the Battle Log Report.” So if you think there is a particular issue with the game, some imbalance with a particular item or weapon, let DICE know, they are listening—and watching. Beware cheaters, EA and DICE are looking for you.
bron
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!![]()
Gisteren een stop and go gemaakt op het vliegdekschip van de vijandquote:Op donderdag 17 november 2011 13:32 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Wil bijvoorbeeld wel eens een vliegtuig weer kunnen landen, om 'm te fixen bijvoorbeeld![]()
Dat is ook vreemd trouwens, je kan daar normaal niet komen (zwemmend bijvoorbeeld of met parachute) en zodra je uitstapt gaat de teller ook lopen maar landen is geen probleem.-weg-![]()
hmmm in bf3cc is het pw weg maar in het config file op de server staat het nog wel. nu zou het weg moeten zijn. autobalance is ook uit zodat je kan switchen.quote:![]()
Volgens i3D is hij unranked maar online is hij ranked. nah boeiend, dit is des te beterquote:Op donderdag 17 november 2011 13:51 schreef hiddit het volgende:
ik zie trouwens dat die wel rankend is
is er een minimum aantal players??
ik heb het url aangepast en gereboot. is binnen 2 mins online als ranked.![]()
2quote:Op donderdag 17 november 2011 13:51 schreef hiddit het volgende:
ik zie trouwens dat die wel rankend is
is er een minimum aantal players??![]()
Dan moet je een unbranded server huren, is duurder volgens mij.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:38 schreef Civilian het volgende:
[..]
Wat achterlijk, je betaalt daar serieus voor een normale optie zoals je volledige eigen naam?![]()
Wat is dat i3D dan kut zeg..
(ik weet niet hoe zet het bij bf3 doen verder en of het uberhaupt wel kan)![]()
we huren unbranded maar dat geldt alleen voor de 1ste server .. kost paar euro extra.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:00 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Dan moet je een unbranded server huren, is duurder volgens mij.
(ik weet niet hoe zet het bij bf3 doen verder en of het uberhaupt wel kan)![]()
![]()
ik ga het aanpassen.. zelfde verhaal met bf3cc..quote:Op donderdag 17 november 2011 13:55 schreef hiddit het volgende:
[..]
hij zegt players needed 7
en kan die niet beter op 0 zodat je ook alleen kan oefenenmoet ik wel weer even rebooten
minimaal is 2.. lager mag ik niet van DICE.![]()
![]()
achja altijd beter als 8 playersquote:Op donderdag 17 november 2011 14:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ik ga het aanpassen.. zelfde verhaal met bf3cc..moet ik wel weer even rebooten
minimaal is 2.. lager mag ik niet van DICE.![]()
als 8 players wat....?quote:Op donderdag 17 november 2011 14:06 schreef hiddit het volgende:
[..]
achja altijd beter als 8 players
People assume too much.![]()
hij is weer live.. klopt het nu?quote:#Battlefield 3 Config File by i3D.net
#Any line starting with # is a comment and will not be read by the game server. You can use this feature to return certain settings to default without removing the command
completely.
###########################
# Server Setup variables below #
###########################
#Set Server name (between quotes)
vars.serverName "i3d.net - NL -=Band of Fok!kers=- Flyschool ranked"
#Set max player count (can only go below the number that you ordered)
vars.maxPlayerCount 16
#Set Admin Password
admin.password xxxxx
#Set Server Password (no password when commented or left empty)
vars.gamePassword
#Activate/Deactivate punkbuster (true/false)
vars.punkBuster true
#Activate/Deactivate auto balance
vars.autoBalance false
#Set the number of players needed to start a game (default: 8)
vars.roundStartPlayerCount 2
#Set the number of players needed in game before it resets to pre-round
vars.roundRestartPlayerCount 6
################################
# Variables affecting gameplay below #
################################
Activate/Deactivate killcam
vars.killCam true
#Activate/Deactivate Friendly Fire
vars.friendlyFire false
#Activate/Deactivate Health Regeneration
vars.regenerateHealth true
#Activate/Deactivate Minimap
vars.miniMap True
#Activate/Deactivate HUD
vars.hud true
#Activate/Deactivate crosshair
vars.crossHair true
#Activate/Deactivate 3d Spotting
vars.3dSpotting true
#Activate/Deactivate minimap spotting
vars.miniMapSpotting true
#Activate/Deactivate Nametags
vars.nameTag true
#Activate/Deactivate 3rd person vehicle Camera
vars.3pCam true
#Activate/Deactivate vehicles
vars.vehicleSpawnAllowed true
###################################
# Variables involving player control below #
###################################
#number of teamkills allowed before kick
vars.teamKillCountForKick 10
#Max kills a player can make before being kicked (counter-cheating)
vars.teamKillValueForKick 150
#Number of team kill kicks that will lead to a permaban
vars.teamKillKickForBan 5
#Set idle time before getting kicked
vars.noInteractivityTimeoutTIme 600
#Set whether an idle kick should also give a round ban
vars.noInteractivityRoundBan false![]()
hij staat nog steeds op 7 players neededquote:Op donderdag 17 november 2011 14:08 schreef jpjedi het volgende:
hij is weer live.. klopt het nu?
[..]![]()
schiet mij maar lek:quote:Op donderdag 17 november 2011 14:11 schreef hiddit het volgende:
[..]
hij staat nog steeds op 7 players needed
![]()
![]()
raar dingquote:Op donderdag 17 november 2011 14:12 schreef jpjedi het volgende:
[..]
schiet mij maar lek:
![]()
Zal eens een volledige stop -start doenquote:
done, probeer eens hiddit?
[ Bericht 3% gewijzigd door jpjedi op 17-11-2011 14:22:26 ]![]()
Was beter als jou pikquote:Op donderdag 17 november 2011 08:32 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zit er nu in en nog steeds 7 nodig...quote:Op donderdag 17 november 2011 14:16 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zal eens een volledige stop -start doen
done, probeer eens hiddit?
edit: 5, er zitten er nu 2 bij
hij doet het nog nietquote:Op donderdag 17 november 2011 14:16 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zal eens een volledige stop -start doen
done, probeer eens hiddit?![]()
Lennard, ik vind dat je te dicht op me staat
Haha en nu sta ik ineens ver wegquote:Op donderdag 17 november 2011 14:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Lennard, ik vind dat je te dicht op me staat![]()
![]()
![]()
ghenene ik kom de boel weer lekker verpestenquote:Op donderdag 17 november 2011 14:29 schreef LennardNL het volgende:
[..]
Haha en nu sta ik ineens ver weg![]()
![]()
Ik denk het. Haal wat te drinken, kom terug en geen BF3 meerquote:Op donderdag 17 november 2011 14:35 schreef LennardNL het volgende:
volgens mij komt er een reboot aan?
i3D lijkt er mee bezig te zijnquote:Op donderdag 17 november 2011 14:35 schreef LennardNL het volgende:
volgens mij komt er een reboot aan?
krijg net een bericht, ze vragen of het nu wel werkt!
test eens iemand?![]()
Inderdaad mijn bf3 is ook wegquote:Op donderdag 17 november 2011 14:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik denk het. Haal wat te drinken, kom terug en geen BF3 meer![]()
On itquote:Op donderdag 17 november 2011 14:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]
i3D lijkt er mee bezig te zijn
test eens iemand?Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
ben onderwegquote:Op donderdag 17 november 2011 14:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]
i3D lijkt er mee bezig te zijn
test eens iemand?![]()
Nog steeds 7
ik heb doorgegeven dat er niets is veranderd, even geduld, ze zijn er mee bezig.
tnx voor de hulp jongens
antwoord:ik heb herinstall aangevraagd.quote:RE: Config file
Thursday 17/Nov/2011 - 14:40 - Reply by Sander
Beste Petrus,
Erg raar probleem wat ik nog niet eerder heb gezien.
We kunnen de server compleet herinstalleren, dit zou het probleem moeten oplossen.
Ik moet echter zeggen dat binnekort de R9 patch komt, hierna is het niet meer mogelijk om dit aan te passen.
Best regards,
Met vriendelijke groet,
i3D.net Helpdesk
Helpdesk open 7 days a week
Echter straks minimaal 8 players... fijn voor een 16 slots oefenserver.![]()
![]()
we wachten:pquote:Op donderdag 17 november 2011 14:38 schreef jpjedi het volgende:
ik heb doorgegeven dat er niets is veranderd, even geduld, ze zijn er mee bezig.
tnx voor de hulp jongens![]()
Dat zou inderdaad wel meer naar verhouding mogen worden ingesteldquote:Op donderdag 17 november 2011 14:38 schreef jpjedi het volgende:
Echter straks minimaal 8 players... fijn voor een 16 slots oefenserver.
wat een logica toch weer daarquote:Op donderdag 17 november 2011 14:38 schreef jpjedi het volgende:
tnx voor de hulp jongens
antwoord:
[..]
ik heb herinstall aangevraagd.
![]()
ik niet maar misschien google welquote:Op donderdag 17 november 2011 14:45 schreef Diamond3d het volgende:
Als jullie toch wachten... iemand bekend met Microsoft Visio?![]()
yupz, fantastisch mooi programma om basis schema`s te maken, flowcharts, kantoor layouts of organigrammen.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:45 schreef Diamond3d het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:45 schreef Diamond3d het volgende:
Met google ga ik niks vinden gezien mijn vraagstelling.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:46 schreef hiddit het volgende:
[..]
ik niet meer misschien google wel
En anders moet ik een online handleiding doorpluizen en daar heb ik weinig zin in.![]()
okee was maar een ideequote:Op donderdag 17 november 2011 14:47 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Met google ga ik niks vinden gezien mijn vraagstelling.
En anders moet ik een online handleiding doorpluizen en daar heb ik weinig zin in.![]()
Ok, hopen dat het dan straks gefixt is.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:38 schreef jpjedi het volgende:
tnx voor de hulp jongens
antwoord:
[..]
ik heb herinstall aangevraagd.
Wel raar idd... beter doen ze gewoon dat je stats niet meetellen als er < 8 spelers in een server zitten.![]()
Flowcharts idd...quote:Op donderdag 17 november 2011 14:46 schreef jpjedi het volgende:
[..]
yupz, fantastisch mooi programma om basis schema`s te maken, flowcharts, kantoor layouts of organigrammen.
Klopt.
Ik heb een verbindingslijn lopen van A naar B.
Door de lijn loopt een shape (als achtergrond, vericaal over de hele pagina).
Wanneer ik nu op de verbindingslijn klik, r. muisknop, en kies voor rechte verbindinglijn, dan loopt de lijn als het ware door de SHAPE heen. Dit is juist.
Nu wil ik echter een verbindingslijn met rechte hoek.. wanneer ik dat aanklik loopt mijn lijn niet meer door de SHAPE heenOftewel, hij gaat onderlangs, onder de SHAPE door, dit moet dus niet).
Wanneer ik voor rechte lijn kies gaat de verbindingslijn diogonaal van punt a naar punt b. En ik wil een rechte lijn met hoek naar punt b.
Hopen dat het duidelijk is en simpel op te lossen.![]()
Vermits ik je goed begrijp kan je in opties de magneet voor je lijnen aan/uit zetten en het plakken op de kruispunten van je raster. Dan zou je meer vrijheid moeten krijgen. Als je alles uitzet ben je volledig vrij dus ik vermoed dat je magneet uit moet zetten..quote:Op donderdag 17 november 2011 14:53 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Flowcharts idd...
Klopt.
Ik heb een verbindingslijn lopen van A naar B.
Door de lijn loopt een shape (als achtergrond, vericaal over de hele pagina).
Wanneer ik nu op de verbindingslijn klik, r. muisknop, en kies voor rechte verbindinglijn, dan loopt de lijn als het ware door de SHAPE heen. Dit is juist.
Nu wil ik echter een verbindingslijn met rechte hoek.. wanneer ik dat aanklik loopt mijn lijn niet meer door de SHAPE heenOftewel, hij gaat onderlangs, onder de SHAPE door, dit moet dus niet).
Wanneer ik voor rechte lijn kies gaat de verbindingslijn diogonaal van punt a naar punt b. En ik wil een rechte lijn met hoek naar punt b.
Hopen dat het duidelijk is en simpel op te lossen.
Anders mail me even het viso bestandje en dan kan ik even kijken.![]()
denk het wel dan heaquote:Op donderdag 17 november 2011 14:55 schreef LennardNL het volgende:
Ze zijn nu met de herinstallatie bezig denk? Hij vloog er net uit iig.![]()
ja volgens mij hebben ze de verkeerde geherinstalleerd!GVDquote:Beste Petrus,
Excuses, ik zat naar de verkeerde server te kijken.
De kleine private server kan je tegen die tijd op unranked zetten.
Nadat hij unranked is gemaakt kan je deze dingen wel aanpassen, op ranked servers niet.
Best regards,
Met vriendelijke groet,
i3D.net Helpdesk
Helpdesk open 7 days a week![]()
![]()
erg snugger zijn ze ook niet dusquote:Op donderdag 17 november 2011 15:00 schreef jpjedi het volgende:
ja volgens mij hebben ze de verkeerde geherinstalleerd!
[..]
GVD![]()
Thnx voor je info, dat helpt idd al een stuk wat betreft vrijheid!quote:Op donderdag 17 november 2011 14:55 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Vermits ik je goed begrijp kan je in opties de magneet voor je lijnen aan/uit zetten en het plakken op de kruispunten van je raster. Dan zou je meer vrijheid moeten krijgen. Als je alles uitzet ben je volledig vrij dus ik vermoed dat je magneet uit moet zetten..
Anders mail me even het viso bestandje en dan kan ik even kijken.
Het heb overigens al gevonden.... de lijn met rechte hoek aanklikken en vervolgens de lijn "ACHTER" de shape verplaatsen blijkt ook te werken.
Wanneer hij hem automatisch (ala magneet) plaatst, dan plaatst het programma de lijn auto onder de SHAPE.
Thnx !![]()
gvd... ik heb ze maar weer aan de jas getrokken, lutsers, kan ook niet met BF3CC inloggen en moet nu weg. lekkere timing.
Ik doe even een handmatige maprotatie maar die zal niet 100% goed zijn want ik herken niet alle mappen in die codes.![]()
Jedi sinds wanner zit er een wachtwoord op de normal cq server?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:03 schreef jpjedi het volgende:
gvd... ik heb ze maar weer aan de jas getrokken, lutsers, kan ook niet met BF3CC inloggen en moet nu weg. lekkere timing.
Ik doe even een handmatige maprotatie maar die zal niet 100% goed zijn want ik herken niet alle mappen in die codes.![]()
ja tik ik toch net. ze hebben een reinstall gedaan met de cq server ipv de flyschool serverquote:Op donderdag 17 november 2011 15:04 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Jedi sinds wanner zit er een wachtwoord op de normal cq server?
ik heb het config file net ge-edit en paswoord eruit gehaald. Nu moet ik echt rennen! Hoop dat civilian of Dekkered zo even kan overnemen.![]()
quote:RE: Config file
Thursday 17/Nov/2011 - 15:06 - Reply by Sander
Dat is helaas het geval geweest, excuses hiervoor.
Ik heb de private server geherinstalleerd nu.
De public server is de config van restored naar default vanwege de herinstallatie.
Ik heb echter het wachtwoord er al af gehaald.
Best regards,
Met vriendelijke groet,
i3D.net Helpdesk
Helpdesk open 7 days a week![]()
daar blijft het dan ook bijquote:Op donderdag 17 november 2011 15:07 schreef Auti het volgende:
Ze reageren iig wel snel, dat is dan wel weer een pluspuntje.![]()
de flyschool heb ik ook even ge-edit. Beiden hebben GVD weer een nieuw ID dus ze staan niet meer in je favo`s.....
vanavond pas ik de links in de OP wel aan.![]()
i3d!
staat ie nu wel online????quote:Op donderdag 17 november 2011 15:09 schreef jpjedi het volgende:
de flyschool heb ik ook even ge-edit. Beiden hebben GVD weer een nieuw ID dus ze staan niet meer in je favo`s.....
vanavond pas ik de links in de OP wel aan.![]()
Kutding komt niet online, zit nu op iphone kan niets doen. Pasword is in config file van cq er ook af maar niet in batelog![]()
![]()
Nee hoor, die is nu helemaal goed en zonder psw.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:26 schreef jpjedi het volgende:
Kutding komt niet online, zit nu op iphone kan niets doen. Pasword is in config file van cq er ook af maar niet in batelog
Zit er nu in.-weg-![]()
Pfew, goede maps?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:28 schreef Auti het volgende:
[..]
Nee hoor, die is nu helemaal goed en zonder psw.
Zit er nu in.
Is de flyschool server ook live nu?![]()
flyschool kan ik niet vinden. Filter op Band geeft alleen de CQ en Rush server en filter op flyschool geeft niets.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:30 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Pfew, goede maps?
Is de flyschool server ook live nu?
edit; volgens mij alle maps op CQ.. tehran en metro staan er ook bij. Allen op Conquest Large.-weg-![]()
Nu nog mensjes die even willen helpen met vullenquote:Op donderdag 17 november 2011 15:43 schreef jpjedi het volgende:
Die zet ik later wel weer goed.. Draait gelukkig..
-weg-![]()
Iemand ervaring met dit toetsenbord?
http://www.mediadisc.nl/c(...)h=89&products_id=343
(let niet op de site)
Lekker basic toetsenbord zonder fancy extra's, maar geen idee hoe ie aanvoelt.
Ik gebruik nu as we speak de logitech G110, maar ik vind die afgestompte linker ctrl-toets, die kleine linker shift-toets, die kleine enter-toets en die macroknoppen links van de gebruikelijke FPS controls toch eigenlijk wel vrij irritant.
Ik twijfel ook nog of ik misschien de Steelseries 6Gv2 ga halen, maar die is best prijzig. Krijgt wel goede beoordelingen.People assume too much.![]()
Cool story bro.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:57 schreef very het volgende:
(let niet op de site)
Ik gebruik nu as we speak de logitech G110, maar ik vind die afgestompte linker ctrl-toets, die kleine linker shift-toets, die kleine enter-toets en die macroknoppen links van de gebruikelijke FPS controls toch eigenlijk wel vrij irritant.
Ik twijfel ook nog of ik misschien de Steelseries 6Gv2 ga halen, maar die is best prijzig. Krijgt wel goede beoordelingen.HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!![]()
quote:Op donderdag 17 november 2011 15:57 schreef very het volgende:
(let niet op de site)
Ik twijfel ook nog of ik misschien de Steelseries 6Gv2 ga halen, maar die is best prijzig. Krijgt wel goede beoordelingen.Waarom waterproof?quote:* Zwaarder, steviger en waterproof
Vanaf het moment dat de game start heb je nog 5 minuten, dan volgt er een autokick. Zonder voldoende spelers kan je idle zijn tot in de gloria.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:00 schreef Jorwol het volgende:
Kun je in die opstartfase gewoon idle zijn? Of word je dan alsnog gekickt?-weg-![]()
Zodat ie bestendig is tegen een glas drinken wat je er per ongeluk over heen gooit?quote:
Of dat je hem in de vaatwasser kan doenThx sisquote:People assume too much.![]()
Ok prima, dan laat ik BF3 gewoon aanstaan, als ik dan niet ga ik spelen word ik dus vanzelf gekickt, prima!quote:Op donderdag 17 november 2011 16:01 schreef Auti het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat de game start heb je nog 5 minuten, dan volgt er een autokick. Zonder voldoende spelers kan je idle zijn tot in de gloria.![]()
Lekkere jongen daar, bij i3D.
Hoezo die fly server eigenlijk unranked maken?
Ik wist niet eens dat je unranked servers had bij BF3. Handig om te leren vliegen en meteen je unlocks te krijgen.
@jpjedi; En die IRNV is voor de wapens, thermal is voor tanks etc. Je moet dat instellen in één van de opties die je aan kan passen van de tank. Je mist dan bijv. je zoom. Met rechtermuisknop activeer je 'm. Ik denk met HMG als 2e wapen en Thermal, dat je heel veel plezier kan hebben. Heb je een guided shell, dan kan je weinig met infantry... ja, je hoofdwapen, maar zo snel herlaad dat allemaal niet.![]()
Strakke actie dat herinstalleren van een goede server... blijkbaar kan niemand kan hem meer vinden.-weg-![]()
Wil iemand dit zo is met mij doen?
http://kotaku.com/5856959(...)3-points-shits-broke
Ben wel benieuwd hoe snel dat gaat :p.![]()
quote:Op donderdag 17 november 2011 16:39 schreef Kadooosh het volgende:
Ben wel benieuwd hoe snel dat gaat :p.![]()
![]()
Ik hou liever mijn account.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:39 schreef Kadooosh het volgende:
Ben wel benieuwd hoe snel dat gaat :p.-weg-![]()
Dat kan je ook in je eentje, zo lang je maar een EOD bot hebt.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:39 schreef Kadooosh het volgende:
Ben wel benieuwd hoe snel dat gaat :p.
Ik heb het even geprobeerd om te zien of het echt kon, bij 400 puntjes ben ik gestopt want ik heb al veelste veel uren in mijn account gestopt (en ben pas rank 20, terwijl anderen met dezelfde tijd al rank 50 zijn).
Dat je zo je punten wilt opwaarderen vind ik geen probleem, want je skills worden er echt niet beter van. Wat ik wel erg vind is dat EA dan maar dit soort personen gaat bannen, terwijl ze zelf eens Dice achter de broek aan moeten zitten met een goeie patch hiervoor.
Als je op de BoF server komt, wil ik best een EOD bot voor je neerzetten zodat je kan boosten, al denk ik niet dat ik vanavond tijd heb voor BF3.
Overigens zal je er wel voor worden gebanned, tenzij je het heel netjes doet en je punten een beetje lager houd dan de topspelers. Maar dan nog... je mist zo wel de lol van het spel.![]()
Hoe repair je je eigen eod bot dan, is toch of repair of eod bot.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:59 schreef JK het volgende:
[..]
Dat kan je ook in je eentje, zo lang je maar een EOD bot hebt.
Ik heb het even geprobeerd om te zien of het echt kon, bij 400 puntjes ben ik gestopt want ik heb al veelste veel uren in mijn account gestopt (en ben pas rank 20, terwijl anderen met dezelfde tijd al rank 50 zijn).
Dat je zo je punten wilt opwaarderen vind ik geen probleem, want je skills worden er echt niet beter van. Wat ik wel erg vind is dat EA dan maar dit soort personen gaat bannen, terwijl ze zelf eens Dice achter de broek aan moeten zitten met een goeie patch hiervoor.
Als je op de BoF server komt, wil ik best een EOD bot voor je neerzetten zodat je kan boosten, al denk ik niet dat ik vanavond tijd heb voor BF3.
Overigens zal je er wel voor worden gebanned, tenzij je het heel netjes doet en je punten een beetje lager houd dan de topspelers. Maar dan nog... je mist zo wel de lol van het spel.![]()
Er zijn er al een paar honderd je voor gegaan. Succes ermee!quote:Op donderdag 17 november 2011 16:58 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Gaan ze je heus niet voor bannen.-weg-![]()
Dat werkt dus alleen in een friendly fire server.
Assault zou ook zo kunnen denk ik,
je rent op een groepje teammates af,
kratje ertussen en maar schieten,
als ze dood zijn ress je ze weer.
En je begint weer van voor af aan![]()
![]()
Zou het niet doen:quote:Op donderdag 17 november 2011 16:39 schreef Kadooosh het volgende:
Ben wel benieuwd hoe snel dat gaat :p.
http://slumz.boxden.com/f(...)heaters-bf3-1650752/People assume too much.![]()
Dat zijn echte cheaters die gebanned zijn...quote:Op donderdag 17 november 2011 17:07 schreef Auti het volgende:
[..]
Er zijn er al een paar honderd je voor gegaan. Succes ermee!
Maar je eod bot blijft dus staan als je zelfmoord pleegt en de repair tool neemt..![]()
Oh dat verandert de boel, dan maar niet :p.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:10 schreef very het volgende:
[..]
Zou het niet doen:
http://slumz.boxden.com/f(...)heaters-bf3-1650752/![]()
exploits zijn wel degelijk banbaar en anders resetten ze je account naar rank 0.anders steek je gewoon even je tong erin![]()
Mja wou het meer proberen, wel zielig van die gasten die in 1 potje 80k punten grinden ja.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:38 schreef ems. het volgende:
Sowieso fuck punten grinden. Je koopt het spel toch om lol te hebben.![]()
Ben al blij als ik in een super productief potje meer dan 10K weet te scoren
..non est vivere sed valere vita est ..![]()
iddquote:Op donderdag 17 november 2011 17:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ben al blij als ik in een super productief potje meer dan 10K weet te scoren![]()
![]()
Als je een "game got disconnected" krijgt en je start geen nieuwe op, dan krijg je de punten toch bijgeschreven wanneer het potje op de betreffende server is afgelopen?-weg-![]()
Ze zeggen het.. geen idee of het ook zo isquote:Op donderdag 17 november 2011 18:50 schreef Auti het volgende:
Als je een "game got disconnected" krijgt en je start geen nieuwe op, dan krijg je de punten toch bijgeschreven wanneer het potje op de betreffende server is afgelopen?I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
Ja komt omdat er 8 nodig zijn voor vullenquote:Op donderdag 17 november 2011 19:34 schreef Catch_me het volgende:
beide bof servers leeg wat is deze mense![]()
maak men potje afquote:Op donderdag 17 november 2011 20:13 schreef wc-eend het volgende:
Allemaal BOF SERVER VULLEEEEEEEEEEEN!!!!![]()
Ik heb de config bestanden weer ge-edit naar minimum 2 players to start, de juiste map rotaties, en de juiste namen van de server.
Probleem ook van minder spelers is dat die kutjes van i3D beide servers opnieuw geinstalleerd hebben waardoor het server ID is veranderd en dus de cq server uit alle favorietenlijsten is verdwenen.
Hier dan alle nieuwe server urls, zoals ik ze ook in de OP heb geupdate:
BoF #1 Rush Server (max 32 slots):
NL -=Band of Fok!kers=- Ranked, Rush Much?
Admins:
jpjedi
Civilian
Bogardo
BoF #2 CQ Server (max 32 slots):
NL -=band of fok!kers=- CQ Ranked
Admins:
jpjedi
Dekkered
Civilian
BoF #3 Server (max 16 slots, ranked flyschool):
i3d.net - NL -=Band of Fok!kers=- Flyschool ranked
Admins:
jpjedi
Dekkered
Civilian![]()
Prima potje net Dennis, stond net onder je, had ook achterlijk veel punten.
In welke server zit je?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:05 schreef dennis3d het volgende:
12000 pnt op bof server
Ging heerlijk
Totaal 40k pnt verdiend
Dan kom ik je wel weer pwnen![]()
![]()
Same herequote:Op donderdag 17 november 2011 21:07 schreef Andyy het volgende:
[..]
In welke server zit je?
Dan kom ik je wel weer pwnen
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Zo2 potjes gedaan, +20.000 punten (gewoon legaal)
En mijnen, ik hou van zeCheck mijn MINE-KILLS
80 kills met de A15 AT Mine![]()
De server moet wel weer opgelapt worden trouwens, falende maproulatie en maps worden 2x gespeeld.Would you like to know more?
Ik had net een stuk of 8 anti explosion ribbonsquote:Op donderdag 17 november 2011 21:31 schreef wc-eend het volgende:
Zo2 potjes gedaan, +20.000 punten (gewoon legaal)
En mijnen, ik hou van zeCheck mijn MINE-KILLS
80 kills met de A15 AT Mine-weg-![]()
Wat een gezeik weer met Origin
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Als mijn laatste battlelog vermelding van 2 uur geleden is, zijn deze 2 potjes op de bof server dan niet geregistreerd?
Level up zie je wel altijd, maar de rest...Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Dat komt dan waarschijnlijk door mijn mines... heb er standaard zo'n tien door het hele level heen liggen,quote:Op donderdag 17 november 2011 21:33 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik had net een stuk of 8 anti explosion ribbons
Vehicle Immobilized 100
Vehicle Destroyed 50
Killed a person 100
Killed a person 100
En dan ff kijken waar en nieuwe mijnen neerleggen![]()
![]()
Nee loopt gewoon achter...quote:Op donderdag 17 november 2011 21:41 schreef robuust89 het volgende:
Als mijn laatste battlelog vermelding van 2 uur geleden is, zijn deze 2 potjes op de bof server dan niet geregistreerd?
Level up zie je wel altijd, maar de rest...![]()
Volgens mij waren ze van Afwazig en zat jij bij mij in het team. Ik reed iig in het begin een paar keer stuk op die klote dingen en die waren van hem, daarna ben ik er op gaan letten. Zie je er 1 liggen, schieten en dan gaan ze allemaal.. Vet handig om die ribbons mee te halenquote:Op donderdag 17 november 2011 21:41 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Dat komt dan waarschijnlijk door mijn mines... heb er standaard zo'n tien door het hele level heen liggen,
Vehicle Immobilized 100
Vehicle Destroyed 50
Killed a person 100
Killed a person 100
En dan ff kijken waar en nieuwe mijnen neerleggen
-weg-![]()
Tehran map
Ik kom wel terug in BoF als er een betere map komt
Dan moet ik rebooten en dan jaag ik heel de server leeg...quote:Op donderdag 17 november 2011 21:32 schreef Afwazig het volgende:
De server moet wel weer opgelapt worden trouwens, falende maproulatie en maps worden 2x gespeeld.![]()
![]()
Klootzakquote:Op donderdag 17 november 2011 21:45 schreef Auti het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze van Afwazig en zat jij bij mij in het team. Ik reed iig in het begin een paar keer stuk op die klote dingen en die waren van hem, daarna ben ik er op gaan letten. Zie je er 1 liggen, schieten en dan gaan ze allemaal.. Vet handig om die ribbons mee te halen.
Ach, die 'nigger/aimbot/hitler' troll maakte de map wel iets lolligerquote:Op donderdag 17 november 2011 21:47 schreef FireFox1 het volgende:
Tehran map
Ik kom wel terug in BoF als er een betere map komt
..non est vivere sed valere vita est ..![]()
Ik had je trouwens in Tehran een paar keer mooi op de korrel, maar je ontkwam iedere keer aan mequote:Op donderdag 17 november 2011 22:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ach, die 'nigger/aimbot/hitler' troll maakte de map wel iets lolliger
Extinquisher is wel waardeloos zeg .. dan moet je je flares wegdoen.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: