Mwjah...kan me er iets bij voorstellen. Het gebeurt overdag, want 's avonds hebben ze wel dolle buien maar da's meer in de woonkamer.quote:
Deur naar de studeerkamer dicht? Hebben ze de woonkamer er nog bijquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwjah...kan me er iets bij voorstellen. Het gebeurt overdag, want 's avonds hebben ze wel dolle buien maar da's meer in de woonkamer.
Maar wat ga ik er in vredesnaam tegen doen? Ik vind dit echt gewoon zonde van mijn spullen eigenlijkIk wil ze niet weer opsluiten in de gang en slaapkamer. Da's gewoon zielig de hele dag. Maar als dit zo doorgaat is dat wel nodig blijkbaar
Ja. Nogal jaquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:44 schreef golfer het volgende:
Ze weten hoe ze het baasje ook op de kast krijgen.
Welke deur?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Deur naar de studeerkamer dicht? Hebben ze de woonkamer er nog bij
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
De deur die je er in gaat zetten![]()
Schuif/vouwdeur erin zetten.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:50 schreef LieLie het volgende:
Weer 3/4 A4 aan mijn theoretisch kader toegevoegd en een boek besteld dat ik daar nog voor kan gebruiken.
/minstenszosaaialscommentaaropvoetbal
De bedoeling is nu juist dat je hem de hele dag dicht doet zodat ze niet meer in je boekenkast kunnen klimmenquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:50 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb een ongelooflijke grote hekel aan deurenZonde van de ruimte die ze innemen als ze toch de hele dag openstaan.
Plus dat zo'n vouwdeur die golfer voorstelt dus geen ruimte in beslag neemt als ie open is.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
De bedoeling is nu juist dat je hem de hele dag dicht doet zodat ze niet meer in je boekenkast kunnen klimmen
Nou moe.. je kunt overdrijven zegquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:55 schreef PdeHoog het volgende:
Ik leg het nog een keer uit: IK HEB EEN HEKEL AAN DEUREN! En verder ben ik gewoon schijtchagrijnig nu en hap ik overal op!
Nu zit je bovenop die kast tussen de kattenquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:55 schreef PdeHoog het volgende:
Ik leg het nog een keer uit: IK HEB EEN HEKEL AAN DEUREN! En verder ben ik gewoon schijtchagrijnig nu en hap ik overal op!
Doe eens even normaal zeg. Je zegt dat je een hekel aan deuren hebt omdat ze ruimte in beslag nemen. Dan komt er een optie voorbij van een vouwdeur oid, die geen ruimte in beslag neemt, ga je zo doen. Maar goed.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:55 schreef PdeHoog het volgende:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou moe.. je kunt overdrijven zeg
Doe zelf toch eens normaalquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:01 schreef LieLie het volgende:
[..]
Doe eens even normaal zeg. Je zegt dat je een hekel aan deuren hebt omdat ze ruimte in beslag nemen. Dan komt er een optie voorbij van een vouwdeur oid, die geen ruimte in beslag neemt, ga je zo doen. Maar goed.
Hey, dit is TV nietquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Docu over de beste double agent allertijden, eddie chapman, bbc2, nu
Weetje, misschien moet je even internet er uit trekken en een stuk gaan wandelen of zo..quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Doe zelf toch eens normaalAls ik nou aangeef dat ik een hekel heb aan deuren (en een van de redenen is idd dat ze teveel ruimte in beslagnemen) dan ga je me toch niet adviseren om een deur te plaatsen? En al helemaal niet zo'n bejaarde jaren 70 vouwdeur?
Wat was het doel? Alleen kennismaking voor jullie? Of ook om eventueel in beeld te komen daar?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:05 schreef borisz het volgende:
leuke dag bij Deloitte, nou ja bij hotel Pulizer
Ik zou zeggen: katten neem het er nog maar eens flink van en verbouw de rest van de studeerkamer ook nog even. Hij vraagt er om.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:03 schreef PdeHoog het volgende:
Doe zelf toch eens normaalAls ik nou aangeef dat ik een hekel heb aan deuren (en een van de redenen is idd dat ze teveel ruimte in beslagnemen) dan ga je me toch niet adviseren om een deur te plaatsen? En al helemaal niet zo'n bejaarde jaren 70 vouwdeur?
Ik doe normaal. Ik reageer op een probleem dat je hebt met een volkomen normale suggestie. Dat ik dan uitgekafferd wordt vind ik uitermate kinderachtig van jou, maar goed, je doet je best maar. Als je geen oplossing wilt voor je probleem is het ook prima, kan ik ook niet mee zitten. Overigens denk ik dat het probleem niet de deur is, althans, het lijkt me niet helemaal normaal dat je zo enorm over de zeik bent door een paar katten en een boek.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
als de katten goed mikken met de flessen drank hebben ze meteen de hoofdprijs te pakkenquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: katten neem het er nog maar eens flink van en verbouw de rest van de studeerkamer ook nog even. Hij vraagt er om.
Ja kennismaking.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat was het doel? Alleen kennismaking voor jullie? Of ook om eventueel in beeld te komen daar?
Vrijdag 12 uur is de aftrapquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:03 schreef LieLie het volgende:
Bluezz, was deze week nou de implementatie van dat nieuwe systeem?
Is daar geen PI voorquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:50 schreef LieLie het volgende:
Weer 3/4 A4 aan mijn theoretisch kader toegevoegd en een boek besteld dat ik daar nog voor kan gebruiken.
/minstenszosaaialscommentaaropvoetbal
Wij gaan binnenkort op mini-niveau een nieuw systeem inzetten, en wij houden ons hart al vastquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vrijdag 12 uur is de aftrap![]()
En ze siddddddderen allemaal van angst(ik snap het wel een beetje hoor, het is een compleet vreemde taal leren en sommigen hebben daar gewoon grote moeite mee, zien alleen maar beren op de weg)
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:11 schreef Bluezz het volgende:
Ik blader ff door wat modeblaadjes en de gebreide jurk is hot zeg
Duitsland gaat volgens mij gewoon een Europees en wereldkampioen worden. NL is uiteraard niet compleet dus normaal zou het iets spannender zijn, maar die gasten spelen wel erg goed hoorquote:
Krijgen jullie wel scholing of moet je het ter plekke uit zien te vogelen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wij gaan binnenkort op mini-niveau een nieuw systeem inzetten, en wij houden ons hart al vast
Dat zit er inderdaad wel dik in.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:11 schreef TAV74 het volgende:
Duitsland gaat volgens mij gewoon een Europees en wereldkampioen worden.
Nou, onze afdeling heeft het bedacht en een aantal andere mensen in de organisatie moeten het gaan gebruiken. We weten nog niet precies hoe het eruit gaat zien, maar ze zullen wel scholing krijgen hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Krijgen jullie wel scholing of moet je het ter plekke uit zien te vogelen?
Nou, peanuts bij wat jullie gaan doen natuurlijk. Maar omdat het bij ons al zo'n issue is kan ik me voorstellen wat voor operatie het bij jullie isquote:
Ach, in een ziekenhuis zijn ze wel gewend aan operaties.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:15 schreef LieLie het volgende:
Maar omdat het bij ons al zo'n issue is kan ik me voorstellen wat voor operatie het bij jullie is
Goeie!quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach, in een ziekenhuis zijn ze wel gewend aan operaties.
alleen zetten ze het slachtoffer de patiënt na afloop weer buiten.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach, in een ziekenhuis zijn ze wel gewend aan operaties.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:23 schreef z80 het volgende:
[..]
alleen leggen ze het slachtoffer de patiënt na afloop weer buiten.
KAN NIET! De uitspraak komt nogquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:41 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, ik moest ook zo maar eens gaan. Morgen weer een zwaar dagje...
Uitkafferen? Ik kaffer niemand uitquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:07 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik doe normaal. Ik reageer op een probleem dat je hebt met een volkomen normale suggestie. Dat ik dan uitgekafferd wordt vind ik uitermate kinderachtig van jou, maar goed, je doet je best maar. Als je geen oplossing wilt voor je probleem is het ook prima, kan ik ook niet mee zitten. Overigens denk ik dat het probleem niet de deur is, althans, het lijkt me niet helemaal normaal dat je zo enorm over de zeik bent door een paar katten en een boek.
Ennieweee... succes er mee en een goede nachtrust toegewenst.
Ja, maar ik heb ook tv bovenquote:
Je kunt de kast ook overdag omdraaien.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:45 schreef PdeHoog het volgende:
Overigens heb ik de boeken nu al naar achter geschoven dus het probleem zou zich niet nog een keer moeten voordoen.
Inderdaad even je kast herinrichten.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uitkafferen? Ik kaffer niemand uitIk meld alleen voor de tweede keer dat ik niet van deuren hou. En dit is niet de eerste keer datvhet gebeurt. Er hebben al DVD's en CD's op de grond gelegen. Met kapotte hoesjes. Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar als ik ergens zuinig op ben, dan kan ik daar best ongelukkig van worden.
Overigens heb ik de boeken nu al naar achter geschoven dus het probleem zou zich niet nog een keer moeten voordoen.
in vreemde/niet correcte kleuren? het moet natuurlijk wel leuk blijven.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:51 schreef Vork het volgende:
Zo, laatste lading koekjes in de oven in. Eten zullen ze morgen.
hoe was je verjaardag Vork? ben je verwend?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:51 schreef Vork het volgende:
Zo, laatste lading koekjes in de oven in. Eten zullen ze morgen.
Uitkafferen is uitschelden in mijn woordenboek. En heel eerlijk gezegd: jullie reacties kwamen op mij over als proberen er een geintje van te maken en op dat moment kwam het stoom al uit mijn oren. Vooral als ik net al aangaf een hekel aan deuren te hebben.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:48 schreef Sunnythesun het volgende:
en capslock = schreeuwen = uitkafferen
Nee hoor, gewoon koekjes met chocola. Witte en bruine, om het correct te houdenquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:53 schreef z80 het volgende:
in vreemde/niet correcte kleuren? het moet natuurlijk wel leuk blijven.
Yup. Staat al in de woonkamer. Ik zal hem eens in het computerhok zetten. Misschien vinden ze dat wel eej goed idee. Mooi voor het raam en zo.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Inderdaad even je kast herinrichten.
Had jij overigens al zo'n grote krab/speelpaal? Misschien die eens op een andere plek zetten, trappen ze ook nog wel eens in!
Nee, helemaal niet zelfs, ik heb gewoon nog hard moeten werken en te weinig geslapen. Ik vier het ook niet vandaag, dan is er ook niet echt een reden om er iets van te maken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:54 schreef FutureFairytale het volgende:
hoe was je verjaardag Vork? ben je verwend?
oh ok, het feest en de cadeautjes komen dus nogquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:59 schreef Vork het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet zelfs, ik heb gewoon nog hard moeten werken en te weinig geslapen. Ik vier het ook niet vandaag, dan is er ook niet echt een reden om er iets van te maken.
Eerste sowieso en dat laatste, dat moet ik nog maar afwachten.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:05 schreef FutureFairytale het volgende:
oh ok, het feest en de cadeautjes komen dus nog
Nope.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:28 schreef PdeHoog het volgende:
Iemand Jamie's Great Britain al gezien btw?
Ja, ik heb hem maandagavond niet doodgemaakt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe was je verjaardag Vork? ben je verwend?
Wat goed van jequote:Op woensdag 16 november 2011 00:22 schreef Stereotomy het volgende:
Geen KFC hotwings gehaald omdat kerstsixpack
Wel gezond
Ik hoop het ook voor je en misschien ook gelijk van snoep.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Hopelijk morgen krijg ik wat te horen, in ieder geval van beauty.
Snap ik. Vooral omdat je nog geen arbeidsvoorwaardengesprek-uitnodiging hebt gekregen.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:57 schreef FutureFairytale het volgende:
dankje. nou, snoep is al de hele tijd traag geweest dus kan daar niks verwachten. van beauty is de recruiter aanwezig op maandag, woensdag en donderdag. hoe langer er wordt gewacht hoe meer ik twijfel of het wel goed zit.
nee vind geen vacatures, alleen in de zorg, magazijnwerk of truckchauffeur is het aanbod van het moment.quote:Op woensdag 16 november 2011 01:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Snap ik. Vooral omdat je nog geen arbeidsvoorwaardengesprek-uitnodiging hebt gekregen.
Heb je intussen verder nog andere solli's lopen?
Oh ja, ik hoop echt dat je snel wat hoort!quote:Op woensdag 16 november 2011 00:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Hopelijk morgen krijg ik wat te horen, in ieder geval van beauty.
Ja, inderdaad. Gelukkig gingen de belangrijkste dingen wel goed, snel ontdekt en de operatie op zich geslaagd.quote:Op woensdag 16 november 2011 06:29 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhJeetje Krak, da's wel beroerd zeg
Zo goed als die operatie ging, zo slecht gaat de nasleep
Ach ja. Was gisteren echt wel ff pissed, maar goed....ze weten ook niet beter en verder zijn ze best liefquote:Op woensdag 16 november 2011 06:49 schreef flying-dutchman het volgende:
Goedemorgen. Wat een beestenboel weer P, reden dat ik geen katten of andere huisdieren neem. (goudvissen kunnen vast ook heel terroristisch door je huis gaan)
een applicatie die al een week werkt, dat is zeker kritisch! snel de boel slopen... maybe even je katten loslaten in de serverruimtequote:Op woensdag 16 november 2011 06:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach ja. Was gisteren echt wel ff pissed, maar goed....ze weten ook niet beter en verder zijn ze best liefLijkt alleen wel alsof ze in hun pubertijd zitten nu
Ik heb net alweer zitten werkenMailtjes naar een leverancier gestuurd. Er werkt iets al een week nu en dat begint kritische vormen aan te nemen. Daarnaast reageren ze gewoon niet op mail. Ik zou ze er zo graag uittrappen en een nieuw iemand neerzetten
quote:Op woensdag 16 november 2011 07:06 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
een applicatie die al een week werkt, dat is zeker kritisch!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Dat lijkt me een heel leuk uitje ja!quote:Op woensdag 16 november 2011 09:31 schreef AnneX het volgende:
Sjonge Krak,wat waardeloos voor je!
Niet voor te stellen!
Gister een dagje uit op schoolreis met mannen met een hobby : het veer.
Heen en weer.
Wat zie je veel en vér in zoon hoge bus op de dijk int Land van Maas en Waal.
Buffet was mawhe, behalve de ossestaartpuntjes en de ijs toeten.
Vandaag eens kijken hoe de verhuizing is uitgepakt die wij in sept. hebben aangepakt.
Tot vanavond
Kan gebeuren, er wordt toch gesneden, dan gaan er dingen kapot.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:50 schreef Isabeau het volgende:
Krak, wat rot dat je zoveel pijn hebt zeg...dat zou toch niet moeten na je ingreep
Hopen dat je snel terecht kan, Krakkie!quote:Op woensdag 16 november 2011 10:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Kan gebeuren, er wordt toch gesneden, dan gaan er dingen kapot.![]()
Het lijkt nu trouwens iets beter te gaan dan als ik net opgestaan ben.
Morgen igg weer naar de uroloog en weer een blokkade.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hopen dat je snel terecht kan, Krakkie!
quote:Op woensdag 16 november 2011 11:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Morgen igg weer naar de uroloog en weer een blokkade.
Dat durf je best, je bent stoer en je hebt een belangrijke functie!quote:Op woensdag 16 november 2011 11:51 schreef PdeHoog het volgende:
Boze brieven naar leveranciers sturen is best eng eigenlijk
quote:Op woensdag 16 november 2011 11:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat durf je best, je bent stoer en je hebt een belangrijke functie!
gewoon dreigen contract op te zeggen en als je een beetje grote speler bent mag je dan gelijk ook nog even naar een congres in vegas ofzo op hun kosten.quote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 12:23 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
gewoon dreigen contract op te zeggen en als je een beetje grote speler bent mag je dan gelijk ook nog even naar een congres in vegas ofzo op hun kosten.
dat is wel balenquote:Op woensdag 16 november 2011 12:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Zo groot zijn we niet en zo groot is de tegenpartij al helemaal niet
Ach jaquote:
Goeie projectleiderquote:Op woensdag 16 november 2011 12:48 schreef Bluezz het volgende:
Dat lijkt me een leuk uitje Annexx!
En krakke, kom maar op met zo'n blokkade dan!![]()
Lekker nog een dagje vrij en morgen nog een 'gewoon' dagje werken voordat alles voorgoed anders wordtZit alweer wat heen en weer te mailen met de projectleider omdat er dingen onvolledig waren en ik daar vragen over heb, in minder dan een minuut had ik een mailtje terug
![]()
De mail is al klaarquote:@Pee, vroegah zou ik dat dus never nooit gedurft hebben en was ik een mak schaap.
Dus jij moet dat ook niet eng vinden
Klant is koning he. Dus gewoon in je kroon opzetten, beetje bekakt en met koninklijke meervoud gaan praten en dan hopen dat het indruk maaktquote:Op woensdag 16 november 2011 12:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goeie projectleiderLekker bezig dus
Komend weekend krijg je wel eer van je werk. Tof is dat
[..]
De mail is al klaarIk leg hem straks voor aan de directie zodat ook zij weten dat ik dit ga doen en dan gaat hij vanmiddag de deur uit. Ik moet alleen nog ff leren dit soort dingen ook face to face te doen zonder overdonderd te worden met tegenargumenten. Blijft een punt van aandacht hier
Dat dus ja!quote:Op woensdag 16 november 2011 12:56 schreef PdeHoog het volgende:
Goeie projectleiderLekker bezig dus
Komend weekend krijg je wel eer van je werk. Tof is dat
Die blokkade werkt maar 2 uur, dus ik ga eens bedenken wat voor lekkers ik ga eten.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:48 schreef Bluezz het volgende:
En krakke, kom maar op met zo'n blokkade dan!![]()
Gewoon de grammofoonplaat methode:quote:Op woensdag 16 november 2011 12:56 schreef PdeHoog het volgende:
De mail is al klaarIk leg hem straks voor aan de directie zodat ook zij weten dat ik dit ga doen en dan gaat hij vanmiddag de deur uit. Ik moet alleen nog ff leren dit soort dingen ook face to face te doen zonder overdonderd te worden met tegenargumenten. Blijft een punt van aandacht hier
quote:Op woensdag 16 november 2011 12:59 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Klant is koning he. Dus gewoon in je kroon opzetten, beetje bekakt en met koninklijke meervoud gaan praten en dan hopen dat het indruk maakt
Goed ideequote:Op woensdag 16 november 2011 13:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Gewoon de grammofoonplaat methode:
Ik wil dit.
Jamaar.....
Ik wil dit.
Maar de implementatie kan niet gecalibreerd worden!
Ik wil dit.
![]()
ingebrekestelling de deur uit gooien naar zequote:Op woensdag 16 november 2011 12:59 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Klant is koning he. Dus gewoon in je kroon opzetten, beetje bekakt en met koninklijke meervoud gaan praten en dan hopen dat het indruk maakt
We kijken wel ffquote:Op woensdag 16 november 2011 13:14 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ingebrekestelling de deur uit gooien naar ze
Dat! Dat moet ik ook eens doenquote:
haha ik wil t niet weten. avondeten vind ik daar niet lekker maar de broodjes zijn goed, en mooie locatie aan de Rijn in het centrum.quote:
Ontviezen, niet ontvRiezenquote:Op woensdag 16 november 2011 13:36 schreef PdeHoog het volgende:
Dat! Dat moet ik ook eens doenIk zag echt bakken ijs aan de vrieselementen hangen
Oh. Dacht dat het een tikfout wasquote:Op woensdag 16 november 2011 13:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ontviezen, niet ontvRiezenDat was nog niet zo lang geleden gedaan.... het was echt hard nodig om die hele binnenboel te doen incl. robgeusrubberrandjes
![]()
Kerst ava!quote:Op woensdag 16 november 2011 14:12 schreef Bluezz het volgende:
Ik dacht wel dat jij dacht dat het het een tikfout was
quote:
oooh hij was voor Pee bedoeldquote:Op woensdag 16 november 2011 13:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ontviezen, niet ontvRiezenDat was nog niet zo lang geleden gedaan.... het was echt hard nodig om die hele binnenboel te doen incl. robgeusrubberrandjes
![]()
Balen FFT dat je nog niks hebt gehoord
quote:Op woensdag 16 november 2011 14:12 schreef Bluezz het volgende:
Gaatjes prikken? Ze hebben alleen mijn hele nier eruit geopereerd. Waar ik nu last van heb is een beschadigde ribzenuw, dat komt omdat ze me opengesneden hebben.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Krak; ik hoor tegenwoordig steeds vaker over gaatjes prikken tijdens operaties...Fijn dat een pijnstiller nu iig wel werkt, tijdelijk dan. Maar mag toch hopen dat dit niet zo blijft.
Welnee joh!quote:Op woensdag 16 november 2011 13:41 schreef FutureFairytale het volgende:
zo..eindelijk eruit! sliep pas om half 4 en heel onrustig maar tis nu toch de hoogste tijd om op te staan. heb een bod gedaan op een broodje carpaccio in een restaurant en mag die vanmiddag of morgen voor 2 euro eten. nog geen nieuws gehad, geen nieuws is slecht nieuws
ik bedoel dat er tijdens operaties per ongeluk gaatjes worden geprikt waar t niet hoort.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Gaatjes prikken? Ze hebben alleen mijn hele nier eruit geopereerd. Waar ik nu last van heb is een beschadigde ribzenuw, dat komt omdat ze me opengesneden hebben.
Oh, daar had ik nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik bedoel dat er tijdens operaties per ongeluk gaatjes worden geprikt waar t niet hoort.
?quote:Op woensdag 16 november 2011 15:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik bedoel dat er tijdens operaties per ongeluk gaatjes worden geprikt waar t niet hoort.
hoor t om me heen steeds vaker, nu al 4x in 3 maanden. poeh... dit broodje is een behoorlijk ding voor 2 euro. ze draaien verlies op mij. maar hijs wel lekker. gelijk genoeg tot vnv 21uquote:Op woensdag 16 november 2011 15:15 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh, daar had ik nog nooit van gehoord.
Elke sneebeweging is er één teveel, elke klem die opnieuw geklemd moet worden omdat de eerste keer fout ging is er één teveel, maar ze gaan niet voor de lol in de OK zomaar overal gaatjes in je prikken. Indianenverhalen die nergens op slaan en daarbij jou ook niet helpen.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:15 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh, daar had ik nog nooit van gehoord.
Jullie spelen geen ezeltje prik als jullie je vervelen in de OK?quote:Op woensdag 16 november 2011 15:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Elke snee is er één teveel, elke klem die opnieuw geklemd moet worden omdat de eerste keer fout ging is er één teveel, maar ze gaan niet voor de lol in de OK zomaar overal gaatjes in je prikken. Indianenverhalen die nergens op slaan en daarbij jou ook niet helpen.
Shhht, ben met propaganda bezigquote:Op woensdag 16 november 2011 15:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jullie spelen geen ezeltje prik als jullie je vervelen in de OK?
quote:Op woensdag 16 november 2011 15:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, en ze opereren met een blinddoek op.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:37 schreef Anthraxx het volgende:
Daar liepen wij net ook langs en we hebben je niet gezien. We zijn trouwens bij die slager even verderop (Hoffs) even binnen geweest, want die had net verse boeuf bourgignon gemaakt.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:56 schreef borisz het volgende:
Stuk paardenworst gehaald bij henk Whisker
je bent al helemaal in kerstsfeer!quote:Op woensdag 16 november 2011 14:12 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb al geteld of ik opeens 2 oorbellen extra in kan.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Elke sneebeweging is er één teveel, elke klem die opnieuw geklemd moet worden omdat de eerste keer fout ging is er één teveel, maar ze gaan niet voor de lol in de OK zomaar overal gaatjes in je prikken. Indianenverhalen die nergens op slaan en daarbij jou ook niet helpen.
We hebben er 1,5u rondgelopen, diverse winkels binnen geweest en even de boodschappen gedaan. Voor vanavond Taise Curry met paardenvlees van Henk Whiskerquote:Op woensdag 16 november 2011 16:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar liepen wij net ook langs en we hebben je niet gezien. We zijn trouwens bij die slager even verderop (Hoffs) even binnen geweest, want die had net verse boeuf bourgignon gemaakt.
En onze eigen dorpsslager heeft een aantal prijzen gewonnen.
Grappig, hebben elkaar net gemist steeds danquote:Op woensdag 16 november 2011 16:11 schreef borisz het volgende:
We hebben er 1,5u rondgelopen, diverse winkels binnen geweest en even de boodschappen gedaan. Voor vanavond Taise Curry met paardenvlees van Henk Whisker.
Zonder dat middenplein?quote:Op woensdag 16 november 2011 16:25 schreef borisz het volgende:
Het was voor het eerst dat ik die AH heb gezien zonder dat middenplein.
Vroeger had je nog dat middengedeelte daarbij op het laatst de magnetronmaaltijden & salades stonden. Heul vroeger werd er zelfs vers gekookt en er was een kinder gedeelte.quote:
Jeetje zonde van je tijdquote:Op woensdag 16 november 2011 16:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff.. heb je om 15.10 een afspraak bij de huisarts, kom je pas 1,5 uur later weer een keer thuis. Hij liep 'een beetje' uitIk had nog 5 rapporten willen schrijven
![]()
Maar goed antibioticakuurtje gekregen + codeïne tabletjes. Gelukkig geen longontsteking of zo.
Ja ik vond de indeling heel iirritant, hij is nu beterquote:Op woensdag 16 november 2011 16:34 schreef borisz het volgende:
Vroeger had je nog dat middengedeelte daarbij op het laatst de magnetronmaaltijden & salades stonden. Heul vroeger werd er zelfs vers gekookt en er was een kinder gedeelte.
Het is begonnen met een bepaald virus (daardoor had ik 7-8 weken terug zulke zere longen) en in het herstelproces is er waarschijnlijk een bacterie in gaan zitten waardoor het slijmvlies steeds weer aangetast raakt. En de codeïne is om het hoesten zelf tegen te gaan zodat het ook echt kan herstellen. Het houdt zichzelf nu in stand..quote:Op woensdag 16 november 2011 16:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jeetje zonde van je tijd
Oh mooi, maar wat is het dan wel?
quote:Op woensdag 16 november 2011 16:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je bent al helemaal in kerstsfeer!
quote:
Jullie zijn dames naar mijn hartquote:
Thanx! Ik hoop dat jij ook eindelijk eens van je pijn af komtquote:Op woensdag 16 november 2011 16:39 schreef krakkemieke het volgende:
Hopelijk helpt het lekker snel Sunny!
Klinkt als een goeie verklaringquote:Op woensdag 16 november 2011 16:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Het is begonnen met een bepaald virus (daardoor had ik 7-8 weken terug zulke zere longen) en in het herstelproces is er waarschijnlijk een bacterie in gaan zitten waardoor het slijmvlies steeds weer aangetast raakt. En de codeïne is om het hoesten zelf tegen te gaan zodat het ook echt kan herstellen. Het houdt zichzelf nu in stand..
Het is pas 4 weken geleden dat ik geopereerd ben en het duurt lang voor een zenuw hersteld is. Er kan dus nog van alles gebeuren. Meer dan 2 jaar geleden had ik een hernia en daar hield ik een doof gevoel in mijn wreef aan over. Sinds een half jaar is dat weg, dus we zien wel.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Thanx! Ik hoop dat jij ook eindelijk eens van je pijn af komtniet leuk!
Nja dat is wel zo, het heeft tijd nodig, maar het is wel zo fijn als je zo langzamerhand wel wat verbetering gaat merkenquote:Op woensdag 16 november 2011 16:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het is pas 4 weken geleden dat ik geopereerd ben en het duurt lang voor een zenuw hersteld is. Er kan dus nog van alles gebeuren. Meer dan 2 jaar geleden had ik een hernia en daar hield ik een doof gevoel in mijn wreef aan over. Sinds een half jaar is dat weg, dus we zien wel.
Het lijkt of het iets beter gaat of misschien kan ik het beter accepteren. Ook al werken de pijnstillers niet, als het zo blijft wil ik voorlopig geen permanente blokkade.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja dat is wel zo, het heeft tijd nodig, maar het is wel zo fijn als je zo langzamerhand wel wat verbetering gaat merken
Oh geweldig. En nu 4 artsen op non-actief gesteld?quote:Op woensdag 16 november 2011 16:58 schreef FutureFairytale het volgende:
en Steer; natuurlijk gebeurd het niet expres hahaha maar stomtoevallig dat ik het zo regelmatig hoor. door zo'n foutje zijn 3 doodziek ervan geweest en 1 overleden. vind ik toch wel iets om over na te denken.
*grinquote:Op woensdag 16 november 2011 16:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh geweldig. En nu 4 artsen op non-actief gesteld?
zit ook vol! was ontbijt en lunch tegelijk en vnv na danstraining om 21u hoef ik pas weer te etenquote:
ik had 'Deal of the Day' gewonnen. nou ja, ik had het enigste bod gedaan haha. italiaanse bol carpaccio midden in het centrum aan de Rijn, lekker apies mensen kijkenquote:Op woensdag 16 november 2011 16:57 schreef Isabeau het volgende:
Dat kost 2 euro? In welk derdewereld land ben jij dan gaan lunchen
Ik ben ook dol op kerstEn toch hoop ik maar dat Ross een keer luistert dat het not done is in Nederland om voor Sinterklaas de kerstboom in huis te halen. Vorige keer kochten we de 2e boom bij de Intratuin op 1 december
goh lekker overtrokken reactie van toevallig iemand die in het ziekenhuis heeft gewerkt. ik trek helemaal geen conclusies, maar schrok er wel van.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh geweldig. En nu 4 artsen op non-actief gesteld?
quote:Op woensdag 16 november 2011 16:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook dol op kerstEn toch hoop ik maar dat Ross een keer luistert dat het not done is in Nederland om voor Sinterklaas de kerstboom in huis te halen. Vorige keer kochten we de 2e boom bij de Intratuin op 1 december
Action; is dat die winkel met heel fel, bijna verblindend licht? (kan ook per zaak verschillen natuurlijk). Ik ben idd wel op zoek naar een wat goedkopere zaak en dacht dat Ikea dat wel was maar zal dit onthouden.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb vandaag sinterklaasslingers in de klas opgehangenen vrijdag gaan we ook nog wat voor de seizoenshoek knutselen. Eindelijk weer eens ruimte in mijn klas voor een hoek
staat nu nog helemaal in het teken van herfst, maar dat mag nu plaats maken
![]()
FF tip: Action heeft best leuk kerstspul en totaal niet duur!
Ja, dat is even schrikken he?quote:Op woensdag 16 november 2011 17:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
goh lekker overtrokken reactie van toevallig iemand die in het ziekenhuis heeft gewerkt. ik trek helemaal geen conclusies, maar schrok er wel van.
Ik vind persoonlijk dat de Ikea niet echt heel erg leuke versiersels heeft.. of iig niet zo heel veel.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Action; is dat die winkel met heel fel, bijna verblindend licht? (kan ook per zaak verschillen natuurlijk). Ik ben idd wel op zoek naar een wat goedkopere zaak en dacht dat Ikea dat wel was maar zal dit onthouden.
Mietjequote:Op woensdag 16 november 2011 16:55 schreef FutureFairytale het volgende:
nieuw vest gekocht, sporthemdje, handschoenen en sjaal want freeeezing buiten..
Zo...da's geen verkeerde besteding van 2 EURquote:
FFT heeft iets minder natuurlijke isolatiequote:Op woensdag 16 november 2011 17:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
MietjeIk loop nog rond in mijn zomerjack met een polo eronder
Rossquote:Op woensdag 16 november 2011 16:57 schreef Isabeau het volgende:
Dat kost 2 euro? In welk derdewereld land ben jij dan gaan lunchen
daar heb je gelijk in. heb de online brochure bekeken en die heeft niet veel pagina's. maar wist ook niet iets wat meer had, ja de Intratuin maar die is duur!quote:Op woensdag 16 november 2011 17:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk dat de Ikea niet echt heel erg leuke versiersels heeft.. of iig niet zo heel veel.
Aanstelleritis allemaalquote:Op woensdag 16 november 2011 17:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
FFT heeft iets minder natuurlijke isolatie
ik had mn handschoentjes aangetrokken maar mn sjaal nog niet hoorquote:Op woensdag 16 november 2011 17:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Zo...da's geen verkeerde besteding van 2 EUR
Intratuin heeft wel héél veel, maar is duur jaquote:Op woensdag 16 november 2011 17:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in. heb de online brochure bekeken en die heeft niet veel pagina's. maar wist ook niet iets wat meer had, ja de Intratuin maar die is duur!
ik heb t ook een pak kouder tegenwoordigquote:
enjoy!!quote:Zo maar eens richting Den Haag btwOf iig....de binnenstad. Vanavond Hooverphonic
Maar eerst een hapje eten in een restaurantje op de Grote Markt
Lekkere kipsate-schotel oid
quote:Op woensdag 16 november 2011 17:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik had mn handschoentjes aangetrokken maar mn sjaal nog niet hoor
Ja scheelt echt hequote:Op woensdag 16 november 2011 17:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik heb t ook een pak kouder tegenwoordig
puik plan!quote:Op woensdag 16 november 2011 17:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Intratuin heeft wel héél veel, maar is duur jaIk zou deze volgorde aanhouden: eerst action en de blokker om te checken wat ze daar hebben, dan hardware + unieke dingen bij Intratuin (lampjes en zo zijn gewoon van betere kwaliteit) en dan terug naar de eerste winkels voor de rest
quote:Op woensdag 16 november 2011 17:12 schreef borisz het volgende:
Sjaals sla ik over, want ik wil niet dood..
quote:Op woensdag 16 november 2011 17:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja scheelt echt he![]()
![]()
Heb vandaag trouwens een heel oud wollen rokje uit de kast getrokken, maat 38![]()
quote:Op woensdag 16 november 2011 17:13 schreef Anthraxx het volgende:
Geen kerstboom dit jaar. Geen zin in.
ik vind ze vervelend. jas gaat minder goed dicht en ik krijg een zweetnek. maar als het ultrakoud is trek ik em wel aan hoor, voorlopig red ik het nog met de bovenste knoopjes van mn jas.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ik draag al máánden een sjaal.. maar goed, ik vind het leuk staan en haat een kouwe nek
Ik schrik ook altijd van studenten ja. Studentes daarentegenquote:Op woensdag 16 november 2011 17:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, dat is even schrikken he?
Ik had vroeger (pubertijd) áltijd een sjaal omquote:Op woensdag 16 november 2011 17:12 schreef borisz het volgende:
Handschoenen heb ik wel van stal gehaald. Sjaals sla ik over, want ik wil niet dood.. Sjaal om mijn nek en heb alleen maar het gevoel alsof ik stik
.
Ik voel me ook minder bloot inderdaadquote:Op woensdag 16 november 2011 17:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik had vroeger (pubertijd) áltijd een sjaal om![]()
ook hoog zomer
vind het altijd prettig, net als coltruien. Geeft me een veilig gevoel
Ik doe ook geen boom.. geen zin daar ruimte voor te maken. Maar ik ga wel versieringen door het huis verspreidenquote:Op woensdag 16 november 2011 17:13 schreef Anthraxx het volgende:
Geen kerstboom dit jaar. Geen zin in.
Versieringen doen wij wel. Maar de rest hoeft van ons niet zo.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik doe ook geen boom.. geen zin daar ruimte voor te maken. Maar ik ga wel versieringen door het huis verspreidenIk heb 2 hele geinige (kitscherige) piramides met 'kristallen' en lampies. Die zet ik neer. Verder heb ik ooit sterren gevouwen die ik ergens ga droppen en verder zie ik wel.
In mijn klas komt wel een boom + overdadig slingers en lampjes en troep![]()
Beter plan: zet je schoolklas aan het werk om dat voor je te doen.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik denk dat ik dit jaar nog wat raamversiering ga proberen te maken met zijdevloei papier..
Van dit idee alleen dan iets geavanceerder:
[ afbeelding ]
En rozetten, heb ik ook een uitgebreid boekje van..
quote:Op woensdag 16 november 2011 17:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Beter plan: zet je schoolklas aan het werk om dat voor je te doen.
Ik zei: geavanceerder, niet nóg simpelerquote:Op woensdag 16 november 2011 17:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Beter plan: zet je schoolklas aan het werk om dat voor je te doen.
Daar doen ze hier niet aan (thank godquote:Op woensdag 16 november 2011 17:27 schreef Stereotomy het volgende:
Da's best mooi Sunny
Hadden jullie ook lampionnen gemaakt met de klas voor 11 november?
Als je het zo hoort is het volstrekt willekeurig waar Sint Maarten gevierd wordt.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Daar doen ze hier niet aan (thank god) maar we gaan voor kerst wel ook lampjes maken
Grof gezegd: Noord-Nederlandquote:Op woensdag 16 november 2011 17:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als je het zo hoort is het volstrekt willekeurig waar Sint Maarten gevierd wordt.
Groningen wel.
Amersfoort wel.
Achterhoek dus niet.
Rotterdam en omstreken ook niet.
Om ze klaar te stomen voor de echte wereld moet je ze er eerst maar een fictieve hypotheek op laten nemenquote:Op woensdag 16 november 2011 17:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en ik heb het plan opgevat ze vrijdag van papier huisjes te laten maken (met muurtjes) en de raampjes met zijdevloei te doen, en die op mijn prikbord in de seizoenshoek te prikken (zodat ze uitsteken) en dan frommel ik daar kerstverlichting achterEn dan een sint op een paard, pietjes..
En met kerst komt er sneeuw op de daken..
Julllie moeten met 6 januari zeker snoepjes uitdelen?quote:Op woensdag 16 november 2011 17:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Daar doen ze hier niet aan (thank god) maar we gaan voor kerst wel ook lampjes maken
quote:Op woensdag 16 november 2011 17:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Om ze klaar te stomen voor de echte wereld moet je ze er eerst maar een fictieve hypotheek op laten nemen.
quote:Op woensdag 16 november 2011 17:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Julllie moeten met 6 januari zeker snoepjes uitdelen?
Als het gelukt is maak ik wel een fotoquote:Op woensdag 16 november 2011 17:31 schreef krakkemieke het volgende:
Zijdevloei!![]()
![]()
Klinkt heel leuk Sunny!
Met een groepje langs de deuren gaan, 3 man verkleed als koning en liedjes zingen. Geen idee of ze dat nog ergens doen.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik wel, maar niet dat er dan ook snoep uitgedeeld wordt
De Vrije School doet daar wel iets aan volgens mij...quote:Op woensdag 16 november 2011 17:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Met een groepje langs de deuren gaan, 3 man verkleed als koning en liedjes zingen. Geen idee of ze dat nog ergens doen.
Hippiesquote:Op woensdag 16 november 2011 17:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
De Vrije School doet daar wel iets aan volgens mij...
Als ze bij mij aan de deur komen en Slayer zingen, krijgen ze wel een snoepje hoor!quote:Op woensdag 16 november 2011 17:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Er is maar 1 ding wat daar tegen helpt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In Denemarken eet men met Kerst rijstepap als toetje en daar zit dan in 1 bordje een hele amandel in.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:40 schreef krakkemieke het volgende:
In veel landen eet men gebak met een boon erin. Wie de boon vindt, is die dag koning. In Frankrijk zijn het figuurtjes van aardewerk of glas, "feves". Die worden uitgegeven als serie en verwoed verzameld.
http://www.catawiki.nl/ca(...)soorten/723147-feves
Leuk!quote:Op woensdag 16 november 2011 17:46 schreef golfer het volgende:
[..]
In Denemarken eet men met Kerst rijstepap als toetje en daar zit dan in 1 bordje een hele amandel in.
Degene die dat vind krijgt de zogenaamde mandelgave (het amandel kadootje), dat vroeger bestond uit een varkentje van marsepein.
Och wat zielug!quote:Op woensdag 16 november 2011 18:02 schreef PdeHoog het volgende:
Gern kipsate maar een lamscurry vanavond
Ja. En appeltaart toequote:
Of half puntje nemen én morgen weer fietsenquote:Op woensdag 16 november 2011 18:32 schreef PdeHoog het volgende:
Morgen maar weer fietsrn om het eraf te werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij viel tegen maar wel opquote:Op woensdag 16 november 2011 18:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Of half puntje nemen én morgen weer fietsen
quote:Op woensdag 16 november 2011 18:44 schreef golfer het volgende:
Van Gaal terug bij Ajax. Ik verwacht dat Cruijff er nu echt mee stopt.
stoppen maybe wel, maar zijn mond houden ho maar....quote:Op woensdag 16 november 2011 18:44 schreef golfer het volgende:
Of het gewoon laten staanquote:Op woensdag 16 november 2011 18:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Of half puntje nemen én morgen weer fietsen
relluh!quote:Op woensdag 16 november 2011 18:55 schreef golfer het volgende:
Een onvervalste coup achter de rug van Cruijff om en notabene z'n grote 'vijand' Van Gaal tot machtigste man benoemen. Dat kan Cruijff nooit pikken.
Ik vind bijv. koffie of thee zonder suiker echt niet te drinken. Dan maar een uurtje extra sporten.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Of het gewoon laten staan
Als ik één hap neem, gaat er altijd meer op dan ik wil
Dat is ook de reden van mijn 'helemaal geen toegevoegde suiker meer'
Dan mis ik het ook niet
In de Achterhoek doen ze aan Nieuwjaarstoeten. Zonder zingen overigens.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Julllie moeten met 6 januari zeker snoepjes uitdelen?
vroeger dronk ik ook kinderkoffie (capo met suiker) tegenwoordig espresso extra stronk!quote:Op woensdag 16 november 2011 18:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind bijv. koffie of thee zonder suiker echt niet te drinken. Dan maar een uurtje extra sporten.
Vooral katholieke gebieden.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
In de Achterhoek doen ze aan Nieuwjaarstoeten. Zonder zingen overigens.
6 januari is volgens mij vooral Duitsland?
Mijn live reactie tijdens het sportjournaal:quote:Op woensdag 16 november 2011 18:44 schreef golfer het volgende:
Jij magquote:Op woensdag 16 november 2011 18:57 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemieke stukje banketstaaf in de oven schuift
Tja, aansterken he.
Dat dronk ik beiden toch al zonderquote:Op woensdag 16 november 2011 18:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind bijv. koffie of thee zonder suiker echt niet te drinken. Dan maar een uurtje extra sporten.
Op de lange termijn heb ik meer met Cruijff stijl, voetbal centraal en niet teveel dure plannenmakerij en managementgereutel. Maar ja, Cruijff maakt er ook een potje van nu.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:04 schreef Stereotomy het volgende:
Neeeeee Van Gaal![]()
Wel goed voor de club, heb hem hoger zitten qua management dan Cruijff. Maar 't zijn beide wel types.
En aan de andere kant, Van Gaal heeft zich nooit echt goed bewezen als TD en bemoeit zich te vaak met de trainers direct.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Op de lange termijn heb ik meer met Cruijff stijl, voetbal centraal en niet teveel dure plannenmakerij en managementgereutel. Maar ja, Cruijff maakt er ook een potje van nu.
En Andries dan?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:04 schreef Stereotomy het volgende:
Neeeeee Van Gaal![]()
Wel goed voor de club, heb hem hoger zitten qua management dan Cruijff. Maar 't zijn beide wel types.
* krakkemieke bier en droge worst serveert wegens geen idee wie dat is.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee we hebben het nu over DE ANDRIES.
[ afbeelding ]
klaag hem aan!quote:Op woensdag 16 november 2011 19:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Boh scriptiebegeleider zegt gesprek af, heeft pas volgende week tijdik wil gaan beginnen ja
Ai, balen!quote:Op woensdag 16 november 2011 19:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Boh scriptiebegeleider zegt gesprek af, heeft pas volgende week tijdik wil gaan beginnen ja
Gaat het weer een beetje, krak? Nieuwe pijnstillers?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
* krakkemieke bier en droge worst serveert wegens geen idee wie dat is.
Ha, lekker krakquote:Op woensdag 16 november 2011 19:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
nomnomquote:Op woensdag 16 november 2011 19:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Andries heeft ervoor gezorgd dat Louis kampioen kon worden met Bayern.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Helaas, die helpen niet. Het gaat hetzelfde zo'n beetje.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gaat het weer een beetje, krak? Nieuwe pijnstillers?
Al aan de morfine?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Helaas, die helpen niet. Het gaat hetzelfde zo'n beetje.
zomerjack? gewoon in overhemd naar buiten.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Na de Tramadol kwam de morfine en daarna de Oxycontin. Helpt allemaal niet meer.quote:
zit er een stuk hout in verwerkt?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh dear. Lassie toverrijst heeft nu extra veel vezels.
Damn, sterkte, knuffel @ krakjequote:Op woensdag 16 november 2011 19:52 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Na de Tramadol kwam de morfine en daarna de Oxycontin. Helpt allemaal niet meer.
Maar jij bent gewoon een beetje gekquote:Op woensdag 16 november 2011 19:52 schreef z80 het volgende:
[..]
zomerjack? gewoon in overhemd naar buiten.
gister op de fiets naar de sportschool wel een een jasje aan getrokken. ziet er nog al vreemd uit
zonder jas maar met handschoenen op de fiets.
gelukkig, een beetje maar.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar jij bent gewoon een beetje gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |