Blijven we thuis, want Shadow Dancer schijnt slaapverwekkend te zijn en slapen doe ik liever in bedquote:
Ik ben wel gegaan maar niet naar de sneak, expendables 2 was erg vermakelijkquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:17 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Blijven we thuis, want Shadow Dancer schijnt slaapverwekkend te zijn en slapen doe ik liever in bed
er stond anders echt nederlands gesproken en 16 jaar en ouder?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:23 schreef Bisamrat het volgende:
DREDD 3D vanavond in de sneak. Toppertje dus, maar weer eens naar toe, al een tijd niet naar de sneak geweest.
Was gisteren in Zwolle toch echt DREDD 3D, viel een beetje tegen in vergelijking met The Raid.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:08 schreef mschol het volgende:
[..]
er stond anders echt nederlands gesproken en 16 jaar en ouder?
Die was toch zaterdag op Pathé Unlimited dag?quote:
Nee, dat was The Campaign geloof ik.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:26 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Die was toch zaterdag op Pathé Unlimited dag?
Zo niet dan hebben we morgen weer een goede film
Dat ging idd niet helemaal goed. Gelukkig hadden ze het relatief snel opgelost.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:02 schreef Bisamrat het volgende:
Vond de film niet zo bijzonder, de trailer was beter. Ook weer jammer dat het voor de zoveelste keer verkeerd ging in Zwolle. Daar begon The Watch als sneak film, hoe moeilijk kan het wezen om de juiste film te starten.
Hopelijk volgende week een betere film.
Meestal is de sneak landelijk hetzelfde toch? Geen idee, misschien dat het in sommige steden verschilt, maar anders is het wel die ik zei.quote:
Verschilt soms, maar niet vaak. Het word wel Robot and Frank trouwens.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Meestal is de sneak landelijk hetzelfde toch? Geen idee, misschien dat het in sommige steden verschilt, maar anders is het wel die ik zei.
in spui hebben ze gewoon de film gestart en geen praatje ofzo vooraf..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 07:12 schreef Bisamrat het volgende:
Was een aardige film, toch altijd knap dat acteurs uit elke kledingkast perfect passende kleding kunnen pakken
En bijna alles ging goed in Zwolle, alleen niks gewonnen
In Zwolle hebben ze het praatje wel en als je mee hebt gedaan met 'raad de sneak film' kun je een goody-bag winnen en meestal posters voor de nummer twee en drie.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:05 schreef mschol het volgende:
[..]
in spui hebben ze gewoon de film gestart en geen praatje ofzo vooraf..
wel irritant dat het ticketsysteem eruit lag..
ach, sommige marathons zijn best het kijken waard, ik heb dat met pirates gedaanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:32 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
In Zwolle hebben ze het praatje wel en als je mee hebt gedaan met 'raad de sneak film' kun je een goody-bag winnen en meestal posters voor de nummer twee en drie.
Wel leuk gedaan dat praatje etc, maar wie gaat er nu naar de Twilight marathon van 2 tot 2
Oh ik dacht dat ze dat in elke pathe deden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:05 schreef mschol het volgende:
[..]
in spui hebben ze gewoon de film gestart en geen praatje ofzo vooraf..
wel irritant dat het ticketsysteem eruit lag..
Film was niet echt bijzonder, standaard drie in een dozijn film. Wel de goody-bag gewonnenquote:
Skyfall lijkt sterk, heeft niet echt een sneak nodig. Maar ik zou blij verrast zijn als dat hem word.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:54 schreef Hoogstaande het volgende:
Geldt dit alleen voor Pathé bioscopen? Neem aan van wel.
Weten er toevallig mensen ook wat er in filmhuizen gesneaked gaat worden, met voorkeur in Lux Nijmegen?
Sneakhint
30 oktober: Luchtig.
Ik denk dan meteen aan Skyfall
Ja nogmaals, dit is niet bij een Pathé bioscoop hè.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:35 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Skyfall lijkt sterk, heeft niet echt een sneak nodig. Maar ik zou blij verrast zijn als dat hem word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |