Ze spelen nu toch ook al de demo?!quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zou eerst fifa kopen, toen ik dat niet meer ging doen, gingen mijn huisgenoten zeggen dat zij het dan wel gingen kopen en daarna eisen dat ze wanneer ze maar wilden op mijn kamer, op mijn tv, op mijn xbox fifa mochten spelen.Zelfs als ik er zelf zat te studeren of iets dergelijks.
____!!
Ik denk dat ie het hierover heeftquote:
quote:Op maandag 14 november 2011 20:48 schreef Tauchmeister het volgende:
Vriend vannacht overleden na aanrijding
Wijze (maar natuurlijk veel te dure) les voor mij: nooit meer oordopjes in op de fiets.
Jep, maar dan doe ik zelf mee of ik ben op school of iets dergelijks. Prima als ze fifa kopen, het ging meer om dat eisen dat ze wanneer ze maar willen ofzo konden spelen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ze spelen nu toch ook al de demo?!
gewoon over de vloer pissen, is het meteen warmer op de tegelsquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:42 schreef Pixell het volgende:
Wij moeten in de keuken echt vloerverwarming krijgen, kut tegels zijn fokking koud
Of je neemt een vriendin! Ook meteen opgelost met de was,afwas en koken!quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
gewoon over de vloer pissen, is het meteen warmer op de tegels
true datquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:02 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Of je neemt een vriendin! Ook meteen opgelost met de was,afwas en koken!
Wel duurder in onderhoudquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:02 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Of je neemt een vriendin! Ook meteen opgelost met de was,afwas en koken!
Maar goedkoper dan een huishoudster! en qua onderhoud is er ook wel vaak subsidie te krijgen hoorquote:
Leasesubsidie dan, na 30000 km inruilen voor een nieuw modelquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:45 schreef KneusTeun het volgende:
Hey! pas op he! niet zo over mijn chickie
Die heb je bij mij snel gemaakt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:55 schreef badboynova het volgende:
[..]
Leasesubsidie dan, na 30000 km inruilen voor een nieuw model
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die heb je bij mij snel gemaakt.
Want?quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die heb je bij mij snel gemaakt.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:02 schreef badboynova het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat vrouwen van sex jonger worden, Titty waarom ben jij nog geen eicel?
Yup, denk het welquote:
Ja alleen dat einde, maar wat wordt ik gek van die domme domme wijfen, ze zijn niet lekker, ze zijn niet slim, ze maken alleen maar domme fouten dus de put in met die lui!!!quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:30 schreef dreamzk het volgende:
Dat einde van Walking Dead, uiteindelijk weer eens spannend
Hoezoquote:
Hoezo ineens?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoezo? ben je nu ineens Duits?
Meteen de goede link : http://www.xbox.com/en-US/Live/Xbox-Anniversaryquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:24 schreef badboynova het volgende:
GRATIS
http://majornelson.com/20(...)is-free-avatar-item/
Sterkte broskiquote:Op woensdag 16 november 2011 03:06 schreef PierreTT het volgende:
Vreemde avond. Meisje van mijn studievereniging voor mijn ogen dood gereden, van de zijkant geschept door een auto. Hele avond bij slachtofferhulp gezeten om iedereen te kalmeren. Voelde me toen rustig, maar je voelt het wel. Fucking onwerkelijk. Excuses voor een onsamenhangend verhaal, maar moet dit echt even kwijt.
wow sterkte man.quote:Op woensdag 16 november 2011 03:06 schreef PierreTT het volgende:
Vreemde avond. Meisje van mijn studievereniging voor mijn ogen dood gereden, van de zijkant geschept door een auto. Hele avond bij slachtofferhulp gezeten om iedereen te kalmeren. Voelde me toen rustig, maar je voelt het wel. Fucking onwerkelijk. Excuses voor een onsamenhangend verhaal, maar moet dit echt even kwijt.
Lief van je dat je iedereen probeerd te kalmeren, maar denk je ook aan jezelf? Sterkte Pierre!quote:Op woensdag 16 november 2011 03:06 schreef PierreTT het volgende:
Niet om het een of ander hoor, maar 'probeerd'? Serieus?quote:Op woensdag 16 november 2011 07:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lief van je dat je iedereen probeerd te kalmeren, maar denk je ook aan jezelf? Sterkte Pierre!
Ten eerste zat ik op mijn mobiel dan kijk ik niet eens naar de spelling, en ten tweede donder toch een groot eind op.quote:Op woensdag 16 november 2011 07:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niet om het een of ander hoor, maar 'probeerd'? Serieus?
quote:Op woensdag 16 november 2011 07:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ten eerste zat ik op mijn mobiel dan kijk ik niet eens naar de spelling, en ten tweede donder toch een groot eind op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |