Doe maar, dan krijg je als het goed is m'n moeder aan de lijn.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:08 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jij woont toch nog thuis?
Moeten we de kinderbescherming bellen ofzo?
quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:22 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik ben alleen maar lief aan het doen.
Lesbeauquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:26 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb ook nooit een fiets met stang. Das handiger op- en afstappen.
Ik ook toen ik als klein jongetje op een te grote fiets zat. En dan huilend bij opa en oma (was een verjaardag en heel de familie zat in de woonkamer) moeten vertellen wat er aan de hand wasquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:31 schreef LizzyAdam het volgende:
oeh! zwaaide je?
ik ben ooit zo hard van m'n zadel op de stang van een fiets terecht gekomen dat ik niet meer op fiets met stang durf te fietsen.
Nou ja, ik qua pijn wel, en de familie was alleen dubbelgevouwen van het lachen volgens mijquote:
Ok, ik ben getriggerdquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:31 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik herinner me opeens weer dat we Lezzer en Vanyel zagen bij de meet.
Allernieuwste Elder Scrolls Spel.quote:
Tsja.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:26 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ok, ik ben getriggerd
En verward.
Wat zagen jullie?
Zo is datquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:16 schreef Vanyel het volgende:
Dasgewoononzin. Ik ben namelijk meestal een linkse hippie met Dot in draagdoek.
Gaaameequote:Op dinsdag 15 november 2011 14:40 schreef Bakfiets. het volgende:
Dan ga ik ondertussen Skyrim veroveren.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:36 schreef Vanyel het volgende:
Je bedoelt dat ik dan binnenhuppel neem ik aan? Om biobim en ander gezonds voor het gezin in te slaan
Nee, juist niet, omdat ik op dit moment nog wat dingen gepland heb in Nederland. Februari is vroeg genoeg.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:15 schreef lezzer het volgende:
[..]
Maar het ging er dus over dat je eigenlijk liever eerder aan de slag ging daar?
Oh, oké.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, juist niet, omdat ik op dit moment nog wat dingen gepland heb in Nederland. Februari is vroeg genoeg.
Yeah, Vampyyrien Tanssi draait nog maar tot maart en Next to Normal draait ook maar tot april. Nadeel van musicalliefhebber zijnquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:40 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh, oké.
Zijn die dingen dan zo ontzettend tijdgebonden dat je dat niet in een vakantie of zo kunt doen?
Ik zal wel moeilijk doen als ik zeg dat ik dat niet vind opwegen tegen een (wellicht vaste) baan...quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, Vampyyrien Tanssi draait nog maar tot maart en Next to Normal draait ook maar tot april. Nadeel van musicalliefhebber zijn
Ja, dat dacht ik dan ookquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:44 schreef Vanyel het volgende:
Bovendien kun je ook misschien wel een dagje vrij nemen voor die gekke activiteiten.
Ja, degelijk hè.quote:
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:44 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zal wel moeilijk doen als ik zeg dat ik dat niet vind opwegen tegen een (wellicht vaste) baan...
Dat niet speciaal, maar ik hou wel van bewust de afweging maken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:57 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, degelijk hè.
Maar, volgens mij hou jij toch ook wel een beetje van een baan met een salaris enzo?
Nou nee.quote:
Ik hou van en, en.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat niet speciaal, maar ik hou wel van bewust de afweging maken.
Ach, flikker toch op. Ik word soms echt ZO moe van jouw "Ik heb alles al gezien en ik weet precies hoe anderen hun leven moeten maken, welke keuzes ze moeten maken en wat goed voor ze is"-houdingquote:
Oh, was het weer raakquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ach, flikker toch op. Ik word soms echt ZO moe van jouw "Ik heb alles al gezien en ik weet precies hoe anderen hun leven moeten maken, welke keuzes ze moeten maken en wat goed voor ze is"-houding
Ik ga mijn keuzes niet aan jou verantwoorden. En ik denk dat ik voorlopig maar even in andere topics ga rondhangen want ik heb het echt gehad.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ach, flikker toch op. Ik word soms echt ZO moe van jouw "Ik heb alles al gezien en ik weet precies hoe anderen hun leven moeten maken, welke keuzes ze moeten maken en wat goed voor ze is"-houding
Ik ga mijn keuzes niet aan jou verantwoorden. En ik denk dat ik voorlopig maar even in andere topics ga rondhangen want ik heb het echt gehad.
Nou, als ik daar over begin kunnen mensen daar óók gepikeerd over raken, dus laat ik daar verder maar niet over uitwijden...quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:50 schreef Bakfiets. het volgende:
Lezzer, wat heb je nou weer gedaan.
[..]Oh my! Batsen?
Nou ertussen, koelkast staat op een armlengte afstandquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:05 schreef Bakfiets. het volgende:
Wanneer eet ik dan? Want ik ga zeker niet eten tijdens die twee activiteiten.
quote:
Ja maar eigenlijk moest je nog iets opsturen de avond vantevorenquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nu slapen. Wekker om 6.
's avonds een vent 's ochtends een vent!
Nou, zeg het eens, ik tast zelf in het duister namelijk...quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:50 schreef Bakfiets. het volgende:
Lezzer, wat heb je nou weer gedaan.
Ik denk dat de zin 'Een uitkering dan maar?' een beetje in het verkeerde keelgat schoot. T klonk inderdaad wel een beetje betweterig, ook al bedoelde je dat waarschijnlijk niet zo.quote:Op woensdag 16 november 2011 07:40 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, zeg het eens, ik tast zelf in het duister namelijk...
Niet heel kort. Het belangrijkste was dat achter en aan de zijkanten het weer een beetje netjes gemaakt moest worden (het matje mocht er afquote:
Kijk maar eens goed hoeveel van dat salaris aan sociale premies en aan belasting is betaald . T.b.v. die uitkering...quote:Op woensdag 16 november 2011 12:32 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik denk dat de zin 'Een uitkering dan maar?' een beetje in het verkeerde keelgat schoot. T klonk inderdaad wel een beetje betweterig, ook al bedoelde je dat waarschijnlijk niet zo.
Ik heb net m'n salaris binnen.Voor dat ik 't verwacht had en een stuk meer dan ik verwacht had, dus ik ben heul gelukkig.
SPOILER: foto van mijn gekapte kapsel. Wat verdacht veel lijkt op wat ik al had.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Ik snap best dat je dat bedoelde, maar 't klonk voor hem een beetje raar, glaube ich.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:37 schreef lezzer het volgende:
[..]
Kijk maar eens goed hoeveel van dat salaris aan sociale premies en aan belasting is betaald . T.b.v. die uitkering...
quote:Op woensdag 16 november 2011 12:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Heeee, Tumblr!SPOILER: foto van mijn gekapte kapsel. Wat verdacht veel lijkt op wat ik al had.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Maar je haar zit ook goed hoor.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Des te schokkenderquote:Op woensdag 16 november 2011 12:53 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik snap best dat je dat bedoelde, maar 't klonk voor hem een beetje raar, glaube ich.
Alles schiet bij W het verkeerde keelgat in.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat je je allemaal afvraagt maakt me niet uit, maar het is niet de eerste keer dat de een denkt geïnteresseerd te zijn en dat de ander zich bekritiseerd voelt. Terwijl dat wellicht niet de intentie is. Ergo: het schiet in het verkeerde keelgat.
Waarom wil je er dan toch op reageren?quote:
De nieuwe Glee.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Anyhow, ik ga even brie en honing kopen om te lunchen. En dan straks boterhammen met brie en honing en de nieuwe Glee even kijken. En natuurlijk FOK! ondertussen. Einde bericht.
Hoe bedoel je dat nou weer? Ik zei één zinnetje net na dat gekibbel en vervolgens vraag zeg jij dit:quote:Op woensdag 16 november 2011 13:13 schreef lezzer het volgende:
Waarom moeten jullie hier trouwens nou nog een zaak van maken?
Dan geef ik daar antwoord op en dan is het 'er nog een zaak van maken'?quote:Op woensdag 16 november 2011 07:40 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, zeg het eens, ik tast zelf in het duister namelijk...
Omdat het kan en ik het opvallend vond.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:21 schreef lezzer het volgende:
[..]
Waarom wil je er dan toch op reageren?
Nou ja, wonderer is boos weggegaan en jij hebt met Vanyel gedaan of dat er niets aan de hand wasquote:Dat lighten uppen hebben de betrokkenen gisterenavond al gedaan namelijk.
Dom wijf.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, dramas trouwens, de brie was op. De goedkope. En toen wilde ik geen dure brie. Dus heb ik kaas gekocht. Die dan weer duurder is dan dure brie.!
Zegt Erik dan dat het jouw schuld is? Ik kan er overheen gelezen hebben hoor.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:45 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, en dat ligt dan altijd aan mij
Want heej, het ligt natuurlijk nooit aan jezelf...
Zeg ik dat ergens?quote:Op woensdag 16 november 2011 13:45 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, en dat ligt dan altijd aan mij
quote:
Nee, dat zei jij niet. Dat zei ik dan ook nietquote:Op woensdag 16 november 2011 13:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zeg ik dat ergens?
Aaargh nu ga ik toch door. Maar ik houd er niet van als er dingen uit mijn woorden gehaald worden die er niet staan.
Nou en?!quote:Op woensdag 16 november 2011 13:55 schreef Tha_Erik het volgende:. Jij en wonderer zitten vrijwel nooit op één lijn.
quote:Op woensdag 16 november 2011 13:45 schreef lezzer het volgende:
[..]
zwaai je weer even?quote:Op woensdag 16 november 2011 13:56 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik ga naar college, houdoe!
En langs de bijenkorf, maar nooit in.![]()
*zat dat zojuist te doen*quote:
Braaf.quote:
Lezzer!quote:
Nirakquote:Op woensdag 16 november 2011 18:18 schreef Nirak het volgende:
Ik was dit fantastische topic weer eens kwijt uit myAT
Dus hallo
Met dit antwoord nemen we natuurlijk geen genoegen. We willen info en details!quote:Op woensdag 16 november 2011 19:29 schreef Nirak het volgende:
Ja , gaat goed met Sjo
Met jullie alles goed?
Ja daar heb je ook best een hoog IQ voor nodig hoorquote:Op woensdag 16 november 2011 21:01 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik snap af en toe geen snars van je, maar dat betekent niet dat ik je nietvind.
Wat heb je gedaan?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb spierpijn
* DancingPhoebe kust haar bovenarmpje
Nou dingen enzo. Met gewichten enzo.quote:
Oh, da's minder spannend dan ik dachtquote:Op woensdag 16 november 2011 21:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou dingen enzo. Met gewichten enzo.
quote:Op woensdag 16 november 2011 12:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Met je blauwe oogjes.SPOILER: foto van mijn gekapte kapsel. Wat verdacht veel lijkt op wat ik al had.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
Ja, ze geven echt licht in die fotoquote:
Ik ken m en luister er al jaren met liefde naarquote:Op woensdag 16 november 2011 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat gaat natuurlijk niemand lezen/luisteren, maar het is echt zo aandoenlijk.
Die namen klinken niet bij elkaar.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar STEL nou, dat die van V en die van Nirak van die vieze, vuigehetero's
worden. Zullen we ze dan aan elkaar koppelen?
Dat weten wij toch niet?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die namen klinken niet bij elkaar.
Lesbo.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou dingen enzo. Met gewichten enzo.
Ik vind haar plezieriger om naar te kijken dan om naar te luisterenquote:Op donderdag 17 november 2011 00:03 schreef Bakfiets. het volgende:
Frederique Spigt vind ik echt niet plezierig om naar te kijken, maar ze kan wel zingen.
En hoe oppervlakkig dat ook lijkt, het is wel hartstikke belangrijk. Het moet wel lekker bekken en niet alleen letterlijkquote:Op woensdag 16 november 2011 23:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die namen klinken niet bij elkaar.
Een tuinbroekpot, daar heb ik toch andere associaties bij. Frederique is toch geen manwijf met stekeltjeshaar?quote:Op donderdag 17 november 2011 10:16 schreef Nirak het volgende:
Die mevrouw spigt, die staat in het woordenboek toch? Achter het woord "tuinbroekpot", ter verduidelijking..
Vind dr stem wel oke, maar kan er niet zo goed naar kijken..
Ik ook niet, want volgens mij rookt ze als een ketter.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou er iig niet potseksueel voor worden.
Ik heb 20 jaar als een ketter gerooktquote:Op donderdag 17 november 2011 14:44 schreef LizzyAdam het volgende:
trouwens Lezzer, vind je roken ZO onaantrekkelijk dat het een main reason kan zijn om iemand niet leuk te vinden?
(is gewoon een vraagje, niet beoordelend bedoelt)
Wiens spieren?quote:Op donderdag 17 november 2011 10:13 schreef Nirak het volgende:
[..]
En hoe oppervlakkig dat ook lijkt, het is wel hartstikke belangrijk. Het moet wel lekker bekken en niet alleen letterlijk
En details? Uhh.. Huilen, honger, tiet, spuitluier, slapen, etc, etc... Zulke details?
K las ook over spieren, foto?
Voor mij wel... ik heb er echt echt echt maar dan ook echt een hekel aan...quote:Op donderdag 17 november 2011 14:44 schreef LizzyAdam het volgende:
trouwens Lezzer, vind je roken ZO onaantrekkelijk dat het een main reason kan zijn om iemand niet leuk te vinden?
(is gewoon een vraagje, niet beoordelend bedoelt)
quote:Op donderdag 17 november 2011 10:43 schreef Bakfiets. het volgende:
De broer van Lizzy heeft vast nog wel een kopje soep over.
Dank, feeling much better now hahaquote:Op donderdag 17 november 2011 13:56 schreef LizzyAdam het volgende:
Potseksueel![]()
en Djek, ja mijn broer heeft nog wel tomatensoepdat eettie nog voor de komende week.
Dat kan. Vlieg op Oslo met Ryanair en ik kom je oppikken. Een eiland, een uur boven Göthenburg. Het is hier PRACHTIG. En je mag met quads en kettingzagen werken. Maar ook met plantjes als je dat liever wilt. En Hele Toffe Mensen, die wonen hier.quote:
Kan niet. Ik heb twee banen en ik studeer.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:23 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Dat kan. Vlieg op Oslo met Ryanair en ik kom je oppikken. Een eiland, een uur boven Göthenburg. Het is hier PRACHTIG. En je mag met quads en kettingzagen werken. Maar ook met plantjes als je dat liever wilt. En Hele Toffe Mensen, die wonen hier.
Gewoon ziekmelden.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:30 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Kan niet. Ik heb twee banen en ik studeer.Huiliedepuilie. Zit je op Orust?
Ik wil ook quads en kettingzagen enzo.![]()
![]()
Op deze boerderij heb ik een eigen slaapkamer op de bovenverdieping, met heel schattig een soort van bedsteequote:Op donderdag 17 november 2011 18:38 schreef Blue-eyes het volgende:
Heb je daar eigenlijk een eigen kamer of hoe moet ik me het daar voorstellen?
En kun je daar gewoon voor het eten aanschuiven of moet je dat zelf in elkaar flansen?
Dat klinkt kei gezelligquote:Op donderdag 17 november 2011 19:15 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Op deze boerderij heb ik een eigen slaapkamer op de bovenverdieping, met heel schattig een soort van bedsteeEr wonen hier drie volwassenen en een meisje van 11, en ik woon in het huis bij twee van hen. Ik help (af en toe) met koken, en we eten met zijn drieën.
Was ik weg?quote:
Te lang.quote:
En dan denk je dat je er vanaf bent, krijg je een tweedequote:Op donderdag 17 november 2011 22:09 schreef Nirak het volgende:
[..]
Wederom dank voor deze opbeurende toekomstvisie
Ik moestquote:
Ja waarschijnlijk, maar nog niet.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:26 schreef Nirak het volgende:
Nouja, daar zijn we nog niet over uit..
Zal er ook een beetje aan liggen wat er uit het erfelijkheidsonderzoek komt over een paar weken. Want als ik inderdaad een stollingsafwijking heb weet ik niet of ik nog een keer wil (tromboserisico)..
En ik ben zo labiel al een schop momenteel, dus afhankelijk van hoe lang dat duurt....
Dus een tweede is geen logische stap..
Maar voor jullie? Willen jullie een tweede?
Daar denkt mijn mevrouw anders over helaasquote:Op donderdag 17 november 2011 22:33 schreef Vanyel het volgende:
Ik ga dat trouwens niet zelf doen hoor. Twee baarmoeders, das niet voor niks.
Nu slapen
Jij.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:58 schreef Bakfiets. het volgende:
Wie van ons gaat de kinderen dragen, Skunk?
Dat had ik ook, maar de mijne was nogal overtuigend.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:46 schreef Nirak het volgende:
[..]
Daar denkt mijn mevrouw anders over helaas
Aaaaltijd Wii natuurlijk! Dat weet IEDEREEN!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:11 schreef lezzer het volgende:
Ja, hallo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ja, hallo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Masturberen FTWquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:53 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb zo'n zin in 'iets leuks doen', maar ik weet niet wat.Was ik maar weer 8, dan had ik naar de speeltuin gekund.
Wat is er gebeurd met Skyrim?quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:53 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb zo'n zin in 'iets leuks doen', maar ik weet niet wat.Was ik maar weer 8, dan had ik naar de speeltuin gekund.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:30 schreef lezzer het volgende:
[..]
V kan er anders uren mee door gaan als ik haar verhalen moet geloven...
Ze mag wel een workshopje bij me boekenquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Misschien moet je het Bakfiets even uitleggen
Ja, hallo?ik mag ook niet meer alleen maar Hoi zeggen blijkbaar....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abo nemenquote:
ik ook van jou schatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:57 schreef lezzer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |