Dat. En ook omdat je bij de SP veel meer kan controlleren hoeveel er op elk moment op het scherm te zien is.quote:Op maandag 14 november 2011 16:04 schreef Rossdale het volgende:
Omdat de framerate bij MP belangrijker is dan bij SP?
you must be a teacher..?quote:Op maandag 14 november 2011 12:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)5/epic_verkopen.html
![]()
het ging dan ook niet om SR3quote:Op maandag 14 november 2011 13:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
SR3 is niet een game waar de meeste een jaar op hebben lopen zeiken om hem vervolgens met de release (of 1 dag na de release) toch gewoon direct te gaan halen.
Dan nog.quote:Op maandag 14 november 2011 16:04 schreef Rossdale het volgende:
Omdat de framerate bij MP belangrijker is dan bij SP?
vanaf 0.55 is gewoon koningquote:
Haha toch geld gevondenquote:Op maandag 14 november 2011 18:02 schreef Kutstudent het volgende:
AC revelations
Installing game. Do not turn off your console or remove your storage device.
ZOMG FINALLY FJFGERGDFGJGJ!!1!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hij ligt bijna overal in de winkels, heb je nog geen sms gehadquote:
quote:
Gecondoleerdquote:Op maandag 14 november 2011 20:48 schreef Tauchmeister het volgende:
Vriend vannacht overleden na aanrijding
Wijze (maar natuurlijk veel te dure) les voor mij: nooit meer oordopjes in op de fiets.
Wow.. Sterkte kerel!quote:Op maandag 14 november 2011 20:48 schreef Tauchmeister het volgende:
Wijze (maar natuurlijk veel te dure) les voor mij: nooit meer oordopjes in op de fiets.
Wow sterkte!quote:Op maandag 14 november 2011 20:48 schreef Tauchmeister het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |