wtfquote:Op woensdag 16 november 2011 23:34 schreef eQuaL het volgende:
Gelukkige ouders krijgen gratis Bethesda-games!
Wat ik zo zie mag ze voor mij persoonlijk ook wel dovakhiin komen spelen hoorquote:Op woensdag 16 november 2011 23:16 schreef Jump het volgende:
[ afbeelding ]
[R] take all
RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR....
quote:Op woensdag 16 november 2011 23:16 schreef Jump het volgende:
[ afbeelding ]
[R] take all
RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR....
Lightquote:Op woensdag 16 november 2011 23:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is dat light of heavy armor?
Precies, een role playing game. Voor mij is het "game" eraf als ik reservewapens moet mee gaan slepen omdat er een kans is dat m'n zwaard breekt net als ik 2 kilometer onder de grond een vampierensekte aan het uitmoorden ben. Of als m'n magiër na elke standaard wolf de rest van de dag moet uitrusten omdat z'n magicka niet regenereert, tenzij ik eerst 3 uur ingrediënten verzamel om daarmee 1*10x restore magicka potions te maken.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:56 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Je bent je er van bewust dat je een rpg speelt?
Huh, spelen wij hetzelfde spel?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:58 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Precies, een role playing game. Voor mij is het "game" eraf als ik reservewapens moet mee gaan slepen omdat er een kans is dat m'n zwaard breekt net als ik 2 kilometer onder de grond een vampierensekte aan het uitmoorden ben. Of als m'n magiër na elke standaard wolf de rest van de dag moet uitrusten omdat z'n magicka niet regenereert, tenzij ik eerst 3 uur ingrediënten verzamel om daarmee 1*10x restore magicka potions te maken.
Wat ik wil in een rpg is avonturen beleven, door kerkers dolen, gegrepen worden door het verhaal en epische gevechten meemaken zonder al te veel poespas daaromheen. Prima als er voor de meer hardcore spelers een uitgebreid smeed- en alchemie systeem beschikbaar is maar zo gauw je dat soort dingen verplicht moet gaan gebruiken omdat je anders tegen een eindbaas misschien ineens zonder wapen zit haak ik af.
hij heeft het over / tegen de gast die het spel te mainstream vindquote:Op donderdag 17 november 2011 00:01 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Huh, spelen wij hetzelfde spel?
Dat is niet alleen voor de hardcore spelers, het is ook typerend voor MMO's, waar je typische "time sink" achtige mechanics hebt, zoals in WoW.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:58 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Precies, een role playing game. Voor mij is het "game" eraf als ik reservewapens moet mee gaan slepen omdat er een kans is dat m'n zwaard breekt net als ik 2 kilometer onder de grond een vampierensekte aan het uitmoorden ben. Of als m'n magiër na elke standaard wolf de rest van de dag moet uitrusten omdat z'n magicka niet regenereert, tenzij ik eerst 3 uur ingrediënten verzamel om daarmee 1*10x restore magicka potions te maken.
Wat ik wil in een rpg is avonturen beleven, door kerkers dolen, gegrepen worden door het verhaal en epische gevechten meemaken zonder al te veel poespas daaromheen. Prima als er voor de meer hardcore spelers een uitgebreid smeed- en alchemie systeem beschikbaar is maar zo gauw je dat soort dingen verplicht moet gaan gebruiken omdat je anders tegen een eindbaas misschien ineens zonder wapen zit haak ik af.
Enigszins mee eens ja. Vooral als ze heel grappig ineens een kill attack doen terwijl ze daarvoor 10% van je hp per slag erafslaanquote:Op donderdag 17 november 2011 00:41 schreef Luchtkoker het volgende:
Toch zijn sommige dingen wel wat storend m.i., zoals dat Draken relatief zwak zijn, maar je bijv een random grot in loopt, alle random trash Bandits daar ook relatief zwak zijn, en die Bandit baas is dan FUCKING sterk.
Loopt 'ie met een 2 Hander, 2 power attacks en je bent gewoon kapotHeb nu al meerdere malen gehad dat ik door een dungeon breezede, maar de eindbaas was een of andere 2H warrior en die killde me gewoon in 1, 2 power attacks. En ik ben niet eens een Mage.
Dat vind ik gewoon storend, zo'n mannetje doet 80% van m'n HP eraf met 1 hit, terwijl een draak gewoon kinderspel is.
Volgens mij had ik gelezen dat er maar één echte sneaking quest is, de rest bestaat uit dingen uit dungeons etc. halen. Ik heb ze zelf nog niet gedaan dus weet niet of het waar isquote:Op woensdag 16 november 2011 23:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Helaas, heb ik dus vrij weinig aan. Had trouwens sowieso al vrij weinig hoop om die thieves guild quests te halen met driehonderd ton aan heavy armor aan
Klopt, en dat was dan ook het gedeelte van WoW waar ik een hekel aan had toen ik het nog speelde. Professions levelen lukte me gewoon niet omdat ik het te vervelend vond. En toen ik erachter kwam dat ik nadat ik level 85 had bereikt ik ook nog eens een paar maanden zou mogen gaan grinden om aan enchants en al dat soort zooi te komen voordat ik eindelijk eens een raid instance binnen zou mogen stappen was voor mij de maat vol en ben ik ermee gekapt.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:27 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is niet alleen voor de hardcore spelers, het is ook typerend voor MMO's, waar je typische "time sink" achtige mechanics hebt, zoals in WoW.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Een paar maanden is zwaar overdrevenquote:Op donderdag 17 november 2011 01:01 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Klopt, en dat was dan ook het gedeelte van WoW waar ik een hekel aan had toen ik het nog speelde. Professions levelen lukte me gewoon niet omdat ik het te vervelend vond. En toen ik erachter kwam dat ik nadat ik level 85 had bereikt ik ook nog eens een paar maanden zou mogen gaan grinden om aan enchants en al dat soort zooi te komen voordat ik eindelijk eens een raid instance binnen zou mogen stappen was voor mij de maat vol en ben ik ermee gekapt.
Paar maanden? Dan doe je het toch wel grandioos verkeerd.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:01 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Klopt, en dat was dan ook het gedeelte van WoW waar ik een hekel aan had toen ik het nog speelde. Professions levelen lukte me gewoon niet omdat ik het te vervelend vond. En toen ik erachter kwam dat ik nadat ik level 85 had bereikt ik ook nog eens een paar maanden zou mogen gaan grinden om aan enchants en al dat soort zooi te komen voordat ik eindelijk eens een raid instance binnen zou mogen stappen was voor mij de maat vol en ben ik ermee gekapt.
Dat zou echt dik de bom zijn ja!quote:Op donderdag 17 november 2011 00:54 schreef Necrodeath het volgende:
Ook jammer dat je geen elements kunt combinen met dual casts.
Zou voor een hoop meer variatie gezorgd hebben.
heel goedkoop volledig te upgraden naar legendary.. void salts voor nodig als ik t me zo herinner. dan is ie best OP, qua stats ongeveer zelfde als glass.quote:
muffle als spell, of als enchant op boots. helpt bij het sluipen.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Helaas, heb ik dus vrij weinig aan. Had trouwens sowieso al vrij weinig hoop om die thieves guild quests te halen met driehonderd ton aan heavy armor aan
goede vraag.. ook benieuwd naar. is zeker voor die fire salts quest? heb er in 30 lvls nog maar 6 gevondenquote:Op donderdag 17 november 2011 02:51 schreef Luchtkoker het volgende:
Waar kan ik Flame Atronachs vinden?
Ik in 21 0quote:Op donderdag 17 november 2011 02:52 schreef probeer het volgende:
[..]
goede vraag.. ook benieuwd naar. is zeker voor die fire salts quest? heb er in 30 lvls nog maar 6 gevonden
SPOILER: over fire saltOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
quote:Op donderdag 17 november 2011 03:00 schreef jogy het volgende:
DankSPOILER: over fire saltOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of toch du vader?
quote:Op donderdag 17 november 2011 01:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, en toen hadden we er een zeker paard bij, helemaal gratis en voor niets... de naam?Let maar op, straks stoot ie zijn hoefje en is ie meteen doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Daar ben ik net mee bezig. Of ja, ik heb net dat ene boek laten zien aan die dude in die stadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
quote:Op woensdag 16 november 2011 21:50 schreef Katth het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben ook weerwolf geworden. Kutte is dat je totaal niet tegen zilverkunt daarna. Gelukkig kan ik nog vrij snel die mannetjes uitschakelen met dual wield maar echt overpowered ben je niet als wolf zijnde. Ik gebruik het meer af en toe eens voor de lol maar voor de rest vind ik het niet handig.
Ook ben ik als melee poppetke bij de mageguild gegaan. Beetje domme beslissing omdat ik uiteindelijk toch fullmelee ben gegaan.
[ Bericht 7% gewijzigd door BurnaBoy op 17-11-2011 08:21:29 ]We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Je plaatjes zijn een beetje klein helaas.quote:Op donderdag 17 november 2011 07:31 schreef totalvamp het volgende:
Pff kom net toch (na een uur rondlopen in een dungeon) toch op een mooie plek.
Hier een paar screenshots.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
misschien moet je er op klikkenquote:Op donderdag 17 november 2011 08:31 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Je plaatjes zijn een beetje klein helaas.
Ahquote:Op donderdag 17 november 2011 08:47 schreef totalvamp het volgende:
[..]
misschien moet je er op klikken
En dan te bedenken dat Diablo ]|[ msschien ook nog dit najaar zou uitkomen, bastardsquote:Op donderdag 17 november 2011 08:50 schreef BurnaBoy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook zo waar. Bij die laatste twee iig.
+ AC:R en SW:TOR.quote:Op donderdag 17 november 2011 08:56 schreef STING het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Diablo ]|[ misschien ook nog dit najaar zou uitkomen, bastards
quote:Op donderdag 17 november 2011 01:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, en toen hadden we er een zeker paard bij, helemaal gratis en voor niets... de naam?NICE! Heb je het zelf die naam gegeven (heb nog geen paard dus geen idee of dat mogelijk is) of zit ie echt in-game?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Als kersverse ouder kan ik zeggen: succes! Gamen zit er voorlopig niet in. Ik heb skyrim al sinds de 9de en sta op het punt voor het eerst een draak te ontmoetenquote:Op woensdag 16 november 2011 23:34 schreef eQuaL het volgende:
Gelukkige ouders krijgen gratis Bethesda-games!
Lydia?quote:Op donderdag 17 november 2011 09:20 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Als kersverse ouder kan ik zeggen: succes! Gamen zit er voorlopig niet in. Ik heb skyrim al sinds de 9de en sta op het punt voor het eerst een draak te ontmoeten
Nou ja heb er in ieder geval lang plezier van...
En nee, mijn dochter heet geen dhovakin of whatever...
Trekt vanzelf bij... bij mij zijn ze 3 en 7... dus dan heb je 's avonds nog wel wat tijdquote:Op donderdag 17 november 2011 09:20 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Als kersverse ouder kan ik zeggen: succes! Gamen zit er voorlopig niet in. Ik heb skyrim al sinds de 9de en sta op het punt voor het eerst een draak te ontmoeten
Nou ja heb er in ieder geval lang plezier van...
En nee, mijn dochter heet geen dhovakin of whatever...
quote:Op donderdag 17 november 2011 09:09 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
NICE! Heb je het zelf die naam gegeven (heb nog geen paard dus geen idee of dat mogelijk is) of zit ie echt in-game?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |