Inderdaad, Ik bouwde net een wapen van 44 damage om naar één van 56 damage. Dat begint al te schelen, ja.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:42 schreef Silv het volgende:
[..]
Sowieso. Na een tijdje kan je de damage/armor van je gear echt veel beter maken.
Nee dat is niet slecht. Stagger is dat ze wankelen waardoor ze even niet kunnen aanvallen, dus jij wankelt minderquote:Op woensdag 16 november 2011 21:02 schreef Zolder het volgende:
Bij active effects staat bij mij: force without effort. You stagger 25% less and foes stagger 25% more.
Dat is iets slechts toch, hoe krijg ik dat uit? :$
snap wat je bedoeld maar ik kan er best mee leven!quote:Op woensdag 16 november 2011 21:04 schreef LasTeR het volgende:
Unlike other Elder Scrolls games, weapons and armor do not degrade, and therefore repairs are not necessary.
Ik verbaas mij hier nog steeds over. Aan de ene kant best jammer.
Vind het wel fijnquote:Op woensdag 16 november 2011 21:04 schreef LasTeR het volgende:
Unlike other Elder Scrolls games, weapons and armor do not degrade, and therefore repairs are not necessary.
Ik vond het altijd vervelend die hamers bij je dragen.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:04 schreef LasTeR het volgende:
Het is ook wel fijn, begrijp mij niet verkeerd. Maar de keren dat ik in Oblivion ergens in een dungeon stond met maar één wapen en armor om lekker veel te looten en dan breekt je wapen (quote:
Iedereen moet het kunnen spelen hè.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hartstikke jammer juist, dat gaf en een tintje uitdaging en realisme aan was de Elder Scrolls serie toch wel eigen is. De spellen worden steeds simpeler, waar ik niet erg warm van kan worden.
Ergens is het inderdaad wel jammer. Fallout 3 & NV hadden nog wel zo'n systeem, zij het iets anders: daar moest je dezelfde wapens hebben om ze te joinen tot 1 beterequote:Op woensdag 16 november 2011 21:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hartstikke jammer juist, dat gaf en een tintje uitdaging en realisme aan was de Elder Scrolls serie toch wel eigen is. De spellen worden steeds simpeler, waar ik niet erg warm van kan worden.
Zoveel uitdaging gaf het nietquote:Op woensdag 16 november 2011 21:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat vond ik echt helemaal kut.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:09 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ergens is het inderdaad wel jammer. Fallout 3 & NV hadden nog wel zo'n systeem, zij het iets anders: daar moest je dezelfde wapens hebben om ze te joinen tot 1 betere
quote:Op woensdag 16 november 2011 21:10 schreef vault_tec het volgende:
Ik heb net mijn huis helemaal geupgrade in white run. Nu is de kist weg waarin al mijn loot lag, iemand een idee of ik dit terug kan krijgen?!
Nu een oude save geload, loop wel overcumbered naar die gast toequote:Op woensdag 16 november 2011 21:11 schreef eQuaL het volgende:
[..]! Mijn loot lag er nog gewoon
Heb je geen oude save?
Over-encumbered. Het is encumbrance.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:12 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Nu een oude save geload, loop wel overcumbered naar die gast toe!
Nope, maar heb wel geprobeerd een soort van Drizzt te maken, helaas kom je dan wel uit op een soort van dualwielding fighter in leather gear waar je lore-gebonden geen thief/assassin van kunt maken omdat 't zo'n goeierik isquote:Op woensdag 16 november 2011 21:35 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Drrizt_DoUrden, is dit jouw save file?
Kwam hem toevallig tegen
Kill it with fire!quote:Op woensdag 16 november 2011 21:42 schreef Verbodsbord het volgende:
Is het mogelijk je paard ergens vast te zetten? Schijtirritant dat die overal staat waar je fasttravelled
Huh? Hij geeft 40 meer, toch? En weegt maar 17 ofzo?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:31 schreef vosss het volgende:
Ik liep de hele tijd te zeulen met een armor van de thieves guild die er voor zorgt dat ik 35 meer mee kan zeulen.
Die had ik niet aan, want mn gewone armor is veel beter en dacht dus dat is handig als ik plek te kort kom.
Na minstens 10 uur dat ding meezeulen realiseer ik me pas dat dat ding zelf 32 kilo weegt en dat ik dus feitelijk slechts 3 kilo win in plaats van dat ik heb gewoon weggooi.
Meteen ergens weggeflikkerd, want ik was niet in de buurt van een winkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |