SPOILER: SysteemeisenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trailers
http://www.gameinformer.c(...)c-dragon-action.aspx
http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/137?ch=1
http://www.bethblog.com/i(...)live-action-trailer/
Previews
Fok!Games - http://games.fok.nl/previ(...)crolls-v-skyrim.html
Wired - http://www.wired.com/gamelife/2011/10/skyrim-hands-on/
Gamekings - http://www.gamekings.tv/v(...)er-scrolls-v-skyrim/
Reviews
* IGN!
* Gamekings!
* Game-Informer!
* Tweakers.net
Algemene info
Bron: http://www.gamefaqs.com/b(...)ls-v-skyrim/57934750
Winkels: http://www.budgetgaming.n(...)ls+v:+skyrim_PC.htmlSPOILER: Algemene informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Additionele informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Platform-Poll :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
gebruik fire.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
Die laatste post had ook wel in spoilers gemogen
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Had ik net een hilarischen topique gemaakt
Maar goed, ik ga nu eerst idd mijn bow maar eens enchanten stelletje patjakkers![]()
meestal is upgraden zonder enchant sterker (afhankelijk van je Smithing/Enchanting ratio)quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:03 schreef RickoKun het volgende:
Had ik net een hilarischen topique gemaakt
Maar goed, ik ga nu eerst idd mijn bow maar eens enchanten stelletje patjakkersOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Conjuration doe ik juist zodat ik afstand kan houden, niet om dichterbij te gaan komenquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:04 schreef CantFazeMe het volgende:
Iemand anders Necromancer/dagger combo?
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
![]()
Wtf. Sinds wanneer heeft Louis Letrush een tweelingbroer met dezelfde naam?
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later![]()
Gewoon eentje afmaken, is het spel weer bugvrij.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:07 schreef LasTeR het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf. Sinds wanneer heeft Louis Letrush een tweelingbroer met dezelfde naam?Wie dit leest is een lezer van dit.![]()
Nieuwe timelapse in mijn serie, deze keer Eldergleam Sanctuary
Mag die in de OP?
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
??quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:06 schreef leeell het volgende:
[..]
Conjuration doe ik juist zodat ik afstand kan houden, niet om dichterbij te gaan komen
Ik speel dagger voor close combat en conjuration/illusion voor afstand idd█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
ah k, is dat een beetje te doen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:12 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
??
Ik speel dagger voor close combat en conjuration/illusion voor afstand iddOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Tof gedaan!quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:08 schreef Ame_thyst het volgende:
Mag die in de OP?Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Louis Letrush gaat niet dood. Nu heb ik twee aggravated Louis' achter mij aan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:08 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Gewoon eentje afmaken, is het spel weer bugvrij.
Gelukkig save ik altijd voordat ik domme dingen doe.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Ik kwam daarjuist uit een dungeon. Het bleek nacht te zijn en toevallig was er veelkleuring noorderlicht. Samen met de saturation tweak van de FXAA Post Process Injector en de Enhanced Night Sky mod, gaf dat zalige beelden. Snel de UI weggemoffeld en aan het screenshotten geslagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nice
Dwarven armor gevonden, maar dat is zwaar! Later maar eens terugkomen en het in mijn kist gaan dumpen.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
Dankjequote:Misschien nu nog eentje van het noorderlicht. Ziet er mooi uit in die screenshots van pagadder
yay smithing lvl 70, ik zag mezelf al helemaal rondhuppelen in full glass armor maar die materialen daarvoor zijn lastiger dan gedachtmalachite kan ik dat niet ergens kopen of stelen heb aardig wat geld maar geen zin om naar die afgelegen mines te gaan
![]()
Blood on the ice questSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dubbelop alsof ik een quote citeer"![]()
je komt het wel regelmatig tegen in kleine hoeveelheden bij blacksmithsquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:22 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
yay smithing lvl 70, ik zag mezelf al helemaal rondhuppelen in full glass armor maar die materialen daarvoor zijn lastiger dan gedachtmalachite kan ik dat niet ergens kopen of stelen heb aardig wat geld maar geen zin om naar die afgelegen mines te gaan
Heeft iemand de main story eigenlijk al uitgespeeld?Wie is die gast met die veel te grote paardenlul, die lelijk als de nacht is?
Wie is die gast die bij de dames hun anus vult, die harder dan je vader brult?
Wie heeft de dikste scrotum? Wie heeft er 4 poten? Wie molt er meer sterren dan joden?![]()
dan doe je iets verkeerd als je dat al hebquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:25 schreef kosmetdesnor het volgende:
Heeft iemand de main story eigenlijk al uitgespeeld?
ok thnx dan ga ik eens even een rondje langs de steden want whiterun had het net nietquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:24 schreef leeell het volgende:
[..]
je komt het wel regelmatig tegen in kleine hoeveelheden bij blacksmiths![]()
Hoezo?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:26 schreef leeell het volgende:
[..]
dan doe je iets verkeerd als je dat al hebHeb hem net uitgespeeld, beetje een kut einde wel. Ga nu verder met side quests en shit
Wie is die gast met die veel te grote paardenlul, die lelijk als de nacht is?
Wie heeft de dikste scrotum? Wie heeft er 4 poten? Wie molt er meer sterren dan joden?![]()
zal ook level gerelateerd zijn hoeveel je zietquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:26 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
ok thnx dan ga ik eens even een rondje langs de steden want whiterun had het net nietOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
hoeveel uur heb je er op zitten?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:27 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
Hoezo?Heb hem net uitgespeeld, beetje een kut einde wel. Ga nu verder met side quests en shit
geen idee, dat hoort bij general stats te staan toch? zie het nergensquote:
Ohja inderdaad, 19 uur en 43 minuten
Aanrader voor Mages: Perk dual wield bij destruction en perk 2/2 bij Fire Damage voor 50% meer damage. Als je dan ook nog de perk van Apprentice Destruction perkt heb je epische Fire Bolts met bijzonder veel damage voor weinig Magicka..![]()
Alleen battieboys spelen als magequote:Op dinsdag 15 november 2011 21:39 schreef emokid het volgende:
Aanrader voor Mages: Perk dual wield bij destruction en perk 2/2 bij Fire Damage voor 50% meer damage. Als je dan ook nog de perk van Apprentice Destruction perkt heb je epische Fire Bolts met bijzonder veel damage voor weinig Magicka..
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:08 schreef Ame_thyst het volgende:
Mag die in de OP?.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.![]()
Ja die Fire Bolts zijn fantastischquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:39 schreef emokid het volgende:
Aanrader voor Mages: Perk dual wield bij destruction en perk 2/2 bij Fire Damage voor 50% meer damage. Als je dan ook nog de perk van Apprentice Destruction perkt heb je epische Fire Bolts met bijzonder veel damage voor weinig Magicka..
Heb de difficulty maar wat opgeschroefd, ik had Sabre Cats met 2 schoten dood![]()
![]()
Ga ergens anders trollen...quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:40 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
Alleen battieboys spelen als mageHistory will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
hoezo trollen, dat is gewoon zo mayn.quote:Wie is die gast met die veel te grote paardenlul, die lelijk als de nacht is?
Ik ga voor de 50% lightning damage omdat Chain Lightning.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:39 schreef emokid het volgende:
No resentment ever evened out a weaker hand![]()
flikker op kuttrollquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:40 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
Alleen battieboys spelen als mage
Die kleine dingen maakt dit spel zo vet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dubbelop alsof ik een quote citeer"![]()
Mijn laatste Dragon kill eindigde met zo'n heerlijke move, die shit die je ook in Fall Out zag. Character springt op zijn nek en speert zijn zwaard in de hals van de draak..
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.![]()
22 uur gespeeld sinds vrijdag. Lang geleden dat ik zo veel tijd in een game stak in zo'n korte tijd
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Vats alleen dan zonder vats.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:47 schreef SiemeN het volgende:
Mijn laatste Dragon kill eindigde met zo'n heerlijke move, die shit die je ook in Fall Out zag. Character springt op zijn nek en speert zijn zwaard in de hals van de draak..
Vraag mij af of iemand een Pipboy mod voor Skyrim gaat maken. In plaats van een schermpje allemaal ingewikkelde radertjes en mechanische dingetjes
ben nu bij een waterval en de visjes springen zo mooi tegen de stroming in
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"![]()
Als je een level omhoog gaat, dan staan er soms perks in het groen, enige betekenis van dat?Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
Dan zijn ze onder invloed van een item of spell oid waardoor ze hoger zijn dan normaal?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:52 schreef Jump het volgende:
Als je een level omhoog gaat, dan staan er soms perks in het groen, enige betekenis van dat?![]()
Aha, klopt inderdaadquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:53 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dan zijn ze onder invloed van een item of spell oid waardoor ze hoger zijn dan normaal?
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
Forum Opties Forumhop: Hop naar: