ga maar weer gewoon battlefield spelenquote:
Awww shiieeett.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:17 schreef Pixell het volgende:
[..]
ga maar weer gewoon battlefield spelen
ja klopt en 2 weken daar voor was die dude zijn been kwijt geraakt. dus e politie was toen extra pissed op fabianquote:Op woensdag 16 november 2011 18:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Moet gelijk weer denken aan die keer dat je mij om 3 uur 's nachts smste dat mijn lieve broertje een ruit van de trein had ingetrapt
quote:
Waar kun je in DB een beetje lekker eten? En ja dit is een serieuze vraag en nee ik neem je niet mee uit eten.quote:
Was dat toen ja?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:18 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja klopt en 2 weken daar voor was die dude zijn been kwijt geraakt. dus e politie was toen extra pissed op fabian
Kutkabouter zn face nu.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar kun je in DB een beetje lekker eten? En ja dit is een serieuze vraag en nee ik neem je niet mee uit eten.
Ik ken een restaurantje daar genaamd 'Maurice's Place'.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar kun je in DB een beetje lekker eten? En ja dit is een serieuze vraag en nee ik neem je niet mee uit eten.
quote:Op woensdag 16 november 2011 18:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ken een restaurantje daar genaamd 'Maurice's Place'.
Lekker eten voor een goede prijs, en altijd een happy ending.
Jij daarentegen mag altijd met me mee naar de kfc.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Kutkabouter zn face nu.
[ afbeelding ]
thats racistquote:Op woensdag 16 november 2011 18:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij daarentegen mag altijd met me mee naar de kfc.
quote:Op woensdag 16 november 2011 18:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij daarentegen mag altijd met me mee naar de kfc.
Heel raar inderdaad. Zaterdag stond ik nog een pilsje te drinken met die maat van me, nog geen dag later was 'ie dood. Ik begrijp er nog steeds niets van, maar het zorgt er wel voor dat je indirect zelf alles veel meer gaat waarderen. Morgen zou het namelijk zomaar over kunnen zijn.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:26 schreef PierreTT het volgende:
Wat meer een emotionele klap is, is dat je ook wel realiseert dat het leven eindig is. Het kan zomaar ineens voorbij zijn, terwijl je altijd denkt dat je op je 80e doodgaat in een bejaardentehuis. Vreemde shit.
Had Nick al gepost.quote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 19:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat Boxtel een soort south park was, heel veel nickjes en één chefquote:
Ik zie ook geen probleem als je het hier zegt, gewoon eruit gooien waar je mee zit, dat lucht alleen maar opquote:Op woensdag 16 november 2011 16:26 schreef PierreTT het volgende:
Thanks allemaalVoelt goed om zulke dingen even te delen met mensen. Het is natuurlijk nooit leuk om een dood iemand te zien die haar nek gebroken heeft. Zeker niet als het op 2 meter afstand van je gebeurde, en je dus de hele impact ziet en meemaakt.
Misselijkmakende klap was het, tering he. Ondanks alles is het met mij wel aardig goed gegaan, gelukkig vrij rustig eronder gebleven en alles kunnen rationaliseren. Veel mensen die erbij waren die avond zijn echt zwaar getraumatiseerd, heel onwerkelijk allemaal. Respect overigens voor politie, ambulancepersoneel en de gemeente, dat alles logistiek gezien zo extreem goed werd geregeld. Ze kunnen nog wel wat bij de gemeenteWat meer een emotionele klap is, is dat je ook wel realiseert dat het leven eindig is. Het kan zomaar ineens voorbij zijn, terwijl je altijd denkt dat je op je 80e doodgaat in een bejaardentehuis. Vreemde shit.
Vandaag op de universiteit een bijeenkomst gehad met iedereen. Politie erbij, verschillende docenten, opleidingsdirecteur. Veel solidareit dus, ook een goed teken. Ben nu net weer thuis, voel me nog steeds goed maar ik ben zo absurd moe. Na een tijdje is het ook wel leuk geweest en is alles wel gezegd, dan moet je ook even wat rust pakken. Precies wat ik nu ga doen
Nogmaals bedankt voor het aanhoren van dit alles, ondanks dat je je misschien afvraagt waarom je dit allemaal aan het lezen bent. Het is voor mij even een goede uitlaatklep![]()
@ 0.13 zie je mij links in spijkerbroek nog
Hahaha, je hebt dus toch goed opgelet vanmiddagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |