quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:41 schreef Renesite het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=105148!
Regensensor voor fietsers. Als het regent draait de cyclus in het voordeel voor de fietsers! Mag ook wel eens
In de tijd dat fietsers aan het wachten zijn gaan sommige stoplichten wel drie keer op groen. Ik snap dat de fietsers langer moeten wachten omdat er meer auto's zijn maar dit slaat nergens op. Overigens vind ik dat hele principe van 'alle fietsers tegelijkertijd' oversteken ook lame. Het komt vaak genoeg voor dat je fietsers gewoon kunt laten oversteken als bepaalde stoplichten op groen staan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:44 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Als automobilist sta je die tijd daar ook
In de spits zie ik die fietsers bijna altijd 2x groen hebben eer ik er een keer langs kanquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
In de tijd dat fietsers aan het wachten zijn gaan sommige stoplichten wel drie keer op groen. Ik snap dat de fietsers langer moeten wachten omdat er meer auto's zijn maar dit slaat nergens op. Overigens vind ik dat hele principe van 'alle fietsers tegelijkertijd' oversteken ook lame. Het komt vaak genoeg voor dat je fietsers gewoon kunt laten oversteken als bepaalde stoplichten op groen staan.
Don't you edit on mequote:
Waarom komt er geen tunnel voor fietsers.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
In de tijd dat fietsers aan het wachten zijn gaan sommige stoplichten wel drie keer op groen. Ik snap dat de fietsers langer moeten wachten omdat er meer auto's zijn maar dit slaat nergens op. Overigens vind ik dat hele principe van 'alle fietsers tegelijkertijd' oversteken ook lame. Het komt vaak genoeg voor dat je fietsers gewoon kunt laten oversteken als bepaalde stoplichten op groen staan.
Apart.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:48 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
In de spits zie ik die fietsers bijna altijd 2x groen hebben eer ik er een keer langs kan
Tja maar als je ze langer groen geeft slibt de ring weer volquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:50 schreef Renesite het volgende:
Hereweg (begraafplaats > oversteken) is ook ergerlijk lang wachten voor fietsers
Een tunnel met een snackbar!quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja, een tunnel in plaats van dat domme Forum.
True. Ik vind de ring gewoon een grote bende... Geen inhaalverbod voor vrachtwagens, tweebaans in de spits is ongelooflijk weinig en natuurlijk de grootste ziekte van het hele wegennetwerk in Groningen (ná het oude Europaplein dat gelukkig veranderd isquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:51 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Tja maar als je ze langer groen geeft slibt de ring weer vol
Julianaplein valt wel mee, jij moet alleen altijd de verkeerde kant op op het verkeerde tijdstipquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
True. Ik vind de ring gewoon een grote bende... Geen inhaalverbod voor vrachtwagens, tweebaans in de spits is ongelooflijk weinig en natuurlijk de grootste ziekte van het hele wegennetwerk in Groningen (ná het oude Europaplein dat gelukkig veranderd is) is toch wel het Julianaplein
!
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
En een pinautomaat. Overdekt pinnen op de fiets
Ik mag stapvoets invoegen bij Hoogkerkquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:57 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Julianaplein valt wel mee, jij moet alleen altijd de verkeerde kant op op het verkeerde tijdstip
Christus, bijna vergeten!quote:
Zo heeft het gebouw tientallen jaten gehetenquote:
toegangscontrole voor de treinen. Hoorde dat er bij Arriva veel studenten op de bon zijn geslingerd die niet ingecheckt waren.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:40 schreef andre347 het volgende:
Misschien weten jullie het maar waarom was er afgelopen vrijdag zo'n razzia op het station? Allemaal ME'ers enzo.
gewoon sochtends voor half7 op de fiets. heerlijk rustig en alle stoplichten uit.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:00 schreef Catch22- het volgende:
al met al ben ik blij dat ik niet meer naar mijn werk rij, maar fiets.
en daarbij niet 1 stoplicht tegenkom.
Maar zo heet het nu niet meerquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zo heeft het gebouw tientallen jaten geheten
Zeer mee eens!quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:03 schreef Inkomen het volgende:
De stoplichten bij kruising Oostersingel/ Deusinglaan mogen ook wel langer dan twee seconden op groen.
Nooit last van, ik kan bijna altijd snel doorfietsen en ze zijn op elkaar ingesteldquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:50 schreef Renesite het volgende:
Hereweg (begraafplaats > oversteken) is ook ergerlijk lang wachten voor fietsers
Tegen de tijd dat alle fietsers voor je auto weg zijn zodat je af kunt slaan staat je stoplicht alweer op rood. Op de fiets ook al meerdere keren schietschijf geweest voor bussen uit ri. Oosterpark en als voetganger haal je net de overkant waar je dan net op tijd bent om omver gefietst te wordenquote:
Joh, went wel.. (Ik vind 'em zelf ook verschrikkelijk, maar toch xd)quote:
Ja of van die mensen die daar (als je vanaf die stad komt) door het groene autostoplicht fietsen en dan bijna geschept worden door een auto of bus, omdat ze het fietsersstoplicht (die dan op rood staat) over het hoofd zienquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:11 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat alle fietsers voor je auto weg zijn zodat je af kunt slaan staat je stoplicht alweer op rood. Op de fiets ook al meerdere keren schietschijf geweest voor bussen uit ri. Oosterpark en als voetganger haal je net de overkant waar je dan net op tijd bent om omver gefietst te worden.
Weet je wat pas jammer is, als je er precies boven woont en 2 weken lang dat fucking geboor van half 7 's ochtends tot 1u 's nachts aan moet horen, graflijers.quote:
Dat overkomt mij ook altijd als ik met de fiets gaquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:18 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Ja of van die mensen die daar (als je vanaf die stad komt) door het groene autostoplicht fietsen en dan bijna geschept worden door een auto of bus, omdat ze het fietsersstoplicht (die dan op rood staat) over het hoofd zienIk lach ze altijd keihard uit.
Amateurquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:31 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dat overkomt mij ook altijd als ik met de fiets ga
Ik ga gewoon naar de Aldi daar.quote:
Die aardappeltjes met spekquote:
Ik heb meer last van hondenbezitters die falen in het opvoeden van hun hond.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:20 schreef Jajong het volgende:
[..]
Weet je wat pas jammer is, als je er precies boven woont en 2 weken lang dat fucking geboor van half 7 's ochtends tot 1u 's nachts aan moet horen, graflijers.
Sure. Welke?quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:52 schreef Fems het volgende:
Wie wil mij met de auto naar de sporthal brengen? En dan wel een auto met verwarming.
Ja, met een eigen willetje. Net als mijn toeter, een kraai. KRAAH KRAAH KRAAHquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:01 schreef Peterselieman het volgende:
Je hebt hypermoderne Flintstone-aandrijving, Rene?
Koop zo'n scootautodingetje. En dan een dikke boombox inbouwen jong!quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:03 schreef Fems het volgende:
Dan moet ik maar meer lagen kleren aan doen.
Niet zeiken, vroeger was het nog ergerquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
True. Ik vind de ring gewoon een grote bende... Geen inhaalverbod voor vrachtwagens, tweebaans in de spits is ongelooflijk weinig en natuurlijk de grootste ziekte van het hele wegennetwerk in Groningen (ná het oude Europaplein dat gelukkig veranderd is) is toch wel het Julianaplein
!
Dan ga ik wel fietsenquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:12 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Niet zeiken, vroeger was het nog erger
Beetje file hoort er ook wel bij![]()
En het is echt niet zo erg als in de randstad hoor, dat je een uur lang in de file staat
Maar nog een fietser erbij in de stadquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:16 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Hoppa, weer een auto minder op de ring
ALS het 1 uur duurt. bedoel, dan moet ik van kwart over 7 tot kwart over 8 met de auto.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:16 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Hoppa, weer een auto minder op de ring
coolquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, met een eigen willetje. Net als mijn toeter, een kraai. KRAAH KRAAH KRAAH
ken iemand die dat heeft. Hij boekt die bak vet hard jonguhquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Koop zo'n scootautodingetje. En dan een dikke boombox inbouwen jong!
Kaulo vet bro. Dikke boem box ruiten trillen dit dat alles toch.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ken iemand die dat heeft. Hij boekt die bak vet hard jonguh
Automatische deurvergrendeling op een 45kmph autootje vond ik al ver gaan. Zoeen kaulo bro heb op de MBOotje toen alarmpie opgezed!quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:38 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Kaulo vet bro. Dikke boem box ruiten trillen dit dat alles toch.
Nee!quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Is ACLO niet altijd superdruk?
Doen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:50 schreef Saisai het volgende:
he wat denken jullie, -aangezien het onmogelijk is een vaste baan te krijgen- zou het werken om een promofilmpje van mezelf te maken en deze de interwebs op te slingeren.. zou dat wél iets opleveren?
ik kan me voorstellen dat een filmpje waarbij iemand zichzelf onsterfelijk voor lul zet goed wordt bekeken?
Corry Konings uit de speakers, jonguhquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:38 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Kaulo vet bro. Dikke boem box ruiten trillen dit dat alles toch.
haha nice. Nou ik ben van de communicatie dus ik moet wel echt zelf een verhaaltje doen aangezien het wel belangrijk is hoe je voorkomt. met het oog op presentaties geven e.dquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:35 schreef MaxMark het volgende:
En als je zelf een beetje handig bent, kan zoiets ook:
Regel een greenscreen, kun je leuke dingen mee doen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:37 schreef Saisai het volgende:
[..]
haha nice. Nou ik ben van de communicatie dus ik moet wel echt zelf een verhaaltje doen aangezien het wel belangrijk is hoe je voorkomt. met het oog op presentaties geven e.d
vind ik
je kan ook gewoon de Hanze binnenlopen natuurlijkquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:38 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Regel een greenscreen, kun je leuke dingen mee doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |