Thanks, hier heb ik wat aan.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:39 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Leer je wel. Sword, War Axe, Dagger, Mace, Staff zijn one handed.
Warhammer, Battle Axe, Great Sword zijn two handed. Kan zo even niet bedenken of ik wat mis.
En dan heb je nog de katana, scimitar etc. Ook one handed.
de armor en wapens die je maakt aan je companion geven? loop zelf nu met lydia even rond. Loop normaliter alleen als sneak attack archer.quote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:46 schreef LasTeR het volgende:
Ik heb nog geen enkele keer met Companion gelopen behalve quest gerelateerd.
Inderdaad, Ik bouwde net een wapen van 44 damage om naar één van 56 damage. Dat begint al te schelen, ja.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:42 schreef Silv het volgende:
[..]
Sowieso. Na een tijdje kan je de damage/armor van je gear echt veel beter maken.
Nee dat is niet slecht. Stagger is dat ze wankelen waardoor ze even niet kunnen aanvallen, dus jij wankelt minderquote:Op woensdag 16 november 2011 21:02 schreef Zolder het volgende:
Bij active effects staat bij mij: force without effort. You stagger 25% less and foes stagger 25% more.
Dat is iets slechts toch, hoe krijg ik dat uit? :$
snap wat je bedoeld maar ik kan er best mee leven!quote:Op woensdag 16 november 2011 21:04 schreef LasTeR het volgende:
Unlike other Elder Scrolls games, weapons and armor do not degrade, and therefore repairs are not necessary.
Ik verbaas mij hier nog steeds over. Aan de ene kant best jammer.
Vind het wel fijnquote:Op woensdag 16 november 2011 21:04 schreef LasTeR het volgende:
Unlike other Elder Scrolls games, weapons and armor do not degrade, and therefore repairs are not necessary.
Ik vond het altijd vervelend die hamers bij je dragen.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:04 schreef LasTeR het volgende:
Het is ook wel fijn, begrijp mij niet verkeerd. Maar de keren dat ik in Oblivion ergens in een dungeon stond met maar één wapen en armor om lekker veel te looten en dan breekt je wapen (quote:
Iedereen moet het kunnen spelen hè.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hartstikke jammer juist, dat gaf en een tintje uitdaging en realisme aan was de Elder Scrolls serie toch wel eigen is. De spellen worden steeds simpeler, waar ik niet erg warm van kan worden.
Ergens is het inderdaad wel jammer. Fallout 3 & NV hadden nog wel zo'n systeem, zij het iets anders: daar moest je dezelfde wapens hebben om ze te joinen tot 1 beterequote:Op woensdag 16 november 2011 21:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hartstikke jammer juist, dat gaf en een tintje uitdaging en realisme aan was de Elder Scrolls serie toch wel eigen is. De spellen worden steeds simpeler, waar ik niet erg warm van kan worden.
Zoveel uitdaging gaf het nietquote:Op woensdag 16 november 2011 21:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat vond ik echt helemaal kut.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:09 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ergens is het inderdaad wel jammer. Fallout 3 & NV hadden nog wel zo'n systeem, zij het iets anders: daar moest je dezelfde wapens hebben om ze te joinen tot 1 betere
quote:Op woensdag 16 november 2011 21:10 schreef vault_tec het volgende:
Ik heb net mijn huis helemaal geupgrade in white run. Nu is de kist weg waarin al mijn loot lag, iemand een idee of ik dit terug kan krijgen?!
Nu een oude save geload, loop wel overcumbered naar die gast toequote:Op woensdag 16 november 2011 21:11 schreef eQuaL het volgende:
[..]! Mijn loot lag er nog gewoon
Heb je geen oude save?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |