Zolang het geluid niet uitvalt, is alles prima toch?quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
Is de stem van Anthony nog steeds zo goed als in Ahoy? Lijkt me namelijk niet?
Nou, het lijkt me stug dat je van een show gaat genieten als Anthony een zwakke stem heeft. Het was erg goed in Ahoy, maar dat was een beetje aan het begin van de tour.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zolang het geluid niet uitvalt, is alles prima toch?
Doelde ook meer op de paar keer dat het geluid uitviel in Ahoyquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nou, het lijkt me stug dat je van een show gaat genieten als Anthony een zwakke stem heeft. Het was erg goed in Ahoy, maar dat was een beetje aan het begin van de tour.
Ach ja, dat vond ik nog niet eens zo erg hoor, kan ook eens gebeuren joh, maar dat men ging fluiten, kom op zeg.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Doelde ook meer op de paar keer dat het geluid uitviel in Ahoy
5!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:03 schreef Kruitdampje het volgende:
Wat een geweldig concert....veel beter dan 6 jaar geleden...!![]()
![]()
Wat?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:04 schreef Mr.Grant het volgende:
Wat een dramatische review ook op nu.nlTeveel jams en improvisaties? Kom op zeg, dan heb je toch niet begrepen waar een concert van de Chili Peppers om draait! Ik vond het juist geweldig dat ze wat dat betreft gewoon weer terug waren op het niveau van een paar jaar terug voordat John weg ging. In Ahoy was het ook een supershow, maar Josh kon toen het gat nog niet helemaal opvullen, maar ik vond dat ie dat nu wel deed! Nee, ik heb staan genieten
Ja, er stond echt zoiets van "die Flea kan een aardig potje bassen, maar op een gegeven moment weet je het wel"quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat?
Hahahahaha, ik weet niet wie die review geschreven heeft, maar die kan er maar beter mee stoppen.
Het stuk wat in de gelderlander stond was ook al negatief....quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:04 schreef Mr.Grant het volgende:
Wat een dramatische review ook op nu.nlTeveel jams en improvisaties? Kom op zeg, dan heb je toch niet begrepen waar een concert van de Chili Peppers om draait! Ik vond het juist geweldig dat ze wat dat betreft gewoon weer terug waren op het niveau van een paar jaar terug voordat John weg ging. In Ahoy was het ook een supershow, maar Josh kon toen het gat nog niet helemaal opvullen, maar ik vond dat ie dat nu wel deed! Nee, ik heb staan genieten
Ik dacht precies hetzelfde. De jams en solo's maken het juist fantastisch. En ook mee eens wat betreft Josh. Ik ben erg benieuwd naar die losse nummers die ze binnenkort gaan uitbrengen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:04 schreef Mr.Grant het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |