Mwjah...kan me er iets bij voorstellen. Het gebeurt overdag, want 's avonds hebben ze wel dolle buien maar da's meer in de woonkamer.quote:
Deur naar de studeerkamer dicht? Hebben ze de woonkamer er nog bijquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwjah...kan me er iets bij voorstellen. Het gebeurt overdag, want 's avonds hebben ze wel dolle buien maar da's meer in de woonkamer.
Maar wat ga ik er in vredesnaam tegen doen? Ik vind dit echt gewoon zonde van mijn spullen eigenlijkIk wil ze niet weer opsluiten in de gang en slaapkamer. Da's gewoon zielig de hele dag. Maar als dit zo doorgaat is dat wel nodig blijkbaar
Ja. Nogal jaquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:44 schreef golfer het volgende:
Ze weten hoe ze het baasje ook op de kast krijgen.
Welke deur?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Deur naar de studeerkamer dicht? Hebben ze de woonkamer er nog bij
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
De deur die je er in gaat zetten![]()
Schuif/vouwdeur erin zetten.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:50 schreef LieLie het volgende:
Weer 3/4 A4 aan mijn theoretisch kader toegevoegd en een boek besteld dat ik daar nog voor kan gebruiken.
/minstenszosaaialscommentaaropvoetbal
De bedoeling is nu juist dat je hem de hele dag dicht doet zodat ze niet meer in je boekenkast kunnen klimmenquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:50 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb een ongelooflijke grote hekel aan deurenZonde van de ruimte die ze innemen als ze toch de hele dag openstaan.
Plus dat zo'n vouwdeur die golfer voorstelt dus geen ruimte in beslag neemt als ie open is.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
De bedoeling is nu juist dat je hem de hele dag dicht doet zodat ze niet meer in je boekenkast kunnen klimmen
Nou moe.. je kunt overdrijven zegquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:55 schreef PdeHoog het volgende:
Ik leg het nog een keer uit: IK HEB EEN HEKEL AAN DEUREN! En verder ben ik gewoon schijtchagrijnig nu en hap ik overal op!
Nu zit je bovenop die kast tussen de kattenquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:55 schreef PdeHoog het volgende:
Ik leg het nog een keer uit: IK HEB EEN HEKEL AAN DEUREN! En verder ben ik gewoon schijtchagrijnig nu en hap ik overal op!
Doe eens even normaal zeg. Je zegt dat je een hekel aan deuren hebt omdat ze ruimte in beslag nemen. Dan komt er een optie voorbij van een vouwdeur oid, die geen ruimte in beslag neemt, ga je zo doen. Maar goed.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:55 schreef PdeHoog het volgende:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou moe.. je kunt overdrijven zeg
Doe zelf toch eens normaalquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:01 schreef LieLie het volgende:
[..]
Doe eens even normaal zeg. Je zegt dat je een hekel aan deuren hebt omdat ze ruimte in beslag nemen. Dan komt er een optie voorbij van een vouwdeur oid, die geen ruimte in beslag neemt, ga je zo doen. Maar goed.
Hey, dit is TV nietquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Docu over de beste double agent allertijden, eddie chapman, bbc2, nu
Weetje, misschien moet je even internet er uit trekken en een stuk gaan wandelen of zo..quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Doe zelf toch eens normaalAls ik nou aangeef dat ik een hekel heb aan deuren (en een van de redenen is idd dat ze teveel ruimte in beslagnemen) dan ga je me toch niet adviseren om een deur te plaatsen? En al helemaal niet zo'n bejaarde jaren 70 vouwdeur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |