quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:41 schreef Renesite het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=105148!
Regensensor voor fietsers. Als het regent draait de cyclus in het voordeel voor de fietsers! Mag ook wel eens
In de tijd dat fietsers aan het wachten zijn gaan sommige stoplichten wel drie keer op groen. Ik snap dat de fietsers langer moeten wachten omdat er meer auto's zijn maar dit slaat nergens op. Overigens vind ik dat hele principe van 'alle fietsers tegelijkertijd' oversteken ook lame. Het komt vaak genoeg voor dat je fietsers gewoon kunt laten oversteken als bepaalde stoplichten op groen staan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:44 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Als automobilist sta je die tijd daar ook
In de spits zie ik die fietsers bijna altijd 2x groen hebben eer ik er een keer langs kanquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
In de tijd dat fietsers aan het wachten zijn gaan sommige stoplichten wel drie keer op groen. Ik snap dat de fietsers langer moeten wachten omdat er meer auto's zijn maar dit slaat nergens op. Overigens vind ik dat hele principe van 'alle fietsers tegelijkertijd' oversteken ook lame. Het komt vaak genoeg voor dat je fietsers gewoon kunt laten oversteken als bepaalde stoplichten op groen staan.
Don't you edit on mequote:
Waarom komt er geen tunnel voor fietsers.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
In de tijd dat fietsers aan het wachten zijn gaan sommige stoplichten wel drie keer op groen. Ik snap dat de fietsers langer moeten wachten omdat er meer auto's zijn maar dit slaat nergens op. Overigens vind ik dat hele principe van 'alle fietsers tegelijkertijd' oversteken ook lame. Het komt vaak genoeg voor dat je fietsers gewoon kunt laten oversteken als bepaalde stoplichten op groen staan.
Apart.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:48 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
In de spits zie ik die fietsers bijna altijd 2x groen hebben eer ik er een keer langs kan
Tja maar als je ze langer groen geeft slibt de ring weer volquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:50 schreef Renesite het volgende:
Hereweg (begraafplaats > oversteken) is ook ergerlijk lang wachten voor fietsers
Een tunnel met een snackbar!quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja, een tunnel in plaats van dat domme Forum.
True. Ik vind de ring gewoon een grote bende... Geen inhaalverbod voor vrachtwagens, tweebaans in de spits is ongelooflijk weinig en natuurlijk de grootste ziekte van het hele wegennetwerk in Groningen (ná het oude Europaplein dat gelukkig veranderd isquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:51 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Tja maar als je ze langer groen geeft slibt de ring weer vol
Julianaplein valt wel mee, jij moet alleen altijd de verkeerde kant op op het verkeerde tijdstipquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
True. Ik vind de ring gewoon een grote bende... Geen inhaalverbod voor vrachtwagens, tweebaans in de spits is ongelooflijk weinig en natuurlijk de grootste ziekte van het hele wegennetwerk in Groningen (ná het oude Europaplein dat gelukkig veranderd is) is toch wel het Julianaplein
!
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
En een pinautomaat. Overdekt pinnen op de fiets
Ik mag stapvoets invoegen bij Hoogkerkquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:57 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Julianaplein valt wel mee, jij moet alleen altijd de verkeerde kant op op het verkeerde tijdstip
Christus, bijna vergeten!quote:
Zo heeft het gebouw tientallen jaten gehetenquote:
toegangscontrole voor de treinen. Hoorde dat er bij Arriva veel studenten op de bon zijn geslingerd die niet ingecheckt waren.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:40 schreef andre347 het volgende:
Misschien weten jullie het maar waarom was er afgelopen vrijdag zo'n razzia op het station? Allemaal ME'ers enzo.
gewoon sochtends voor half7 op de fiets. heerlijk rustig en alle stoplichten uit.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:00 schreef Catch22- het volgende:
al met al ben ik blij dat ik niet meer naar mijn werk rij, maar fiets.
en daarbij niet 1 stoplicht tegenkom.
Maar zo heet het nu niet meerquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zo heeft het gebouw tientallen jaten geheten
Zeer mee eens!quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:03 schreef Inkomen het volgende:
De stoplichten bij kruising Oostersingel/ Deusinglaan mogen ook wel langer dan twee seconden op groen.
Nooit last van, ik kan bijna altijd snel doorfietsen en ze zijn op elkaar ingesteldquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:50 schreef Renesite het volgende:
Hereweg (begraafplaats > oversteken) is ook ergerlijk lang wachten voor fietsers
Tegen de tijd dat alle fietsers voor je auto weg zijn zodat je af kunt slaan staat je stoplicht alweer op rood. Op de fiets ook al meerdere keren schietschijf geweest voor bussen uit ri. Oosterpark en als voetganger haal je net de overkant waar je dan net op tijd bent om omver gefietst te wordenquote:
Joh, went wel.. (Ik vind 'em zelf ook verschrikkelijk, maar toch xd)quote:
Ja of van die mensen die daar (als je vanaf die stad komt) door het groene autostoplicht fietsen en dan bijna geschept worden door een auto of bus, omdat ze het fietsersstoplicht (die dan op rood staat) over het hoofd zienquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:11 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat alle fietsers voor je auto weg zijn zodat je af kunt slaan staat je stoplicht alweer op rood. Op de fiets ook al meerdere keren schietschijf geweest voor bussen uit ri. Oosterpark en als voetganger haal je net de overkant waar je dan net op tijd bent om omver gefietst te worden.
Weet je wat pas jammer is, als je er precies boven woont en 2 weken lang dat fucking geboor van half 7 's ochtends tot 1u 's nachts aan moet horen, graflijers.quote:
Dat overkomt mij ook altijd als ik met de fiets gaquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:18 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Ja of van die mensen die daar (als je vanaf die stad komt) door het groene autostoplicht fietsen en dan bijna geschept worden door een auto of bus, omdat ze het fietsersstoplicht (die dan op rood staat) over het hoofd zienIk lach ze altijd keihard uit.
Amateurquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:31 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dat overkomt mij ook altijd als ik met de fiets ga
Ik ga gewoon naar de Aldi daar.quote:
Die aardappeltjes met spekquote:
Ik heb meer last van hondenbezitters die falen in het opvoeden van hun hond.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:20 schreef Jajong het volgende:
[..]
Weet je wat pas jammer is, als je er precies boven woont en 2 weken lang dat fucking geboor van half 7 's ochtends tot 1u 's nachts aan moet horen, graflijers.
Sure. Welke?quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:52 schreef Fems het volgende:
Wie wil mij met de auto naar de sporthal brengen? En dan wel een auto met verwarming.
Ja, met een eigen willetje. Net als mijn toeter, een kraai. KRAAH KRAAH KRAAHquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:01 schreef Peterselieman het volgende:
Je hebt hypermoderne Flintstone-aandrijving, Rene?
Koop zo'n scootautodingetje. En dan een dikke boombox inbouwen jong!quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:03 schreef Fems het volgende:
Dan moet ik maar meer lagen kleren aan doen.
Niet zeiken, vroeger was het nog ergerquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
True. Ik vind de ring gewoon een grote bende... Geen inhaalverbod voor vrachtwagens, tweebaans in de spits is ongelooflijk weinig en natuurlijk de grootste ziekte van het hele wegennetwerk in Groningen (ná het oude Europaplein dat gelukkig veranderd is) is toch wel het Julianaplein
!
Dan ga ik wel fietsenquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:12 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Niet zeiken, vroeger was het nog erger
Beetje file hoort er ook wel bij![]()
En het is echt niet zo erg als in de randstad hoor, dat je een uur lang in de file staat
Maar nog een fietser erbij in de stadquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:16 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Hoppa, weer een auto minder op de ring
ALS het 1 uur duurt. bedoel, dan moet ik van kwart over 7 tot kwart over 8 met de auto.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:16 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Hoppa, weer een auto minder op de ring
coolquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, met een eigen willetje. Net als mijn toeter, een kraai. KRAAH KRAAH KRAAH
ken iemand die dat heeft. Hij boekt die bak vet hard jonguhquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Koop zo'n scootautodingetje. En dan een dikke boombox inbouwen jong!
Kaulo vet bro. Dikke boem box ruiten trillen dit dat alles toch.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ken iemand die dat heeft. Hij boekt die bak vet hard jonguh
Automatische deurvergrendeling op een 45kmph autootje vond ik al ver gaan. Zoeen kaulo bro heb op de MBOotje toen alarmpie opgezed!quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:38 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Kaulo vet bro. Dikke boem box ruiten trillen dit dat alles toch.
Nee!quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Is ACLO niet altijd superdruk?
Doen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:50 schreef Saisai het volgende:
he wat denken jullie, -aangezien het onmogelijk is een vaste baan te krijgen- zou het werken om een promofilmpje van mezelf te maken en deze de interwebs op te slingeren.. zou dat wél iets opleveren?
ik kan me voorstellen dat een filmpje waarbij iemand zichzelf onsterfelijk voor lul zet goed wordt bekeken?
Corry Konings uit de speakers, jonguhquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:38 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Kaulo vet bro. Dikke boem box ruiten trillen dit dat alles toch.
haha nice. Nou ik ben van de communicatie dus ik moet wel echt zelf een verhaaltje doen aangezien het wel belangrijk is hoe je voorkomt. met het oog op presentaties geven e.dquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:35 schreef MaxMark het volgende:
En als je zelf een beetje handig bent, kan zoiets ook:
Regel een greenscreen, kun je leuke dingen mee doen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:37 schreef Saisai het volgende:
[..]
haha nice. Nou ik ben van de communicatie dus ik moet wel echt zelf een verhaaltje doen aangezien het wel belangrijk is hoe je voorkomt. met het oog op presentaties geven e.d
vind ik
je kan ook gewoon de Hanze binnenlopen natuurlijkquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:38 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Regel een greenscreen, kun je leuke dingen mee doen.
Volgens mij moet je tegenwoordig reserveren (met studentnummer dus). Zoiets bedoelde ik, btw: Maar dan uiteraard ipv een promotiepraatje voor iets anders, eentje over jezelf.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:39 schreef Saisai het volgende:
[..]
je kan ook gewoon de Hanze binnenlopen natuurlijk
weten zij veel dat ik al afgestudeerd ben..
ik wil niet zeiken, maar daar heb je op zich geen bluescreen voor nodig.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:40 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Volgens mij moet je tegenwoordig reserveren (met studentnummer dus). Zoiets bedoelde ik, btw: Maar dan uiteraard ipv een promotiepraatje voor iets anders, eentje over jezelf.
Mag ook rood. Maar ja, op de 'dans'scène na zou het zonder kunnen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:41 schreef Saisai het volgende:
[..]
ik wil niet zeiken, maar daar heb je op zich geen bluescreen voor nodig.
het liefste wil ik welk als communicatiemedewerker, dat kan intern (het allerliefste, maar dat is er bijna niet) of extern zijn of een combinatie hiervan.quote:
ja klopt, naar stagiaires of vrijwilligers.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:49 schreef toenie het volgende:
Je wat meer profileren op Social Media en je ook als ervaringsdeskundige daarvan op communicatieniveau aanbieden? Bedrijven zijn daar nu heel erg naar opzoek heb ik het idee
Ik zou Huize Maas ff proberen. Die zoeken nu mensen voor in de nacht.quote:Op woensdag 16 november 2011 01:46 schreef RogerGarcia het volgende:
Is er in Groningen eigenlijk werk te vinden in de Horeca van 12-5 s'nachts als beginnend student (18jr), bij een kroeg als bijvoorbeeld de 9e cirkel of is er hier heel veel aanbod en weinig vraag naar? Ik zoek er eigenlijk nog een baantje voor 1 of 2 keer in de week.
voor achter de bar tijdens feesten zoals ex pronstar, cloud9 enzo. maar ervaring achter de bar is wel een dikke pré. (zo dan niet must) vrijwel elke zaterdag is er een feestje en door de week is er ruimte voor ook feesten of voor whatever mensen het huren.quote:Op woensdag 16 november 2011 01:59 schreef RogerGarcia het volgende:
Welke functie precies? Op welke dagen is het trouwens geopend, op hun site kan ik er niet echt veel info over vinden. Enkel dat ze een toiletvrouw en een garderobemedewerkster zoeken :p
Hmm, ik zocht het meer voor doordeweekse dagen zoals een maandag en een vrijdag i.p.v. zaterdag. Echt heel veel horeca-ervaring heb ik niet, heb wel een bar-en-tapcursus gehad, maar dat zal wel niet voldoende zijn. Denk dat het een ander soort baantje zoeken wordt..quote:
Een bar- en tapcursus? bestaat dat?quote:Op woensdag 16 november 2011 02:32 schreef RogerGarcia het volgende:
[..]
Hmm, ik zocht het meer voor doordeweekse dagen zoals een maandag en een vrijdag i.p.v. zaterdag. Echt heel veel horeca-ervaring heb ik niet, heb wel een bar-en-tapcursus gehad, maar dat zal wel niet voldoende zijn. Denk dat het een ander soort baantje zoeken wordt..
Gewoon proberen johquote:Op woensdag 16 november 2011 02:32 schreef RogerGarcia het volgende:
[..]
Hmm, ik zocht het meer voor doordeweekse dagen zoals een maandag en een vrijdag i.p.v. zaterdag. Echt heel veel horeca-ervaring heb ik niet, heb wel een bar-en-tapcursus gehad, maar dat zal wel niet voldoende zijn. Denk dat het een ander soort baantje zoeken wordt..
Dit. En voor een fles sambuca heb je ook geen encyclopedie nodig.quote:Op woensdag 16 november 2011 04:27 schreef Jajong het volgende:
Lieg gewoon op je CV? Elke debiel kan een biertje tappen.
Volgens mij is er een nachtbus tussen Groningen - Stadskanaal.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:11 schreef Floxcie het volgende:
Hoe kun je het beste zonder auto naar Stadskanaal reizen op een zaterdagavond en terug in de nacht van zaterdag op zondag?
Social media markeers.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:49 schreef toenie het volgende:
Je wat meer profileren op Social Media en je ook als ervaringsdeskundige daarvan op communicatieniveau aanbieden? Bedrijven zijn daar nu heel erg naar opzoek heb ik het idee
Dus niet bij een reclamebureau?quote:Op woensdag 16 november 2011 00:33 schreef Saisai het volgende:
hierbij kan je denken aan werken bij een reclamebureau (extern dus) of bij een random bedrijf wat meestal betekent dat je zowel in- en externe communicatie doet.
Maar ik wil niet in de sales
ben blij dat ik met 5 minuten lopen bij mn werk benquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:00 schreef Catch22- het volgende:
al met al ben ik blij dat ik niet meer naar mijn werk rij, maar fiets.
en daarbij niet 1 stoplicht tegenkom.
jawel hoor!quote:Op woensdag 16 november 2011 08:07 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dus niet bij een reclamebureau?
Coolquote:Op woensdag 16 november 2011 18:46 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Vanavond telefoontjes aannemen voor de landelijke KWF TV actie Sta Op Tegen Kanker! Allemaal doneren dus, wie weet krijg je mij aan de lijn
9292ov.nlquote:Op woensdag 16 november 2011 22:24 schreef Floxcie het volgende:
Waar kan ik een overzicht van nachtbussen vinden van Stadskanaal naar Groningen?Te moeilijk deze wereld.
Die laat volgens mij geen nachtbussen zien. Er staat dat 0:08 de laatste bus is.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
9292ov.nl
typ maar in wat je wil
Wat heb je ingevoerd? Naar Stadskanaal kan ik wel komen, maar daarvandaan richting Groningen lukt me niet te vinden.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:35 schreef joppie_saus het volgende:
Onzin.
2219 V Appingedam
2301 V Groningen BUS 300 Emmen
2331 V Gieten BUS 28 Stadskanaal
0004 A Busstation Stadskanaal
1u45min Reistijd
Laatste optie is 0019 V uit Appingedam, maar dan ben je om 0407 in Stadskanaal (3u48min reistijd).
Was tof om te doen! Helaas niet echt bijzondere donaties gehad (niet meer dan 100 euro) maar wel een toffe ervaring rijker!quote:
Bedankt voor alle informatie.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:42 schreef joppie_saus het volgende:
Hoe laat wil je zondag terug naar Appingedam?
Eerste reële optie is:
0756 V Busstation Stadskanaal BUS 28 Gieten
0831 V BUS 300 Groningen
0900 V BUS 140 Delfzijl
0937 A Station Appingedam
Als je eerder wilt zul je de belbus moeten bellen.
Eerste optie is overigens 0502, maar dan zit je twee uur te wachten op de volgende bus in Gieten.
Nachtbussen rijden niet.
Regel een taxi, kan je lekker snel naar stapotheek foxquote:Op woensdag 16 november 2011 23:06 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Bedankt voor alle informatie.Ik zal nog eens kijken.
Het was dan ook heel koud. En het voelde nog kouder aan.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:02 schreef cerror het volgende:
Morgen weer op de fiets. Jeej.
Vandaag lekker met de bus maar wel vernikkelen op 't busstation.
Me dunkt. Om mezelf warm te houden maar Simon&Garfunkel luisteren en veel roken.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Het was dan ook heel koud. En het voelde nog kouder aan.
Van roken word ik niet warm.....quote:Op donderdag 17 november 2011 00:05 schreef cerror het volgende:
[..]
Me dunkt. Om mezelf warm te houden maar Simon&Garfunkel luisteren en veel roken.
Ik ga leren handschoenen kopen jwz. Alleen ff nadenken in welke winkel ik goeie kan chin chillerenquote:Op donderdag 17 november 2011 00:09 schreef Catch22- het volgende:
Ik fiets ook met handschoenen en sjaal, eg kout.
Rookt wel lastig op de fiets, met handschoenen
Strijken is altijd en overal een uitvinding van Satan.quote:Op donderdag 17 november 2011 06:34 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ja hoor, strijken om half 7 in de ochtend. Kan gewoon.
"kout"quote:Op donderdag 17 november 2011 00:09 schreef Catch22- het volgende:
Ik fiets ook met handschoenen en sjaal, eg kout.
Rookt wel lastig op de fiets, met handschoenen
Ik haakte al af bij "eg".quote:
Ik hoopte dat eg, "erg" moest zijn ( en niet "echt" ) en dat er gewoon een letter is weggevallenquote:
Ik, eh, waardeer je positivisme.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:52 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik hoopte dat eg, "erg" moest zijn ( en niet "echt" ) en dat er gewoon een letter is weggevallen
V&D, WE, H&M, Bijenkorf. Alleen wel allemaal (bijzonder) duur. Tenminste ik vind 40 a 50 euro voor een paar handschoenen wel duur.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ga leren handschoenen kopen jwz. Alleen ff nadenken in welke winkel ik goeie kan chin chilleren
En daar gaat het om.quote:
Geen idee. Iets met vriendin of zo.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 07:34 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Strijken is altijd en overal een uitvinding van Satan.
Nee, dan koffie!
quote:
Jullie zijn erg!quote:Op donderdag 17 november 2011 10:01 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Geen idee. Iets met vriendin of zo.
Hoezo? Ik hang m'n overhemden altijd te drogen aan een hanger en dan vind ik ze goed genoeg.quote:
Jammer Renéquote:Op donderdag 17 november 2011 19:11 schreef Renesite het volgende:
Hoi.
Even voor Jesse!
Noem mij maar weer een scholier.
René left the university.
Ik faal.
Maar ik heb mijn trots.!
(ik ben veel, maar dan ook véél te praktisch ingesteld tegenover de veelste theoretische universiteit. Téveel stof blablabla)
Werken denk ik.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jammer René
Wat ga je nu doen?
Je bedoelt dat je te dom bent?quote:Op donderdag 17 november 2011 19:11 schreef Renesite het volgende:
Hoi.
Even voor Jesse!
Ik faal.
Maar ik heb mijn trots.!
(ik ben veel, maar dan ook véél te praktisch ingesteld tegenover de veelste theoretische universiteit. Téveel stof blablabla)
Ja.quote:
Okay.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja.
Dat bedoel ik.
Te dom voor privaatrechtelijke onderdelen. Want die logica snap ik gewoon niet.
7000 euro per jaarquote:Op donderdag 17 november 2011 19:34 schreef Jajong het volgende:
[..]
Okay.
Kan ik me voorstellen.
Misschien moet je een andere, meer praktische universitaire studie proberen?
Misschien?
Groetjes,
veldmuis.
Ja word, ik begin volgend jaar pas weer met studeren en dat gaat me ook bakken vol geld kosten. Maar gelukkig word ik later rijk. En anders vraag ik een rijk familielidquote:Op donderdag 17 november 2011 19:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
7000 euro per jaar
Harde knip waar ik sowieso tegenaan kom
Nee.
HBO is ienof.
Grappig.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:36 schreef Bullet-tooth het volgende:
Rechten op uni is eigenlijk al HBO-niveau.
Ja, alleen wil ik dat dus liever niet. Heb het altijd uit eigen portemonnee gedaan - zonder steuntrekken.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja word, ik begin volgend jaar pas weer met studeren en dat gaat me ook bakken vol geld kosten. Maar gelukkig word ik later rijk. En anders vraag ik een rijk familielid.
Nee.. bedoelde meer dat 'ie dat denk ik wel weg kon latenquote:Op donderdag 17 november 2011 19:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je gaat hem aan huis kluisteren?
Dat is hogere wiskunde hoor. Niet makkelijkquote:Op donderdag 17 november 2011 19:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Grappig.
Op MBO niveau metselkunde studeren zal mij ook nooit lukken.
Waarom niet?
Omdat ik dat gewoon niet kan.
MBO niveau, HBO niveau...
Ik zou wel veterstrikken op universitair niveau kunnen halen denk ik.
Definitief? Jammer, maar wel te begrijpen.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:11 schreef Renesite het volgende:
Hoi.
Even voor Jesse!
Ik faal.
Maar ik heb mijn trots.!
Juuuuuh. Wie komme ur weehlquote:Op donderdag 17 november 2011 21:45 schreef Saisai het volgende:
En René, don't worry. Ik ben ook onwijs slecht in theorie en kijk eens waar het mij heeft gebracht!
Wat een liefde hier op de digitale snelweg...quote:Op donderdag 17 november 2011 22:18 schreef Saisai het volgende:
[..]
uhuh..
* Saisai geeft Renesite een knuffel
Je hebt er net een half semester opzitten. Dat is wel erg snel de handdoek in de ring gooien René.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:11 schreef Renesite het volgende:
Hoi.
Even voor Jesse!
Ik faal.
Maar ik heb mijn trots.!
eigenlijk een wireframequote:
Het was verschrikkelijkquote:
Misschien moet je naar 't Vaatje of de Blauwe Engel gaan? Daar loopt iig jouw type rond.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:57 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Het was verschrikkelijkIk ga ook een keer weer op de donderdag, (was echt wel een jaar geleden) Hoezo donderdagavond studentenavond? Hell no, klassenuitje VO avond!
Haha misschien op andere dagen (overigens kom ik in die 2 kroegen nooit) maar gister was gewoon niet leuk. Meters rijen overal, nergens plek. De leeftijd was overal gemiddeld rond de 16.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Misschien moet je naar 't Vaatje of de Blauwe Engel gaan? Daar loopt iig jouw type rond.
The Palacequote:Op vrijdag 18 november 2011 13:15 schreef Jajong het volgende:
Rijen? In Groningen? Waar was dat? Je gaat me toch niet vertellen dat je naar de Oceans gaat o.i.d. he?.
Vroegah.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:24 schreef Jesse_ het volgende:
Maar daar kon je altijd zo lekker in de rij staan
Niet meer, maar daar stond inderdaad ook een mega rij. Maar voor elke kroeg stond een rij, zelfs voor het Fust, Vaatje, Twister, Shooters, Het Feest, Pleidooi, Shadrak, Kasteel, weet ik veel, overal. Dus toen zijn we maar naar huis gegaan. (Niet dat ik naar elke kroeg uit dat rijtje ga, maar gewoon, waar je ook keek.. een rij)quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:15 schreef Jajong het volgende:
Rijen? In Groningen? Waar was dat? Je gaat me toch niet vertellen dat je naar de Oceans gaat o.i.d. he?.
De wat?quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:07 schreef Catch22- het volgende:
De Kar gaat weer open, vind je dat niets?
Aiiii uitkijken!!!quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:40 schreef ShiningStar het volgende:
Oh fijn, dikke gas/koolmonoxide/ontraceerbare lucht door het hele huis... Huisgenoot krijgt uit het niets hoofdpijn en geur blijft hangen ook al staan alle ramen open.
Toch maar even de ketelinstallateur gebeld.
Ramen open en alles. Hoor veel narigheid over dit soort dingen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:43 schreef ShiningStar het volgende:
Ja heel naar, ik ben nu alleen thuis, vertrouw het echt voor geen meter.
Alles staat tegen elkaar open, door te luchten.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ramen open en alles. Hoor veel narigheid over dit soort dingen.
Dan heb je 't ook over een rijtje kankertenten eyquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:33 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Niet meer, maar daar stond inderdaad ook een mega rij. Maar voor elke kroeg stond een rij, zelfs voor het Fust, Vaatje, Twister, Shooters, Het Feest, Pleidooi, Shadrak, Kasteel, weet ik veel, overal. Dus toen zijn we maar naar huis gegaan. (Niet dat ik naar elke kroeg uit dat rijtje ga, maar gewoon, waar je ook keek.. een rij)
Dit hoor ik al maanden. WANNEER DAN?quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:07 schreef Catch22- het volgende:
De Kar gaat weer open, vind je dat niets?
quote:
Mijn leeftijd is zeer geen excuus?quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:00 schreef Fems het volgende:
[..]
Meid, je moet nog wel opgevoed worden met kroegen hoor!
En ik heb geen rij meegemaakt.
Woodahquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:48 schreef 2dope het volgende:
Is iemand trouwens al eens bij 'Sinnerz' () geweest?
Waar vroegah die langharig-tuig-tent zat, de ster.
Haha, die zit daar bij het Pleidooi toch? We liepen er nog langs, maar het was daar dus helemaal leeg binnen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:48 schreef 2dope het volgende:
Is iemand trouwens al eens bij 'Sinnerz' () geweest?
Waar vroegah die langharig-tuig-tent zat, de ster.
Shit zegquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:58 schreef ShiningStar het volgende:
Huis uitgevlucht want na mijn huisgenoot kreeg ook ik hoofdpijn, brrrr
Heyup mucker. Alles bon-bon?quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:49 schreef Jajong het volgende:
[..]
Woodah.
Geen idee. Nog nooit van gehoord.
Fosho. You?quote:
Zit naast pleidooi inderdaad. Vorige week toen ik er langs liep zat 't kneitervol.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:50 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Haha, die zit daar bij het Pleidooi toch? We liepen er nog langs, maar het was daar dus helemaal leeg binnen.
aye chillin-chillin'.quote:
Sucks to be you brah.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:31 schreef 2dope het volgende:
[..]
aye chillin-chillin'.
Ben tegenwoordig loonslaaf tho, 40 uur p/w werken is een prostituee
C'est vrai. Ik ga dit ook echt niet jaren volhouden. Gelukkig zijn er snellere manieren om dough te maken. Jij bent wel game voor een bankoverval toch?quote:
Tuurlijk, fuck the system.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:37 schreef 2dope het volgende:
[..]
C'est vrai. Ik ga dit ook echt niet jaren volhouden. Gelukkig zijn er snellere manieren om dough te maken. Jij bent wel game voor een bankoverval toch?
7 december is de opening.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:47 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dit hoor ik al maanden. WANNEER DAN?
Die eigenaar wou altijd alleen maar muziek draaien die hij zelf leuk vond. En ze werkten nog met CDs. Lol.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:22 schreef 2dope het volgende:
Ik vond achterin altijd wel redelijk vertoeven, half op de dansvloer en dan mits die bar achter ook open was. Wel vaak boutmuziek maar dat is tegenwoordig hip ofzo om alleen maar kutnummers te draaien.
Er zaten wel enkele bazen-CD's tussen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die eigenaar wou altijd alleen maar muziek draaien die hij zelf leuk vond. En ze werkten nog met CDs. Lol.
Misschien als ze indie-cred willen ofzo, maar dat is echt heel erg 2005.quote:
Nee , want ik ben ook nog niet zo oudquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:47 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
[..]
Mijn leeftijd is zeer geen excuus?
lekker slim bezig.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:24 schreef Jajong het volgende:
Die eigenaar wou altijd alleen maar muziek draaien die hij zelf leuk vond.
Is goed afgelopenquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:03 schreef Renesite het volgende:
Shining? Hoe is het nu met je gasgebeuren?
quote:'Waarschijnlijk omdat iemand uit het publiek een sigaret naar het dier gooide, raakte een paard in de stoet van de optocht in paniek.'
Dat kon bijna niet anders inderdaadquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:53 schreef MaxMark het volgende:
Verschillende kinderen hebben het ook zien gebeuren. Lekker trauma dan.
Zijn daar eigenlijk ook camera's, of is dat te ver uit het uitgaansgebied? Anders zou men daar misschien kunnen zien wie het was en of het opzettelijk was.quote:De toeschouwer die de sigaret zou hebben gegooid heeft zich na het incident snel uit de voeten gemaakt. Het is niet duidelijk of de man de sigaret opzettelijk gooide.
Dat lijkt me een beetje bullshit. Ze gebruiken toch allemaal van die getrainde paarden daarvoor, die raken toch niet in paniek van een fucking sigaretjequote:
Dit waren volgens mij gewoon gewoon 'particuliere' paarden die een kar met fruit trokken. Getrainde paarden zijn, in dit geval, volgens mij altijd politiepaarden waar dan de Sint op rijdt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat lijkt me een beetje bullshit. Ze gebruiken toch allemaal van die getrainde paarden daarvoor, die raken toch niet in paniek van een fucking sigaretje.
Best dom als je normale paarden gebruikt voor een optocht waar duizenden mensen op af komen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:03 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dit waren volgens mij gewoon gewoon 'particuliere' paarden die een kar met fruit trokken. Getrainde paarden zijn, in dit geval, volgens mij altijd politiepaarden waar dan de Sint op rijdt.
Als je bedenkt hoe schuchter paarden zijn, lijkt het me niet raar dat een paard schrikt als er een klein projectiel op z'n hoofd af komt.
Mwa, ik neem aan dat die mensen beter weten wat verstandig is dan wij. Je ziet altijd die oefening met de paarden voor Koninginnedag. Dát lijken mij situaties waarbij je getrainde paarden inzet, omdat je rekening houdt met kwaadwillenden. Bij een sinterklaasoptocht lijkt me dat niet echt voor de hand liggend.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Best dom als je normale paarden gebruikt voor een optocht waar duizenden mensen op af komen.
Leuk! Ik chauffeur wel.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:21 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Mocht je willen stappen in Hamburg, dan kan ik wel.
mwoah. inmiddels is het wel gelukt hoorquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:21 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Mocht je willen stappen in Hamburg, dan kan ik wel.
HAHA STREBERquote:Op zondag 20 november 2011 11:55 schreef ShiningStar het volgende:
Groepsopdracht met niet-meewerkende groepsgenoten, zucht
Zie zie zie!quote:Op zondag 20 november 2011 11:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]Ik ben ook al 3 week gestopt met roken nigga
Ik lees hierboven dat er ongetrainde paarden zijn gebruiktquote:Op zondag 20 november 2011 02:06 schreef MaxMark het volgende:
Wbt de paarden; het schijnt dat die beesten al zwaar gestressed waren voordat ze überhaupt begonnen aan de tocht. Ook zeggen mensen dat er helemaal geen sigaret is gegooid en men heeft zelfs aangifte van dierenmishandeling gedaan.
dit dusquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Best dom als je normale paarden gebruikt voor een optocht waar duizenden mensen op af komen.
Dat wordt een zweepje kopen.quote:Op zondag 20 november 2011 11:55 schreef ShiningStar het volgende:
Groepsopdracht met niet-meewerkende groepsgenoten, zucht
Sja. De enige paarden die er wel op zijn getraind zijn politiepaarden.quote:Op zondag 20 november 2011 12:48 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Zeer onverantwoordelijk om paarden te gebruiken die niet getraind zijn danwel niet gewend zijn aan dit soort omstandigheden.
Dan maar geen extra paardenquote:Op zondag 20 november 2011 12:50 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Sja. De enige paarden die er wel op zijn getraind zijn politiepaarden.
En daarvan zijn er nu eenmaal niet genoeg om in het hele land bij intochten aanwezig te kunnen zijn.
door het hele land worden ongetrainde paarden gebruikt bij sinterklaasintochtenquote:Op zondag 20 november 2011 12:57 schreef loecje het volgende:
al die jaren is het goed gegaan met ongetrainde paarden door het hele land
nu gaat het een keer iets fout en direct mogen er geen ongetrainde paarden meer gebruikt worden bij dit soort optochten?
quote:Op zondag 20 november 2011 13:03 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Ik moet samenwerken met 4 mannen, dus laten we dat maar niet doen.
Heb al zo'n folie ding voor mijn ramen gedaanquote:Op zondag 20 november 2011 20:43 schreef loecje het volgende:
het vriest anders wel. mn zadel was bevroren.. brr
Yeah, topband!quote:Op zondag 20 november 2011 20:51 schreef Inkomen het volgende:
Prima weer om een stuk naar de Vera te lopen.
Neem een simpele android. Kan net zo veelquote:Op zondag 20 november 2011 21:10 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik moet echt op mijn geld letten maar ik wil zo graag een iPhone kopen
quote:Op zondag 20 november 2011 21:17 schreef MaxMark het volgende:
Dan doe ik wel even een allesomvattende "Apple"
Versie 4.quote:Op zondag 20 november 2011 21:17 schreef Renesite het volgende:
[..]![]()
/gepost via mijn macbook pro 2011
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |