Ik ook niet & ik ookquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:18 schreef senesta het volgende:
Ik heb in ieder geval nog nooit hoeven betalen voor dieren die ik heb gevonden. Sterker nog, ik werd netjes bedankt voor de goede zorgen en ik werd ook op de hoogte gehouden van het wel en wee van het betreffende dier.
Nou , je kunt dan ook gewoon de dierenbescherming, politie of het asiel bellen en vragen wat je het beste kunt doen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:05 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
newsflash: niet overal rijden dierenambulances! het is een vrijwilligers organisatie en niet elke regio heeft vrijwilligers die dit werk willen doen....
Da's waarquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:20 schreef oh-oh het volgende:
Gevonden dieren kun je het beste op laten halen door de dierenambu, dan handelen die het voor je af, maar ja, die zijn dan weer vaak totaal niet bereikbaar
Ow en als je dan zo bang bent dat zij je als eigenaar zien, doe je een anonieme melding dat er een hond aan een boom vastgebonden zit, dan wordt het beest in ieder geval geholpen.(ik zou persoonlijk dus niet voor deze optie kiezen)quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:19 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou , je kunt dan ook gewoon de dierenbescherming, politie of het asiel bellen en vragen wat je het beste kunt doen.
Als je tenminste het geld voor het telefoontje er voor over hebt.
Geen idee maar alles is beter dan denken dat dit normaal is en zomaar kan toch? Misschien dat hij nu al herkent word en erop aangesproken zal worden.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:21 schreef oh-oh het volgende:
Maar goed, wat denken jullie dat ermee gedaan wordt als de identiteit van deze man achterhaald wordt?
Maar vind je dan dat ze er beter helemaal niets mee kunnen doen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:24 schreef oh-oh het volgende:
Denk niet dat het het type mens is dat zich daar ook maar iets van aan trekt eerlijk gezegd
De politie is er anders wel bij betrokken nu, dat zou niet zo zijn als ze helemaal niets konden denk ik?quote:
waar wil je het op gooien dan? verwaarlozing van een dier?quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:26 schreef senesta het volgende:
[..]
De politie is er anders wel bij betrokken nu, dat zou niet zo zijn als ze helemaal niets konden denk ik?
Klopt. Ik vraag me dan ook af of jij dan wel moet betalen, maar ik zou het niet weten, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:03 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Als ik er een aan een boom vind en hem wil afleveren bij een asiel dan is het wel hoogst onredelijk dat ik daar geld voor neer zou moeten tellen.
de politie kan dat nietquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:28 schreef oh-oh het volgende:
Nou de politie kan hooguit dat geld cashen dat ie eigenlijk had moeten betalen gok ik zo hoor...
Dat valt wmb onder 'bezint eer ge begint'.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:40 schreef mvdejong het volgende:
Maar via de voordeur kost het je tegenwoordig een klauw met geld. Dat je vroeger een dier daar gratis kon achterlaten is lang geleden.
Als je vuilnis illegaal dumpt dan komen ze toch ook met een boete aankakken als ze je snappen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:29 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
de politie kan dat niethet is geen incassobureau
dat is een boete dat is niet het incasseren van misgelopen inkomstenquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als je vuilnis illegaal dumpt dan komen ze toch ook met een boete aankakken als ze je snappen?
Zal dit ook wel onder vallen denk ik.
welk artikel in het wetboek is dat dan?quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:36 schreef oh-oh het volgende:
Voor het dumpen zonder betalen wellicht?
Illegaal dumpen van goederen. Bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:36 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
welk artikel in het wetboek is dat dan?
Achterlaten van huisdieren,want als baas ben je verantwoordelijk voor je spullen (wat een dier is ook een ding jammer genoeg), je mag toch ook geen vuilniszak over iemand zijn hek gooien.want dan krijg je ook een boete.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:34 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
dat is een boete dat is niet het incasseren van misgelopen inkomsten![]()
waar willen ze hem dan voor beboeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |