Ja maar eigenlijk moest je nog iets opsturen de avond vantevorenquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nu slapen. Wekker om 6.
's avonds een vent 's ochtends een vent!
Nou, zeg het eens, ik tast zelf in het duister namelijk...quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:50 schreef Bakfiets. het volgende:
Lezzer, wat heb je nou weer gedaan.
Ik denk dat de zin 'Een uitkering dan maar?' een beetje in het verkeerde keelgat schoot. T klonk inderdaad wel een beetje betweterig, ook al bedoelde je dat waarschijnlijk niet zo.quote:Op woensdag 16 november 2011 07:40 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, zeg het eens, ik tast zelf in het duister namelijk...
Niet heel kort. Het belangrijkste was dat achter en aan de zijkanten het weer een beetje netjes gemaakt moest worden (het matje mocht er afquote:
Kijk maar eens goed hoeveel van dat salaris aan sociale premies en aan belasting is betaald . T.b.v. die uitkering...quote:Op woensdag 16 november 2011 12:32 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik denk dat de zin 'Een uitkering dan maar?' een beetje in het verkeerde keelgat schoot. T klonk inderdaad wel een beetje betweterig, ook al bedoelde je dat waarschijnlijk niet zo.
Ik heb net m'n salaris binnen.Voor dat ik 't verwacht had en een stuk meer dan ik verwacht had, dus ik ben heul gelukkig.
SPOILER: foto van mijn gekapte kapsel. Wat verdacht veel lijkt op wat ik al had.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Ik snap best dat je dat bedoelde, maar 't klonk voor hem een beetje raar, glaube ich.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:37 schreef lezzer het volgende:
[..]
Kijk maar eens goed hoeveel van dat salaris aan sociale premies en aan belasting is betaald . T.b.v. die uitkering...
quote:Op woensdag 16 november 2011 12:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Heeee, Tumblr!SPOILER: foto van mijn gekapte kapsel. Wat verdacht veel lijkt op wat ik al had.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Maar je haar zit ook goed hoor.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Des te schokkenderquote:Op woensdag 16 november 2011 12:53 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik snap best dat je dat bedoelde, maar 't klonk voor hem een beetje raar, glaube ich.
Alles schiet bij W het verkeerde keelgat in.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat je je allemaal afvraagt maakt me niet uit, maar het is niet de eerste keer dat de een denkt geïnteresseerd te zijn en dat de ander zich bekritiseerd voelt. Terwijl dat wellicht niet de intentie is. Ergo: het schiet in het verkeerde keelgat.
Waarom wil je er dan toch op reageren?quote:
De nieuwe Glee.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Anyhow, ik ga even brie en honing kopen om te lunchen. En dan straks boterhammen met brie en honing en de nieuwe Glee even kijken. En natuurlijk FOK! ondertussen. Einde bericht.
Hoe bedoel je dat nou weer? Ik zei één zinnetje net na dat gekibbel en vervolgens vraag zeg jij dit:quote:Op woensdag 16 november 2011 13:13 schreef lezzer het volgende:
Waarom moeten jullie hier trouwens nou nog een zaak van maken?
Dan geef ik daar antwoord op en dan is het 'er nog een zaak van maken'?quote:Op woensdag 16 november 2011 07:40 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, zeg het eens, ik tast zelf in het duister namelijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |