Hoezo?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:26 schreef leeell het volgende:
[..]
dan doe je iets verkeerd als je dat al heb
zal ook level gerelateerd zijn hoeveel je zietquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:26 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
ok thnx dan ga ik eens even een rondje langs de steden want whiterun had het net niet
hoeveel uur heb je er op zitten?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:27 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
Hoezo?Heb hem net uitgespeeld, beetje een kut einde wel. Ga nu verder met side quests en shit
geen idee, dat hoort bij general stats te staan toch? zie het nergensquote:
Alleen battieboys spelen als magequote:Op dinsdag 15 november 2011 21:39 schreef emokid het volgende:
Aanrader voor Mages: Perk dual wield bij destruction en perk 2/2 bij Fire Damage voor 50% meer damage. Als je dan ook nog de perk van Apprentice Destruction perkt heb je epische Fire Bolts met bijzonder veel damage voor weinig Magicka..
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:08 schreef Ame_thyst het volgende:
Nieuwe timelapse in mijn serie, deze keer Eldergleam Sanctuary
Mag die in de OP?
Ja die Fire Bolts zijn fantastischquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:39 schreef emokid het volgende:
Aanrader voor Mages: Perk dual wield bij destruction en perk 2/2 bij Fire Damage voor 50% meer damage. Als je dan ook nog de perk van Apprentice Destruction perkt heb je epische Fire Bolts met bijzonder veel damage voor weinig Magicka..
Ga ergens anders trollen...quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:40 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
Alleen battieboys spelen als mage
hoezo trollen, dat is gewoon zo mayn.quote:
Ik ga voor de 50% lightning damage omdat Chain Lightning.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:39 schreef emokid het volgende:
flikker op kuttrollquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:40 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
Alleen battieboys spelen als mage
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dubbelop alsof ik een quote citeer"
Vats alleen dan zonder vats.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:47 schreef SiemeN het volgende:
Mijn laatste Dragon kill eindigde met zo'n heerlijke move, die shit die je ook in Fall Out zag. Character springt op zijn nek en speert zijn zwaard in de hals van de draak..
Dan zijn ze onder invloed van een item of spell oid waardoor ze hoger zijn dan normaal?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:52 schreef Jump het volgende:
Als je een level omhoog gaat, dan staan er soms perks in het groen, enige betekenis van dat?
Aha, klopt inderdaadquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:53 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dan zijn ze onder invloed van een item of spell oid waardoor ze hoger zijn dan normaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |