Dat is echt zooo lekker! Nog nooit zelf gemaakt helaas.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:24 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Char Siu
Met gai-lan en witte rijst.
Ik houd van stoofpotjesquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:00 schreef Muck het volgende:
Er staat een stoofpotje op het vuur te pruttelen voor vanavond, waar ik aardappelpuree en rode kool bij maak
Ik heb geen idee, m'n moeder haalt dat spul op.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:44 schreef foodlover het volgende:
[..]
Bij de Xenos gekocht??? Zag ze van de week daar staan nl.
Wordt over 40 minuutjes hier bezorgdquote:- King prawn puri
- Exotica
- Chicken tikka masala
- Begun katialam
- Motor ponir
- Mushroom rice
- Pilau rice
- Peshwari naan
- 2 papadoms & chutney
quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:57 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wij hadden nasi met kipdrumsticks en een gebakken eitje
lekker! ik eet een pistoletje fricandeau/ei/mayo en 2 minikrentenbolletjes kaas.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:57 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wij hadden nasi met kipdrumsticks en een gebakken eitje
Je vind het dubbel lekker?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[..]
lekker! ik eet een pistoletje fricandeau/ei/mayo en 2 minikrentenbolletjes kaas.
Ja hallo, binnen 40 min. ben ik heul niet bij jullie.. hebberTsquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wordt over 40 minuutjes hier bezorgd
ooh shit ging verkeerd, ik wilde ook Zonnetje quoten hahaquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je vind het dubbel lekker?
Hmm broodjes.. ik hou van brood..
Ik hou van eten in het algemeen... straks lekker zoute stokjes en cola-berenburg
Maar nu eerst een toetje: kwark en vla met wat honing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |