er zijn random caves waar vet veel vampieren zitten, verder kom je ze volgens mij niet zoveel tegen. Ik weet niet hoe t in skyrim is, maar in oblivion was het ook echt fucked als je vampirism kreeg en de cure vinden was echt kankerzooi.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:55 schreef G.R.S. het volgende:
Kom je vampieren alleen tegen als je naar ze zoekt? Ik heb het namelijk niet zo met vampieren en wil ze ook niet tegenkomen
nu is het easy.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:02 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
er zijn random caves waar vet veel vampieren zitten, verder kom je ze volgens mij niet zoveel tegen. Ik weet niet hoe t in skyrim is, maar in oblivion was het ook echt fucked als je vampirism kreeg en de cure vinden was echt kankerzooi.
Baasquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:08 schreef Ame_thyst het volgende:
Nieuwe timelapse in mijn serie, deze keer Eldergleam Sanctuary
Mag die in de OP?
Bohhh, die wil ik wel op m'n assassin, loop op lvl 8 nog rond met een imperial sword en steel daggerquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:07 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Baas
Mooiste locatie uit het spel tot nu toe voor mij.![]()
Tevens net twee elven daggers 'Epic' gemaakt, 31 damage per stuk, + 10 frost damage, en als het een sneakattack is x 30.0 damage. 1230 damage in 1 aanval max
Ik ben dan ook al level 33quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bohhh, die wil ik wel op m'n assassin, loop op lvl 8 nog rond met een imperial sword en steel dagger
spells zijn over het algemeen zwakker in het begin. Beste is tijdens het aanvallen in beweging te blijven. Vaak missen ze dan en kun jij het afmaken. In dungeons blijf ik terug lopen totdat enemy dood is.quote:Kun je eigenlijk je spells levelen of iets dergelijks? Ben echt te zwak voor mijn huidige missie?
Thanksquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:07 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Baas
Mooiste locatie uit het spel tot nu toe voor mij.![]()
hoe krijg je later sterkere danquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:24 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
spells zijn over het algemeen zwakker in het begin. Beste is tijdens het aanvallen in beweging te blijven. Vaak missen ze dan en kun jij het afmaken. In dungeons blijf ik terug lopen totdat enemy dood is.
De grap niet begrijpen en dan boasten met je level,quote:
afhankelijk waar ik zin in heb. meestal conjuration / destruction. maar soms ook archery / dual swords (met frost atronach als tank)quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:04 schreef CantFazeMe het volgende:
Iemand anders Necromancer/dagger combo?
Ik had hetzelfde met een mace.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:47 schreef SiemeN het volgende:
Mijn laatste Dragon kill eindigde met zo'n heerlijke move, die shit die je ook in Fall Out zag. Character springt op zijn nek en speert zijn zwaard in de hals van de draak..
Er zijn ook een paar grotten waar ze zitten, dus je kunt ze zomaar tegenkomen (niet per sé een quest voor nodig). Maar een potion of cure disease is toch niet zo duur?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:55 schreef G.R.S. het volgende:
Kom je vampieren alleen tegen als je naar ze zoekt? Ik heb het namelijk niet zo met vampieren en wil ze ook niet tegenkomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:04 schreef Banaanensuiker het volgende:
Is dit het einde van de mainquest? Ja of nee volstaat.Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is die gast met die veel te grote paardenlul, die lelijk als de nacht is?
Wie is die gast die bij de dames hun anus vult, die harder dan je vader brult?
Wie heeft de dikste scrotum? Wie heeft er 4 poten? Wie molt er meer sterren dan joden?
Klopt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Volgens mij kun je al shouts vinden en unlocken zonder eerst bij die greybeards langs te gaan.
Tja, het moest op een DVDtje passenquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:10 schreef LasTeR het volgende:
Toch vind ik het spel weer een beetje leeg. Ik had mij wat meer voorgesteld bij de College of Winterhold, de gebouwen zijn imponerend maar het lijkt zo leeg allemaal.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
Klopt, ook als je bijvoorbeeld dat verhaal hoort van Winterholdquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:10 schreef LasTeR het volgende:
Toch vind ik het spel weer een beetje leeg. Ik had mij wat meer voorgesteld bij de College of Winterhold, de gebouwen zijn imponerend maar het lijkt zo leeg allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en dan ga je vervolgens in de zee duiken en kom je niks tegen![]()
maakt niet uit welke van de twee kanten je op gaat. enige req. voor dragon smithing is die perk bovenaan. ik ben zelf via de light armor kant gegaan (links) omdat ik een mage speel.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:01 schreef Verbodsbord het volgende:
Moet je voor dragon-smithing eerst alle andere smithing perks hebben? Of is 1 van de twee kanten genoeg?
No way back?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:41 schreef RickoKun het volgende:
Morgen ga ik gvd ff een npc vermooorden als ik een black gem heb gevonden, wou dat ik noooit voor die vampier onzin heb gekozen
Dark Brotherhood.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:50 schreef vault_tec het volgende:
waar kan ik aan die 2x sneak attack armor komen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
Als er een overpowerde perk is, is het wel Impact. De perk waardoor vijanden staggeren door een dual cast.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:39 schreef emokid het volgende:
Aanrader voor Mages: Perk dual wield bij destruction en perk 2/2 bij Fire Damage voor 50% meer damage. Als je dan ook nog de perk van Apprentice Destruction perkt heb je epische Fire Bolts met bijzonder veel damage voor weinig Magicka..
Ga morgen naar de college in winterhold in skyrimquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zal ik morgen naar school gaan of Skyrim doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |