Ik zal eens voor je kijken. Kun je niet gewoon in VDF iets schrijven dat het voor je in een MSSQL DB zet, trouwens?quote:Op woensdag 16 november 2011 15:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Damn. Dat had mijn werk zoveel tijd kunnen schelen he... Heb je ook geen manier om daar aan te komen? Misschien wordt die ODBC meegeleverd bij Studio zelf?
Ik heb VDF studio niet. Anders had ik dat wel al gedaan.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zal eens voor je kijken. Kun je niet gewoon in VDF iets schrijven dat het voor je in een MSSQL DB zet, trouwens?
Ah zo, kon ook zijn dat je de taal niet beheerst.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb VDF studio niet. Anders had ik dat wel al gedaan.
Meld.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
Mag masterclass doen voor Cisco iemand die is gecertificeerd met cisco?
Is die certificaat het waard naast MS?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Meld.
De certificering die in de opleiding zat.
Ik hecht er geen waarde aan omdat ik programmeur ben. Mijn MS certificering is dan veel meer waard natuurlijk.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Is die certificaat het waard naast MS?
Wel net academy gedaan maar voor de certificering heb ik vriendelijk bedankt, omdat ik netwerken by far het kutste vond.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
ik heb jaaaaren geleden cisco gehad op schoolquote:Op woensdag 16 november 2011 18:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat is nou zo speciaal aan dat Aries? Ik heb de diploma`s voor Aries Software en Hardware, en ben dus een "Aries Professional".. Maarjah wut de fuck kan je hier nou eigenlijk mee?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
In januari als het goed is volgens mijn leraar kan ik beginen aan MS Certificering Daarnaast krijg ik ook Aries opschool waar je een A+ en N+ kan halen wat ook mooi internationaal meetelt
Dat het internationaal is voor de rest weet ik het ook niet eigenlijk.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:20 schreef Bioflap het volgende:
[..]
Wat is nou zo speciaal aan dat Aries? Ik heb de diploma`s voor Aries Software en Hardware, en ben dus een "Aries Professional".. Maarjah wut de fuck kan je hier nou eigenlijk mee?
Ben HBO IT-er in opleiding.. Over 3 jaar klaar..
Hoe kom je daarbij?quote:Op woensdag 16 november 2011 22:41 schreef aight1 het volgende:
Is dit het grote lach-hier-uw-medeFOK!ker-uit-topic?
Studeren, architectuur.quote:
Ja want iedereen die geen ICT'er is doet een sociale studie. Prima wereldbeeld.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:07 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Waarschijnlijk volgt hij een sociale studie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |