Wat doe jij voor werk dan?quote:Op woensdag 16 november 2011 14:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denken dat je slimmer dan de rest bent, omdat je een paar termen kent. Kom op zeg.
Mix van (Web) Developer, DBA, SysAdmin en Tech Support. Ubuntu distro, XFCE WM (Xubuntu ftw) en - obviously - Aptitude package mgr.quote:Wat voor beroep heeft u, sysop of programmeur of tech support?
Welke Linux distro/desktopmanager/windowmanager/package manager gebruik je?
Wat voor systeem beheer je, Active Directory, Novell of Citrix? Of wat voor IDE gebruik je?
betaalt dat nog een beetje tegenwoordig?quote:
Die moeten zelf geld meebrengen om überhaupt te mogen werken.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:02 schreef Waaghals het volgende:
[..]
betaalt dat nog een beetje tegenwoordig?
Nee.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:02 schreef Waaghals het volgende:
[..]
betaalt dat nog een beetje tegenwoordig?
Zo ongeveer wel ja.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die moeten zelf geld meebrengen om überhaupt te mogen werken.
ConsoleOne juistquote:Op woensdag 16 november 2011 14:56 schreef Quisho het volgende:
[..]
Ja het is DAN ons, ik weet het.
[..]
iManager of ConsoleOne
ooit van technical analysts gehoord?quote:Op woensdag 16 november 2011 14:56 schreef BritchesAndHose het volgende:
[..]
Analisten verzinnen doorgaans geen technische oplossingen.
Haten op kabeltrekkers komt meestal voort uit het niet-sociale tot ronduit onbeschofte gedrag dat kabeltrekkers vertonen.
Blijkbaar ken je de term sarcasme nog niet. Dit krijg je waarschijnlijk pas in 6 VWO tegenwoordig.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:05 schreef Rezania het volgende:
Maar mijn punt is dat ik termen ken die TS niet kent en TS kent termen die ik niet ken. Dat maakt mij of TS nog niet slimmer dan de rest.
Citrix is een alternatief voor AD/NDS?quote:Wat voor systeem beheer je, Active Directory, Novell of Citrix?
* kotstquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:59 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
APC is niet alleen UPS, koeling, monitoring, facility management.
OVO = goed. gewoon page wanneer het moet ditdat
DRAC = DellRemoteAccesControle
SNMP, voor servers hebben we andere shizzel. SNMP is puur voor airco/humidity
Sarcasme op het internet is nou eenmaal moeilijk om te detecteren, vooral in ONZ.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Blijkbaar ken je de term sarcasme nog niet. Dir krijg je waarschijnlijk pas in 6 VWO tegenwoordig.
In onzin moet je net weten wanneer iets sarcasme is of niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sarcasme op het internet is nou eenmaal moeilijk om te detecteren, vooral in ONZ.
LDAP jwtz.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:06 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Citrix is een alternatief voor AD/NDS?
Dat ging dus blijkbaar mis.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
In onzin moet je net weten wanneer iets sarcasme is of niet.
programmeur/techsupportquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:50 schreef Quisho het volgende:
Wat voor beroep heeft u, sysop of programmeur of tech support?
Welke Linux distro/desktopmanager/windowmanager/package manager gebruik je?
Wat voor systeem beheer je, Active Directory, Novell of Citrix? Of wat voor IDE gebruik je?
Oude IBM meukquote:Op woensdag 16 november 2011 15:13 schreef Ingenieur-Kippezak het volgende:
Ik heb net nog met de as400 lopen slepen.. Gelijk een dubbele hernia!
[ afbeelding ]
Nee, in combinatie met Novell of ADquote:Op woensdag 16 november 2011 15:06 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Citrix is een alternatief voor AD/NDS?
* kotstquote:Op woensdag 16 november 2011 15:13 schreef Ingenieur-Kippezak het volgende:
Ik heb net nog met de as400 lopen slepen.. Gelijk een dubbele hernia!
[ afbeelding ]
VDF Studio. Hmm. Je hebt niet ergens een ODBC liggen waarmee ik eenvoudig toegang tot een Visual DataFlex database kan krijgen. Ik moet voor die krengen nu namelijk eerst een export naar CSV-files doen, en dan kan ik die CSV-files in mijn SQL-DB laden...quote:Op woensdag 16 november 2011 15:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
programmeur/techsupport
Ubuntu 11 nowattes, windows 7 en MacOS10.7
VDF Studio, SQL Manager, Netbeans, Notepad++ en nog wat spul
We gebruiken de VDF taal maar maken gebruik van MSSQL-DB, dus de VDF Databases zelf gebruiken we niet, dus ook geen ODBC nodig. Sorry.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
VDF Studio. Hmm. Je hebt niet ergens een ODBC liggen waarmee ik eenvoudig toegang tot een Visual DataFlex database kan krijgen. Ik moet voor die krengen nu namelijk eerst een export naar CSV-files doen, en dan kan ik pas die CSV-files in mijn SQL-DB laden...
Damn. Dat had mijn werk zoveel tijd kunnen schelen he... Heb je ook geen manier om daar aan te komen? Misschien wordt die ODBC meegeleverd bij Studio zelf?quote:Op woensdag 16 november 2011 15:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
We gebruiken de VDF taal maar maken gebruik van MSSQL-DB, dus de VDF Databases zelf gebruiken we niet, dus ook geen ODBC nodig. Sorry.
Ik zal eens voor je kijken. Kun je niet gewoon in VDF iets schrijven dat het voor je in een MSSQL DB zet, trouwens?quote:Op woensdag 16 november 2011 15:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Damn. Dat had mijn werk zoveel tijd kunnen schelen he... Heb je ook geen manier om daar aan te komen? Misschien wordt die ODBC meegeleverd bij Studio zelf?
Ik heb VDF studio niet. Anders had ik dat wel al gedaan.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zal eens voor je kijken. Kun je niet gewoon in VDF iets schrijven dat het voor je in een MSSQL DB zet, trouwens?
Ah zo, kon ook zijn dat je de taal niet beheerst.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb VDF studio niet. Anders had ik dat wel al gedaan.
Meld.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
Mag masterclass doen voor Cisco iemand die is gecertificeerd met cisco?
Is die certificaat het waard naast MS?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Meld.
De certificering die in de opleiding zat.
Ik hecht er geen waarde aan omdat ik programmeur ben. Mijn MS certificering is dan veel meer waard natuurlijk.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Is die certificaat het waard naast MS?
Wel net academy gedaan maar voor de certificering heb ik vriendelijk bedankt, omdat ik netwerken by far het kutste vond.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
ik heb jaaaaren geleden cisco gehad op schoolquote:Op woensdag 16 november 2011 18:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat is nou zo speciaal aan dat Aries? Ik heb de diploma`s voor Aries Software en Hardware, en ben dus een "Aries Professional".. Maarjah wut de fuck kan je hier nou eigenlijk mee?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
In januari als het goed is volgens mijn leraar kan ik beginen aan MS Certificering Daarnaast krijg ik ook Aries opschool waar je een A+ en N+ kan halen wat ook mooi internationaal meetelt
Dat het internationaal is voor de rest weet ik het ook niet eigenlijk.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:20 schreef Bioflap het volgende:
[..]
Wat is nou zo speciaal aan dat Aries? Ik heb de diploma`s voor Aries Software en Hardware, en ben dus een "Aries Professional".. Maarjah wut de fuck kan je hier nou eigenlijk mee?
Ben HBO IT-er in opleiding.. Over 3 jaar klaar..
Hoe kom je daarbij?quote:Op woensdag 16 november 2011 22:41 schreef aight1 het volgende:
Is dit het grote lach-hier-uw-medeFOK!ker-uit-topic?
Studeren, architectuur.quote:
Ja want iedereen die geen ICT'er is doet een sociale studie. Prima wereldbeeld.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:07 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Waarschijnlijk volgt hij een sociale studie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |