SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi. Ik ben je geweten. Ik ben hier om je te vertellen dat de spelling van een ander je niet moet boeien, omdat je soms ook fouten maakt, je bent immer ook een mens. Doei.quote:Op woensdag 16 november 2011 07:50 schreef Michhas het volgende:
Sorry hoor Tammy, het is niet lullig bedoeld
Maar kom op zeg, probeerd?!
Hoi geweten, ik heb jou vanmorgen opgegeten. Je smaakte heel vies. Doei.quote:Op woensdag 16 november 2011 08:12 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Hoi. Ik ben je geweten. Ik ben hier om je te vertellen dat de spelling van een ander je niet moet boeien, omdat je soms ook fouten maakt, je bent immer ook een mens. Doei.
Als ik opgegeten was, kon ik je nu niet vertellen dat ik niet opgegeten was. Trouwens, kijk eens naar mijn vorige post en bestudeer die heel goed. Ik hoop dat je dan wat nieuws bijleert.quote:Op woensdag 16 november 2011 08:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoi geweten, ik heb jou vanmorgen opgegeten. Je smaakte heel vies. Doei.
Ik heb gekeken. Het kon me niet boeien, dus ik ga die shit niet bestuderenquote:Op woensdag 16 november 2011 08:18 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Als ik opgegeten was, kon ik je nu niet vertellen dat ik niet opgegeten was. Trouwens, kijk eens naar mijn vorige post en bestudeer die heel goed. Ik hoop dat je dan wat nieuws bijleert.
Ik heb het over de eventuele verkeerde spelling die je niet moet boeien. Deze post van je is dus gewoon niks waard. Het zou denk ik beter zijn als je hem edit en iets zinnigs typt.quote:Op woensdag 16 november 2011 08:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb gekeken. Het kon me niet boeien, dus ik ga die shit niet bestuderen
Ik weet waar je het over hebt, en zoals je kunt lezen geef ik daar niks om.quote:Op woensdag 16 november 2011 08:27 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Ik heb het over de eventuele verkeerde spelling die je niet moet boeien. Deze post van je is dus gewoon niks waard. Het zou denk ik beter zijn als je hem edit en iets zinnigs typt.
mietjequote:Op woensdag 16 november 2011 08:20 schreef KneusTeun het volgende:
HET IS GODVERDOMME KOUD!
het heeft me 20 minuten geduurd voordat ik het bed uit durfde
Sterkte kerel!quote:Op woensdag 16 november 2011 03:06 schreef PierreTT het volgende:
Vreemde avond. Meisje van mijn studievereniging voor mijn ogen dood gereden, van de zijkant geschept door een auto. Hele avond bij slachtofferhulp gezeten om iedereen te kalmeren. Voelde me toen rustig, maar je voelt het wel. Fucking onwerkelijk. Excuses voor een onsamenhangend verhaal, maar moet dit echt even kwijt.
Meisje uit Boxtel tochquote:Op woensdag 16 november 2011 03:06 schreef PierreTT het volgende:
Vreemde avond. Meisje van mijn studievereniging voor mijn ogen dood gereden, van de zijkant geschept door een auto. Hele avond bij slachtofferhulp gezeten om iedereen te kalmeren. Voelde me toen rustig, maar je voelt het wel. Fucking onwerkelijk. Excuses voor een onsamenhangend verhaal, maar moet dit echt even kwijt.
Van de 30 die weergeven worden luisterde ik maar 10 ofzo.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:01 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.playlistvanjeleven.nl
LOL dit is echt back to your childhood! Alleen moet ik bekennen dat ik dan wel blijkbaar oude muziek luisterde, want als ik mijn geboortedatum invul krijg ik allemaal shit wat ik nooit heb geluisterd?!?!?!?!?!
Ik heb mijn geboorte datum ook 5 jaar naar voren geschoven, anders klopt er niks van?!?!quote:Op woensdag 16 november 2011 13:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Van de 30 die weergeven worden luisterde ik maar 10 ofzo.
Welk jaar werd bij jou aangegeven dan?quote:Op woensdag 16 november 2011 13:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb mijn geboorte datum ook 5 jaar naar voren geschoven, anders klopt er niks van?!?!
Bij 99 koos ik al eerste voor offspring omdat er weinig anders soeps tussen zat, en hele playlist vol christina en britneyquote:Op woensdag 16 november 2011 13:29 schreef Rossdale het volgende:
Wat een waardeloze shitmuziek![]()
Het minst slechte uit '96 is Skunk Anansie en als ik die selecteer dan krijg ik een playlist vol met Di-rect en Anouk etc.
Sowieso was ik ook iemand die totaal niet naar dit soort muziek luisterde. Toen ik 13 was... Man, toen begon ik denk ik met nightwish en vanaf daar mezelf de metal ingewerktquote:Op woensdag 16 november 2011 13:32 schreef Rossdale het volgende:
Beetje wazig ook dat ze het vanaf 13 jaar pakken. Ik luisterde ver daar voor al naar Nirvana en Therapy? etc.
Nu luister ik vooral electro, dus dat klopt sowieso al van geen kanten
Laatste paar games speelde ik voornamelijk met de sniper.quote:
Zal best, alsof ik dat kan controlerenquote:Op woensdag 16 november 2011 13:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Laatste paar games speelde ik voornamelijk met de sniper.
Ja paar weken geleden ook al een keer gechecked, klopt niet altijdquote:Op woensdag 16 november 2011 13:01 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.playlistvanjeleven.nl
LOL dit is echt back to your childhood! Alleen moet ik bekennen dat ik dan wel blijkbaar oude muziek luisterde, want als ik mijn geboortedatum invul krijg ik allemaal shit wat ik nooit heb geluisterd?!?!?!?!?!
en dan zegt ie dat ie met pc footage bezig isquote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 13:49 schreef Pixell het volgende:
Het lijkt laggy en bij het inzoomen lijkt wel een soort vertraging te zitten? Voor de rest niet slecht!
Theater mode he. Als MW2 ook theater mode had dan had ik heel wat filmpjes gemaakt.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
en dan zegt ie dat ie met pc footage bezig is. Wel tof gedaan
![]()
Klinkt als een carnavalsplaylist Nickquote:Op woensdag 16 november 2011 13:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
wat een gekut met die playlist, zooi uit 98 oke. Maar Pearl Jam, Ilse de Lange, en focking BZN, nou nee, daar moest ik niks van hebben
En dan krijg je een playlist met de gebroeders Ko
Nu je het zegt jaquote:Op woensdag 16 november 2011 13:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klinkt als een carnavalsplaylist Nick
Tof filmpje Pringles!quote:
En mijn kogel raakte jouw hoofd wel.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:59 schreef KoningStoma het volgende:
Dat overleefde je alleen maar omdat jouw hoofd blijkbaar niet door mijn mesje geraakt kon worden.
Vanavond gaan we dashboarden ja? Wel met volle party.quote:
De volgende keer stel ik wel een throwing knife in. Kijken of 'ie dan wel blijft zittenquote:Op woensdag 16 november 2011 15:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
En mijn kogel raakte jouw hoofd wel.
Yezzurquote:Op woensdag 16 november 2011 15:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Vanavond gaan we dashboarden ja? Wel met volle party.
Die zal afkaatsen op die metalen plaat voor mn hoofd.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:19 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
De volgende keer stel ik wel een throwing knife in. Kijken of 'ie dan wel blijft zitten
Invitequote:
We zullen zien.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die zal afkaatsen op die metalen plaat voor mn hoofd.
Op dat kruispunt bij onze vaste ontmoetingsplek nog welquote:Op woensdag 16 november 2011 16:26 schreef PierreTT het volgende:
Thanks allemaalVoelt goed om zulke dingen even te delen met mensen. Het is natuurlijk nooit leuk om een dood iemand te zien die haar nek gebroken heeft. Zeker niet als het op 2 meter afstand van je gebeurde, en je dus de hele impact ziet en meemaakt.
Misselijkmakende klap was het, tering he. Ondanks alles is het met mij wel aardig goed gegaan, gelukkig vrij rustig eronder gebleven en alles kunnen rationaliseren. Veel mensen die erbij waren die avond zijn echt zwaar getraumatiseerd, heel onwerkelijk allemaal. Respect overigens voor politie, ambulancepersoneel en de gemeente, dat alles logistiek gezien zo extreem goed werd geregeld. Ze kunnen nog wel wat bij de gemeenteWat meer een emotionele klap is, is dat je ook wel realiseert dat het leven eindig is. Het kan zomaar ineens voorbij zijn, terwijl je altijd denkt dat je op je 80e doodgaat in een bejaardentehuis. Vreemde shit.
Vandaag op de universiteit een bijeenkomst gehad met iedereen. Politie erbij, verschillende docenten, opleidingsdirecteur. Veel solidareit dus, ook een goed teken. Ben nu net weer thuis, voel me nog steeds goed maar ik ben zo absurd moe. Na een tijdje is het ook wel leuk geweest en is alles wel gezegd, dan moet je ook even wat rust pakken. Precies wat ik nu ga doen
Nogmaals bedankt voor het aanhoren van dit alles, ondanks dat je je misschien afvraagt waarom je dit allemaal aan het lezen bent. Het is voor mij even een goede uitlaatklep![]()
@ 0.13 zie je mij links in spijkerbroek nog
Jij komt hier maar lekker je verhaal doen zo vaak je zelf wilt.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:26 schreef PierreTT het volgende:
Thanks allemaalVoelt goed om zulke dingen even te delen met mensen. Het is natuurlijk nooit leuk om een dood iemand te zien die haar nek gebroken heeft. Zeker niet als het op 2 meter afstand van je gebeurde, en je dus de hele impact ziet en meemaakt.
Misselijkmakende klap was het, tering he. Ondanks alles is het met mij wel aardig goed gegaan, gelukkig vrij rustig eronder gebleven en alles kunnen rationaliseren. Veel mensen die erbij waren die avond zijn echt zwaar getraumatiseerd, heel onwerkelijk allemaal. Respect overigens voor politie, ambulancepersoneel en de gemeente, dat alles logistiek gezien zo extreem goed werd geregeld. Ze kunnen nog wel wat bij de gemeenteWat meer een emotionele klap is, is dat je ook wel realiseert dat het leven eindig is. Het kan zomaar ineens voorbij zijn, terwijl je altijd denkt dat je op je 80e doodgaat in een bejaardentehuis. Vreemde shit.
Vandaag op de universiteit een bijeenkomst gehad met iedereen. Politie erbij, verschillende docenten, opleidingsdirecteur. Veel solidareit dus, ook een goed teken. Ben nu net weer thuis, voel me nog steeds goed maar ik ben zo absurd moe. Na een tijdje is het ook wel leuk geweest en is alles wel gezegd, dan moet je ook even wat rust pakken. Precies wat ik nu ga doen
Nogmaals bedankt voor het aanhoren van dit alles, ondanks dat je je misschien afvraagt waarom je dit allemaal aan het lezen bent. Het is voor mij even een goede uitlaatklep![]()
Wow jij staat er echt bovenop manquote:Op woensdag 16 november 2011 16:26 schreef PierreTT het volgende:
Dit.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij komt hier maar lekker je verhaal doen zo vaak je zelf wilt.Nogmaals sterkte!
Ja, daarachter zie je het lijk met witte doek liggen. Ik heb het dus ook nog gezien zonder dat doek, ziet er wel vreemd uit. Toen politie en ambulance er nog niet waren stond ik er nog dichterbij, praktisch ernaast, samen met een paar omstanders, paar mensen van mijn studie en een paar stadswachten. En dan kijk je dus ineens in een paar dode ogen van iemand van wie het hoofd wel heel raar op het lichaam staat. Op het filmpje sta ik ook met de politie te praten, ik heb de hele avond verklaring afgelegd bij hen.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wow jij staat er echt bovenop man
Nee, dit is een stuk verderop, tegenover het gemeentehuis. Niet bij dat standbeeld waar wij altijd kwamenquote:Op woensdag 16 november 2011 16:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Op dat kruispunt bij onze vaste ontmoetingsplek nog welRotstukje ook trouwens daar...
Echt fucked up kerel
Heftig ..quote:Op woensdag 16 november 2011 16:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, daarachter zie je het lijk met witte doek liggen. Ik heb het dus ook nog gezien zonder dat doek, ziet er wel vreemd uit. Toen politie en ambulance er nog niet waren stond ik er nog dichterbij, praktisch ernaast, samen met een paar omstanders, paar mensen van mijn studie en een paar stadswachten. En dan kijk je dus ineens in een paar dode ogen van iemand van wie het hoofd wel heel raar op het lichaam staat. Op het filmpje sta ik ook met de politie te praten, ik heb de hele avond verklaring afgelegd bij hen.
Overigens nu nog steeds absurd hoe goed ik alles herinner. De auto, de kleur, de plek, wat er gebeurt is etc. Ben echt zo blij dat ik er (tot nu toe) niet zo slecht aan toe ben als menige omstander die het ook gezien heeft, waaronder mijn studiegenoten. Een omstander die het ook live zag gebeuren stond half te kotsen in de bosjes, overal mensen op de grond zitten, huilen, schreeuwen, alles. Raar om te zien wat dit met mensen doet, zelfs met mensen die haar niet eens kenden en gewoon random voorbijganger waren.
Nee hoor, is geen probleem! Dat stuk is een tweebaansweg, eenrichtingsverkeer. Wordt vaak te hard gereden, kruispunt is in principe wel overzichtelijk maar er staan geen stoplichten of iets dergelijks. Zal zo eens een Google Maps zoeken.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heftig ..
Een 19-jarige jongen was de bestuurder van de auto toch? Is hij door rood gereden of wat gebeurde er? Als je het er niet over wil hebben is het prima hoor.
Die jongen is ook getekend voor zijn levenquote:Op woensdag 16 november 2011 17:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee hoor, is geen probleem! Dat stuk is een tweebaansweg, eenrichtingsverkeer. Wordt vaak te hard gereden, kruispunt is in principe wel overzichtelijk maar er staan geen stoplichten of iets dergelijks. Zal zo eens een Google Maps zoeken.
Die jongen is inderdaad 19 jaar, heb hem nog gezien toen ik met de politie stond te praten. In eerste instantie reed hij door, maar hij zette 50 meter verder zijn auto op een parkeerplek en kwam terugrennen. Stond er ook bij en kon alleen maar zeggen: "Sorry sorry, ik heb haar echt niet gezien, ik zag haar niet, echt niet, sorry". Goed, zat daarna in een politiebusje, compleet ontredderd uiteraard. Keek me nog aan vanuit daar, hij wist ook niet goed wat te doen en ik ook niet. Afgevoerd daarna. Kan je ook mee thuiskomen, dat je net iemand hebt doodgereden, die is ook getraumatiseerd voor het leven. Hij reed zeer waarschijnlijk wel vrij hard ja, gezien de impact, hoever het lichaam door de lucht ging en landde, dat moet wel erg hard zijn gegaan. Kan er zelf niet echt een inschatting van maken, maar de politie is nog bezig ermee.
dat is niet zo heel raar hoor, ik kan me ook nog alles herinnerren van toen zo'n dude onder de trein viel. en die reactie van de mensen daar om je heen was toen bij mij ook ongeveer het zelfde.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Overigens nu nog steeds absurd hoe goed ik alles herinner. De auto, de kleur, de plek, wat er gebeurt is etc. Ben echt zo blij dat ik er (tot nu toe) niet zo slecht aan toe ben als menige omstander die het ook gezien heeft, waaronder mijn studiegenoten. Een omstander die het ook live zag gebeuren stond half te kotsen in de bosjes, overal mensen op de grond zitten, huilen, schreeuwen, alles. Raar om te zien wat dit met mensen doet, zelfs met mensen die haar niet eens kenden en gewoon random voorbijganger waren.
Onder de trein viel?quote:Op woensdag 16 november 2011 17:49 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dat is niet zo heel raar hoor, ik kan me ook nog alles herinnerren van toen zo'n dude onder de trein viel. en die reactie van de mensen daar om je heen was toen bij mij ook ongeveer het zelfde.
ja hij en wat vrienden van hem hadden ruzie met een paar lui uit een ander dorp, dus in zevenaar tegen trein slaan en schoppen, en toen schopte die gozer mis en viel onder de trein die net vertrok.quote:
Waarom zou je ook tegen de trein gaan schoppen en slaan.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:59 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja hij en wat vrienden van hem hadden ruzie met een paar lui uit een ander dorp, dus in zevenaar tegen trein slaan en schoppen, en toen schopte die gozer mis en viel onder de trein die net vertrok.
resultaat: been kwijt en deuk in de schedel.
zag van de week nog zo'n vriend van em lopen op het station, en hij heeft het nog steeds een beetje moeilijk mee om daar te zijn.
Dat verhaal kan ik me nog vaag herinneren.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:59 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja hij en wat vrienden van hem hadden ruzie met een paar lui uit een ander dorp, dus in zevenaar tegen trein slaan en schoppen, en toen schopte die gozer mis en viel onder de trein die net vertrok.
resultaat: been kwijt en deuk in de schedel.
zag van de week nog zo'n vriend van em lopen op het station, en hij heeft het nog steeds een beetje moeilijk mee om daar te zijn.
nee die kennen wij nietquote:Op woensdag 16 november 2011 18:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat verhaal kan ik me nog vaag herinneren.
Kenden wij die gast?
Moet gelijk weer denken aan die keer dat je mij om 3 uur 's nachts smste dat mijn lieve broertje een ruit van de trein had ingetraptquote:
ga maar weer gewoon battlefield spelenquote:
Awww shiieeett.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:17 schreef Pixell het volgende:
[..]
ga maar weer gewoon battlefield spelen
ja klopt en 2 weken daar voor was die dude zijn been kwijt geraakt. dus e politie was toen extra pissed op fabianquote:Op woensdag 16 november 2011 18:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Moet gelijk weer denken aan die keer dat je mij om 3 uur 's nachts smste dat mijn lieve broertje een ruit van de trein had ingetrapt
quote:
Waar kun je in DB een beetje lekker eten? En ja dit is een serieuze vraag en nee ik neem je niet mee uit eten.quote:
Was dat toen ja?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:18 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja klopt en 2 weken daar voor was die dude zijn been kwijt geraakt. dus e politie was toen extra pissed op fabian
Kutkabouter zn face nu.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar kun je in DB een beetje lekker eten? En ja dit is een serieuze vraag en nee ik neem je niet mee uit eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |