abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 november 2011 @ 13:00:17 #226
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104471697
Ooh Bodpa, leuk leuk leuk! O+
pi_104471763
ooh bodpa leuk hoor! Kan je eieieindelijk de kleine zien. De eerste beloning voor al het wachten en broeden :D
pi_104471851
Covie: oh ik zie t staan!, 8.2. Bij 7week.

Kyara: dat denk ik ook. En ik mis t bewegen ook hoor!

Leuk bodpa! :)

Mm m'n lieve moeder kwam weer ff langs wat boodschappen brengen.
Zit nu aan de cranberry's mmm gedroogd. Zijn net rozijntjes O+
drink nu elke dag cranberry en zwarte bessen sap. Echt super lekker
pi_104471854
Asy O+
Bodpa echo vrijdag wat leuk! O+

jessie ben je aan het persen? :% :% :%
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104471985
Nou, deze vrijdag zou ook al goed zijn hoor, maar goed ik wacht nog wel een weekje... *)

[ Bericht 1% gewijzigd door bodpa09 op 17-11-2011 13:14:05 ]
  donderdag 17 november 2011 @ 13:08:42 #231
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104471998
Ik vind ook dat op zijn minst 1 iemand vandaag een kind op de wereld zet.
Anders zit ik hier ook maar voor niks te F5-en...
pi_104472054
Oh ja sorry bodpa
sinds ik zwanger ben kan ik niet meer multitasken :X

en idd uitpoepen die baby's dames!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104472278
Sorry is heel niet nodig, gekkie!
pi_104472340
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:40 schreef Zoë23 het volgende:

NTS: ja had ook gelezen dat dames met ondergewicht meer aankomen
En dames met wat meer gewicht wat minder aankomen. Klinkt ook wel logisch.
Als ik je buikfoto's zie vind ik je heel mooi zwanger :Y
mijn buuf is dan een uitzondering
die was al enorm en nu met 33 weken zwangerschap is ze 20 kilo's aangekomen
ik ben 39 weken vrijdag en het lijkt alsof zij eerder gaat bevallen
  donderdag 17 november 2011 @ 13:17:02 #235
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_104472359
quote:
2s.gif Op donderdag 17 november 2011 13:08 schreef Asyniur het volgende:
Ik vind ook dat op zijn minst 1 iemand vandaag een kind op de wereld zet.
Anders zit ik hier ook maar voor niks te F5-en...
Eens!

Zoe nog een speciale reden dat je aan de cranberry's/ zwarte bessensap zit? Of gewoon lekker?
pi_104472447
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:58 schreef Fee-nix het volgende:

Ja idd Raantje! Doe eens melden! Dat had u beloofd!

:Y :7
pi_104472466
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 13:17 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

Eens!

Zoe nog een speciale reden dat je aan de cranberry's/ zwarte bessensap zit? Of gewoon lekker?
ohja goed dat jullie het zeggen ik heb mijn cranberry pil nog niet ingenomen
pff haaallooo waar is mijn hoofd
pi_104472631
En zodra je kindje er is, bitterend, is het nog veeeeeeel erger!
Is mijn ervaring tenminste ;)
Tralalalaaa
pi_104472731
ohjee _O- _O- _O-
pi_104472808
Aarde aan bitterend! :P

Oei, nouja uitzonderingen heb je altijd zoals je buuf ;)

Fee-nix, heb soms mega dorst maar er is niks qua drinken wat ik lekker vind nu of waar ik niet misselijk van wordt. Ja cola maar das niet zo'n goed idee (veel boeren enz :P)
En die sap is echt zo lekker O+ en voor de blaas ook erg goed
pi_104473126
Meld :W

Ik heb niet alles teruggelezen aangezien ik gisteren opeens een mega ontstoken oog kreeg...
Maar ik heb wel gezien dat GWS is bevallen, gefeliciteerd! *O*
En verder natuurlijk succes voor de andere dames die nog bezig zijn.

Ik ga weer druppelen en wachten tot mn oog iets verder open kan.
pi_104473242
/breekt even in

teveel ijzer is niet alleen heel slecht voor je eigen lijf, maar ook voor je kindje. je bloed wordt stroperig waardoor ze minder op kunnen nemen via de placenta. is mij iig verteld toen er uiteindelijk 6 zakjes plasma nodig was om het weer goed te krijgen.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_104473575
Oeh, ik zou willen dat ik sapjes mocht drinken, maar er zitten te veel (vruchten)suikers in. Ik drink nu dus al een maand of twee bijna alleen maar spa rood. Ik ben altijd al een waterdrinker geweest, maar mis de sapjes dus wel.

Ik ben trouwens nu extra blij met ons soda club apparaat. Daardoor kan ik zonder moeite zelf bepalen hoeveel prik ik aan mijn spa geef. En ik jan er af en toe lekker wat citroen-aroma aan toevoegen, ook erg lekker
pi_104473625
oww word je daar niet ontzettend flauw van alleen maar spa rood
Ik krijg het erg zuur van sapjes tegenwoordig eerst nooit last van gehad.
  donderdag 17 november 2011 @ 13:52:01 #245
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_104473689
Fee-nix goed idee, ff niet aan gedacht nog ff de laatste foto's nemen.
Ahum tsja whahahaa niet zo handig inderdaad, die strakke shirtjes met borstvoeding :@ :+

Amaranta goed om te horen dat dat dus ook kan.
Ik zal al blij zijn als ik mijn figuur terugkreeg, mijn tetten tsja die zijn van B naar D gegaan en ontzettend veranderd dus daarvan heb ik de hoop opgegeven dat die niet veranderen of weer terug naar oude staat gaan.
Wat je lichaam allemaal niet kan he, het lijkt wel of ik andere borsten opgeplakt heb gekregen :+

Ah jessie zit dus al aan de pillen. Ik heb hier gevraagd of er een schatting gemaakt kon worden met die gel, maar daar was geen pijl op te trekken. En dan hebben we het weekend nog werd er vreugdevol achteraan gezet.
Nouuuuu als er dan nog niets is ga ik wel thuis zitten wachten hoorrrrrrrr :+

Ohw NTS, hier hebben ze niets gemeld dat teveel ijzer slecht zou zijn.
De gyn zei wel als je met een zo laag HB begint dan word he tmeestal niet meer veel hoger.
Wel een matige voorlichting hier dan
Stoere NTS ook gestopt met roken ^O^ het kostte me 2 weken werkelijke chagerijnigheid om ervan af te blijven.
Maar "droom" zelfs nu nog van een sigaret :@

Kyara echt druk maak ik me zeker niet, maar gewoon net als het gewicht je kan er niet omheen _O-
En ik ga er eigenlijk gewoon vanuit dat het een beetje vanzelf eraf gaat met borstvoeding en vanzelf meer bewegen
Maar dat komt wel, ik lig er niet wakker van.
Ik zou het alleen zonde vinden van al mijn kleding als het me niet lukt om daar weer in te kunnen :9 :P
Dat dan weer wel :+

Zoe na je darmgedoe is het denk ik weer dubbel genieten als je weer chocola en zo kunt eten.

Octopussy ik ben nog wel totaal mobiel hoor :Y dus dat valt nog mee

MissJones weet je trouwens al of het 1 beeb is of weer 2? Of wil je dat liever voor jezelf houden, dat snap ik natuurlijk ook.
Maar het lijkt me dat je deze zwangerschap dan misschien toch ietsje anders dan sowieso beleefd als het 1 beebje zou zijn.
Rayen 2½ jaar!
pi_104473825
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 13:48 schreef SummerBreeze het volgende:
Oeh, ik zou willen dat ik sapjes mocht drinken, maar er zitten te veel (vruchten)suikers in. Ik drink nu dus al een maand of twee bijna alleen maar spa rood. Ik ben altijd al een waterdrinker geweest, maar mis de sapjes dus wel.

Ik ben trouwens nu extra blij met ons soda club apparaat. Daardoor kan ik zonder moeite zelf bepalen hoeveel prik ik aan mijn spa geef. En ik jan er af en toe lekker wat citroen-aroma aan toevoegen, ook erg lekker
Lijkt me heel vervelend als je geen sapjes oid mag drinken.

Krijg ook t zuur van sinaasappelsap enzo maar van cranberry dus weer niet :?

En TJ wat een mooie lange post hihi
pi_104473904
Ik word op dit moment alleen maar spuug-misselijk van sapjes, maar ik mis ze wel! Zo ook koffie trouens :'(

Kyara ik geloof niet dat mijn hb ooit van mijn leven 8.2 is geweest! :o

Octopussy klopt een waarde rond de 7 is ok. Om bijvoorbeeld bloeddonor te willen zijn moet het voor vrouwen zelfs 7.8 zijn, lager mag niet. Voor mannen ligt dat zelfs nog hoger.
Je bloed word in een zwangerschap altijd wat dunner dan normaal, en met een laag hb nog dunner. Dus het gevaar van bloedverlies is er inderdaad. Ik kreeg bij de geboorte van mijn dochter direct nadat ze eruit was een giga injectie in mijn bovenbeen gejast, om het bloeden tegen te gaan, en de placenta moest er met een half uur uit zijn, en niet zoals gewoonlijk met een uur max.
pi_104473930
Tj er was er maar een te zien, zou bijna zeggen gelukkig....

Niet omdat ik nooit meer een tweeling zou willen maar omdat het iets minder stress oplevert nu met een baby dan met twee. Denk nu al steeds, zou het wel goed gaan, en als het er twee zouden zijn hadden ze me direct op kunnen nemen want die stress had me gek gemaakt.
  donderdag 17 november 2011 @ 14:10:18 #249
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_104474316
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 13:56 schreef Zoë23 het volgende:

En TJ wat een mooie lange post hihi
Zie wat verveling met je doet :9 Maar ik mag niets zeggen, net op mijn " wandeling" een vrouwtje gesproken wat hier al 3 weken ligt i.v.m. slecht werkende placenta dus die kruipt werkelijk tegen de muren op lijkt me
Dus " het leed" is altijd maar betrekkelijk.

MissJones ik kan me heel goed voorstellen dat je letterlijk zou zeggen, gelukkig is het er maar 1.
Bij 2 schiet je stressniveau acuut door het plafond natuurlijk en misschien |:( is dat zelfs nog een understatement.
Toen je hier kwam melden dat je weer zwanger was , was dat eigenlijk na " gelukkig" en " gefeliciteerd" ook het eerste wat door me heenschoot.
Dat een zwangerschap met 1` beeb misschien makkelijker te " hanteren" zou zijn voor jullie, qua gevoel en zo

Wat een openbaringen over het HB gehalte zeg, nooit geweten :o
Rayen 2½ jaar!
pi_104474368
Bijtje: die van mij is 8.2 is dat hoog dan?

MJ: dat kan ik me voorstellen dat t veel stress had opgeleverd.
:*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')