Nee, juist niet, omdat ik op dit moment nog wat dingen gepland heb in Nederland. Februari is vroeg genoeg.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:15 schreef lezzer het volgende:
[..]
Maar het ging er dus over dat je eigenlijk liever eerder aan de slag ging daar?

Oh, oké.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, juist niet, omdat ik op dit moment nog wat dingen gepland heb in Nederland. Februari is vroeg genoeg.

Yeah, Vampyyrien Tanssi draait nog maar tot maart en Next to Normal draait ook maar tot april. Nadeel van musicalliefhebber zijnquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:40 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh, oké.
Zijn die dingen dan zo ontzettend tijdgebonden dat je dat niet in een vakantie of zo kunt doen?

Ik zal wel moeilijk doen als ik zeg dat ik dat niet vind opwegen tegen een (wellicht vaste) baan...quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, Vampyyrien Tanssi draait nog maar tot maart en Next to Normal draait ook maar tot april. Nadeel van musicalliefhebber zijn

Ja, dat dacht ik dan ookquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:44 schreef Vanyel het volgende:
Bovendien kun je ook misschien wel een dagje vrij nemen voor die gekke activiteiten.

Ja, degelijk hè.quote:

Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:44 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zal wel moeilijk doen als ik zeg dat ik dat niet vind opwegen tegen een (wellicht vaste) baan...

Dat niet speciaal, maar ik hou wel van bewust de afweging maken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:57 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, degelijk hè.
Maar, volgens mij hou jij toch ook wel een beetje van een baan met een salaris enzo?

Nou nee.quote:

Ik hou van en, en.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat niet speciaal, maar ik hou wel van bewust de afweging maken.

Ach, flikker toch op. Ik word soms echt ZO moe van jouw "Ik heb alles al gezien en ik weet precies hoe anderen hun leven moeten maken, welke keuzes ze moeten maken en wat goed voor ze is"-houdingquote:

Oh, was het weer raakquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ach, flikker toch op. Ik word soms echt ZO moe van jouw "Ik heb alles al gezien en ik weet precies hoe anderen hun leven moeten maken, welke keuzes ze moeten maken en wat goed voor ze is"-houding
Ik ga mijn keuzes niet aan jou verantwoorden. En ik denk dat ik voorlopig maar even in andere topics ga rondhangen want ik heb het echt gehad.

quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ach, flikker toch op. Ik word soms echt ZO moe van jouw "Ik heb alles al gezien en ik weet precies hoe anderen hun leven moeten maken, welke keuzes ze moeten maken en wat goed voor ze is"-houding
Ik ga mijn keuzes niet aan jou verantwoorden. En ik denk dat ik voorlopig maar even in andere topics ga rondhangen want ik heb het echt gehad.

Nou, als ik daar over begin kunnen mensen daar óók gepikeerd over raken, dus laat ik daar verder maar niet over uitwijden...quote:

quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:50 schreef Bakfiets. het volgende:
Lezzer, wat heb je nou weer gedaan.
[..]Oh my! Batsen?
 ja! En als we klaar zijn weer gamen enzo.
 ja! En als we klaar zijn weer gamen enzo. 

Nou ertussen, koelkast staat op een armlengte afstandquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:05 schreef Bakfiets. het volgende:
Wanneer eet ik dan? Want ik ga zeker niet eten tijdens die twee activiteiten.

quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |