abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106575675
Een hele tijd terug heb ik wel het een en ander over Illuminati/New World Order gelezen, maar het is zoveel info dat ik er gek van werd. Toen ik las dat de New World Order de wereldbevolking terug wilde brengen naar 500 miljoen ben ik gestopt, te deprimerend. Ik had er een beetje uit begrepen dat de Illuminati/New World Order uit de meest invloedrijke (en schatrijke) mensen ter wereld bestaat (achter de schermen), zoals o.a. de Rockefellers, Kennedy's, Rothschilds.
Het filmpje moet ik nog eens gaan zien, duurt 50 minuten zag ik.

Of de Illuminati achter de "dood" van Michael zitten zou ik echt niet weten, dat is speculeren.
LaToya had wel een hint in die richting, maar LaToya zegt altijd de gekste dingen (clues). Die zegt b.v. ook dat we de film The Illusionist moeten kijken (waarin een death hoax voorkomt).

Hier nog wat info over de Illuminati:

http://www.crystaldimensi(...)vandeIlluminati1.php

[ Bericht 8% gewijzigd door piepie op 08-01-2012 21:27:07 ]
pi_106577565
Oh, dus de meest invloedrijkste families zijn de NWO en uit de muziekindustrie de Illuminatie?
Op internet is er inderdaad heel veel te lezen over de NWO en Illuminatie, volgens mij ook heel veel onzin. Ben er maar mee opgehouden omdat sommige dingen heel eng klonken en ik niet meer kon slapen. :?
pi_106577928
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 21:15 schreef Hilde3 het volgende:
Oh, dus de meest invloedrijkste families zijn de NWO en uit de muziekindustrie de Illuminatie?
Op internet is er inderdaad heel veel te lezen over de NWO en Illuminatie, volgens mij ook heel veel onzin. Ben er maar mee opgehouden omdat sommige dingen heel eng klonken en ik niet meer kon slapen. :?
Hoi Hilde, ik had net mijn stukje nog even aangepast. Ik denk dat Illuminati de mensen zijn die bij de New World Order horen. Uit de link die ik heb geplaatst na mijn aanpassing kun je dat wel een beetje opmaken (duidelijk geschreven artikel). Maar net als jij ben ik ook gestopt destijds omdat ik het allemaal te veel en te eng ging vinden ... ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door piepie op 08-01-2012 21:32:12 ]
pi_106855552
Hey Piepie!
Dankjewel voor die link, is inderdaad heel duidelijk geschreven, niet dat ik alles geloof daarvan, jij wel? Maar voor mij is er nu wel wat meer duidelijkheid!
Hoop dat het nu goed gaat met je ogen. Heb je er nog last van?
pi_106856453
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 21:15 schreef Hilde3 het volgende:
Ik zit bij de illuminiatie en ik kan je vertellen: er zit een groen mannetje in je kast en een monster onder je bed, hou je bedlampje aan vannacht, ze zijn bang voor licht!
pi_106856650
quote:
99s.gif Op zondag 8 januari 2012 20:46 schreef piepie het volgende:
Een hele tijd terug heb ik wel het een en ander over Illuminati/New World Order gelezen, maar het is zoveel info dat ik er gek van werd. Toen ik las dat de New World Order de wereldbevolking terug wilde brengen naar 500 miljoen ben ik gestopt, te deprimerend. Ik had er een beetje uit begrepen dat de Illuminati/New World Order uit de meest invloedrijke (en schatrijke) mensen ter wereld bestaat (achter de schermen), zoals o.a. de Rockefellers, Kennedy's, Rothschilds.
Het filmpje moet ik nog eens gaan zien, duurt 50 minuten zag ik.

Of de Illuminati achter de "dood" van Michael zitten zou ik echt niet weten, dat is speculeren.
LaToya had wel een hint in die richting, maar LaToya zegt altijd de gekste dingen (clues). Die zegt b.v. ook dat we de film The Illusionist moeten kijken (waarin een death hoax voorkomt).

Hier nog wat info over de Illuminati:

http://www.crystaldimensi(...)vandeIlluminati1.php
die link brengt me op een geniaal idee! Een mooie actiefilm man klinkt geniaal of ben ik te laat? Zal vast niet, als iemand dit wilde verfilmen, had de illuminati er een stokje voor gestoken. Tevens zitten alle filmmakers bij de illuminati, om propoganda te verspreiden en ons af te leiden van wat ze van plan zijn!
pi_106856978
Staat er al een een datum geplanned voor zijn comeback?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  Moderator maandag 16 januari 2012 @ 00:07:59 #108
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_106857061
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2012 23:52 schreef Generalissimo het volgende:

[..]

Ik zit bij de illuminiatie en ik kan je vertellen: er zit een groen mannetje in je kast en een monster onder je bed, hou je bedlampje aan vannacht, ze zijn bang voor licht!
Dit is geen ONZ he? :')
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_106857075
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2012 23:52 schreef Generalissimo het volgende:

[..]

Oh! Nou dankjewel! Nu slaap ik nooit weer.
pi_106857305
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2012 23:56 schreef Generalissimo het volgende:

[..]

die link brengt me op een geniaal idee! Een mooie actiefilm man klinkt geniaal of ben ik te laat? Zal vast niet, als iemand dit wilde verfilmen, had de illuminati er een stokje voor gestoken. Tevens zitten alle filmmakers bij de illuminati, om propoganda te verspreiden en ons af te leiden van wat ze van plan zijn!
OMG! Geniaal idee, bel Steven Spielberg. die hoort ook bij de illuminati, maar ach, het wordt vast een geweldige film!
pi_106880824
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 00:15 schreef Hilde3 het volgende:

[..]

OMG! Geniaal idee, bel Steven Spielberg. die hoort ook bij de illuminati, maar ach, het wordt vast een geweldige film!
Hahaha!!!

Ik weet ook niet wat ik ervan moet geloven Hilde, daarom lees ik er ook weinig tot niets over. Ik vind het allemaal zo vaag en of het ook maar iets te maken heeft met Michael betwijfel ik ook.
(Met mijn oog gaat het boven verwachting goed gelukkig ... ;) )

Stokstaart: geen come back date bekend nog .... _O-

Verder besteed ik minder aandacht aan de hoax momenteel (druk met andere bezigheden). Er zijn wel dingen, maar te ingewikkeld om hier allemaal te plaatsen (meer voor de doorgewinterde hoaxers). Zodra ik wel iets boeiends tegenkom plaats ik het uiteraard weer hier.
  woensdag 15 februari 2012 @ 01:09:21 #112
363381 HansPeterKolvenBach
All roads lead to Rome...
pi_107994895
I cannot teach anybody anything, I can only make them think
  dinsdag 10 april 2012 @ 07:39:37 #113
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_110124871
Is er nog wat nieuws te melden eigenlijk?
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_110199816
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 07:39 schreef Janena het volgende:
Hmm, eigenlijk niet Janena, althans niet door mij.
Ik ben er even klaar mee, heb er genoeg tijd ingestopt en er zijn ook andere dingen die me nu meer bezig houden. Ik zie het vanzelf wel als er iets gebeurt.
Mocht ik toch iets lezen wat echt weer opmerkelijk is dan plaats ik het hier natuurlijk wel ... ;)
pi_110200594
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 07:39 schreef Janena het volgende:
Hij's nog steeds dood....

sorry moest even :X
  donderdag 12 april 2012 @ 08:50:10 #117
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_110217996
Nietus... Hij is gewoon teruggekeerd naar zijn thuisplaneett. PUH.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  donderdag 17 mei 2012 @ 20:17:52 #118
264694 blanket
its human nature
pi_111678344
Ik mis um :'(
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 11:27:59 #119
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_111698178
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 20:17 schreef blanket het volgende:
Ik mis um :'(
Tja, wie niet die zich verdiept heeft in hem?
Leef en Laten Leven
pi_117919241
Ik. Wat is er zo bijzonder aan die man?
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 08:05:40 #121
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_117920499
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 01:24 schreef Ziba het volgende:
Ergens denk ik dat je je niet verdiept hebt, anders zou je deze vraag niet stellen.

Ik lees in je post geschiedenis dat je bezig bent met een artikel over Twitter. Dan zou je gelijk dit kunnen meenemen:

http://twittermania.nl/20(...)ood-michael-jackson/

En als je werkelijk benieuwd bent naar hoe bijzonder hij was, hoor ik het wel :)
Leef en Laten Leven
pi_117927087
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:27 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Tja, wie niet die zich verdiept heeft in hem?
pi_117941484
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 01:24 schreef Ziba het volgende:
De combinatie van gekte en genialiteit. En de wereldwijde adoratie daarvan. Vind ik bijzonder.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  zondag 14 oktober 2012 @ 01:25:01 #124
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_117946019
Heel goed hoor die moonwalk en cliptrucs enzo. Maar echt, waarom grijpt deze totaal van uiterlijk veranderde man toch steeds naar zijn kruis??
Volg je hart, gebruik je verstand.
pi_117971001
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 08:05 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ergens denk ik dat je je niet verdiept hebt, anders zou je deze vraag niet stellen.

Ik lees in je post geschiedenis dat je bezig bent met een artikel over Twitter. Dan zou je gelijk dit kunnen meenemen:

http://twittermania.nl/20(...)ood-michael-jackson/

En als je werkelijk benieuwd bent naar hoe bijzonder hij was, hoor ik het wel :)
Uiteraard heb ik mij enigszins verdiept in Michael Jackson aangezien ik hem ook wel een interessant persoon vind. Of ja, eigenlijk alles om hem heen ook. Ik vind het ook interessant dat zoveel mensen helemaal gek op één persoon kunnen zijn terwijl die man in mijn ogen super vreemd is. Ik weet nog wel dat ik vroeger als kind ook altijd bang voor hem was door zijn uiterlijk en hem tegelijkertijd interessant vond. :P

Ik ben wel benieuwd naar jouw bevindingen over hem en waarom hij in jouw ogen zo bijzonder is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')