En beter dan Chicks on Speed!quote:Op zondag 3 juni 2012 18:32 schreef Shogo het volgende:
Beter dan Mickey Avalon, jammer dat ik niet ga Triggerfinger klinkt best leuk.
Ik denk later. Pas rond 20.45 uur.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Zal wel rond 20.00u beginnen dan denk ik.
Eten en drinken mag niet. Je tas wordt gecontroleerd en als ze het vinden gooien ze het weg.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:58 schreef Asphias het volgende:
goed, zometeen erheen!![]()
wel een vraagje... heeft iemand ervaring met het goffertpark? mag je bijvoorbeeld een frisbee meenemen(we gaan er om 16;00 al zijn, concert begint pas om 18:00, dus je moet wat...)?
en eigen eten en drinken?(neem aan van niet)
kan namelijk echt nergens info hierover vinden
Ligt eraan wat betreft die frisbee. Als ze denken dat je die richting podium gaat gooien dan niet natuurlijkquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:58 schreef Asphias het volgende:
goed, zometeen erheen!![]()
wel een vraagje... heeft iemand ervaring met het goffertpark? mag je bijvoorbeeld een frisbee meenemen(we gaan er om 16;00 al zijn, concert begint pas om 18:00, dus je moet wat...)?
en eigen eten en drinken?(neem aan van niet)
kan namelijk echt nergens info hierover vinden
Uiteraard zijn die niet toegestaan. Lijkt me logisch toch?quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:29 schreef robdriessen het volgende:
Iemand een idee of paraplu's zijn toegestaan? Weersverwachting zegt dat we tijdens het concert nog wel een buitje kunnen verwachten
Argh, poncho zien te vinden.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:30 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Uiteraard zijn die niet toegestaan. Lijkt me logisch toch?
Uit de email van Mojo:
Weersverwachting
Het concert vindt plaats in de openlucht. Houdt de weersvoorspellingen goed in de gaten en neem zonodig zonnebrand of een poncho mee. Paraplus worden in verband met beperking van het zicht voor anderen niet toegestaan.
Volgens mij zijn er geen kluisjes aanwezig. Je kan je auto denk ik het best parkeren tussen de texaco en de shell (een groot parkeerterrein bij de philips) dan is het ongeveer 10 min. lopen naar de ingang, voordeel is dat het een open plek is waar veel mensen komen. minder risico op inbraak.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:07 schreef Catwoman1986 het volgende:
Ik ga onverwacht ook, heb er zin in
Ik ben al wel eerder in het Goffertpark geweest met Coldplay en Muse, maar kan me niet meer herinneren of er kluisjes waren en kan zo snel ook niet vinden of die er vandaag zullen zijn.
Normaal gesproken neem ik niet veel mee maar ik ga hierna meteen een paar dagen weg en vind het niet zo chill om de tomtom in de auto te laten liggen.
Weet iemand dit?
Oke thnx voor de tipquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:02 schreef Kruitdampje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er geen kluisjes aanwezig. Je kan je auto denk ik het best parkeren tussen de texaco en de shell (een groot parkeerterrein bij de philips) dan is het ongeveer 10 min. lopen naar de ingang, voordeel is dat het een open plek is waar veel mensen komen. minder risico op inbraak.
Gelukkig kan ik lekker op de fiets!
Zolang het geluid niet uitvalt, is alles prima toch?quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
Is de stem van Anthony nog steeds zo goed als in Ahoy? Lijkt me namelijk niet?
Nou, het lijkt me stug dat je van een show gaat genieten als Anthony een zwakke stem heeft. Het was erg goed in Ahoy, maar dat was een beetje aan het begin van de tour.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zolang het geluid niet uitvalt, is alles prima toch?
Doelde ook meer op de paar keer dat het geluid uitviel in Ahoyquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nou, het lijkt me stug dat je van een show gaat genieten als Anthony een zwakke stem heeft. Het was erg goed in Ahoy, maar dat was een beetje aan het begin van de tour.
Ach ja, dat vond ik nog niet eens zo erg hoor, kan ook eens gebeuren joh, maar dat men ging fluiten, kom op zeg.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Doelde ook meer op de paar keer dat het geluid uitviel in Ahoy
5!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:03 schreef Kruitdampje het volgende:
Wat een geweldig concert....veel beter dan 6 jaar geleden...!![]()
![]()
Wat?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:04 schreef Mr.Grant het volgende:
Wat een dramatische review ook op nu.nlTeveel jams en improvisaties? Kom op zeg, dan heb je toch niet begrepen waar een concert van de Chili Peppers om draait! Ik vond het juist geweldig dat ze wat dat betreft gewoon weer terug waren op het niveau van een paar jaar terug voordat John weg ging. In Ahoy was het ook een supershow, maar Josh kon toen het gat nog niet helemaal opvullen, maar ik vond dat ie dat nu wel deed! Nee, ik heb staan genieten
Ja, er stond echt zoiets van "die Flea kan een aardig potje bassen, maar op een gegeven moment weet je het wel"quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat?
Hahahahaha, ik weet niet wie die review geschreven heeft, maar die kan er maar beter mee stoppen.
Het stuk wat in de gelderlander stond was ook al negatief....quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:04 schreef Mr.Grant het volgende:
Wat een dramatische review ook op nu.nlTeveel jams en improvisaties? Kom op zeg, dan heb je toch niet begrepen waar een concert van de Chili Peppers om draait! Ik vond het juist geweldig dat ze wat dat betreft gewoon weer terug waren op het niveau van een paar jaar terug voordat John weg ging. In Ahoy was het ook een supershow, maar Josh kon toen het gat nog niet helemaal opvullen, maar ik vond dat ie dat nu wel deed! Nee, ik heb staan genieten
Ik dacht precies hetzelfde. De jams en solo's maken het juist fantastisch. En ook mee eens wat betreft Josh. Ik ben erg benieuwd naar die losse nummers die ze binnenkort gaan uitbrengen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:04 schreef Mr.Grant het volgende:
Op de schermen stond toch dat je het concert kon terugvinden op mojo.com/live?quote:Op zondag 1 juli 2012 21:07 schreef Asphias het volgende:
heeft iemand trouwens een idee of er ook beelden van dit concert komen? de audio komt dus binnenkort op rhcp.com/live, maar met al die camera's die ze hadden had ik het idee dat dit misschien wel een dvd kon gaan worden....
Heb je last gehad van mij?quote:Op maandag 2 juli 2012 10:35 schreef SacreCoeur het volgende:
wat waren er veel irritant aangeschoten mensen zeg.. verder wel een okay concert, heb me vermaakt. Maar ik vond het eigenlijk niet het geld waard. We stonden wel precies in het midden, dat dan weer wel. Terug was helemaal dramaik vond de NS ook m'n geld niet waard
Ik voldoe alleen aan het laatste.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:40 schreef SacreCoeur het volgende:
Alleen als je 3 meter lang bent, rood haar hebt en irritant slecht kan 'dansen'.
Die camera's hebben ze bij elk concert, zijn voor de beelden op de videoschermen. Ze brengen dus geen concertfilms uit, alleen live-albums van ieder optreden.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:07 schreef Asphias het volgende:
heeft iemand trouwens een idee of er ook beelden van dit concert komen? de audio komt dus binnenkort op rhcp.com/live, maar met al die camera's die ze hadden had ik het idee dat dit misschien wel een dvd kon gaan worden....
pmquote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:11 schreef _Flea_ het volgende:
Zo, concertje is binnen in FLAC. Vanmorgen al geluisterd en het klinkt wederom waanzinnig.
Geweldig inderdaad, het is gewoon een volwaardig live-album, en nu valt het nog beter op dan in het echt hoe retestrak de heren speelden!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:11 schreef _Flea_ het volgende:
Zo, concertje is binnen in FLAC. Vanmorgen al geluisterd en het klinkt wederom waanzinnig.
Linkquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:15 schreef Luni het volgende:
Heeft iemand misschien een downloadlink voor me
Chill dat ze die nog uitbrengen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:28 schreef Mr.Jorn. het volgende:
B-sides van I'm with you!
Long Progression
Heb er laast een van Werchter gekochtquote:Op zaterdag 3 november 2012 11:46 schreef triesvan het volgende:
Zijn er hier nog mensen die weleens bootlegs van RHCP kopen>?
Die heb ik laatst ook gekocht, ik ben benieuwd of ik die nu kan ruilen voor een bootleg met Yertle The Turtle(een van de beste RHCP songs ooitquote:Op zaterdag 3 november 2012 11:47 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Heb er laast een van Werchter gekocht
Goeie nummersquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:43 schreef Dobbs het volgende:
[..]
Chill dat ze die nog uitbrengen.Ik vind Strange Man leuker eigenlijk, maar beide zijn aardig. Je filmpjes werken niet overigens, vanwege auteursrecht. Deze wel als het goed is:
quote:
http://thegetaway.warnerbrosrecords.com/quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:42 schreef jitzzzze het volgende:
Lekker hoorNieuwe album al ergens te bestellen op vinyl?
die singles moet je inderdaad gewoon skippen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:01 schreef TUFKAL het volgende:
Snow (hey ho) is toch wel het dieptepunt. Zal me niets verbazen als dat in de playlist staat van Skyradio,
The Getaway is het gelijknamige nummer op het album, die gisteren is verschenen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op maandag 6 juni 2016 08:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ze speelden gisteren Sir Psycho Sexy bij Rock Im Park.
Toen in Ahoy in 2011 hoopte ik op Higher Ground en Sir Psycho. Ze speelden beiden, hopelijk spelen ze voortaan Sir Psycho vaker(en doen ze ook ooit nog eens Funky Monks). Laat ze snel maar nog eens naar Nederland komen voor een eigen concert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 6 juni 2016 08:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ze speelden gisteren Sir Psycho Sexy bij Rock Im Park.
Die hebben ze niet gespeeld. Soul to Squeeze is gespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen mention van Californië. Matig.quote:
Ze speelden hem.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 09:28 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Geen mention van Californië. Matig.![]()
Het is een deel One Hot Minute en een deel I'm with You. Josh groeit steeds meer(ook in interviews en optredens), dat is ook fijn om te merken. Klinkt goed, maar het voelt alsof je iets mist(een solo imo). Hopelijk spelen ze deze vanavond, Dark Necessities klinkt live ook heel erg goed. Ik ben echt benieuwd naar de rest van het album!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |