Vind er niks aan, wat er staat... En ik zou het niet zo tof vinden om schoenen te krijgen van iemand, ik zoek dat liever zelf uit (ben nogal kieskeurig).quote:Op woensdag 16 november 2011 12:55 schreef MNR het volgende:
Gisteren hier nieuwe shoes gekocht. Ben echt wel blij. En denk dat ik vanwege de prijs nog een keer terug ga en ook een paar haal voor de vriendin van mijn broer voor kerst. Geeft toch genot![]()
quote:Op woensdag 16 november 2011 12:29 schreef Godtje het volgende:
Wat gebeurt als iedereen stiekem 100 euro bijdrukt?Tip: ga even een maand of drie in de collegebanken bij monetaire economie zitten. Want zo werkt het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Een redelijke maar nog steeds summiere uitleg staat hier:
http://en.wikipedia.org/wiki/Money_supply
http://en.wikipedia.org/wiki/Fractional-reserve_banking
Goede lijst met bronnen die je daarna nog mag doorlezen als je meer wilt leren: http://en.wikipedia.org/wiki/Monetary_economics#Notes
Ik ben ook een ramp met schoenenquote:Op woensdag 16 november 2011 12:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vind er niks aan, wat er staat... En ik zou het niet zo tof vinden om schoenen te krijgen van iemand, ik zoek dat liever zelf uit (ben nogal kieskeurig).
Niks aan???quote:Op woensdag 16 november 2011 12:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vind er niks aan, wat er staat... En ik zou het niet zo tof vinden om schoenen te krijgen van iemand, ik zoek dat liever zelf uit (ben nogal kieskeurig).
Ik snap het punt van Nouk wel idd, maar ik ben een voorstander van persoonlijke kado's waar goed over nagedacht is.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Niks aan???Jij en ik hebben echt een andere smaak!
Ik ben altijd heel persoonlijk met cadeaus, dat vind ik juist ook zo gaaf. Vorig jaar heeft ze een lingerie setje gekregen, vond ze gaaf!! Enne... als de shoes tegenvallen, gaan we toch gewoon ruilen?Pas de problem. Weet niet hoe ik dat bij jou aan zou pakken.
Snap jouw kant ook. Als je het zelf wil bepalen, doe je dat lekker
Ja, gewoon van de H&M. Ik loop altijd tegen die leuke toppertjes aan.quote:
Gewoon geen schoenen geven aan mijquote:Op woensdag 16 november 2011 13:02 schreef MNR het volgende:
Niks aan???Jij en ik hebben echt een andere smaak!
Ik ben altijd heel persoonlijk met cadeaus, dat vind ik juist ook zo gaaf. Vorig jaar heeft ze een lingerie setje gekregen, vond ze gaaf!! Enne... als de shoes tegenvallen, gaan we toch gewoon ruilen?Pas de problem. Weet niet hoe ik dat bij jou aan zou pakken.
Snap jouw kant ook. Als je het zelf wil bepalen, doe je dat lekker
Ik ook, maar ik vind dat zo verdomde moeilijkquote:Op woensdag 16 november 2011 13:03 schreef Kluts het volgende:
Ik snap het punt van Nouk wel idd, maar ik ben een voorstander van persoonlijke kado's waar goed over nagedacht is.
Dat is helemaal niet moeilijk. Gewoon goed opletten het hele jaar wanneer iemand zegt dat hij of zij dit of dat leuk vindt, of graag zou willen hebben. Heb nooit moeite met kado's kopen. Alleen voor mannen die niet mijn vriend zijn vind ik het soms lastig.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik vind dat zo verdomde moeilijk
Hoezo passen ze nooit?quote:Op woensdag 16 november 2011 13:08 schreef CherryLips het volgende:
Schoenen passen mij ook nooit, dus het zou sowieso geen handig cadeau zijn
Lengtemaat 41 en breedtemaat 38quote:
Ik weet niet eens wat mijn breedtemaat is.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lengtemaat 41 en breedtemaat 38en geen wreef ofzo, smalle enkels en kuiten.
Ik ga liever zelf zoeken
Kado's kopen heb ik inderdaad ook nooit zoveel moeite mee.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet moeilijk. Gewoon goed opletten het hele jaar wanneer iemand zegt dat hij of zij dit of dat leuk vindt, of graag zou willen hebben. Heb nooit moeite met kado's kopen. Alleen voor mannen die niet mijn vriend zijn vind ik het soms lastig.
Neuj!quote:
Mijn geheugen voor mijn werk is (bijna) perfect, maar voor mijn privéleven helaas een stuk minder. Vaak als iets herhaald wordt denk ik wel 'ooh ja, dat heb je al verteld', maar 9 van de 10 keer kan ik de link niet leggen als iemand op iets terugkomt. Heel irritant.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:10 schreef Kluts het volgende:
Dat is helemaal niet moeilijk. Gewoon goed opletten het hele jaar wanneer iemand zegt dat hij of zij dit of dat leuk vindt, of graag zou willen hebben. Heb nooit moeite met kado's kopen. Alleen voor mannen die niet mijn vriend zijn vind ik het soms lastig.
Ik laat alles nu naar een Kialapunt sturen maar volgens mij duurt dat een week langerquote:Op woensdag 16 november 2011 13:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Neuj!
Kheb een paar dagen geleden een nieuwe sportbh besteld. Ik hoop dat ie vandaag bij de post zit!
Kialapunt? Wat is daar het nut van?quote:Op woensdag 16 november 2011 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik laat alles nu naar een Kialapunt sturen maar volgens mij duurt dat een week langer
Als je niet thuis bent om het aan te nemen, kun je het naar een Kialapunt laten sturen waar je het ophaalt als het je wel uitkomtquote:
Aha! Weer wat geleerdquote:Op woensdag 16 november 2011 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je niet thuis bent om het aan te nemen, kun je het naar een Kialapunt laten sturen waar je het ophaalt als het je wel uitkomtEn daar kun je het ook terugsturen.
Oh, in dat geval geef ik nog wat meer uit aan bierquote:Op woensdag 16 november 2011 13:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zodat het nog harder kan vallen
Tip: Praat eens wat minder over je werk. Je lijkt wel een infantiele autist die niks anders kanquote:Op woensdag 16 november 2011 13:00 schreef 401k het volgende:
[..]
Tip: ga even een maand of drie in de collegebanken bij monetaire economie zitten. Want zo werkt het niet.
Een redelijke maar nog steeds summiere uitleg staat hier:
http://en.wikipedia.org/wiki/Money_supply
http://en.wikipedia.org/wiki/Fractional-reserve_banking
Goede lijst met bronnen die je daarna nog mag doorlezen als je meer wilt leren: http://en.wikipedia.org/wiki/Monetary_economics#Notes
Tip reageer gewoon niet op posts van tig jaar geleden, dat komt zo autistisch over....quote:Op woensdag 16 november 2011 14:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tip: Praat eens wat minder over je werk. Je lijkt wel een infantiele autist die niks anders kan
Nu hoor je er bijna bij.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:28 schreef 401k het volgende:
Joepie, een sneer van Godt. Voeltgoedman.
Gaat hij nu ook in elke SC behalve singles posten?quote:
Was het maar zo'n feest.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gaat hij nu ook in elke SC behalve singles posten?
Wie doet dat dan?quote:Op woensdag 16 november 2011 14:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gaat hij nu ook in elke SC behalve singles posten?
Ach over andere mensen raak je minder snel uitgepraat dan over jezelfquote:Op woensdag 16 november 2011 14:33 schreef rival het volgende:
Dat is een vrouwelijk persoon waar de andere vrouwen maar niet over uitgesproken raken
Nee, voor jullie mannen is het toch al niet meer relevant.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is een vrouwelijk persoon waar de andere vrouwen maar niet over uitgesproken raken
quote:Op woensdag 16 november 2011 14:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach over andere mensen raak je minder snel uitgepraat dan over jezelf
Ja, maar die heeft toegang toch andere accounts of zo? Ik snap t allemaal niet. Volgens mij ken ik haar ook nog. Ow wacht! Had zij niet zo'n paard, wit, als icon? Er begint me iets te dagen..quote:Op woensdag 16 november 2011 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
Als ze geen tieten meer zien dan zijn ze het bijbehorende persoontje snel vergeten.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, voor jullie mannen is het toch al niet meer relevant.
Als je eroverheen geweest bent gaat de charme er ook rap vanaf.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze geen tieten meer zien dan zijn ze het bijbehorende persoontje snel vergeten.
Laten we het over chocola gaan hebben.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:39 schreef CherryLips het volgende:
Waarom gaat het nou weer over haar trouwens?
Welke Fokkers zijn eroverheen geweest danquote:Op woensdag 16 november 2011 14:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je eroverheen geweest bent gaat de charme er ook rap vanaf.
Da's al beter. Vooral aangezien ik nu de trein ga halen.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Laten we het over chocola gaan hebben.
Toblerone!quote:Op woensdag 16 november 2011 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Da's al beter. Vooral aangezien ik nu de trein ga halen.
Ik ben toch ook lief?quote:Op woensdag 16 november 2011 14:39 schreef HeatWave het volgende:
Samzzz is best lief.... Beetje te lief voor hier denk ik voornamelijk.
Ja, ik ook!quote:Op woensdag 16 november 2011 14:39 schreef HeatWave het volgende:
Samzzz is best lief.... Beetje te lief voor hier denk ik voornamelijk.
Ja, maar blijkbaar heb jij geen problemen met de sfeer hierquote:
Dat heeft ook even geduurd.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar blijkbaar heb jij geen problemen met de sfeer hier.
Doe mij maar een lekker wijf, als we toch mogen kiezenquote:Op woensdag 16 november 2011 14:42 schreef MNR het volgende:
OOoooohhh... als ik nu voor chocolade zou mogen kiezen, zou ik kiezen voor pure chocolade, 85%, dan au bain Marie, dan vanille ijs gemengd met witte wijn of Ammaretto (mixen met de mixer), in een klein bakje en dan die chocolade erover..... Hmmmmmm
Gelukkig is die in andere subfora heel anders.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar blijkbaar heb jij geen problemen met de sfeer hier.
Ik niet. Het komt meer als een rolletje overquote:
Droop het sarcasme niet van mijn post af dan?quote:Op woensdag 16 november 2011 14:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik niet. Het komt meer als een rolletje overze heeft niet voor niks met krea gehad en vervolgens nog wat heren uitgeprobeerd
neequote:Op woensdag 16 november 2011 14:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Droop het sarcasme niet van mijn post af dan?
Nou ja, hier is het na al die tijd wel heel erg persoonlijk geworden natuurlijk. de KSC is voor mij bijv echt veels te braafjes, veels te kusjekroel.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gelukkig is die in andere subfora heel anders.
Geen idee, zovaak ben ik hier niet meer.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, hier is het na al die tijd wel heel erg persoonlijk geworden natuurlijk. de KSC is voor mij bijv echt veels te braafjes, veels te kusjekroel.
Wat heeft dat met elkaar te maken?quote:Op woensdag 16 november 2011 14:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik niet. Het komt meer als een rolletje overze heeft niet voor niks met krea gehad en vervolgens nog wat heren uitgeprobeerd
True natuurlijk, maar ik vond dr nooit echt achterbaks, gemeen oid...quote:Op woensdag 16 november 2011 14:45 schreef Kluts het volgende:
Maar goed, dat je onnozel bent maakt nog niet dat je lief bent. Zegmaar.
Ik ken haar niet, dus lastig over te oordelen. Het is meer de indruk.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True natuurlijk, maar ik vond dr nooit echt achterbaks, gemeen oid...
Dat de verhalen die ik daarover hoor niet erg stroken met de presentatie hierquote:Op woensdag 16 november 2011 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat heeft dat met elkaar te maken?
Soms wel jaquote:Op woensdag 16 november 2011 14:48 schreef Cue_ het volgende:
Maarja hoe iemand overkomt ligt soms nogal ver uit elkaar mbt fok / real life
(niet specifiek samzz bedoelt)
Je kunt niet lief zijn en een actief wisselend seksleven hebben?quote:Op woensdag 16 november 2011 14:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat de verhalen die ik daarover hoor niet erg stroken met de presentatie hier
neequote:Op woensdag 16 november 2011 14:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kunt niet lief zijn en een actief wisselend seksleven hebben?
True.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:48 schreef Cue_ het volgende:
Maarja hoe iemand overkomt ligt soms nogal ver uit elkaar mbt fok / real life
(niet specifiek samzz bedoelt)
Nee, dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat de manier waarop je daarin met andere mensen omgaat iets zegt over wel of niet lief.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kunt niet lief zijn en een actief wisselend seksleven hebben?
jij hebt echt een tietjescomplexquote:Op woensdag 16 november 2011 14:55 schreef Kluts het volgende:
Ach ja, zolang je dikke tieten hebt trapt mannelijk Fok overal wel in.
Hoezo? Wilde je soms zeggen dat wat ik zeg pure onzin is? Dan ben je erg naief.quote:
Jij hebt het altijd alleen maar over het tieten gedeelte......... en denkt altijd dat elke vent ook alleen maar aan tieten denkt ofzo...quote:Op woensdag 16 november 2011 14:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoezo? Wilde je soms zeggen dat wat ik zeg pure onzin is? Dan ben je erg naief.
Dat misschien niet, maar hier op fok welquote:Op woensdag 16 november 2011 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
Jij hebt het altijd alleen maar over het tieten gedeelte......... en denkt altijd dat elke vent ook alleen maar aan tieten denkt ofzo...
Dat heeft vooral te maken met het feit dat sommige vrouwelijke users zichzelf profileren met hun tieten. Dat doen ze zelf, en dan heb IK een tietencomplex.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
Jij hebt het altijd alleen maar over het tieten gedeelte......... en denkt altijd dat elke vent ook alleen maar aan tieten denkt ofzo...
He, kluts, mijn tieten hingen er goed bij he zaterdag.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heeft vooral te maken met het feit dat sommige vrouwelijke users zichzelf profileren met hun tieten. Dat doen ze zelf, en dan heb IK een tietencomplex.
Ja, dat heb je op die leeftijd he, dan gaan ze hangen.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He, kluts, mijn tieten hingen er goed bij he zaterdag.
Ik begrijp je niet helemaalquote:Op woensdag 16 november 2011 14:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat de manier waarop je daarin met andere mensen omgaat iets zegt over wel of niet lief.
Je bent gewoon jaloersquote:Op woensdag 16 november 2011 15:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat heb je op die leeftijd he, dan gaan ze hangen.
niet afwisselend, wisselendquote:Op woensdag 16 november 2011 14:55 schreef Ripley het volgende:
Actief en afwisselend is overigens niet synoniem met verschillende partners trouwens, stbaby.
Ja, ik heb een tietencomplex, dat weet je.quote:
Ze hebben best een leuke collectie en een mooie locatie, maar veel te weinig duiding en uitleg en structuurquote:Op woensdag 16 november 2011 14:56 schreef dawg het volgende:
rip, hoe was het tattoomuseum?
mijn zus en ik waren vergeten kaartjes te kopen en toen was het ineens uitverkocht. stom ja.
Kom, vlei je tegen mijn boezem meisjequote:Op woensdag 16 november 2011 15:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik heb een tietencomplex, dat weet je.
ahh jammer.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze hebben best een leuke collectie en een mooie locatie, maar veel te weinig duiding en uitleg en structuur
Typerend vooral dat je niet op het andere deel van mijn post ingaat.quote:
Ja? Kun jij mij dan vertellen wat voor manier ze met wat voor mensen omgaat?quote:Op woensdag 16 november 2011 15:01 schreef rival het volgende:
[..]
het is best duidelijk wat ze zegt....
Jezus, zijn alle lekkere wijven op ofzo?quote:Op woensdag 16 november 2011 15:04 schreef Kluts het volgende:
Noooooooo! http://www.telegraaf.nl/p(...)Playboy__.html?p=2,1
Ik vind haar vooral zo'n KUTkarakter hebben!quote:Op woensdag 16 november 2011 15:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jezus, zijn alle lekkere wijven op ofzo?
Ik heb vooral iets tegen haar hoofdquote:Op woensdag 16 november 2011 15:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik vind haar vooral zo'n KUTkarakter hebben!
ik weet dat men dat deed, en op een gegeven moment ook wel erg overdreven... maar dat veranderd mijn antwoord nietquote:Op woensdag 16 november 2011 15:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Typerend vooral dat je niet op het andere deel van mijn post ingaat.
Ik denk het ja.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jezus, zijn alle lekkere wijven op ofzo?
is ook niet nodig om die foto's te zienquote:Op woensdag 16 november 2011 15:04 schreef stbabylon het volgende:
Boeie. Koop toch nooit de Playboy.
Dan klopt je conclusie niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet dat men dat deed, en op een gegeven moment ook wel erg overdreven... maar dat veranderd mijn antwoord niet
Een baksteenvormig object? Gemaakt van baksteen?quote:Op woensdag 16 november 2011 15:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb vooral iets tegen haar hoofd
Please!quote:Op woensdag 16 november 2011 15:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een baksteenvormig object? Gemaakt van baksteen?
een beetjequote:Op woensdag 16 november 2011 15:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja? Kun jij mij dan vertellen wat voor manier ze met wat voor mensen omgaat?
Ook nu ben ik nog geen steek verderquote:Op woensdag 16 november 2011 15:08 schreef rival het volgende:
[..]
een beetje
kijk mij er verder niet op aan hoor ik zeg alleen dat ik begrijp wat ze wilt zeggen
aan mij heb je niks, sorryquote:Op woensdag 16 november 2011 15:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook nu ben ik nog geen steek verder
Hahahaha!quote:Op woensdag 16 november 2011 15:16 schreef rival het volgende:
[..]
probeer op mijn BMW te pissen en je hebt natte knieen
Pis ik zo hard dat het weer terugkaatst?quote:Op woensdag 16 november 2011 15:16 schreef rival het volgende:
[..]
probeer op mijn BMW te pissen en je hebt natte knieen
En een petje.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:18 schreef Kluts het volgende:
BMW's zijn voor mannen met compensatiedrang.
nou kijk ik sta niet stil.. dus dan moet je zo vooruit pissen terwijl je achter me aan zit zegmaar ofzo en dan.. ach dat kan je zelf invullen .....quote:Op woensdag 16 november 2011 15:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Pis ik zo hard dat het weer terugkaatst?
aldus de OV gebruikersquote:Op woensdag 16 november 2011 15:18 schreef Kluts het volgende:
BMW's zijn voor mannen met compensatiedrang.
Dit is serieus wel een van de meest kansloze posts van jou ooit.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:23 schreef rival het volgende:
te nutteloos om daar op te reageren... kan je nagaan, aangezien alles hier nutteloos is
Doet me er aan denken.... ik ben nooit in het land van ooit geweest.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dit is serieus wel een van de meest kansloze posts van jou ooit.
Dat is toch met die vreselijke laven?quote:Op woensdag 16 november 2011 15:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Doet me er aan denken.... ik ben nooit in het land van ooit geweest.
Nee, met die irritante Kloontje. Mijn broertje en zusje keken dat altijd.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is toch met die vreselijke laven?
Oh net zo erg dusquote:Op woensdag 16 november 2011 15:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, met die irritante Kloontje. Mijn broertje en zusje keken dat altijd.
[ afbeelding ]
had je beter vroeger wel kunnen doen, want daar zijn kinderen de baas.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Doet me er aan denken.... ik ben nooit in het land van ooit geweest.
en nog steeds niet zo kansloos als die van jouquote:Op woensdag 16 november 2011 15:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dit is serieus wel een van de meest kansloze posts van jou ooit.
Gelukkig zijn die BMW's doorgaans groot genoeg voor je ego.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:35 schreef rival het volgende:
[..]
en nog steeds niet zo kansloos als die van jou
ik rij een 3 serie. is een klein model. een coupe.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gelukkig zijn die BMW's doorgaans groot genoeg voor je ego.
Misschien dat de gemiddelde Anita dat heel boeiend vindt, maar ik niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
ik rij een 3 serie. is een klein model. een coupe.
mij boeit het vrij weinig, volgens mij beginnen jullie er altijd over.... elke keer weerquote:Op woensdag 16 november 2011 15:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Misschien dat de gemiddelde Anita dat heel boeiend vindt, maar ik niet.
Je zei zelf dat je daarop hapt. Neem het lekker serieus joh!quote:Op woensdag 16 november 2011 15:40 schreef rival het volgende:
iemand "aanvallen" op het merk auto dat hij rijdt
en dan het woord kansloos in de mond durven te nemen
nog 76 minuten kan ik hier heel serieus op ingaanquote:Op woensdag 16 november 2011 15:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je zei zelf dat je daarop hapt. Neem het lekker serieus joh!
Komt door de gemiddelde eigenaar, niet door de auto.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:50 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap de vooroordelen tegen BMW ook niet echt eigenlijk, gewoon mooie, snelle, goed rijdende, luxe autos.
net als Mercedes, Audi eigenlijk.
en hoeveel van die eigenaren ken je daadwerkelijk?quote:Op woensdag 16 november 2011 15:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Komt door de gemiddelde eigenaar, niet door de auto.
1 .. een hele dikke harige italiaanquote:Op woensdag 16 november 2011 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
en hoeveel van die eigenaren ken je daadwerkelijk?
Mohammed, Youssef, Mohammed, Mohammed, Aziz, Moustafa....quote:Op woensdag 16 november 2011 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
Nu dicht toch?quote:Op woensdag 16 november 2011 15:34 schreef rival het volgende:
[..]
had je beter vroeger wel kunnen doen, want daar zijn kinderen de baas.
Mijn vooroordelen hebben te maken met de bestuurders, niet met de auto.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:50 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap de vooroordelen tegen BMW ook niet echt eigenlijk, gewoon mooie, snelle, goed rijdende, luxe autos.
net als Mercedes, Audi eigenlijk.
Alsof dat nodig is voor een vooroordeel.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
Sowieso hoef je ook niet iemand te kennen om hun rijgedrag te beoordelenquote:Op woensdag 16 november 2011 15:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alsof dat nodig is voor een vooroordeel.
leuke buurt wonen julliequote:Op woensdag 16 november 2011 15:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mohammed, Youssef, Mohammed, Mohammed, Aziz, Moustafa....
Hoezo, ken jij onze buren? Ken jij iemand uit Utrecht? Waar oordeel je nu over dan he?quote:
Nu weet je waarom mensen je schuin aankijken wanneer je met je vriendje in de delta aan komt rijdenquote:Op woensdag 16 november 2011 15:56 schreef Ang3l het volgende:
Een VW Golf geeft bij mij ook zo'n soort vooroordeel.
Wel een net iets andere, maar net zo'n slechte eigenlijk.
raak ik daar een snaar?.... woon je echt in zo'n goedkope/slechte buurt?quote:Op woensdag 16 november 2011 15:57 schreef Kluts het volgende:
Hoezo, ken jij onze buren? Ken jij iemand uit Utrecht? Waar oordeel je nu over dan he?
*proest*
Heeeeeeeeeeeeeeeeel goedkoop en heeeeeeeeeeeeeel slecht.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
raak ik daar een snaar?.... woon je echt in zo'n goedkope/slechte buurt?
Nee, ik praat jou even na, we moeten namelijk ook ELKE BMW-bestuurder kennen om erover te kunnen oordelen dat het gros wat daarin rijdt gewoon een Sjonnie of een turk is. En zelf doe je dus hetzelfde. Ik hou je een spiegel voor.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
raak ik daar een snaar?.... woon je echt in zo'n goedkope/slechte buurt?
Vind ik ook geen mooie autoquote:Op woensdag 16 november 2011 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
Nu weet je waarom mensen je schuin aankijken wanneer je met je vriendje in de delta aan komt rijden
Niemand zou dat woord IRL tegen mij gebruiken..... dus ik denk dat je spoken zietquote:Op woensdag 16 november 2011 16:02 schreef Kluts het volgende:
Sinds wanneer ben jij trouwens zo ontzettend arrogant geworden?
Daarom vraag ik het je ook, zo kom je namelijk de laatste tijd over. Uit de hoogte is misschien een betere term.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:04 schreef rival het volgende:
[..]
Niemand zou dat woord IRL tegen mij gebruiken..... dus ik denk dat je spoken ziet
waarom niet?quote:Op woensdag 16 november 2011 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind ik ook geen mooie automaar dat zeg ik niet hardop tegen hem natuurlijk
omdat ik een opmerking maak over een slechte/goedkope buurt?quote:Op woensdag 16 november 2011 16:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het je ook, zo kom je namelijk de laatste tijd over. Uit de hoogte is misschien een betere term.
hou op hoorquote:Op woensdag 16 november 2011 16:05 schreef Cue_ het volgende:
rival is idd wel beetje veranderd op t forum
Nee, tuurlijk niet, waar zie je me voor aan? Ik heb het meer over het postgedrag van je wat ik de afgelopen tijd zie, vroeger was je af en toe gewoon bot en cynisch, tegenwoordig vind ik je gewoon wat uit de hoogte reageren hier.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:08 schreef rival het volgende:
[..]
omdat ik een opmerking maak over een slechte/goedkope buurt?
mijn mond valt echt open van verbazing...
Zen hequote:Op woensdag 16 november 2011 16:09 schreef Godtje het volgende:
Ik ook!Ik ben heel lief en vredelievend tegenwoordig
BMW staat voor mij ook niet gelik aan Turk. Wel aan aso-patser pleb met irritant rijgedrag.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:03 schreef Godtje het volgende:
Volgens mij rijden turken in elk merk.
Ze rijden gewoon in oudere auto's.
Aangezien er nieuw relatief veel VW's en BMW's worden verkocht zie je in de 10e hands terug.
Tegenwoordig volgens mij wat minder BMW verkoop en meer Audi en dat zie je over 8 jaar wel weer.
Ik begrijp het ook niet zo hoorquote:
Ach jet is meer wat er meer verkocht wordt. Dan is de kans er op ook groter.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
BMW staat voor mij ook niet gelik aan Turk. Wel aan aso-patser pleb met irritant rijgedrag.
Mijn ex heeft er onlangs 1 gekocht en die zei ook al "Nee nee dat is niet meer, dat is inmiddels Audi!"
Dat kan je ook helemaal niet begrijpen, want jij kent hem, en ik beoordeel hem alleen op zijn postgedrag.quote:
Omdat het zijn grote Grote GROTE trots is.quote:
Is dat het level waarbij je homo's gaat knuffelen?quote:
Noobtube up your ass!quote:Op woensdag 16 november 2011 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat het level waarbij je homo's gaat knuffelen?
zit met een mond vol tanden......quote:Op woensdag 16 november 2011 16:24 schreef Godtje het volgende:
Is Rival nu zo arrogant om niet meer te reageren?
hij heeft nooit gevraagd wat je er van vond?quote:Op woensdag 16 november 2011 16:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben van mening dat het wel fijn is als je alles KAN zeggen, maar dat dat niet betekent dat je alles maar MOET zeggen.
ik verklaar het als niet waar. maar ik hoor net van meerdere mensen dat het "zo is"quote:Op woensdag 16 november 2011 16:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je verklaart het zelf als niet waar.. dus die mond zal wel meevallen.
Dan heb ik daarnet wat misschien verkeerd geïnterpreteerd.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:27 schreef rival het volgende:
ik verklaar het als niet waar. maar ik hoor net van meerdere mensen dat het "zo is"
daarom sta ik met een mond vol tanden juist.... logisch toch?
Ik ken hier voornamelijk mensen met heel veel geld die een bedrijf hebben opgericht met een miljard omzet per jaar, nou wat een nare typesquote:Op woensdag 16 november 2011 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn vooroordelen hebben te maken met de bestuurders, niet met de auto.
Ik zeg altijd heel lief Cool en Wow! Maar ik vind er in racen ook echt leuk hoor.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:26 schreef rival het volgende:
[..]
hij heeft nooit gevraagd wat je er van vond?
Er is ook zoiets als gewoon zeggen wat je vindt zonder meteen (te liegen of) bot te zijn hoorquote:Op woensdag 16 november 2011 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg altijd heel lief Cool en Wow! Maar ik vind er in racen ook echt leuk hoor.
Vind het alleen een lelijk dignWat is het nut ervan dat ik hem dat zeg?
Hij is er super trots op. Wat is de toegevoegde waarde dat ik ga zeggen "Jemig, lelijk!"?
Omdat ik dan eerlijk ben? Nogmaals, fijn dat je alles kan zeggen, maar het hoeft niet altijd.
ik stink nietquote:Op woensdag 16 november 2011 16:28 schreef stbabylon het volgende:
rival, je bent lelijk, je stinkt EN je kunt niet dansen
maar als hij bv zegt... mooie bak hequote:Op woensdag 16 november 2011 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg altijd heel lief Cool en Wow! Maar ik vind er in racen ook echt leuk hoor.
Vind het alleen een lelijk dignWat is het nut ervan dat ik hem dat zeg?
Hij is er super trots op. Wat is de toegevoegde waarde dat ik ga zeggen "Jemig, lelijk!"?
Omdat ik dan eerlijk ben? Nogmaals, fijn dat je alles kan zeggen, maar het hoeft niet altijd.
Dat kunnen hele nare types zijn hoor. Naarder dan Turkenquote:Op woensdag 16 november 2011 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken hier voornamelijk mensen met heel veel geld die een bedrijf hebben opgericht met een miljard omzet per jaar, nou wat een nare types.
Kan, maar dat zijn deze nietquote:Op woensdag 16 november 2011 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat kunnen hele nare types zijn hoor. Naarder dan Turken
Jaquote:Op woensdag 16 november 2011 16:31 schreef rival het volgende:
[..]
maar als hij bv zegt... mooie bak heof iets in die trant...
dan lul je maar gewoon mee?
ja kommop zegquote:
dus jij ziet het zo: liegen > mening gevenquote:Op woensdag 16 november 2011 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja
Ik zie het nut er niet in om te zeggen "Nou schatje, eigenlijk is het niet zo mijn smaak" als ikw eet dat hij er onmeunig trots op is.
Ik dus ook niet. Wel als patser.pauper bakken.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan, maar dat zijn deze niet.
net nog Vodka met ze gedronken omdat een medeoprichter is overleden.
Ik zie BMW's (ja, de 20 jaar oude afgeragde 320i's) dus helemaal neit als Turkenbakken ofzo...
Nee. Dat zie ik niet zo. Dat zie ik in sommige gevallen zo.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:42 schreef rival het volgende:
[..]
dus jij ziet het zo: liegen > mening geven
Alleen de oude kutmodellen natuurlijk, een nieuwe is gewoon duur, luxe,snel en mooi.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dus ook niet. Wel als patser.pauper bakken.
Maar dat wil niet zeggen dat alle BMW-rijders dat zijn,.
Gewoon onmeunig veel
Vinnikjuistwel.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:49 schreef Ang3l het volgende:
Vind alleen de zwarte velgen niet zo mooi.
Voor de rest kan ik 't er op doen.
Ow, die zijn wel mooi!quote:Op woensdag 16 november 2011 16:49 schreef Ang3l het volgende:
Vind alleen de zwarte velgen niet zo mooi.
Voor de rest kan ik 't er op doen.
Een iPhone enorm?quote:Op woensdag 16 november 2011 17:22 schreef dawg het volgende:
jammer dat al die smartphones zulke enorme dingen zijn. trouwens wordt het ergens volgend jaar toch veel te duur, mobiel internet.
ja, ik vind ze nogal groot. wel mooi en als ik een smartphone zou kopen zou het een iphone zijn, maar ik zou eerder een ipad kopen dan.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een iPhone enorm?
En who the fuck cares, daar heb ik een baan voor.
Oh my... devide total/60...quote:Op woensdag 16 november 2011 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Eeehmmm, yeah, sure, I guess......
10 Euro per maand, schatje.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:25 schreef dawg het volgende:
klopt, maar ik vind altijd online zijn onzin, vooral voor zo'n prijs.
Sommige mensen zouden ze gewoon een spuitje moeten geven wegens chronische achterlijkheid.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Eeehmmm, yeah, sure, I guess......
Moppie, ik heb mijn contract al voor een jaar verlengd. Dit is voor de aankomende 12 maanden..quote:
Ik mis het punt waarom dit grappig is?quote:Op woensdag 16 november 2011 17:32 schreef MNR het volgende:
Te grappig, de man had zelf ook een iPhone, het was voor een vriendin van hem, hehe.
Wanneer heb jij je contract verlengd?quote:Op woensdag 16 november 2011 17:46 schreef MNR het volgende:
Moppie, ik heb mijn contract al voor een jaar verlengd. Dit is voor de aankomende 12 maanden..
So, I did read
Dat ie zelf ook niet van Android hield... Ik vond het gewoon leuk dat hij een Android phone op kwam halen terwijl hij zelf een iPhone heeft.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik mis het punt waarom dit grappig is?
nee, want ik zei ook dat ik altijd online onzin vind. dat nog los van de prijs.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Moppie, ik heb mijn contract al voor een jaar verlengd. Dit is voor de aankomende 12 maanden..
So, I did read
Jij "bent" nog uit de tijd dat ik GTST keek met mijn huisgenoten. Dat is ruim 4, 5 jaar geledenquote:Op woensdag 16 november 2011 18:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, zo af en toe eens komen kijken he?
Volgens mij ben ik onder dit account hier in 2007 begonnen, dus jaquote:Op woensdag 16 november 2011 18:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Jij "bent" nog uit de tijd dat ik GTST keek met mijn huisgenoten. Dat is ruim 4, 5 jaar geleden
Dat is lang geledenquote:Op woensdag 16 november 2011 18:17 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik onder dit account hier in 2007 begonnen, dus ja
18 jaar... dus nog kansen zatquote:Op woensdag 16 november 2011 20:50 schreef sausagin het volgende:
18 jaar en al heel mijn leven single.
FML!
Ach ja, niet iedereen kan ruig en wild beginnen he?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:22 schreef ArTiC het volgende:
Ik was ook erg groen op mijn 18e
Ik had met 4 meiden seks gehad (met nr 3 en 4 had ik een trio), met 12 gezoend en ging maar 4x per week op stap
Gelukkig is het goedgekomen
nah.. tis weer 11/11 geweest en als zuiderling schijn je dat uit te mogen dragen..quote:
Goeie slaafse houdingquote:Op woensdag 16 november 2011 21:49 schreef clevy het volgende:
[..]
nah.. tis weer 11/11 geweest en als zuiderling schijn je dat uit te mogen dragen..
ach.. weet je wat.. ik verander m'n statement in "ja".
zuipûh!quote:
ja binnenkort maar weer eens inlassenquote:
Ik (als Brabo) wordt afgeschilderd als een domme bierzuipende sjonnie in trainingspak...quote:Op woensdag 16 november 2011 23:07 schreef Spezza19 het volgende:
Friezen boos om New Kids Nitro omdat ze worden afgeschilderd als hersenloze zombies.... Zucht
Wat is hun punt dan want dat zijn ze toch ook?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:07 schreef Spezza19 het volgende:
Friezen boos om New Kids Nitro omdat ze worden afgeschilderd als hersenloze zombies.... Zucht
sowieso new kidsquote:Op woensdag 16 november 2011 23:07 schreef Spezza19 het volgende:
Humor...het is een pijnlijk feest der herkenning van hoe ik zelf vroeger op straat hingquote:Op woensdag 16 november 2011 23:41 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb gewoon die humor niet in me
quote:Deze update bevat onder andere de volgende verbeteringen en oplossingen voor problemen:
• Verbeterde stemherkenning voor Australische gebruikers van de dicteerfunctie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |