Vind Leffe sowieso matige biertjes. Vies wil ik het ook niet vinden, maar er zijn zoveel betere abdijbieren in de vorm van Blond/Dubbel/Tripelquote:Op zondag 18 december 2011 17:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben erover uit: voor mij geen donkere Leffe's meer
Ja nuquote:Op zondag 18 december 2011 01:36 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zie hier net een flesje Leffe Kerstbier staan. Iemand dat al op en een oordeel?
Persoonlijk vind ik Leffe Dubbel juist een van de lekkerdere dubbels. Dat geroosterde ondertoontje bevalt mij wel.quote:Op zondag 18 december 2011 17:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb er één geprobeerd en ben er niet echt over te spreken. Het doet me denken aan de dubbel en die smaak kan ik het best omschrijven als "een pluk shag".
Ik ben erover uit: voor mij geen donkere Leffe's meer
die xmas ale is top!quote:Op maandag 26 december 2011 11:55 schreef T-Force het volgende:
Anchor Christmas Ale 2010 was erg bijzonder. Had een hele aparte zurige smaak, met een soort van 'drop-achtige afdronk'. Daarna kwam mijn pa nog aanzetten met een grote fles La Chouffe. Blijft een topbier
Ik vind zelf de 8 lekkerder, maar ook de 10 is heerlijkquote:Op donderdag 29 december 2011 18:24 schreef travelman het volgende:
Gisteren de Rochefort 10 gedronken; heerlijk bier!!!
Ik ben ook teruggezakt van 10 naar 8. Is net lekkerder drinken na een tijdjequote:Op donderdag 29 december 2011 19:41 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik vind zelf de 8 lekkerder, maar ook de 10 is heerlijk
Zelfs de 6 is lekker. Alle drie mooie trappist! Mijn ervaring is dat ze goed te krijgen zijn bij een beetje slijter, met grote prijsverschillen...quote:Op donderdag 29 december 2011 19:41 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik vind zelf de 8 lekkerder, maar ook de 10 is heerlijk
Eens.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:57 schreef gadeweerd het volgende:
[..]
Zelfs de 6 is lekker. Alle drie mooie trappist! Mijn ervaring is dat ze goed te krijgen zijn bij een beetje slijter, met grote prijsverschillen...
Heb ze alledrie gezien in de Mitra, maar waarschijnlijk hebben niet alle Mitra's zo'n uitgebreide assortiment.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:59 schreef Fogel het volgende:
De 6 is toch wel mijn favoriet van die drie.
En dat de 10 lastig te krijgen is, waar komt dat vandaan? 8 en 10 zijn geen probleem om te kopen, de 6 daarintegen is zeer vaak geen deel van het (standaard)assortiment bij de betere slijter is mijn ervaring.
Ik vind de 6 t minste, vind dat bij Rochefort het alcoholpromillage het bier wel degelijk goed doet. De 10 kan ik t meest waarderen, alhoewel ik hem steeds vaker te zwaar vind. Daarom de 8 de gulden middenweg, tenzij ik echt wil genietenquote:Op donderdag 29 december 2011 23:59 schreef Fogel het volgende:
De 6 is toch wel mijn favoriet van die drie.
En dat de 10 lastig te krijgen is, waar komt dat vandaan? 8 en 10 zijn geen probleem om te kopen, de 6 daarintegen is zeer vaak geen deel van het (standaard)assortiment bij de betere slijter is mijn ervaring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |