quote:
Op dinsdag 15 november 2011 22:48 schreef psychosomatic het volgende:[..]
Dit riep ik anderhalf jaar geleden ook al, maar toen werd ik voor gek verklaard door mensen die geen verstand van voetbal hebben. Die kijken immers alleen naar de resultaten.
Oranje kan best het EK winnen. Ze moeten 3 weken in bloedvorm zijn en 5 wedstrijden winnen. Als die Grieken het kunnen, dan kan Oranje het ook. Elk toernooi heeft zo z'n verrassingen, dus misschien vliegen die Spanjaarden er wel in de eerste ronde al uit. Slecht begin, beetje pech, geen topvorm en je gaat zo naar huis.
Nederland vergelijken met Griekenland

Nederland is vandaag te kort gekomen door de wissels. Als je dat niet ziet dan ben je gewoon steke blind.
Duitsers scoren 3 keer over rechts. Aan de kant waar alle mensen staan die niet in Oranje horen. Braafheid, Babel en Strootman (laatste speelt dan links centraal)
Strootman is een leuke spelers als je in de kwalificatie speelt, maar hij komt gewoon nog te kort op het echte topniveau. Dat is ook helemaal niet gek omdat hij pas een jaartje op het hoogste nederlandse niveau mee doet. Zijn wissel met De Jong was dan geen aanvallende, maar wel 1 waarmee dan nog een beetje controle op het middenveld terug te halen was.
Grootste probleem is dat de linksachter positie niet best was, maar alternatieven zijn niet eens echt heel veel beter. Pieters is ook geen geweldenaar en een ander zou ik ook niet weten.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"