Vind er niks aan, wat er staat... En ik zou het niet zo tof vinden om schoenen te krijgen van iemand, ik zoek dat liever zelf uit (ben nogal kieskeurig).quote:Op woensdag 16 november 2011 12:55 schreef MNR het volgende:
Gisteren hier nieuwe shoes gekocht. Ben echt wel blij. En denk dat ik vanwege de prijs nog een keer terug ga en ook een paar haal voor de vriendin van mijn broer voor kerst. Geeft toch genot![]()
quote:Op woensdag 16 november 2011 12:29 schreef Godtje het volgende:
Wat gebeurt als iedereen stiekem 100 euro bijdrukt?Tip: ga even een maand of drie in de collegebanken bij monetaire economie zitten. Want zo werkt het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Een redelijke maar nog steeds summiere uitleg staat hier:
http://en.wikipedia.org/wiki/Money_supply
http://en.wikipedia.org/wiki/Fractional-reserve_banking
Goede lijst met bronnen die je daarna nog mag doorlezen als je meer wilt leren: http://en.wikipedia.org/wiki/Monetary_economics#Notes
Ik ben ook een ramp met schoenenquote:Op woensdag 16 november 2011 12:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vind er niks aan, wat er staat... En ik zou het niet zo tof vinden om schoenen te krijgen van iemand, ik zoek dat liever zelf uit (ben nogal kieskeurig).
Niks aan???quote:Op woensdag 16 november 2011 12:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vind er niks aan, wat er staat... En ik zou het niet zo tof vinden om schoenen te krijgen van iemand, ik zoek dat liever zelf uit (ben nogal kieskeurig).
Ik snap het punt van Nouk wel idd, maar ik ben een voorstander van persoonlijke kado's waar goed over nagedacht is.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Niks aan???Jij en ik hebben echt een andere smaak!
Ik ben altijd heel persoonlijk met cadeaus, dat vind ik juist ook zo gaaf. Vorig jaar heeft ze een lingerie setje gekregen, vond ze gaaf!! Enne... als de shoes tegenvallen, gaan we toch gewoon ruilen?Pas de problem. Weet niet hoe ik dat bij jou aan zou pakken.
Snap jouw kant ook. Als je het zelf wil bepalen, doe je dat lekker
Ja, gewoon van de H&M. Ik loop altijd tegen die leuke toppertjes aan.quote:
Gewoon geen schoenen geven aan mijquote:Op woensdag 16 november 2011 13:02 schreef MNR het volgende:
Niks aan???Jij en ik hebben echt een andere smaak!
Ik ben altijd heel persoonlijk met cadeaus, dat vind ik juist ook zo gaaf. Vorig jaar heeft ze een lingerie setje gekregen, vond ze gaaf!! Enne... als de shoes tegenvallen, gaan we toch gewoon ruilen?Pas de problem. Weet niet hoe ik dat bij jou aan zou pakken.
Snap jouw kant ook. Als je het zelf wil bepalen, doe je dat lekker
Ik ook, maar ik vind dat zo verdomde moeilijkquote:Op woensdag 16 november 2011 13:03 schreef Kluts het volgende:
Ik snap het punt van Nouk wel idd, maar ik ben een voorstander van persoonlijke kado's waar goed over nagedacht is.
Dat is helemaal niet moeilijk. Gewoon goed opletten het hele jaar wanneer iemand zegt dat hij of zij dit of dat leuk vindt, of graag zou willen hebben. Heb nooit moeite met kado's kopen. Alleen voor mannen die niet mijn vriend zijn vind ik het soms lastig.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik vind dat zo verdomde moeilijk
Hoezo passen ze nooit?quote:Op woensdag 16 november 2011 13:08 schreef CherryLips het volgende:
Schoenen passen mij ook nooit, dus het zou sowieso geen handig cadeau zijn
Lengtemaat 41 en breedtemaat 38quote:
Ik weet niet eens wat mijn breedtemaat is.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lengtemaat 41 en breedtemaat 38en geen wreef ofzo, smalle enkels en kuiten.
Ik ga liever zelf zoeken
Kado's kopen heb ik inderdaad ook nooit zoveel moeite mee.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet moeilijk. Gewoon goed opletten het hele jaar wanneer iemand zegt dat hij of zij dit of dat leuk vindt, of graag zou willen hebben. Heb nooit moeite met kado's kopen. Alleen voor mannen die niet mijn vriend zijn vind ik het soms lastig.
Neuj!quote:
Mijn geheugen voor mijn werk is (bijna) perfect, maar voor mijn privéleven helaas een stuk minder. Vaak als iets herhaald wordt denk ik wel 'ooh ja, dat heb je al verteld', maar 9 van de 10 keer kan ik de link niet leggen als iemand op iets terugkomt. Heel irritant.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:10 schreef Kluts het volgende:
Dat is helemaal niet moeilijk. Gewoon goed opletten het hele jaar wanneer iemand zegt dat hij of zij dit of dat leuk vindt, of graag zou willen hebben. Heb nooit moeite met kado's kopen. Alleen voor mannen die niet mijn vriend zijn vind ik het soms lastig.
Ik laat alles nu naar een Kialapunt sturen maar volgens mij duurt dat een week langerquote:Op woensdag 16 november 2011 13:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Neuj!
Kheb een paar dagen geleden een nieuwe sportbh besteld. Ik hoop dat ie vandaag bij de post zit!
Kialapunt? Wat is daar het nut van?quote:Op woensdag 16 november 2011 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik laat alles nu naar een Kialapunt sturen maar volgens mij duurt dat een week langer
Als je niet thuis bent om het aan te nemen, kun je het naar een Kialapunt laten sturen waar je het ophaalt als het je wel uitkomtquote:
Aha! Weer wat geleerdquote:Op woensdag 16 november 2011 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je niet thuis bent om het aan te nemen, kun je het naar een Kialapunt laten sturen waar je het ophaalt als het je wel uitkomtEn daar kun je het ook terugsturen.
Oh, in dat geval geef ik nog wat meer uit aan bierquote:Op woensdag 16 november 2011 13:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zodat het nog harder kan vallen
Tip: Praat eens wat minder over je werk. Je lijkt wel een infantiele autist die niks anders kanquote:Op woensdag 16 november 2011 13:00 schreef 401k het volgende:
[..]
Tip: ga even een maand of drie in de collegebanken bij monetaire economie zitten. Want zo werkt het niet.
Een redelijke maar nog steeds summiere uitleg staat hier:
http://en.wikipedia.org/wiki/Money_supply
http://en.wikipedia.org/wiki/Fractional-reserve_banking
Goede lijst met bronnen die je daarna nog mag doorlezen als je meer wilt leren: http://en.wikipedia.org/wiki/Monetary_economics#Notes
Tip reageer gewoon niet op posts van tig jaar geleden, dat komt zo autistisch over....quote:Op woensdag 16 november 2011 14:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tip: Praat eens wat minder over je werk. Je lijkt wel een infantiele autist die niks anders kan
Nu hoor je er bijna bij.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:28 schreef 401k het volgende:
Joepie, een sneer van Godt. Voeltgoedman.
Gaat hij nu ook in elke SC behalve singles posten?quote:
Was het maar zo'n feest.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gaat hij nu ook in elke SC behalve singles posten?
Wie doet dat dan?quote:Op woensdag 16 november 2011 14:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gaat hij nu ook in elke SC behalve singles posten?
Ach over andere mensen raak je minder snel uitgepraat dan over jezelfquote:Op woensdag 16 november 2011 14:33 schreef rival het volgende:
Dat is een vrouwelijk persoon waar de andere vrouwen maar niet over uitgesproken raken
Nee, voor jullie mannen is het toch al niet meer relevant.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is een vrouwelijk persoon waar de andere vrouwen maar niet over uitgesproken raken
quote:Op woensdag 16 november 2011 14:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach over andere mensen raak je minder snel uitgepraat dan over jezelf
Ja, maar die heeft toegang toch andere accounts of zo? Ik snap t allemaal niet. Volgens mij ken ik haar ook nog. Ow wacht! Had zij niet zo'n paard, wit, als icon? Er begint me iets te dagen..quote:Op woensdag 16 november 2011 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
Als ze geen tieten meer zien dan zijn ze het bijbehorende persoontje snel vergeten.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, voor jullie mannen is het toch al niet meer relevant.
Als je eroverheen geweest bent gaat de charme er ook rap vanaf.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze geen tieten meer zien dan zijn ze het bijbehorende persoontje snel vergeten.
Laten we het over chocola gaan hebben.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:39 schreef CherryLips het volgende:
Waarom gaat het nou weer over haar trouwens?
Welke Fokkers zijn eroverheen geweest danquote:Op woensdag 16 november 2011 14:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je eroverheen geweest bent gaat de charme er ook rap vanaf.
Da's al beter. Vooral aangezien ik nu de trein ga halen.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Laten we het over chocola gaan hebben.
Toblerone!quote:Op woensdag 16 november 2011 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Da's al beter. Vooral aangezien ik nu de trein ga halen.
Ik ben toch ook lief?quote:Op woensdag 16 november 2011 14:39 schreef HeatWave het volgende:
Samzzz is best lief.... Beetje te lief voor hier denk ik voornamelijk.
Ja, ik ook!quote:Op woensdag 16 november 2011 14:39 schreef HeatWave het volgende:
Samzzz is best lief.... Beetje te lief voor hier denk ik voornamelijk.
Ja, maar blijkbaar heb jij geen problemen met de sfeer hierquote:
Dat heeft ook even geduurd.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar blijkbaar heb jij geen problemen met de sfeer hier.
Doe mij maar een lekker wijf, als we toch mogen kiezenquote:Op woensdag 16 november 2011 14:42 schreef MNR het volgende:
OOoooohhh... als ik nu voor chocolade zou mogen kiezen, zou ik kiezen voor pure chocolade, 85%, dan au bain Marie, dan vanille ijs gemengd met witte wijn of Ammaretto (mixen met de mixer), in een klein bakje en dan die chocolade erover..... Hmmmmmm
Gelukkig is die in andere subfora heel anders.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar blijkbaar heb jij geen problemen met de sfeer hier.
Ik niet. Het komt meer als een rolletje overquote:
Droop het sarcasme niet van mijn post af dan?quote:Op woensdag 16 november 2011 14:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik niet. Het komt meer als een rolletje overze heeft niet voor niks met krea gehad en vervolgens nog wat heren uitgeprobeerd
neequote:Op woensdag 16 november 2011 14:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Droop het sarcasme niet van mijn post af dan?
Nou ja, hier is het na al die tijd wel heel erg persoonlijk geworden natuurlijk. de KSC is voor mij bijv echt veels te braafjes, veels te kusjekroel.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gelukkig is die in andere subfora heel anders.
Geen idee, zovaak ben ik hier niet meer.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, hier is het na al die tijd wel heel erg persoonlijk geworden natuurlijk. de KSC is voor mij bijv echt veels te braafjes, veels te kusjekroel.
Wat heeft dat met elkaar te maken?quote:Op woensdag 16 november 2011 14:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik niet. Het komt meer als een rolletje overze heeft niet voor niks met krea gehad en vervolgens nog wat heren uitgeprobeerd
True natuurlijk, maar ik vond dr nooit echt achterbaks, gemeen oid...quote:Op woensdag 16 november 2011 14:45 schreef Kluts het volgende:
Maar goed, dat je onnozel bent maakt nog niet dat je lief bent. Zegmaar.
Ik ken haar niet, dus lastig over te oordelen. Het is meer de indruk.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True natuurlijk, maar ik vond dr nooit echt achterbaks, gemeen oid...
Dat de verhalen die ik daarover hoor niet erg stroken met de presentatie hierquote:Op woensdag 16 november 2011 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat heeft dat met elkaar te maken?
Soms wel jaquote:Op woensdag 16 november 2011 14:48 schreef Cue_ het volgende:
Maarja hoe iemand overkomt ligt soms nogal ver uit elkaar mbt fok / real life
(niet specifiek samzz bedoelt)
Je kunt niet lief zijn en een actief wisselend seksleven hebben?quote:Op woensdag 16 november 2011 14:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat de verhalen die ik daarover hoor niet erg stroken met de presentatie hier
neequote:Op woensdag 16 november 2011 14:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kunt niet lief zijn en een actief wisselend seksleven hebben?
True.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:48 schreef Cue_ het volgende:
Maarja hoe iemand overkomt ligt soms nogal ver uit elkaar mbt fok / real life
(niet specifiek samzz bedoelt)
Nee, dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat de manier waarop je daarin met andere mensen omgaat iets zegt over wel of niet lief.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kunt niet lief zijn en een actief wisselend seksleven hebben?
jij hebt echt een tietjescomplexquote:Op woensdag 16 november 2011 14:55 schreef Kluts het volgende:
Ach ja, zolang je dikke tieten hebt trapt mannelijk Fok overal wel in.
Hoezo? Wilde je soms zeggen dat wat ik zeg pure onzin is? Dan ben je erg naief.quote:
Jij hebt het altijd alleen maar over het tieten gedeelte......... en denkt altijd dat elke vent ook alleen maar aan tieten denkt ofzo...quote:Op woensdag 16 november 2011 14:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoezo? Wilde je soms zeggen dat wat ik zeg pure onzin is? Dan ben je erg naief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |