'hoax-moeheid'quote:Op woensdag 25 september 2013 23:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Of ze is het hele hoax gebeuren een beetje zat.
• 2 pakken melkquote:Op zondag 29 september 2013 12:57 schreef edeltrein1234 het volgende:
Is wel jammer altijd wordt een gek gedaan over een complot. Terwijl het vaak barsten vol zit met de juiste informatie. Maar de mensen zijn te blind om het te zien. Micheal Jackson is vanaf de jaren 90 zich tegen de elite gaan keren. Dat zie je ook aan zijn liedjes ze zitten vol met boodschappen.
Geef die hele poppenkast nou eens op man, of heb je echt het waanidee dat wij niet weten dat je tribalwars bent? Er is iets echt serieus geknapt in dat koppie van je volgens mij.quote:Op zondag 29 september 2013 13:49 schreef edeltrein1234 het volgende:
Ik pech geen pedo jongeman. Heb al een vrouw waarmee ik 50 jaar ben getrouwd. Dus hoef niet meer te zoeken. Dat kun jij niet zeggen. Met je perfecte visie.
Wat is dat voor rare site?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:59 schreef Doedelzak77 het volgende:
http://mediaexposed.tumblr.com/post/5885817851/sacrifices
Ik vat dat ook niet echtquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:50 schreef ems. het volgende:
Want bloeden helpt andere mensen in hun carrière.
Ja duh.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:50 schreef ems. het volgende:
Want bloeden helpt andere mensen in hun carrière.
asjequote:Op woensdag 25 juni 2014 15:49 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Leave me alone,Danger in Moscow,They don't care about us,Scream(ft Janet).
Hier ben ik .. (na 3 jaar)quote:Op woensdag 25 september 2013 22:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Waar is Piepie eigenlijk gebleven?
Doet het je nog wel wat, na 5 jaar?quote:Op donderdag 26 juni 2014 02:27 schreef piepie het volgende:
[..]
Hier ben ik .. (na 3 jaar)![]()
Inderdaad hoax-moe, heb me er 2 jaar intensief mee bezig gehouden, maar op een gegeven moment is het genoeg geweest.
Hey Piepiequote:Op donderdag 26 juni 2014 02:27 schreef piepie het volgende:
[..]
Hier ben ik .. (na 3 jaar)![]()
Inderdaad hoax-moe, heb me er 2 jaar intensief mee bezig gehouden, maar op een gegeven moment is het genoeg geweest.
Ik sta er niet meer dagelijks bij stil, het leven gaat gewoon door hè ...quote:Op donderdag 26 juni 2014 09:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doet het je nog wel wat, na 5 jaar?
Ondanks al die bizarre en vreemde "toevalligheden/aanwijzingen/hints" is er inderdaad niet uit te komen helaas Jokkebrok ... ;-)quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hey Piepie
Ik snap het. Er zijn ook andere dingen in het leven dan het najagen van "spoken". Je komt er toch niet uit
Was het moeilijk om het los te laten of was je er echt klaar mee?quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:32 schreef piepie het volgende:
[..]
Ik sta er niet meer dagelijks bij stil, het leven gaat gewoon door hè ...![]()
Enige frustratie blijft de twijfel en het nooit zeker zullen weten.
Zover ik het me herinner was het niet echt moeilijk. Ik was er dus klaar mee kennelijk ...quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was het moeilijk om het los te laten of was je er echt klaar mee?
Ja dan was je er echt klaar meequote:Op donderdag 26 juni 2014 20:51 schreef piepie het volgende:
[..]
Zover ik het me herinner was het niet echt moeilijk. Ik was er dus klaar mee kennelijk ...![]()
Gek genoeg jeukt het nu wel om weer eens te gaan spitten. Komt zeker omdat het gisteren 5 jaar geleden was en daar stond ik wel even bij stil weer. Dus misschien binnenkort hier weer nieuwe "aanwijzingen". Met de nadruk op misschien ...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |