Kan je wel lezen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:54 schreef Boca_Raton het volgende:
*meldt*
Ben alleen geen ICT-er en de rest snap ik ook niet.
APC is een UPS neem ik aan. Hoe is OVO systems? En wat is een DRAC? En wel SNMP3 of SNMP?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:55 schreef Prof_Hoax het volgende:
En gebruik DRACSNMP, OVO systems (paging) en beetje van APC ditdat
Nivo 1? Okee dan weet je misschien wel wat een videokaart is?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:55 schreef stevenmac26 het volgende:
senior systeembeheerder mbo niveau 1 meldt zich
APC is niet alleen UPS, koeling, monitoring, facility management.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:57 schreef Quisho het volgende:
[..]
APC is een UPS neem ik aan. Hoe is OVO systems? En wat is een DRAC? En wel SNMP3 of SNMP?
Of een antistatisch polsbandje?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:58 schreef Quisho het volgende:
[..]
Nivo 1? Okee dan weet je misschien wel wat een videokaart is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
que?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:58 schreef Quisho het volgende:
[..]
Nivo 1? Okee dan weet je misschien wel wat een videokaart is?
Aha okee. Wat kan je met een DRAC dan precies?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:59 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
APC is niet alleen UPS, koeling, monitoring, facility management.
OVO = goed. gewoon page wanneer het moet ditdat
DRAC = DellRemoteAccesControle
SNMP, voor servers hebben we andere shizzel. SNMP is puur voor airco/humidity
RemoteAcces zegt het meeste welquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:59 schreef Quisho het volgende:
[..]
Aha okee. Wat kan je met een DRAC dan precies?
Weet je een dashboard in een auto is? Dat is een beetje als een videokaart in een computer.quote:
i lolledquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:03 schreef c0nd0r het volgende:
Ik ben ook een ekte.
Normaliter upload ik via de PNG mijn rarretjes en open ik een seriële socket naar een aantal static variabelen.
Hoewel dit natuurlijk niet zo snel is als een wireless CPU die over een singleton zijn BMP's binair sorteert ben ik toch aardig blij met mijn URL die middels de SDRAM 300 rpm maakt.
Nee, Dell Remote Acces Console/Controlequote:Op dinsdag 15 november 2011 23:02 schreef Quisho het volgende:
Ah okee een KVM
[..]
Weet je een dashboard in een auto is? Dat is een beetje als een videokaart in een computer.
Ah, maar je A-Records heb je natuurlijk wel via een SATA protocol overclocked? Ook zou ik je aanraden om je URL te upgraden naar 1024 GB, met een 3MHZ buffer, voor een snellere bandbreedte waardoor je meer rarretjes kan uploaden via PNG. Doe je ook aan DNS caching, en laat je je IP adres wel handshaken met je GPU?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:03 schreef c0nd0r het volgende:
Ik ben ook een ekte.
Normaliter upload ik via de PNG mijn rarretjes en open ik een seriële socket naar een aantal static variabelen.
Hoewel dit natuurlijk niet zo snel is als een wireless CPU die over een singleton zijn BMP's binair sorteert ben ik toch aardig blij met mijn URL die middels de SDRAM 300 rpm maakt.
Ah, nog nooit gezien. Staat heel de datacenter vol met allemaal Dell bakken?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:06 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee, Dell Remote Acces Console/Controlee
Is dus een SOORT VAN virtuele kvm
http://en.wikipedia.org/wiki/Dell_DRAC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |