SPOILER: Vorige topicsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Game Informer: Magazine scansOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gameplay Debut Trailer: Geanimeerde screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een kleine bijdrage voor onze servers is altijd welkom. We hebben nu 11 betalende leden. Kosten zijn 33 euro per maand voor de servers en ik deel het bedrag per maand door het aantal leden en alles wat extra betaald wordt schuift door naar volgende maand. Betalingen op jpmulders@paypal.com of 427026261 met ovv fok naam[/sub]
Kick aanvragen op TS
BoF TS server:
178.63.54.5:9987
BoF #1 Rush Server (max 32 slots):
NL -=Band of Fok!kers=- Ranked, Rush Much?
Admins:
jpjedi
Civilian
Bogardo
BoF #2 CQ Server (max 32 slots):
NL -=band of fok!kers=- CQ Ranked
Admins:
jpjedi
Dekkered
Civilian
BoF #3 Server (max 16 slots, ranked flyschool):
i3d.net - NL -=Band of Fok!kers=- Flyschool ranked
Admins:
jpjedi
Dekkered
Civilian
Private server:
BF3 Server (max 32 slots):
Conquest-Rush-NL-32-i3D-net
Donaties zijn welkom om de server up and running te houden. Contact: Peter_Aragorn
Band of FOK!ers Platoon:
Band of FOK!ers
FOK! Knoekploeg Platoon Platoon:
FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: foknaam -> Ingame naamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor hardware vragen:
Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Wil je zelf wat toevoegen aan deze op ga dan naar hier naar toe.
[ Bericht 1% gewijzigd door jpjedi op 17-11-2011 20:42:03 ]![]()
Doe dan geen lapoquote:
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
quote:Op woensdag 16 november 2011 17:07 schreef Xblister het volgende:
Zn vader is ook gespot btw..
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2011 17:07 schreef jpjedi het volgende:
Dennis man.. wees trots op je eerste naamtopic
Het is een eer!![]()
![]()
Flikker op manquote:Op woensdag 16 november 2011 17:33 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Omdat er veel vraag naar is, bij deze Dennis3d:
[ afbeelding ]
Weten jullie dat ook weer![]()
![]()
![]()
Ik had vernomen dat dit dennis3d was:
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
Like a hot stallion!quote:Op woensdag 16 november 2011 17:40 schreef dennis3d het volgende:
Ach ik wil niet eens weten hoe jullie er dan wel niet moeten uitzien.
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
Dit topic
[b]Echt niet mee eens. Is juist veel beter dan dat achterlijke panicknifen uit BC2. Nu word ik echt nooit meer geknifed omdat het gewoon iets moeilijker gemaakt is. In BC2 kon zelfs de allergrootste mongool nog een panicknife maken.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:34 schreef andreas612 het volgende:
't knifen is trouwens wel bagger tov bc2, geen sneltoets om in één keer te knifen, heb 'm nu ingesteld op de scroll button direct te klikken, maar dan moet ik vervolgens nog een keer linkermuisknop in drukken voordat ik daadwerkelijk kan knifen.. ipv één klik op scrollbuton en knifen die handel.. erg omslachtig dus.![]()
quote:Op woensdag 16 november 2011 19:46 schreef JK het volgende:
Die ene met af en toe heel vaak die kut rush canals mapRoll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
p00quote:Op woensdag 16 november 2011 20:01 schreef Captainp00face het volgende:
Bij Caspian Border heb ik vaak last van wat vage schaduwen zoals dit;
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik verwacht een serieuze reactie waar in staat;
Daar heb ik ook last van! Dat ligt heus niet aan je videokaart.
![]()
![]()
geen last van, ligt aan je videokaartquote:Op woensdag 16 november 2011 20:04 schreef Captainp00face het volgende:
Ik verwacht een serieuze reactie waar in staat;
Daar heb ik ook last van! Dat ligt heus niet aan je videokaart.
![]()
Ik haat die 80.000 unlocks... Geef gewoon 4 kits, per kit 3 hoofdwapens en klaar. Ala bf2.
Op die manier blijft het simpel, zit je niet te kutten met al die accesoires en hoef je niet elke dag 3 uur te spelen om "bij te blijven" en net zo advanced te zijn als de level 40+'ers.
Daarnaast duren de rondes ook enorm kort. Beetje jammer.
Maar goed... vrijdag is er... jawel...
Z E L D A.
![]()
![]()
Merk wel dat ik sinds gister echt slecht ben.
Al die unlocks die de schoolgaande BF3'ers nu al hebben, daar kom ik pas over enkele weken aan toe en als ik elke keer wordt neergemaaid over enkele maanden.
Zelda? Nee man, Mario 3D Land!![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2011 21:18 schreef JK het volgende:
Merk wel dat ik sinds gister echt slecht ben.
Al die unlocks die de schoolgaande BF3'ers nu al hebben, daar kom ik pas over enkele weken aan toe en als ik elke keer wordt neergemaaid over enkele maanden.
Zelda? Nee man, Mario 3D Land!![]()
![]()
oh was jij datquote:Op woensdag 16 november 2011 21:39 schreef robuust89 het volgende:
SHIT IS AAN
7286 punten in een potje
Mobile AA![]()
Shit was zeker aanquote:Op woensdag 16 november 2011 21:39 schreef robuust89 het volgende:
SHIT IS AAN
7286 punten in een potje
Mobile AA
http://battlelog.battlefi(...)5807654/1/369045423/
Killing machine
Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal![]()
Mooi potje netEerste keer eigenlijk met BattleLies, moeten we vaker doen
Opeens onbestuurbaar @ Seine. Idiote inputlag, vooral met de muis.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
ja, wanneer gaan we afspreken?quote:Op woensdag 16 november 2011 22:07 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Vriendjes worden op battlelog?
[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2011 22:20:26 ]![]()
Zag ik daar een ninja edit ?quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
heul veul ninja edits, was ff goed aan het klotenquote:Op woensdag 16 november 2011 22:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zag ik daar een ninja edit ?![]()
![]()
mijn hoogste ronde score van 8,600 ook op Caspian met mobile AA.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:39 schreef robuust89 het volgende:
SHIT IS AAN
7286 punten in een potje
Mobile AA![]()
![]()
Een goede reden dus om de AA af te zwakken met de nieuwe patchquote:Op woensdag 16 november 2011 22:21 schreef jpjedi het volgende:
[..]
mijn hoogste ronde score van 8,600 ook op Caspian met mobile AA.
Nu snap ik waarom sommige mensen dit bazenapparaat graag generfd willen zienquote:Op woensdag 16 november 2011 22:21 schreef jpjedi het volgende:
[..]
mijn hoogste ronde score van 8,600 ook op Caspian met mobile AA.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Of gewoon een tank pakken.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Een goede reden dus om de AA af te zwakken met de nieuwe patch![]()
Mwah, om met je tank continue die mobile AA te gaan zitten stalken is ook weer zoietsquote:
Dan RPG/landmijnen/C4, whatever.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Mwah, om met je tank continue die mobile AA te gaan zitten stalken is ook weer zoiets![]()
Er is weer een fluctuatie in aimbotterij merk ik.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch![]()
ik krijg spontaan aids en epilepsie van jouw UI, verder alles oke hoorquote:Op woensdag 16 november 2011 22:25 schreef cerror het volgende:
Er is weer een fluctuatie in aimbotterij merk ik.![]()
Escape drukkenquote:Op woensdag 16 november 2011 22:25 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ik krijg spontaan aids en epilepsie van jouw UI, verder alles oke hoor-weg-![]()
Fuck, briljantquote:
Trouwens, heb bijna guided shell voor de tank. Is dat wat?Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch![]()
Als er ergens een SOFLAM goed gemikt staat dan zijn die schoten altijd raak geloof ik. En volgens mij reageert hij anders als een normale shell.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:27 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Fuck, briljant
Trouwens, heb bijna guided shell voor de tank. Is dat wat?-weg-![]()
Niet altijd.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:33 schreef Auti het volgende:
[..]
Als er ergens een SOFLAM goed gemikt staat dan zijn die schoten altijd raak geloof ik. En volgens mij reageert hij anders als een normale shell.
Als ergens een soflam ergens op gelockt staat heb jij een instant lock on. En raakschieten met guided shell hangt een beetje af of het pad tussen de loop van de tank en het doel helemaal vrij is.
Als er geen soflam is gelockt dan zul je zelf moeten locken. Dit duurt een poosje en dan kun je schieten.
Het handige van guided shell is dat je eerst je gewone kogel schiet. Terwijl die aan het herladen is kan je locken en schieten met guided shell. Dan weer switchen naar normale shell die dan ongeveer herladen is.
En zo gaat het spelletje door. Je wordt alleen wel een stuk incapabeler tegen infanterie omdat je geen machinegun hebt. Maar tegen vijandelijke tanks ben je weer sneller.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
pff, wat weinig punten met de SOFLAM, niemand heeft guided dingen blijkbaar (of het is een kip en het ei verhaal)![]()
![]()
![]()
zal maar door zulke gassies worden geowned (gelukkig is het mw3, ja kind kan de was doen in dat spel)Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
Die woorden zal Jedi niet in dank afnemen.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
![]()
hahahquote:Op donderdag 17 november 2011 06:06 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Die woorden zal Jedi niet in dank afnemen.![]()
Was ook je eerste en laatste keerquote:Op woensdag 16 november 2011 22:21 schreef jpjedi het volgende:
[..]
mijn hoogste ronde score van 8,600 ook op Caspian met mobile AA.![]()
En dan nog wel met een overpowerde gun![]()
![]()
ja kutje... dan was het geen record geweest als het niet de laatste keer wasquote:Op donderdag 17 november 2011 07:44 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Was ook je eerste en laatste keer![]()
En dan nog wel met een overpowerde gun![]()
![]()
Ik geef het doorquote:Op woensdag 16 november 2011 22:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
![]()
![]()
Gisteren weer eens wat potjes meegespeeld op bof, teams waren goed gebalanceerd. Heb me goed vermaakt iig.![]()
![]()
je zat in ons squad inderdaad! maar wel op TS komen voortaan want communiceren was lastig.quote:Op donderdag 17 november 2011 08:23 schreef dnbrainwash het volgende:
Gisteren weer eens wat potjes meegespeeld op bof, teams waren goed gebalanceerd. Heb me goed vermaakt iig.Volgens mij hebben we je zelfs uit het squad gemikt om ruimte te maken voor iemand die op TS zat.
![]()
We hebben wat geoefend met SL commands maar dat gaat nog niet altijd even soepel. Dennis zet het doel op de E vlag op Kharg terwijl we van A komen... TE VOET, wtf! Muiterij als gevolg...![]()
![]()
Ik zal vandaag proberen een headsetje aan te schaffen, want gisteren was weer een drama in mijn squad waardoor je zelf ook enorm kut gaat. Enkele potjes misschien uitgezonderd.quote:Op donderdag 17 november 2011 08:32 schreef jpjedi het volgende:
[..]
je zat in ons squad inderdaad! maar wel op TS komen voortaan want communiceren was lastig.Volgens mij hebben we je zelfs uit het squad gemikt om ruimte te maken voor iemand die op TS zat.
![]()
We hebben wat geoefend met SL commands maar dat gaat nog niet altijd even soepel. Dennis zet het doel op de E vlag op Kharg terwijl we van A komen... TE VOET, wtf! Muiterij als gevolg...
BTW: Je bent serieus gaan lopen naar E?![]()
tuurlijk niet... lekker naar B gegaan.quote:Op donderdag 17 november 2011 08:34 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ik zal vandaag proberen een headsetje aan te schaffen, want gisteren was weer een drama in mijn squad waardoor je zelf ook enorm kut gaat. Enkele potjes misschien uitgezonderd.
BTW: Je bent serieus gaan lopen naar E?![]()
![]()
Ja klopt man, maar ik snapte ook wel dat jullie me daarom eruit kickte.quote:Op donderdag 17 november 2011 08:32 schreef jpjedi het volgende:
[..]
je zat in ons squad inderdaad! maar wel op TS komen voortaan want communiceren was lastig.Volgens mij hebben we je zelfs uit het squad gemikt om ruimte te maken voor iemand die op TS zat.
![]()
We hebben wat geoefend met SL commands maar dat gaat nog niet altijd even soepel. Dennis zet het doel op de E vlag op Kharg terwijl we van A komen... TE VOET, wtf! Muiterij als gevolg...
Ik kom binnenkort een keer mee lullen op ts.![]()
Iedereen moet wennen aan nadenken. Neem het hem niet kwalijkquote:Op donderdag 17 november 2011 08:32 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
We hebben wat geoefend met SL commands maar dat gaat nog niet altijd even soepel. Dennis zet het doel op de E vlag op Kharg terwijl we van A komen... TE VOET, wtf! Muiterij als gevolg...![]()
Verder is het wel jammer dat je dus niet kunt wisselen van squad leader. Degene die als eerste in de squad zit is het ook gewoon.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
De maprotatie is nu aangepast en server is herstart:
Nu hebben we een pure CQ server een een pure Rush server.![]()
![]()
We worden steeds vaker ingemaakt door squads die vooral sterk zijn met die paint unlocks. Dan ben je als chopper of tank gewoon in 1 keer weg. Echter dat vergt best wat teamplay want anders kun je laserpainten wat je wil.quote:Op donderdag 17 november 2011 08:37 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Iedereen moet wennen aan nadenken. Neem het hem niet kwalijk![]()
Verder is het wel jammer dat je dus niet kunt wisselen van squad leader. Degene die als eerste in de squad zit is het ook gewoon.![]()
![]()
Dankjequote:Op donderdag 17 november 2011 08:43 schreef jpjedi het volgende:
De maprotatie is nu aangepast en server is herstart:
[ afbeelding ]
Nu hebben we een pure CQ server een een pure Rush server.
Rush was altijd zo kut, dan ging ik gelijk op zoek naar een andere server. Toch stukken beter zo
Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal
Forum Opties Forumhop: Hop naar: