Fee-nix goed idee, ff niet aan gedacht nog ff de laatste foto's nemen.
Ahum tsja whahahaa niet zo handig inderdaad, die strakke shirtjes met borstvoeding
Amaranta goed om te horen dat dat dus ook kan.
Ik zal al blij zijn als ik mijn figuur terugkreeg, mijn tetten tsja die zijn van B naar D gegaan en ontzettend veranderd dus daarvan heb ik de hoop opgegeven dat die niet veranderen of weer terug naar oude staat gaan.
Wat je lichaam allemaal niet kan he, het lijkt wel of ik andere borsten opgeplakt heb gekregen
Ah jessie zit dus al aan de pillen. Ik heb hier gevraagd of er een schatting gemaakt kon worden met die gel, maar daar was geen pijl op te trekken. En dan hebben we het weekend nog werd er vreugdevol achteraan gezet.
Nouuuuu als er dan nog niets is ga ik wel thuis zitten wachten hoorrrrrrrr
Ohw NTS, hier hebben ze niets gemeld dat teveel ijzer slecht zou zijn.
De gyn zei wel als je met een zo laag HB begint dan word he tmeestal niet meer veel hoger.
Wel een matige voorlichting hier dan
Stoere NTS ook gestopt met roken

het kostte me 2 weken werkelijke chagerijnigheid om ervan af te blijven.
Maar "droom" zelfs nu nog van een sigaret
Kyara echt druk maak ik me zeker niet, maar gewoon net als het gewicht je kan er niet omheen
En ik ga er eigenlijk gewoon vanuit dat het een beetje vanzelf eraf gaat met borstvoeding en vanzelf meer bewegen
Maar dat komt wel, ik lig er niet wakker van.
Ik zou het alleen zonde vinden van al mijn kleding als het me niet lukt om daar weer in te kunnen
Dat dan weer wel
Zoe na je darmgedoe is het denk ik weer dubbel genieten als je weer chocola en zo kunt eten.
Octopussy ik ben nog wel totaal mobiel hoor

dus dat valt nog mee
MissJones weet je trouwens al of het 1 beeb is of weer 2? Of wil je dat liever voor jezelf houden, dat snap ik natuurlijk ook.
Maar het lijkt me dat je deze zwangerschap dan misschien toch ietsje anders dan sowieso beleefd als het 1 beebje zou zijn.