Hoi Hilde, ik had net mijn stukje nog even aangepast. Ik denk dat Illuminati de mensen zijn die bij de New World Order horen. Uit de link die ik heb geplaatst na mijn aanpassing kun je dat wel een beetje opmaken (duidelijk geschreven artikel). Maar net als jij ben ik ook gestopt destijds omdat ik het allemaal te veel en te eng ging vinden ...quote:Op zondag 8 januari 2012 21:15 schreef Hilde3 het volgende:
Oh, dus de meest invloedrijkste families zijn de NWO en uit de muziekindustrie de Illuminatie?
Op internet is er inderdaad heel veel te lezen over de NWO en Illuminatie, volgens mij ook heel veel onzin. Ben er maar mee opgehouden omdat sommige dingen heel eng klonken en ik niet meer kon slapen.
Ik zit bij de illuminiatie en ik kan je vertellen: er zit een groen mannetje in je kast en een monster onder je bed, hou je bedlampje aan vannacht, ze zijn bang voor licht!quote:Op zondag 8 januari 2012 21:15 schreef Hilde3 het volgende:
Oh, dus de meest invloedrijkste families zijn de NWO en uit de muziekindustrie de Illuminatie?
Op internet is er inderdaad heel veel te lezen over de NWO en Illuminatie, volgens mij ook heel veel onzin. Ben er maar mee opgehouden omdat sommige dingen heel eng klonken en ik niet meer kon slapen.
die link brengt me op een geniaal idee! Een mooie actiefilm man klinkt geniaal of ben ik te laat? Zal vast niet, als iemand dit wilde verfilmen, had de illuminati er een stokje voor gestoken. Tevens zitten alle filmmakers bij de illuminati, om propoganda te verspreiden en ons af te leiden van wat ze van plan zijn!quote:Op zondag 8 januari 2012 20:46 schreef piepie het volgende:
Een hele tijd terug heb ik wel het een en ander over Illuminati/New World Order gelezen, maar het is zoveel info dat ik er gek van werd. Toen ik las dat de New World Order de wereldbevolking terug wilde brengen naar 500 miljoen ben ik gestopt, te deprimerend. Ik had er een beetje uit begrepen dat de Illuminati/New World Order uit de meest invloedrijke (en schatrijke) mensen ter wereld bestaat (achter de schermen), zoals o.a. de Rockefellers, Kennedy's, Rothschilds.
Het filmpje moet ik nog eens gaan zien, duurt 50 minuten zag ik.
Of de Illuminati achter de "dood" van Michael zitten zou ik echt niet weten, dat is speculeren.
LaToya had wel een hint in die richting, maar LaToya zegt altijd de gekste dingen (clues). Die zegt b.v. ook dat we de film The Illusionist moeten kijken (waarin een death hoax voorkomt).
Hier nog wat info over de Illuminati:
http://www.crystaldimensi(...)vandeIlluminati1.php
Dit is geen ONZ he?quote:Op zondag 15 januari 2012 23:52 schreef Generalissimo het volgende:
[..]
Ik zit bij de illuminiatie en ik kan je vertellen: er zit een groen mannetje in je kast en een monster onder je bed, hou je bedlampje aan vannacht, ze zijn bang voor licht!
Oh! Nou dankjewel! Nu slaap ik nooit weer.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:52 schreef Generalissimo het volgende:
[..]
Ik zit bij de illuminiatie en ik kan je vertellen: er zit een groen mannetje in je kast en een monster onder je bed, hou je bedlampje aan vannacht, ze zijn bang voor licht!
OMG! Geniaal idee, bel Steven Spielberg. die hoort ook bij de illuminati, maar ach, het wordt vast een geweldige film!quote:Op zondag 15 januari 2012 23:56 schreef Generalissimo het volgende:
[..]
die link brengt me op een geniaal idee! Een mooie actiefilm man klinkt geniaal of ben ik te laat? Zal vast niet, als iemand dit wilde verfilmen, had de illuminati er een stokje voor gestoken. Tevens zitten alle filmmakers bij de illuminati, om propoganda te verspreiden en ons af te leiden van wat ze van plan zijn!
Hahaha!!!quote:Op maandag 16 januari 2012 00:15 schreef Hilde3 het volgende:
[..]
OMG! Geniaal idee, bel Steven Spielberg. die hoort ook bij de illuminati, maar ach, het wordt vast een geweldige film!
Hmm, eigenlijk niet Janena, althans niet door mij.quote:Op dinsdag 10 april 2012 07:39 schreef Janena het volgende:
Is er nog wat nieuws te melden eigenlijk?
Hij's nog steeds dood....quote:Op dinsdag 10 april 2012 07:39 schreef Janena het volgende:
Is er nog wat nieuws te melden eigenlijk?
Ergens denk ik dat je je niet verdiept hebt, anders zou je deze vraag niet stellen.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:27 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Tja, wie niet die zich verdiept heeft in hem?
De combinatie van gekte en genialiteit. En de wereldwijde adoratie daarvan. Vind ik bijzonder.quote:
Uiteraard heb ik mij enigszins verdiept in Michael Jackson aangezien ik hem ook wel een interessant persoon vind. Of ja, eigenlijk alles om hem heen ook. Ik vind het ook interessant dat zoveel mensen helemaal gek op één persoon kunnen zijn terwijl die man in mijn ogen super vreemd is. Ik weet nog wel dat ik vroeger als kind ook altijd bang voor hem was door zijn uiterlijk en hem tegelijkertijd interessant vond.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 08:05 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ergens denk ik dat je je niet verdiept hebt, anders zou je deze vraag niet stellen.
Ik lees in je post geschiedenis dat je bezig bent met een artikel over Twitter. Dan zou je gelijk dit kunnen meenemen:
http://twittermania.nl/20(...)ood-michael-jackson/
En als je werkelijk benieuwd bent naar hoe bijzonder hij was, hoor ik het wel
Dat doet hij niet expres, hij wordt gedwongen door de muziek, een slaaf van het ritme.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:25 schreef heartz het volgende:
Heel goed hoor die moonwalk en cliptrucs enzo. Maar echt, waarom grijpt deze totaal van uiterlijk veranderde man toch steeds naar zijn kruis??
Ow?quote:
Ahaquote:hij wordt gedwongen door de muziek, een slaaf van het ritme.
quote:Work all day, as men who know,
Wheels must turn to keep, to keep the flow,
Build on up, don't break the chain,
Sparks will fly, when the whistle blows,
Never stop the action,
Keep it up, keep it up,
Work to the rhythm,
Live to the rhythm,
Love to the rhythm,
Slave to the rhythm,
Axe to wood, in ancient time,
Man machine, power line,
Fires burn, heart beats strong,
Sing out loud, the chain gang song,
Never stop the action,
Keep it up, keep it up,
Breath to the rhythm,
Dance to the rhythm,
Work to the rhythm,
Live to the rhythm,
Love to the rhythm,
Slave to the rhythm.
Het klopt, dat heeft ie zelf gezegd. Zo zal het ontstaan zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:19 schreef heartz het volgende:
[..]
Ow?
Eigenlijk viel het mij als kind niet zo op. Ik bedoel, ik zag het wel, maar stond er niet zo bij stil.
Nu vind ik het eigenlijk wel wat vreemd dat zo'n 'kindervriend' regelmatig naar zijn kruis grijpt.
Je ziet het, alle kids die MJ imiteren grijpen ook naar hun kruis.
[..]
Aha
[..]
Moet ik nog een vergrootglas gebruiken ook.quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:27 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Het klopt, dat heeft ie zelf gezegd. Zo zal het ontstaan zijn.
Is dat zo heel erg dan? Als je goed kijkt grijpt ie er nooit vol in. En origineel was ie wel weer.
Kwestie van mening denk ik.quote:Beetje flauw om dit soort dingen aan te halen (vooral omdat ik zelf er niet veel schokkend aan vind) als hij er zoveel goede dingen tegenover heeft gezet.
Waar zeg ik dat? Ik vond het een leuk linkje naar 'slave to the rhythm' van GJ.quote:Oh en Grace Jones heeft hier niets mee te maken![]()
Uh, hij ziet eruit alsof hij elk moment in kan storten/uit elkaar kan vallen. Om ziek te zijn hoef je niet per sé stil op bed te liggen met een boek.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:10 schreef Tingo het volgende:
Die beeldjes dat ik heb gezien van die rehearsals in Londen waren best goed....hij ziet er niet uit als 'n verschrikkelijk zieke man of zo.
Hij zag er vreselijk uit op het laatst bij die persconferentie in Londen. Kon nog amper uit zijn woorden komen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:23 schreef ems. het volgende:
[..]
Uh, hij ziet eruit alsof hij elk moment in kan storten/uit elkaar kan vallen. Om ziek te zijn hoef je niet per sé stil op bed te liggen met een boek.
Of zwaar onder invloed van de troep die de " dokter " (volgens Latoya 'n handlanger van degene die hem controleerden) hem gaf?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij zag er vreselijk uit op het laatst bij die persconferentie in Londen. Kon nog amper uit zijn woorden komen.
Was akelig om aan te zien.
De man was zwaar ziek, dat waswel duidelijk.
Dat denk ik ook, dat het daardoor kwam.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:15 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Of zwaar onder invloed van de troep die de " dokter " (volgens Latoya 'n handlanger van degene die hem controleerden) hem gaf?
Goeie kick wel, maar we hebben er ook al een topic over.quote:Op woensdag 18 september 2013 09:20 schreef Scrummie het volgende:
Een whistleblower klapt uit de school, over o.a. Michael Jackson:
Sorry voor de kick van het ouwe topic, maar past perfect in dit topic natuurlijk.
Oops! Sorry!quote:Op woensdag 18 september 2013 10:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goeie kick wel, maar we hebben er ook al een topic over.
BNW / Die man van de hiphop conspiracy en MJ tape
Kletsverhaal. Michael Jackson wilde eens wat stoerder overkomen dan voorheen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:32 schreef DrDentz het volgende:
Dat doet hij niet expres, hij wordt gedwongen door de muziek, een slaaf van het ritme.
Ik vermoed dat ze de handdoek in de ring heeft gegooid.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Waar is Piepie eigenlijk gebleven?
'hoax-moeheid'quote:Op woensdag 25 september 2013 23:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Of ze is het hele hoax gebeuren een beetje zat.
• 2 pakken melkquote:Op zondag 29 september 2013 12:57 schreef edeltrein1234 het volgende:
Is wel jammer altijd wordt een gek gedaan over een complot. Terwijl het vaak barsten vol zit met de juiste informatie. Maar de mensen zijn te blind om het te zien. Micheal Jackson is vanaf de jaren 90 zich tegen de elite gaan keren. Dat zie je ook aan zijn liedjes ze zitten vol met boodschappen.
Geef die hele poppenkast nou eens op man, of heb je echt het waanidee dat wij niet weten dat je tribalwars bent? Er is iets echt serieus geknapt in dat koppie van je volgens mij.quote:Op zondag 29 september 2013 13:49 schreef edeltrein1234 het volgende:
Ik pech geen pedo jongeman. Heb al een vrouw waarmee ik 50 jaar ben getrouwd. Dus hoef niet meer te zoeken. Dat kun jij niet zeggen. Met je perfecte visie.
Wat is dat voor rare site?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:59 schreef Doedelzak77 het volgende:
http://mediaexposed.tumblr.com/post/5885817851/sacrifices
Ik vat dat ook niet echtquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:50 schreef ems. het volgende:
Want bloeden helpt andere mensen in hun carrière.
Ja duh.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:50 schreef ems. het volgende:
Want bloeden helpt andere mensen in hun carrière.
asjequote:Op woensdag 25 juni 2014 15:49 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Leave me alone,Danger in Moscow,They don't care about us,Scream(ft Janet).
Hier ben ik .. (na 3 jaar)quote:Op woensdag 25 september 2013 22:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Waar is Piepie eigenlijk gebleven?
Doet het je nog wel wat, na 5 jaar?quote:Op donderdag 26 juni 2014 02:27 schreef piepie het volgende:
[..]
Hier ben ik .. (na 3 jaar)![]()
Inderdaad hoax-moe, heb me er 2 jaar intensief mee bezig gehouden, maar op een gegeven moment is het genoeg geweest.
Hey Piepiequote:Op donderdag 26 juni 2014 02:27 schreef piepie het volgende:
[..]
Hier ben ik .. (na 3 jaar)![]()
Inderdaad hoax-moe, heb me er 2 jaar intensief mee bezig gehouden, maar op een gegeven moment is het genoeg geweest.
Ik sta er niet meer dagelijks bij stil, het leven gaat gewoon door hè ...quote:Op donderdag 26 juni 2014 09:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doet het je nog wel wat, na 5 jaar?
Ondanks al die bizarre en vreemde "toevalligheden/aanwijzingen/hints" is er inderdaad niet uit te komen helaas Jokkebrok ... ;-)quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hey Piepie
Ik snap het. Er zijn ook andere dingen in het leven dan het najagen van "spoken". Je komt er toch niet uit
Was het moeilijk om het los te laten of was je er echt klaar mee?quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:32 schreef piepie het volgende:
[..]
Ik sta er niet meer dagelijks bij stil, het leven gaat gewoon door hè ...![]()
Enige frustratie blijft de twijfel en het nooit zeker zullen weten.
Zover ik het me herinner was het niet echt moeilijk. Ik was er dus klaar mee kennelijk ...quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was het moeilijk om het los te laten of was je er echt klaar mee?
Ja dan was je er echt klaar meequote:Op donderdag 26 juni 2014 20:51 schreef piepie het volgende:
[..]
Zover ik het me herinner was het niet echt moeilijk. Ik was er dus klaar mee kennelijk ...![]()
Gek genoeg jeukt het nu wel om weer eens te gaan spitten. Komt zeker omdat het gisteren 5 jaar geleden was en daar stond ik wel even bij stil weer. Dus misschien binnenkort hier weer nieuwe "aanwijzingen". Met de nadruk op misschien ...quote:
Ja, best logisch dat je weer geprikkeld wordt door die vijf jaar.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:06 schreef piepie het volgende:
[..]
Gek genoeg jeukt het nu wel om weer eens te gaan spitten. Komt zeker omdat het gisteren 5 jaar geleden was en daar stond ik wel even bij stil weer. Dus misschien binnenkort hier weer nieuwe "aanwijzingen". Met de nadruk op misschien ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |