Alleen zijn Travel en Basics wel oud. Die waren eerder op rtl4. Dus die had ik al eens gezien, hoewel dat nu voor bijna alles wel geldtquote:Op maandag 30 januari 2012 23:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
Komt ook omdat ik zelf niet zo veel bak en dus echt nog veel leer! Zijn reisprogramma vind ik ook leuk btw. Vooral zijn koddige appeltaartenHet is allemaal wat truttig, maar hij weet het toch goed te brengen! Daar kunnen zijn Hollandsche collega's nog wel wat van leren
Ja, ze herhalen nu alles idd. Heb ze allemaal wel gezien inmiddels.. Hoop dat ze een nieuwe serie gaan maken, leuk genoeg iigquote:Op maandag 30 januari 2012 23:14 schreef LieLie het volgende:
[..]
Alleen zijn Travel en Basics wel oud. Die waren eerder op rtl4. Dus die had ik al eens gezien, hoewel dat nu voor bijna alles wel geldt
Ja, bij dat reisprogramma kan ik alleen maar denken hoe belachelijk duur het wel niet is voor een beginnende zender om zo'n programma op te nemen in Sydney of San Francisco, terwijl je net zo goed kunt beginnen in Europa....quote:Op maandag 30 januari 2012 23:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
Komt ook omdat ik zelf niet zo veel bak en dus echt nog veel leer! Zijn reisprogramma vind ik ook leuk btw. Vooral zijn koddige appeltaartenHet is allemaal wat truttig, maar hij weet het toch goed te brengen! Daar kunnen zijn Hollandsche collega's nog wel wat van leren
Hmf.. ik zag gisteren afleveringen die ik nog niet had gezien.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, ze herhalen nu alles idd. Heb ze allemaal wel gezien inmiddels.. Hoop dat ze een nieuwe serie gaan maken, leuk genoeg iig
Yep, die bedoel ik! Thanks voor de linkquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:03 schreef Tezz het volgende:
Rudolph gebruikt ook vaak de pan van Demeyere
Ik kan niet meer zonder mijn Creusetjesquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:15 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Yep, die bedoel ik! Thanks voor de link. Oh my, ik zie 't alweer, heb een veel te dure smaak
![]()
Grappig dat de Le Creuset ook genoemd wordt, want hier zit ik ook aan te denken om te kopen. Ik vraag me alleen af of ze wel handig zijn, mogen ze bijv. in de vaatwasser? (de ene site zegt van wel, de ander van niet). Ik wil een dergelijke pan met name gebruiken om te koken (bijv. pastasaus, zo'n 'sudderpotje' die ik uren laat pruttelen) voor meerdere dagen.
dat een apart scherp opent, is nieuw op fokquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:43 schreef Tezz het volgende:
In reactie op Killerb4ever (mijn quoteknop doet raar):
Je kunt het uitzetten bij Settingsquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat een apart scherp opent, is nieuw op fok
Thx, Ja, maar ik kreeg het originele bericht vier keer onder elkaar. Heel raar?quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat een apart scherp opent, is nieuw op fok
Ik denk dat je weinig kans maakt met 'vrouwelijke charmes' bij hem......quote:
Hij heeft wel gewoon vrouw en kinderen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik denk dat je weinig kans maakt met 'vrouwelijke charmes' bij hem......
Die van de Appie is hier nu weer te krijgen, misschien bij jou ook. Die zijn de helft van de prijs, maar wel ook iets minder mooi vormgegeven dan een Creuset natuurlijkquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:44 schreef KillerBee4ever het volgende:
@Sunnythesun & Tezz:
Bedankt voor jullie reacties, hier heb ik veel aan!![]()
Ik vind beide pannen erg mooi, maar ik ben bang dat mijn man de Demeyere pan te duur gaat vinden. De Le Creuset is ook verkrijgbaar in de ING rentepuntenwinkel, waardoor deze al iets goedkoper te krijgen is.
Beide pannen kunnen iig niet in de vaatwasser (of althans, het is beter om dit niet te doen), is wel duidelijk.
Rudolf, als je dit leest en je wil je Demeyere kwijt...![]()
Vriendin... al een jaar of 13 dacht ikquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:56 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gewoon vrouw en kinderen.
Thanks, ik ben a.s. zaterdag bij een Appie XL, zal ik eens kijkenquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die van de Appie is hier nu weer te krijgen, misschien bij jou ook. Die zijn de helft van de prijs, maar wel ook iets minder mooi vormgegeven dan een Creuset natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |