Je kan zelfs de inkomstenbelasting bekijken zonder problemenquote:Op donderdag 24 november 2011 10:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok, dat kan ik begrijpen. Was alleen nieuwsgierig
[..]
Welk land inderdaad. De rest mag natuurlijk, maar is niet noodzakelijk. Privacy is een groot goed.
Skip tracing wordt steeds makkelijker idd. Ik heb het lang niet meer gedaan, maar er is veel te vinden en lang niet alleen van wat je zelf op het internet zet. De verschillende regeringsapparaten zetten veel van je info online.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je kan zelfs de inkomstenbelasting bekijken zonder problemen
Privacy is een groot goed, maar je zal verbaasd zijn hoe makkelijk het is om mensen "op te sporen" als je dat echt wil, en dat gebaseerd op informatie die publiek is en meestal door de personen zelf online is gezet.
Okquote:
Die ruimtes zijn nodig als de groene long van het land. Waar jij woont, zijn die groene longen veel groter.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:15 schreef flipsen het volgende:
Om dan toch nog maar even in te haken op dat "volle" van NL en de bevolkingsdichtheid etc... Mijn vrouw en ik gingen tijdens onze trip door NL veelal met de trein, o.a. van Amsterdam naar Dordrecht. Dan passeer je dus ook Hoofddorp, Leiden, Den Haag en Rotterdam. Toen begreep ze dus echt niet waarom mensen roepen dat NL zo vol is. Tussen deze steden ben je met de trein ongeveer 15 minuten onderweg, minstens 5 maar vaker nog 10 minuten daarvan zie je alleen maar weiland! Toen we daarna ook nog met de auto naar Groningen reden was ze natuurlijk helemaal flabbergasted over het "vol = vol" gelul...
Als die longen echt zo enorm belangrijk zijn, kunnen we ze beter laten onderlopen en er moeras van maken. Dat "ademt" alweer drie keer zoveel. Mooier nog, maak we van 1/3 moeras en bouwen we de rest vol met ruime villa's. Hebben we netto nog net zoveel zuurstof productie!quote:Op donderdag 24 november 2011 13:35 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Die ruimtes zijn nodig als de groene long van het land. Waar jij woont, zijn die groene longen veel groter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |