Kan je wel lezen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:54 schreef Boca_Raton het volgende:
*meldt*
Ben alleen geen ICT-er en de rest snap ik ook niet.
APC is een UPS neem ik aan. Hoe is OVO systems? En wat is een DRAC? En wel SNMP3 of SNMP?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:55 schreef Prof_Hoax het volgende:
En gebruik DRACSNMP, OVO systems (paging) en beetje van APC ditdat
Nivo 1? Okee dan weet je misschien wel wat een videokaart is?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:55 schreef stevenmac26 het volgende:
senior systeembeheerder mbo niveau 1 meldt zich
APC is niet alleen UPS, koeling, monitoring, facility management.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:57 schreef Quisho het volgende:
[..]
APC is een UPS neem ik aan. Hoe is OVO systems? En wat is een DRAC? En wel SNMP3 of SNMP?
Of een antistatisch polsbandje?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:58 schreef Quisho het volgende:
[..]
Nivo 1? Okee dan weet je misschien wel wat een videokaart is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
que?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:58 schreef Quisho het volgende:
[..]
Aha okee. Wat kan je met een DRAC dan precies?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:59 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
APC is niet alleen UPS, koeling, monitoring, facility management.
OVO = goed. gewoon page wanneer het moet ditdat
DRAC = DellRemoteAccesControle
SNMP, voor servers hebben we andere shizzel. SNMP is puur voor airco/humidity
RemoteAcces zegt het meeste welquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:59 schreef Quisho het volgende:
[..]
Aha okee. Wat kan je met een DRAC dan precies?
Weet je een dashboard in een auto is? Dat is een beetje als een videokaart in een computer.quote:
i lolledquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:03 schreef c0nd0r het volgende:
Ik ben ook een ekte.
Normaliter upload ik via de PNG mijn rarretjes en open ik een seriële socket naar een aantal static variabelen.
Hoewel dit natuurlijk niet zo snel is als een wireless CPU die over een singleton zijn BMP's binair sorteert ben ik toch aardig blij met mijn URL die middels de SDRAM 300 rpm maakt.
Nee, Dell Remote Acces Console/Controlequote:Op dinsdag 15 november 2011 23:02 schreef Quisho het volgende:
Ah okee een KVM
[..]
Weet je een dashboard in een auto is? Dat is een beetje als een videokaart in een computer.
Ah, maar je A-Records heb je natuurlijk wel via een SATA protocol overclocked? Ook zou ik je aanraden om je URL te upgraden naar 1024 GB, met een 3MHZ buffer, voor een snellere bandbreedte waardoor je meer rarretjes kan uploaden via PNG. Doe je ook aan DNS caching, en laat je je IP adres wel handshaken met je GPU?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:03 schreef c0nd0r het volgende:
Ik ben ook een ekte.
Normaliter upload ik via de PNG mijn rarretjes en open ik een seriële socket naar een aantal static variabelen.
Hoewel dit natuurlijk niet zo snel is als een wireless CPU die over een singleton zijn BMP's binair sorteert ben ik toch aardig blij met mijn URL die middels de SDRAM 300 rpm maakt.
Ah, nog nooit gezien. Staat heel de datacenter vol met allemaal Dell bakken?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:06 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee, Dell Remote Acces Console/Controlee
Is dus een SOORT VAN virtuele kvm
http://en.wikipedia.org/wiki/Dell_DRAC
Worden Mexicanen toegelaten in de States?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:10 schreef Dalando het volgende:
Worden (web)developers ook toegelaten?
quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:10 schreef Dalando het volgende:
Het datacenter, en ja. Jezus wat een goddelijke machines zijn dat tochquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:09 schreef Quisho het volgende:
[..]
Ah, nog nooit gezien. Staat heel de datacenter vol met allemaal Dell bakken?
Waarom is de lucht blauw?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:10 schreef Quisho het volgende:
[..]
Worden Mexicanen toegelaten in de States?
Lol das goed want bij het stagebedrijf waar ik liep waren ze echt een drama, en op school ook veel kapotte Dell's. Maar ik zou als sysop toch eerder voor HP kiezenquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:18 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[..]
Het datacenter, en ja. Jezus wat een goddelijke machines zijn dat tochdell = zoveel vooruit gegaan de laatste jaren
Hoezo? Dell en HP komen toch binnen 24 uur een nieuwe server brengen, tenminste daar hadden ze extra support. Dus het ligt aan welke garantie je hebt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:22 schreef Prof_Hoax het volgende:
Proliant![]()
Altijd pech en onzin met die meuk, en support van HP zuigt ook hard.
Contract bij Dell, binnen 2 uur nieuwe hardware en eventueel een monteur, 24 uur per dag 7 dagen per week.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:33 schreef Quisho het volgende:
[..]
Hoezo? Dell en HP komen toch binnen 24 uur een nieuwe server brengen, tenminste daar hadden ze extra support. Dus het ligt aan welke garantie je hebt.
Ah okee. Maar bij het stagebedrijf waar ik zat (een hele grote internationale hulporganisatie) hadden we 2 kapotte Dell's binnen 4 maanden.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:39 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Contract bij Dell, binnen 2 uur nieuwe hardware en eventueel een monteur, 24 uur per dag 7 dagen per week.En bij HP was het toen bij ons 4 uur maar dat haalde ze nooit
Ach, ik heb een DC draaien met 1000 + servers (niet allen fysiek) en heb (incidenten daar gelaten) geen problemen met dell, behalve de gebruikelijke disks.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:41 schreef Quisho het volgende:
[..]
Ah okee. Maar bij het stagebedrijf waar ik zat (een hele grote internationale hulporganisatie) hadden we 2 kapotte Dell's binnen 4 maanden.
ohai.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:10 schreef Dalando het volgende:
Dat dus.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:10 schreef Dalando het volgende:
Dat is niveau 2, lekker beetje knutselenquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:58 schreef Quisho het volgende:
[..]
Design doet de designer. Ik zet het om naar html, css en eventueel javascript.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:00 schreef Quisho het volgende:
Mijn vader is ook een front end webdeveloper. Maar als Front end dveloper moet je vooral veel van Adobe weten en een Mac hebben. Of verwar ik het nu met Back end? Front end maakt het design en Back end maakt de code toch?
Wat doet niveau 1 dan? Koffie drinken en kijken hoe de niveau 2'er werkt?quote:Op woensdag 16 november 2011 00:10 schreef Zolder het volgende:
[..]
Dat is niveau 2, lekker beetje knutselen
Ah okayquote:Op woensdag 16 november 2011 00:10 schreef picodealion het volgende:
[..]
Design doet de designer. Ik zet het om naar html, css en eventueel javascript.
Nivo 1 is voor de mensen die geen Nederlands kunnen werd mij verteld.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:12 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Wat doet niveau 1 dan? Koffie drinken en kijken hoe de niveau 2'er werkt?
quote:Op woensdag 16 november 2011 00:16 schreef MonteCristo het volgende:
Hoe kan ik ICT-er worden? Ik doe een totaal andere studie, maar het lijkt me zo'n heerlijke baan. Lekker een beetje hangen op het werk, interessant doen als iemand zijn USB stick uit de computer heeft gehaald en hem sommeren dat niet meer te doen want dan verdwijnt alle data immers enzovoort.
Niveau 1 is geen vakopleiding. Is een assistentenopleiding voor zwakbegaafden eigenlijk. Heeft dus niks met ict te maken.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:12 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Wat doet niveau 1 dan? Koffie drinken en kijken hoe de niveau 2'er werkt?
Live action replay?quote:Op woensdag 16 november 2011 07:30 schreef smegmanus het volgende:
Ja maar verenigen klinkt zo nerderig.
Gaan we dan ook LARP-meets houden enzo?
Scriptciddiesquote:Op woensdag 16 november 2011 07:34 schreef Pharkus het volgende:
ik programmeer wel eens tussen het fokken door, telt dat ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil ik zienquote:Op woensdag 16 november 2011 07:30 schreef smegmanus het volgende:
Ja maar verenigen klinkt zo nerderig.
Gaan we dan ook LARP-meets houden enzo?
Live action role-playing.quote:Op woensdag 16 november 2011 07:33 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Live action replay?google wtf
Oh! Dus dat is waarom ze altijd in een hoekje zichzelf afzonderen! Ze vinden ons gewoon te min! Ik dacht altijd dat ze een beetje sociaal onvaardig waren. Malle ik.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:50 schreef picodealion het volgende:
Nee eigenlijk niet Myraela. Alle 'echte' developers kijken op ons neder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |