Ik ben ook al wat tegen gekomen ja.quote:Op maandag 14 november 2011 11:57 schreef Bozz187 het volgende:
Sr3 is de shit, jammer dat de screens nog niet op de site te uploaden zijn, anders had ik al wat leuke gehad om te posten
Maar veel van hetzelfde toch? tenminste dat gevoel had ikquote:Op maandag 14 november 2011 12:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik ben ook al wat tegen gekomen ja.
Verder die game is echt overtop.![]()
Gewoon hersenloos knallen. Lijkt wel MW3 alleen is dit dan leuk.
vind het zelf wel mee vallen, wat ik wel jammer vind is dat als je dual wield unlockt niet meer terug kan, en de kleding die er in zit vind ik niet zoquote:Op maandag 14 november 2011 12:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar veel van hetzelfde toch? tenminste dat gevoel had ik
net ff 50cent en eminem als characters gedownloadquote:Op maandag 14 november 2011 12:10 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
vind het zelf wel mee vallen, wat ik wel jammer vind is dat als je dual wield unlockt niet meer terug kan, en de kleding die er in zit vind ik niet zo
Dat heb ik dus ook, het is steeds ff leuk, dan eeuwigheid zoeken en dan dat maal 100.quote:Op maandag 14 november 2011 12:15 schreef Tauchmeister het volgende:
Ooit begonnen aan ME1, maar schoot nooit op. Genre is wel vet, maar die missies zijn zo eentonig...
Ja maar wel echt zoals SR hoort te zijn.quote:Op maandag 14 november 2011 12:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar veel van hetzelfde toch? tenminste dat gevoel had ik
ik heb zelf axl rose gemaakt, maar kan zo zijn dat ik vanaaf weer wat anders maakquote:Op maandag 14 november 2011 12:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
net ff 50cent en eminem als characters gedownload
Het was dan ook een intikkertje, had verwacht dat Rossdale hem zou makenquote:Op maandag 14 november 2011 12:26 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja maar wel echt zoals SR hoort te zijn.
Ken de laatste tijd meer games die het zelfde aanvoelen.
quote:Op maandag 14 november 2011 12:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het was dan ook een intikkertje, had verwacht dat Rossdale hem zou maken
Heb er nog één staan waar ik momenteel niets mee doe. Wat hebbie er voor over?quote:Op maandag 14 november 2011 13:28 schreef KneusTeun het volgende:
Mogen gebannde xbox's niet op MP verkocht worden?
Ik wil er een maar kan nie vinden
Geen idee wat zoiets kost.quote:Op maandag 14 november 2011 13:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb er nog één staan waar ik momenteel niets mee doe. Wat hebbie er voor over?
Niet danquote:
Staan er genoeg op ?quote:Op maandag 14 november 2011 13:28 schreef KneusTeun het volgende:
Mogen gebannde xbox's niet op MP verkocht worden?
Ik wil er een maar kan nie vinden
SR3 is niet een game waar de meeste een jaar op hebben lopen zeiken om hem vervolgens met de release (of 1 dag na de release) toch gewoon direct te gaan halen.quote:
De servers zouden dat qua data niet aankunnen, denk ik ?quote:Op maandag 14 november 2011 13:55 schreef SoldMayor het volgende:
Waarom is trouwens dat verschil in graphics bij MW3 tussen de SP en MP zo groot...
Je zit er vrij ver naast.quote:Op maandag 14 november 2011 16:00 schreef Pixell het volgende:
[..]
De servers zouden dat qua data niet aankunnen, denk ik ?
Dat. En ook omdat je bij de SP veel meer kan controlleren hoeveel er op elk moment op het scherm te zien is.quote:Op maandag 14 november 2011 16:04 schreef Rossdale het volgende:
Omdat de framerate bij MP belangrijker is dan bij SP?
you must be a teacher..?quote:Op maandag 14 november 2011 12:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)5/epic_verkopen.html
![]()
het ging dan ook niet om SR3quote:Op maandag 14 november 2011 13:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
SR3 is niet een game waar de meeste een jaar op hebben lopen zeiken om hem vervolgens met de release (of 1 dag na de release) toch gewoon direct te gaan halen.
Dan nog.quote:Op maandag 14 november 2011 16:04 schreef Rossdale het volgende:
Omdat de framerate bij MP belangrijker is dan bij SP?
vanaf 0.55 is gewoon koningquote:
Haha toch geld gevondenquote:Op maandag 14 november 2011 18:02 schreef Kutstudent het volgende:
AC revelations
Installing game. Do not turn off your console or remove your storage device.
ZOMG FINALLY FJFGERGDFGJGJ!!1!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hij ligt bijna overal in de winkels, heb je nog geen sms gehadquote:
quote:
Gecondoleerdquote:Op maandag 14 november 2011 20:48 schreef Tauchmeister het volgende:
Vriend vannacht overleden na aanrijding
Wijze (maar natuurlijk veel te dure) les voor mij: nooit meer oordopjes in op de fiets.
Wow.. Sterkte kerel!quote:Op maandag 14 november 2011 20:48 schreef Tauchmeister het volgende:
Wijze (maar natuurlijk veel te dure) les voor mij: nooit meer oordopjes in op de fiets.
Wow sterkte!quote:Op maandag 14 november 2011 20:48 schreef Tauchmeister het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |