quote:Op woensdag 16 november 2011 20:14 schreef RickoKun het volgende:
Het wereld wijde web kan mij niet helpen, kan het nergens vinden dus keer ik mij jegens mijn FOK! broeders:
Waar de fuck moet ik iets met die dragon souls doen? Ik heb qua verhaallijn al bij die greybeardsGewoon tab > magic > shouts?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
Het wereld wijde web kan mij niet helpen, kan het nergens vinden dus keer ik mij jegens mijn FOK! broeders:
Waar de fuck moet ik iets met die dragon souls doen? Ik heb qua verhaallijn al bij die greybeardsSpeel je op console of pc?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het shouts/powers overzicht kun je een soul gebruiken om een shout te unlocken.
Op de Xbox is het X.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
Waar de fuck moet ik iets met die dragon souls doen? Ik heb qua verhaallijn al bij die greybeardsDraken slopen, ziel opnemen en de gewenste shout unlocken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
Ik denk dat hij niet ziet waar je het unlocked.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Draken slopen, ziel opnemen en de gewenste shout unlocken.
Ah ok. Als je op de gelockte shout staat zie je linksonder de knop die je moet gebruiken om de shout te unlocken.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:24 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet ziet waar je het unlocked.
staat toch al uitleg bij?!quote:Op woensdag 16 november 2011 20:28 schreef zerokil het volgende:
Iemand die mij kort kan uitleggen over de verschillende classes? op het begin.
hij werkt hoe dan ook maar een keer dus maakt niet uitquote:Op woensdag 16 november 2011 20:28 schreef D_tjuh het volgende:
Ik wil voor het eerst poison potion gebruiken op ranged item. Is dat normaal dat het vraagt of ik mijn "bow" wil poisonen ipv mijn arrows?
Hij bedoelt classes, niet racesquote:
College of Winterhold.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:36 schreef b4kl4p het volgende:
Ok keihard patat oorlog gebikt en klaar voor de strijd. Waar kan ik spells kopen waarmee ik een robot op een bal kan afmaken?
Leer je wel. Sword, War Axe, Dagger, Mace, Staff zijn one handed.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:38 schreef Dutchguy het volgende:
Even een vraagje, sorry alvast als het al aan bod is gekomen. Hoe zie je bij vendors of een wapen 1h of 2h is. Ik kon het in het boekje dat bij de game zat niet vinden. Heb een PS3.
Naam en locatie?quote:Op woensdag 16 november 2011 20:40 schreef vault_tec het volgende:
golden ore mine gevonden, ben op de helft van de mine en heb al 30 golden ore![]()
![]()
ja... je companion voor cheap upgraden en je krijgt uiteindelijk dragon armor <3quote:Op woensdag 16 november 2011 20:39 schreef Akwasi het volgende:
Gewoon 10 uur gespeeld vandaag en volgens mij heb ik helemaal niks gedaan
Is het het trouwens een beetje waard om die smithing perks te leren?
Dom dom dom van mijquote:Op woensdag 16 november 2011 20:24 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet ziet waar je het unlocked.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht ik dus ook, gisteren pas achter gekomen.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:41 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dom dom dom van mij
Ik was de hele tijd in de veronderstelling dat ik die shouts persé op een bepaalde locatie bij een of andere muur alles moest unlocken. Wist niet dat het gewoon on the spot kon
Care to elaborate?quote:Op woensdag 16 november 2011 20:41 schreef vault_tec het volgende:
[..]
ja... je companion voor cheap upgraden en je krijgt uiteindelijk dragon armor <3
Sowieso. Na een tijdje kan je de damage/armor van je gear echt veel beter maken.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:39 schreef Akwasi het volgende:
Gewoon 10 uur gespeeld vandaag en volgens mij heb ik helemaal niks gedaan
Is het het trouwens een beetje waard om die smithing perks te leren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |