No way back?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:41 schreef RickoKun het volgende:
Morgen ga ik gvd ff een npc vermooorden als ik een black gem heb gevonden, wou dat ik noooit voor die vampier onzin heb gekozen
Dark Brotherhood.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:50 schreef vault_tec het volgende:
waar kan ik aan die 2x sneak attack armor komen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
Als er een overpowerde perk is, is het wel Impact. De perk waardoor vijanden staggeren door een dual cast.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:39 schreef emokid het volgende:
Aanrader voor Mages: Perk dual wield bij destruction en perk 2/2 bij Fire Damage voor 50% meer damage. Als je dan ook nog de perk van Apprentice Destruction perkt heb je epische Fire Bolts met bijzonder veel damage voor weinig Magicka..
Ga morgen naar de college in winterhold in skyrimquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zal ik morgen naar school gaan of Skyrim doen?
quote:Op woensdag 16 november 2011 00:01 schreef RickoKun het volgende:
Of wat te denken van een bezoekje aan het museum in Dawnstar? Je docent zal het begrijpen
Nee dat wist ik nog nietquote:Op woensdag 16 november 2011 00:15 schreef Necrodeath het volgende:
Jullie weten dat je ingrediënten kan 'proeven', om zo de eerste stat ervan te krijgen? (En met de betreffende alchemy perks, ook de 2e/3e/4e.)
Daarna gewoon de shit matchen, en je krijgt de potions/poisons die je wilt.
quote:Op woensdag 16 november 2011 00:09 schreef RickoKun het volgende:
Ik weet dat je met het mengen van wheat en ... Kut hoe heette dat andere nou...
Iets van thristlebane ofzo?? Minor health potions kan maken.
Ik heb nergens recepten van iets kunnen vindenheb allemaal zelf motte experimenteren (en daardoor meer dan driekwart van alles verneukt)
Dit!quote:Op woensdag 16 november 2011 00:15 schreef Necrodeath het volgende:
Jullie weten dat je ingrediënten kan 'proeven', om zo de eerste stat ervan te krijgen? (En met de betreffende alchemy perks, ook de 2e/3e/4e.)
ik heb dat ontdekt doordat ik per ongeluk een "Giant's Toe" had opgegeten in plaats van in de kast te stekenquote:Op woensdag 16 november 2011 00:15 schreef Necrodeath het volgende:
Mijne doet 70 :p 1h :pquote:Op woensdag 16 november 2011 00:53 schreef vosss het volgende:
Ik moet toch maar eens aan het smeden gaan denk ik.
Ik loop nog steeds rond in een of ander armor en die skynogiets sword.
Inmiddels doettie 27 damage, maar om nou te zeggen van tjongejonge, wat een zwaard.
Wel sterker dan de rest wat ik tegenkom, dat wel.
Maargoed, ik moet gaan smeden om daar een zooi perks in uit te kunnen geven zodat ik mn wapens en armor beter kan maken begrijp ik.
Daedric sword met Legendary upgrade. Om precies te zijn 68 damage met 4/5 armsman. Als ik DUal wield komt er nog eens 50% damage bij per sword.quote:Op woensdag 16 november 2011 01:17 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Wut, wat voor wapen is dat dan
Ah dat is dus de manier. Heb van alles wat ik had iets opgegeten.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:15 schreef Necrodeath het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |