Oke!quote:Op woensdag 16 november 2011 16:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik zoek nog de Kleine Blonde Dood, want daar heb ik dr al 4 van weggegeven![]()
Van Buch dus.
En Brusselmans zocht ik al heel lang iets van, nu moet ik eerst es zien of dit bevalt, voordat ik meer wil
quote:Op woensdag 16 november 2011 16:27 schreef oh-oh het volgende:
Typisch![]()
Ik zal nog es leuke grapjes voor je maken Qutje!
*nazi grap terug in hoed stopt*quote:
Een beetje wel ja. Ik wil er dolgraag nog een keer heen. Dat gaat ook vast en zeker nog een keer gebeuren. En de taal heb ik eigenlijk vanaf dag 1 dat ik het in MAVO 1 kreeg prachtig gevonden .quote:
Wat ben jij hyper, redbulletje op?quote:
Nee, oh-oh heeft een slechte invloed op me. En ik ga stuk op Greysquote:Op woensdag 16 november 2011 16:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat ben jij hyper, redbulletje op?
Die manische PI van je ookquote:Op woensdag 16 november 2011 16:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, oh-oh heeft een slechte invloed op me. En ik ga stuk op GreysKUSJE HOOR GREES!
lijkt me niet, wel een warme douche als ze squirten.quote:
Zwabjenquote:Op woensdag 16 november 2011 16:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
lijkt me niet, wel een warme douche als ze squirten.
kijk, ik doe mee met vieze dingen zeggen, goed he
SQUIRTEN KUN JE LEREN!quote:Op woensdag 16 november 2011 16:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
lijkt me niet, wel een warme douche als ze squirten.
kijk, ik doe mee met vieze dingen zeggen, goed he
En je penis.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:43 schreef Pisces29 het volgende:
ZwabsesDoe eens een foto van je geknipte haar
ja ik bedoel, als je dan toch bezig bent.quote:
Ben je uit je winterslaap, ik heb je in geen half jaar zo druk zien doenquote:
Hey, geile ksnoeperd!quote:Op woensdag 16 november 2011 16:43 schreef Barbaaf het volgende:
Zitten jullie deze SC nou ook al op te hyperen?
Je komt zelden in de FFSCquote:Op woensdag 16 november 2011 16:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je uit je winterslaap, ik heb je in geen half jaar zo druk zien doen
ben vnaaf wee bij m'n moeder waar m' n camera ligtquote:Op woensdag 16 november 2011 16:43 schreef Pisces29 het volgende:
ZwabsesDoe eens een foto van je geknipte haar
iedereen benieuwd of ik daar ook lange kokoskrullen heb zekerquote:Op woensdag 16 november 2011 16:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja ik bedoel, als je dan toch bezig bent.
quote:Op woensdag 16 november 2011 16:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ben vnaaf wee bij m'n moeder waar m' n camera ligt
Ben je ook mobielloooooze?quote:Op woensdag 16 november 2011 16:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ben vnaaf wee bij m'n moeder waar m' n camera ligt
Jah, eens per jaar ofzo, als er weer een piempie of kat vermist is. Of iets andersquote:
ha, als ik daar met dit licht foto's mee ga maken kan ik net zo goed een schaap in de mist zijn.quote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 16:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
iedereen benieuwd of ik daar ook lange kokoskrullen heb zeker
quote:Op woensdag 16 november 2011 16:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
komt die smilie toch nog van pas na al die jaren
rukquote:
waat zeg jeh? ??quote:
hehh??quote:Op woensdag 16 november 2011 17:00 schreef Qwea het volgende:
Hey piscess, hoe haal ik mijn usericon weg, weet jij dat?
Nee, maar mijn ene bal hangt lager dan de andere... hehhh????quote:Op woensdag 16 november 2011 17:04 schreef Pisces29 het volgende:
ik heb veel lego
ik spaar allemaal vrachtwages, vandaar dat ik er veel heb
hebben julle ook veel lego? ??
quote:Op woensdag 16 november 2011 17:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, maar mijn ene bal hangt lager dan de andere... hehhh????
dat is voor jouw tijd heh?quote:Op woensdag 16 november 2011 17:10 schreef DeZwabber het volgende:
wth, is er bij jullie een gaslek of zo
Deze wil ik als sigquote:Op woensdag 16 november 2011 17:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, maar mijn ene bal hangt lager dan de andere... hehhh????
Ja!quote:Op woensdag 16 november 2011 17:10 schreef Pisces29 het volgende:
Qwea ken jij ook het kledingrek-topic?
quote:
quote:
Alleen als je hele grote tekkers hebt.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:22 schreef Pisces29 het volgende:
wil je met meh scjuifelen qea? [ afbeelding ]
Dat ging enkel over tieten toch?quote:Op woensdag 16 november 2011 17:23 schreef Pisces29 het volgende:
Krijgen we nu niet meteen een ban sinds dat geneuzel over plaatjes op Fok!?
heh?
Geen idee, niet alles meegekregen wat er toen aan de hand was.quote:
hehh???quote:Op woensdag 16 november 2011 17:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee, niet alles meegekregen wat er toen aan de hand was.
We kunnen wel mooi scjuifelen met 1 cm verschilquote:Op woensdag 16 november 2011 17:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Alleen als je hele grote tekkers hebt.
Ik heb toevallig zaterdag 3 doosjes gekochtquote:Op woensdag 16 november 2011 17:04 schreef Pisces29 het volgende:
ik heb veel lego
ik spaar allemaal vrachtwages, vandaar dat ik er veel heb
hebben julle ook veel lego? ??
Leuk Bosquote:Op woensdag 16 november 2011 17:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb toevallig zaterdag 3 doosjes gekocht![]()
Een helikopter, een racewagen en een Monster-iets ofzo.
quote:Op woensdag 16 november 2011 17:26 schreef Pisces29 het volgende:
mn onderbroek zit in de was, nu is meh moeder net op vakansie,
wat moet ik nu doen?
ik heb een verzamuling duploquote:
En dan zeker zeggen dat het voor je dochter is, smoesjes..quote:Op woensdag 16 november 2011 18:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
ik heb een verzamuling duplo [ afbeelding ]
We hebben haar wel door!quote:Op woensdag 16 november 2011 18:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En dan zeker zeggen dat het voor je dochter is, smoesjes..
Oh-oh wegen hebben diepe grondenquote:Op woensdag 16 november 2011 18:22 schreef Pisces29 het volgende:
Qwea, ik vraag me af hoe oh-oh je zo op dreef heeft gekregen vandaag![]()
mag je soms gratis ipv 46 euri? is dat het? hehh?quote:
oh ik dacht je begon over die knallers waar je om vroegquote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 17:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Alleen als je hele grote tekkers hebt.
Hoe bedeol je?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
mag je soms gratis ipv 46 euri? is dat het? hehh?
of je worst lustquote:
Nou, en of!quote:Op woensdag 16 november 2011 18:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
of je worst lust [ afbeelding ]
ik heb een niewe levis broek gekregen in mn schoen, wil je hem zien???quote:
Van mijn worst blijft ze af, daar speel ik alleen zelf meequote:Op woensdag 16 november 2011 18:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
of je worst lust [ afbeelding ]
jah! Ik heb gebeld voor een langere lengte, ze hebben 1 gevonden, vrijdag oid binnen, en ik hoop nr 2 ookquote:Op woensdag 16 november 2011 18:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
ik heb een niewe levis broek gekregen in mn schoen, wil je hem zien???
Egoïstquote:Op woensdag 16 november 2011 18:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Van mijn worst blijft ze af, daar speel ik alleen zelf mee
Ik eet geen worst, dat weet jequote:Op woensdag 16 november 2011 18:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Van mijn worst blijft ze af, daar speel ik alleen zelf mee
Ik heb vandaag een nieuwe kleur gekregen, die gaat teruk, ik bestel een 2e van deze die goei isquote:Op woensdag 16 november 2011 18:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
jah! Ik heb gebeld voor een langere lengte, ze hebben 1 gevonden, vrijdag oid binnen, en ik hoop nr 2 ook
Ik quote dan wel jou, maar ik zeg niets voor niets ze om naar Kweeja te verwijzenquote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 18:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een nieuwe kleur gekregen, die gaat teruk, ik bestel een 2e van deze die goei is
Huuu worst is worstquote:Op woensdag 16 november 2011 18:32 schreef Bos81 het volgende:
Ja ik weet dat je geen worst lust, maar er zijn toch ook vega-worstjes..
ben jij een beetje een swinger qwea? hehh?quote:
hoe bedeol je?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
ben jij een beetje een swinger qwea? hehh?
hehh???quote:Op woensdag 16 november 2011 18:45 schreef DeZwabber het volgende:
ik had een paar gebrande dvdtjes met data, iedere dvdspeler in huis kan ze uitlezen, bhalve die in de computers
windows tripte behoorlijk, detecteerde geen schijf etc
ubuntu slikt ze meteen, like a boss, tewijl ik een linux shirt draag
Ja begin-midden jaren 90quote:Op woensdag 16 november 2011 18:31 schreef Pisces29 het volgende:
veilig vrijen, had je vroegah niet zo'n programma met ansj?
Hoe kom ik nou bij veilig vrijen? Oh de algehele slogan was zeker veilig vrijen op school zoietsquote:Op woensdag 16 november 2011 18:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja begin-midden jaren 90
Sex met Angela. TEnminste recht voor z´n raap. Niet zo´n doordenk titel als Spuiten en Slikken..
Bonken op van die feestjes.quote:
Krentenbollenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik was verkocht.."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Heb je met hem kunnen dansen?quote:
Ik ga toch niet dansenquote:
Moggeh, goed zo, perfect!quote:Op donderdag 17 november 2011 07:57 schreef Pheno het volgende:
Goedemorgen. Ik heb vier uur geslapen na een lange werkdag en avond. Dus eigenlijk kan dat "goede" wel weg. Aan de andere kant, deze week is wel geniaal qua ervaringen, dus doe dat "goede" er toch maar weer bij.
Hier besloot ik ook eens een blik te werpen hier.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, en of!
Uit een goeie worst hoort sap te komen.
Moggehtjes!quote:Op donderdag 17 november 2011 08:01 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Hier besloot ik ook eens een blik te werpen hier.
Hallo mijn naam is Prof_Hoax.
aangenaam![]()
Ik ookquote:
Ik ben nu 27 uur wakker, waarvan vier uur in een bed gelegen, maar ik ben snotverkouden, dus slapen gaat nogal lastigquote:Op donderdag 17 november 2011 08:12 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik niet, wel in bed liggen en lekker kroelen met dikke dekens, maar niet slapen
Ik ben ook snotverkoudenquote:Op donderdag 17 november 2011 08:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben nu 27 uur wakker, waarvan vier uur in een bed gelegen, maar ik ben snotverkouden, dus slapen gaat nogal lastigEN ik heb nog maar een hele werkdag voor de boeg
Dat laatste heb ik nog niet gezein. Ik weet alleen dat ze bij die strandtent naast mijn hotel hebben gezeten. Mambo toch?quote:Op donderdag 17 november 2011 09:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben ook snotverkoudenen klink als 1 van die wijven van new chicks
Je transformatie van hond naar mens is nu voorbij?quote:Op donderdag 17 november 2011 10:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik blaf eindelijk niet meer, na een week of zes en twee AB kuren en pompjes
Heb je ook krukken Qwea?quote:Op donderdag 17 november 2011 10:17 schreef Qwea het volgende:
ik mag straks met mijn voetenaids terug
voor mijn voetenaids? Welneeeeeequote:
Whehequote:Op donderdag 17 november 2011 12:30 schreef Bos81 het volgende:
Wat mij nu weer overkomen is![]()
![]()
Ik was net bij het Kruidvat. Kocht wat spullen, waaronder een giftset met toilettas van FA.
Ik reken dus af en loop naar buiten. Piep piep piep.
Nou dus even die toilettascontroleren en kijken of de beveiliging er af was.. Piep piep.
Meneer loopt u eens zonder tas naar buiten, ik doe dat dus piep piep. Ik zo van ehh watte ik heb echt niks in mijn jas-broek gestopt. Nou de manager kwam er bij.. Een aantal dingen geprobeerd. Zakken leeg gemaakt en alles. Toen vroeg ze heeft u nieuwe kleren aan. ik eeh nee. O wacht die trui is nieuw (gisteren bij de action gekocht). Zij: Kijkt u even of er nog een beveiligingssticker op zit. En ja hoor daar zat de deugniet..
Ik had echt zo iets van eehh watte..quote:Op donderdag 17 november 2011 12:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
WheheHad je rode wangen
Het is volgens mij minstens de helft van de tijd dat het van een plakker uit de andere winkel komt.
Bij de Action stond het ding gister ook te loeien, maar dan nonstop.
quote:Op donderdag 17 november 2011 14:21 schreef Qwea het volgende:
koud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pingu, ben jij dat?quote:Op donderdag 17 november 2011 14:21 schreef Qwea het volgende:
Je mag me gewoon tux noemen hoor.quote:
Pingu in deze SC heeft het altijd koud zodra het onder de 20 gaatquote:
Nerdyquote:
Dan is het een neppinguquote:Op donderdag 17 november 2011 14:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Pingu in deze SC heeft het altijd koud zodra het onder de 20 gaat
fixedquote:Op donderdag 17 november 2011 14:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Pingu in deze SC heeft het altijd koud zodra het onder de 25 gaat
quote:Op donderdag 17 november 2011 14:39 schreef oh-oh het volgende:
Die ouwe Chico doet het hem voor en hij doet het zo na
Nee mijn tweede review staat erquote:Op donderdag 17 november 2011 14:40 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Bos is het een review, ik dacht een gewoon FP bericht, en hij liep vast, dus ik liet het zitten, ff lezen!
Ik ben benieuwd of de Jumbo het hier dan heeft, daar kom ik normaal nooit, maar ik zag dat hij bij de kringloop in de buurt zit. Ff kieken danquote:Op donderdag 17 november 2011 16:32 schreef Miniem het volgende:
Hier hebben ze dat ook een keer ingevoerd bij de AH, maar dat werkte voor geen meter.
Dit is volgens mij een ander soort scan dan jaren geleden.
Hoorde dat bij een andere filiaal 75% van de mensen er gebruik van maakt.
Dat zal nietquote:Op donderdag 17 november 2011 16:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of de Jumbo het hier dan heeft, daar kom ik normaal nooit, maar ik zag dat hij bij de kringloop in de buurt zit. Ff kieken dan, want de croissantjes vind ik heerlijk
Euhm schat dit is de eerste sinds de prehistorie manquote:Op donderdag 17 november 2011 16:40 schreef Miniem het volgende:
[..]Je hebt bijna elke week een date joh
Wanneer was de prehistorie?quote:Op donderdag 17 november 2011 16:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Euhm schat dit is de eerste sinds de prehistorie man
Neen, daar kwam wat euhm tussenquote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 16:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Neen, daar kwam wat euhm tussen
Weet je trouwens, we waren bij de Action, bij die thermodingen, zeg ik: Pisces zei... En mama:Was vrij hilarisch
Op zijn Jambers natuurlijk! Heb een redelijke Jambers in mijn keel zitten, en een goede Gerda Smit op het puntje van mijn tong!quote:Op donderdag 17 november 2011 17:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Zei je het trouwens op zijn Jambers of gewoon op z'n Engels?![]()
Ik moest gister nog aan je denken, toen ik m'n lijstje met nagellaknummers uit m'n tas stond te graaien bij de ActionIk heb er nu 10 of 11 geloof ik, de blauwe heb ik laten liggen.
Amaiii Gertjuhquote:
Kolere, ik zal nog eens naar je luisterenquote:Op donderdag 17 november 2011 14:21 schreef Qwea het volgende:
Fuck you, het is hier -2quote:Op donderdag 17 november 2011 17:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kolere, ik zal nog eens naar je luisterenSta op het veld met de hond en handschoenen aan, zweet zowat uit m'n panty, wat nou koud
Ooh, been therequote:Op donderdag 17 november 2011 16:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Neen, daar kwam wat euhm tussen
Weet je trouwens, we waren bij de Action, bij die thermodingen, zeg ik: Pisces zei... En mama:Was vrij hilarisch
Loop je al met een muts op?quote:
quote:
Nee helaasquote:Op donderdag 17 november 2011 17:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Amaiii Gertjuh![]()
Ik heb 22 (roze) dubbel, toen had ik nog geen lijstjeIk kan geen potjes naar je toesturen hè?
'quote:Op donderdag 17 november 2011 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Zou Pingu nog het eind van de dag gehaald hebben?
Pingu de Pangaquote:
Zeker wel. Lang niet het beste optreden wat ik ooit gezien heb, maar vermakelijk genoeg om tevreden te zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:45 schreef oh-oh het volgende:
Und, was het leuk??
CONGRATULATIONS!
Now you may enter the weekly contest...
[Today's puzzle completed 1 Min, 11 Secs ]
Hmm, als je het een tijd niet doet word je weer traag
Tofquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:49 schreef oh-oh het volgende:
Mooi zo![]()
Gerucht gaat dat Prince volgend jaar weer naar NL komt, ik ben helemaal blij
Nee dat was net. Gelukkig waren de kinderen rustig in de nacht. Ik had meer last van de 3 cavia'squote:Op vrijdag 18 november 2011 12:01 schreef Pisces29 het volgende:
Leuk Bos! Was je ook nog bij je broer blijven slapen, of is dat een andere keer?
quote:
gewoon tegen de muur smijten, deed Fred Oster ook altijd.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:20 schreef oh-oh het volgende:
Cavia's zijn ook irritante schreeuwbeesten
Vechten?quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:20 schreef oh-oh het volgende:
Cavia's zijn ook irritante schreeuwbeesten
een hondenras die heul hard kan rennen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
wat is een Whippet? en nieuw soort Batavus ofzo?
Waren dat geen marmotten, of werd het gewoon marmottenrace genoemd, terwijl ze gewoon cavia;s namen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
gewoon tegen de muur smijten, deed Fred Oster ook altijd.
Geen idee meerquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waren dat geen marmotten, of werd het gewoon marmottenrace genoemd, terwijl ze gewoon cavia;s namen.
Alle sletten zijn al verkocht, je hebt pechquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:31 schreef Arcadia het volgende:
Dit is geen verkooptopic voor sletten?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Leuk Bosquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:28 schreef Bos81 het volgende:
Oh-Oh en visje
Ik heb vandaag weer twee ontzettend lieve postcrossingkaartjes gekregen met honden er op.
Ik zit nu bij pa, die heeft geen scanner, maar zal kijken of ik ze mooi krijg met mijn camera..
quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 november 2011 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Windhond!quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
Nee echt een caviarace! Al haal ik dat nu even niet uit deze fotoquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waren dat geen marmotten, of werd het gewoon marmottenrace genoemd, terwijl ze gewoon cavia;s namen.
Nee, je moet wachten tot zondag, Krijg het niet voor elkaar..'quote:
Das goed, Zondag is altijd een beetje druilerig, mooie dag dus voor mooie plaatjesquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, je moet wachten tot zondag, Krijg het niet voor elkaar..'
STINKNERDquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
heh? heb je me vrachtwage al gezien??quote:
Neppe vrachtwagen is nep.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
heh? heb je me vrachtwage al gezien??
[ afbeelding ]
Shut up, die coca cola truck roeleertquote:
Mooi begin voor het weekend!quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben weer onwijs verwend en Qwea heeft me genezen van mn bugje
En eensquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Shut up, die coca cola truck roeleert
quote:
Hajeequote:
Ik begrijp je, de laatste keer dat ik in amsterdam was kwam ik terug met een plakband automaat in de vorm van een gigantisch cassettebandje en een chinese kalligrafieset en een inkttabletquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:06 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hajee
Ik was vandaag naar Amsterdam geweest met een vriend
En ik heb de jas
En nog wat andere dingen gekocht![]()
Ja.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ohhhhh, die mooie, wat leukquote:
Eikelquote:
Ah dat is balen als je allemaal plannen had en niks gaat.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:04 schreef DeZwabber het volgende:
Bleh, this sucks. Wacht nu al een week op een game omdat hij verkeerd geleverd was. En ik wilde vanavond creme brulee maken maar het gas dat ik gehaald had voor m'n nieuwe fancy brander past niet op de koppeling. En nu verveel ik me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah dat is balen als je allemaal plannen had en niks gaat.
-poppetje gezien, spoiler weg-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Een Ferrari Puma portemonnee en de nieuwe cd Smile van The Beachboys.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
En verder nog leuke dingetjes miniem?
Je hebt ernook hard voor gewerktquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:45 schreef Miniem het volgende:
[..]
Een Ferrari Puma portemonnee en de nieuwe cd Smile van The Beachboys.
Wel veel geld kwijt maar ok
Ugehehehequote:
Leuk! Af en toe moet je jezelf even verwennen met shoppenquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:45 schreef Miniem het volgende:
[..]
Een Ferrari Puma portemonnee en de nieuwe cd Smile van The Beachboys.
Wel veel geld kwijt maar ok
quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:54 schreef Miniem het volgende:
Thnx
Foto's komen nog wel Pi
Ben er erg blij mee iig
Kom maar op met je dansfotoquote:
Precies..quote:Op zondag 20 november 2011 12:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Die schoenen lopen niet weg. Dat is het fijne aan vrijblijvend sporten.
Herkenbaarquote:Op zondag 20 november 2011 13:13 schreef Lutte het volgende:
Whoopwhoop! Heb me gisteravond de hele avond enorm zielig gevonden en nu voel ik me weer top
Cool, doen wequote:Op zondag 20 november 2011 14:01 schreef Pisces29 het volgende:
Clubje met theekransje en thee/warme choco en lekkers, ik stem voor.![]()
Lut, is je date al geweest? Ik ben even vergeten wanneer het nou was.
Ja,of een flinke brok speculaas..quote:Op zondag 20 november 2011 14:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb net thee gezetDrink ik nooit, alleen als ik ziek ben. Maar het is nu zo fris.
Lust er wel zo'n lekker puntje roze taart van C_A bij![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zondag 20 november 2011 14:43 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga een Lutte/Visje combi doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Jaaaaaquote:
quote:
Misschien wil Oh-Oh Chico wel sturen om de kater weg te jagen..quote:
Whehe.quote:Op zondag 20 november 2011 15:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien wil Oh-Oh Chico wel sturen om de kater weg te jagen..
Yayquote:Op zondag 20 november 2011 15:37 schreef Miniem het volgende:
Fuck yeah. Wordpress website is verhuist van sub naar hoofd domein![]()
Dus nieuwe website is in de lucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |