abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104414908
En weer verder.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_104414932
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 21:44 schreef Bluezz het volgende:
Verveling Pee ?
Mwjah...kan me er iets bij voorstellen. Het gebeurt overdag, want 's avonds hebben ze wel dolle buien maar da's meer in de woonkamer.

Maar wat ga ik er in vredesnaam tegen doen? Ik vind dit echt gewoon zonde van mijn spullen eigenlijk -O- Ik wil ze niet weer opsluiten in de gang en slaapkamer. Da's gewoon zielig de hele dag. Maar als dit zo doorgaat is dat wel nodig blijkbaar :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_104414990
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 21:46 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Mwjah...kan me er iets bij voorstellen. Het gebeurt overdag, want 's avonds hebben ze wel dolle buien maar da's meer in de woonkamer.

Maar wat ga ik er in vredesnaam tegen doen? Ik vind dit echt gewoon zonde van mijn spullen eigenlijk -O- Ik wil ze niet weer opsluiten in de gang en slaapkamer. Da's gewoon zielig de hele dag. Maar als dit zo doorgaat is dat wel nodig blijkbaar :{
Deur naar de studeerkamer dicht? Hebben ze de woonkamer er nog bij :)
pi_104415079
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 21:44 schreef golfer het volgende:
Ze weten hoe ze het baasje ook op de kast krijgen. *)
Ja. Nogal ja :{ Ze mogen best veel, maar ik ben heel zuinig op boeken, CD's en DVD's. En op apparatuur ook. Ik kan hier niet zo heel goed tegen.

En dan ben ik blij dat ze de planken met drank (50 cm verderop) nog met rust laten. Daar heb ik ze ook wel eens tussen vandaan gehaald. De heren waren er heilig van overtuigd dat ze wel tussen de cognac en rum door konden banjeren naar de andere plank :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_104415095
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 21:46 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Deur naar de studeerkamer dicht? Hebben ze de woonkamer er nog bij :)
Welke deur?
pi_104415131
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 21:48 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Welke deur?
De deur die je er in gaat zetten O-) :P
pi_104415164
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 21:48 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:D
pi_104415212
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 21:48 schreef Sunnythesun het volgende:

Schuif/vouwdeur erin zetten. :Y
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_104415255
Weer 3/4 A4 aan mijn theoretisch kader toegevoegd en een boek besteld dat ik daar nog voor kan gebruiken.

/minstenszosaaialscommentaaropvoetbal
pi_104415288
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 21:50 schreef LieLie het volgende:
Weer 3/4 A4 aan mijn theoretisch kader toegevoegd en een boek besteld dat ik daar nog voor kan gebruiken.

/minstenszosaaialscommentaaropvoetbal
:Y minstens :P
pi_104415307
Ik heb een ongelooflijke grote hekel aan deuren :{ Zonde van de ruimte die ze innemen als ze toch de hele dag openstaan.
pi_104415348
Blegh....ik had een goed humeur, maar nu :{
pi_104415367
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 21:50 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb een ongelooflijke grote hekel aan deuren :{ Zonde van de ruimte die ze innemen als ze toch de hele dag openstaan.
De bedoeling is nu juist dat je hem de hele dag dicht doet zodat ze niet meer in je boekenkast kunnen klimmen :P
pi_104415636
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 21:51 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

De bedoeling is nu juist dat je hem de hele dag dicht doet zodat ze niet meer in je boekenkast kunnen klimmen :P
Plus dat zo'n vouwdeur die golfer voorstelt dus geen ruimte in beslag neemt als ie open is.
pi_104415742
Ik leg het nog een keer uit: IK HEB EEN HEKEL AAN DEUREN! En verder ben ik gewoon schijtchagrijnig nu en hap ik overal op!
pi_104415840
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 21:55 schreef PdeHoog het volgende:
Ik leg het nog een keer uit: IK HEB EEN HEKEL AAN DEUREN! En verder ben ik gewoon schijtchagrijnig nu en hap ik overal op!
Nou moe.. je kunt overdrijven zeg :{w
pi_104416235
quote:
Nu zit je bovenop die kast tussen de katten ~O>
pi_104416243
quote:
Doe eens even normaal zeg. Je zegt dat je een hekel aan deuren hebt omdat ze ruimte in beslag nemen. Dan komt er een optie voorbij van een vouwdeur oid, die geen ruimte in beslag neemt, ga je zo doen. Maar goed.
pi_104416278
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 21:56 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nou moe.. je kunt overdrijven zeg :{w
:6
pi_104416280
het zijn maar boeken hoor

*duikt weg :D
  dinsdag 15 november 2011 @ 22:03:09 #21
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_104416364
Docu over de beste double agent allertijden, eddie chapman, bbc2, nu
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_104416401
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 22:01 schreef LieLie het volgende:

[..]

Doe eens even normaal zeg. Je zegt dat je een hekel aan deuren hebt omdat ze ruimte in beslag nemen. Dan komt er een optie voorbij van een vouwdeur oid, die geen ruimte in beslag neemt, ga je zo doen. Maar goed.
Doe zelf toch eens normaal :{ Als ik nou aangeef dat ik een hekel heb aan deuren (en een van de redenen is idd dat ze teveel ruimte in beslagnemen) dan ga je me toch niet adviseren om een deur te plaatsen? En al helemaal niet zo'n bejaarde jaren 70 vouwdeur?
pi_104416403
Bluezz, was deze week nou de implementatie van dat nieuwe systeem?
pi_104416405
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 22:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Docu over de beste double agent allertijden, eddie chapman, bbc2, nu
Hey, dit is TV niet :P
pi_104416528
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 22:03 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Doe zelf toch eens normaal :{ Als ik nou aangeef dat ik een hekel heb aan deuren (en een van de redenen is idd dat ze teveel ruimte in beslagnemen) dan ga je me toch niet adviseren om een deur te plaatsen? En al helemaal niet zo'n bejaarde jaren 70 vouwdeur?
Weetje, misschien moet je even internet er uit trekken en een stuk gaan wandelen of zo.. O-) Of je stopt gewoon met zeuren en klagen over je katten die zich vervelen. Je schiet er zo weinig mee op. Blijkbaar heb je geen ruimte voor een compromis voor je dieren, geef ons daar dan niet de schuld van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')