Ik ken een restaurantje daar genaamd 'Maurice's Place'.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar kun je in DB een beetje lekker eten? En ja dit is een serieuze vraag en nee ik neem je niet mee uit eten.
quote:Op woensdag 16 november 2011 18:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ken een restaurantje daar genaamd 'Maurice's Place'.
Lekker eten voor een goede prijs, en altijd een happy ending.
Jij daarentegen mag altijd met me mee naar de kfc.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Kutkabouter zn face nu.
[ afbeelding ]
thats racistquote:Op woensdag 16 november 2011 18:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij daarentegen mag altijd met me mee naar de kfc.
quote:Op woensdag 16 november 2011 18:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij daarentegen mag altijd met me mee naar de kfc.
Heel raar inderdaad. Zaterdag stond ik nog een pilsje te drinken met die maat van me, nog geen dag later was 'ie dood. Ik begrijp er nog steeds niets van, maar het zorgt er wel voor dat je indirect zelf alles veel meer gaat waarderen. Morgen zou het namelijk zomaar over kunnen zijn.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:26 schreef PierreTT het volgende:
Wat meer een emotionele klap is, is dat je ook wel realiseert dat het leven eindig is. Het kan zomaar ineens voorbij zijn, terwijl je altijd denkt dat je op je 80e doodgaat in een bejaardentehuis. Vreemde shit.
Had Nick al gepost.quote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 19:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat Boxtel een soort south park was, heel veel nickjes en één chefquote:
Ik zie ook geen probleem als je het hier zegt, gewoon eruit gooien waar je mee zit, dat lucht alleen maar opquote:Op woensdag 16 november 2011 16:26 schreef PierreTT het volgende:
Thanks allemaalVoelt goed om zulke dingen even te delen met mensen. Het is natuurlijk nooit leuk om een dood iemand te zien die haar nek gebroken heeft. Zeker niet als het op 2 meter afstand van je gebeurde, en je dus de hele impact ziet en meemaakt.
Misselijkmakende klap was het, tering he. Ondanks alles is het met mij wel aardig goed gegaan, gelukkig vrij rustig eronder gebleven en alles kunnen rationaliseren. Veel mensen die erbij waren die avond zijn echt zwaar getraumatiseerd, heel onwerkelijk allemaal. Respect overigens voor politie, ambulancepersoneel en de gemeente, dat alles logistiek gezien zo extreem goed werd geregeld. Ze kunnen nog wel wat bij de gemeenteWat meer een emotionele klap is, is dat je ook wel realiseert dat het leven eindig is. Het kan zomaar ineens voorbij zijn, terwijl je altijd denkt dat je op je 80e doodgaat in een bejaardentehuis. Vreemde shit.
Vandaag op de universiteit een bijeenkomst gehad met iedereen. Politie erbij, verschillende docenten, opleidingsdirecteur. Veel solidareit dus, ook een goed teken. Ben nu net weer thuis, voel me nog steeds goed maar ik ben zo absurd moe. Na een tijdje is het ook wel leuk geweest en is alles wel gezegd, dan moet je ook even wat rust pakken. Precies wat ik nu ga doen
Nogmaals bedankt voor het aanhoren van dit alles, ondanks dat je je misschien afvraagt waarom je dit allemaal aan het lezen bent. Het is voor mij even een goede uitlaatklep![]()
@ 0.13 zie je mij links in spijkerbroek nog
Hahaha, je hebt dus toch goed opgelet vanmiddagquote:
En dan Almere uitlachen.quote:
Almere heeft geen clip nodig om uit gelachen te wordenquote:
En bbn gaat er met de 1ste prijs vandoor.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:03 schreef badboynova het volgende:
[..]
Almere heeft geen clip nodig om uit gelachen te worden
quote:
Picassoquote:Op woensdag 16 november 2011 18:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar kun je in DB een beetje lekker eten? En ja dit is een serieuze vraag en nee ik neem je niet mee uit eten.
1.11, Lil Jon loopt ook meequote:
Nick gooide zijn handen omhoogquote:
Die wigger die daar ook eenzaam tussen loopt.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nick gooide zijn handen omhoog
Ze zeggen trouwens de hele tijd: 'B-O-X-E-L!'
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:39 schreef SoldMayor het volgende:
Zullen wij ook met ze allen zo'n dikke gangsta rap maken?![]()
MW2SC Crew Represent.
Discriminatie.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:41 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blijft geniaal.
Zelfde geld ook voor jou.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
http://www.meldpunt.nl/
Ga daar maar janken.
The horror.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:41 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blijft geniaal.
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:41 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blijft geniaal.
Je was er zelf bij, beetje mijn booty checken enzo.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Was een gekke meeting zo te zien.
Het is de M tot de W tot de 2 S Cquote:Op woensdag 16 november 2011 20:39 schreef SoldMayor het volgende:
Zullen wij ook met ze allen zo'n dikke gangsta rap maken?![]()
MW2SC Crew Represent.
En SoldMayor staat er dan weer niet bij, hoax!quote:Op woensdag 16 november 2011 20:41 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blijft geniaal.
Duhh ik nam die picca jeweet.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En SoldMayor staat er dan weer niet bij, hoax!
Pierrie pierrie in het huis, maar zeker geen kip,quote:Op woensdag 16 november 2011 20:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het is de M tot de W tot de 2 S C
Wil je knallen met je pipa yo doe maar mee
Sold met zijn sniper doet een lijpe quickscope
En Rossdale met zijn striker schiet je been overhoop
Michhas is een baasquote:Op woensdag 16 november 2011 21:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Pierrie pierrie in het huis, maar zeker geen kip,
Kom maar lekker knallen, Bozz heeft genoeg clips,
En pas maar op voordat Frankert je hart uitript,
Samen komen we harden dan de L.A. Crips.
Het is je boy Dr. Pringels yo recht uit Almere,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 november 2011 21:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het is je boy Dr. Pringels yo recht uit Almere,
Deze neger is zo dik, bitch je kan je kont niet keren,
Elke dag KFC maar hij kan het goed verteren,
Elke zaterdagnacht is de boy aan het rampeneren.Ben zeker niet dik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Gezeik over QSquote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 21:06 schreef Frankii het volgende:
[..]
Michhas is een baas
Soldmayor is een baas
Pringles is een baas
Ik ben een baas
BEN IK NU OOK EEN COOLE RAPPERT???
Wat moet ik dan zeggenquote:Op woensdag 16 november 2011 21:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Rap er dan ook niet over, zemmel.
Look at your console now nigga.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:26 schreef Tauchmeister het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar hij houdt het wel langer vol met MW3 dan jij
2 accounts in de 80 iddquote:Op woensdag 16 november 2011 21:26 schreef Tauchmeister het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar hij houdt het wel langer vol met MW3 dan jij
Waar halen ze de tijd vandaan? Ik ben blij als ik een uurtje op een dag kan spelen, zelfs in het weekendquote:
Stoma speelt tot 6 uur in de nacht.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:33 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Waar halen ze de tijd vandaan? Ik ben blij als ik een uurtje op een dag kan spelen, zelfs in het weekend
Niet tot 6 uur, maar óm 6 uur.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Stoma speelt tot 6 uur in de nacht.
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:10 schreef Pixell het volgende:
Deze tukker doet het even voor:
Jullie moet niet denken dat je kan spitten,
Luister allemaal, ga eerst even zitten.
Deze chat is gevuld met bazen,
Niet toegankelijk voor random dwazen.
We hebben boys die zijn redelijk koning,
Kijk naar Rossdale.. die woont in een miljoenen-woning.
We hebben oudjes, jonkies en studenten,
Allemaal met verschillende accenten.
Toch hebben we allen iets gemeen,
We spelen elke dag onze favoriete game.
Nu mogen jullie allemaal gaan staan en klappen,
Want deze hosselaar uit het Oosten stopt weer met rappen.
Je weet zelluf
Oh shitquote:Op woensdag 16 november 2011 22:10 schreef Pixell het volgende:
Je weet zelluf
Gaat ie 'm een beetje van mijn fobo halen he, de sloeber.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:41 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blijft geniaal.
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:10 schreef Pixell het volgende:
Je weet zelluf
Soms win je, soms verlies je. Speltip #69quote:Op donderdag 17 november 2011 00:33 schreef SoldMayor het volgende:
Echt MW3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Potje TDM: 28-0
De rest van de avond: 2-10 10-21 16-25 3-12 en dat soort kk scores allemaal.
Echt ik speel met dit spel nog alleen S&D en verder niks meer wat een bagger.
Precies zelfde bij mij. Ging net van de party weg, toen ging het beter. Nu speel ik domination en steeds chopper en ac.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:33 schreef SoldMayor het volgende:
Echt MW3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Potje TDM: 28-0
De rest van de avond: 2-10 10-21 16-25 3-12 en dat soort kk scores allemaal.
Echt ik speel met dit spel nog alleen S&D en verder niks meer wat een bagger.
Rightquote:Op donderdag 17 november 2011 00:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Precies zelfde bij mij. Ging net van de party weg, toen ging het beter. Nu speel ik domination en steeds chopper en ac.
Ja tis goed.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Soms win je, soms verlies je. Speltip #69
Zemelquote:
Welke?!quote:Op donderdag 17 november 2011 01:29 schreef dreamzk het volgende:
5 films gekeken vandaagi n de bioscoop, ik ga slapen. ben moe.xoxox
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |