Bij betaling krijg je een currency converter te zien. Je kunt uiteraard met normale creditcard betalen en daar de voordelen van plukken. Er zijn echter mensen zonder creditcard en die willen een prepaid creditcard gebruiken.quote:Op maandag 21 november 2011 12:12 schreef jameshont het volgende:
Hoe zit het met betalen? Er kan dus gewoon ook met een normale creditcard betaald worden ipv. dat 3vcash?? En wordt dit dan automatisch verrekend van ponden naar euro's?
Je moet dan meerdere kaarten kopen, deze bij elkaar op zetten (overboeken van kaart naar kaart kost geld). Mag maximaal xxx euro op een kaart hebben (dacht 500)quote:Op maandag 21 november 2011 16:28 schreef computerprobleem het volgende:
Vraagje:
Ik heb een 3vcash prepaid creditcard.
Er staat 150 euro op.
Kan ik ook meer geld zetten op deze kaart? Dus dat ik er nog 2x 150 euro opzet en de waarde 450 euro wordt, zodat ik een grotere aankoop kan doen? Of zijn de creditcards maximaal 150 euro waard, waardoor je voor elke nieuwe 3vcash prepaid creditcard, een nieuwe kaartnummer krijgt?
PS:
Heb Avatar Limited Edition Steelbook Blu-Ray gekocht. ¤13,- maar, want VERZENDEN IS GRATIS BIJ UK ONGEACHT DE PRIJS, DAT GELDT VOLGENS MIJ ALLEEN VOOR DEZE LIGHTENING DEALS!!!!!!!!!!!!!
Amazon.uk heeft deals die goed genoeg zijn, maar ik kan ze niet kohopen omdat ik geen creditcard hebquote:Op maandag 21 november 2011 20:40 schreef Koen. het volgende:
.com heeft veel leukere deals.
http://www.amazon.com/gp/product/B0053YGYO4?smid=ATVPDKIKX0DER
Nou.quote:Op maandag 21 november 2011 20:40 schreef Koen. het volgende:
.com heeft veel leukere deals.
http://www.amazon.com/gp/product/B0053YGYO4?smid=ATVPDKIKX0DER
Onwaar.quote:Op maandag 21 november 2011 21:43 schreef Eenskijken het volgende:
Nouja, korting zit allemaal wel rond de 30-40% is opzich niet misselijk natuurlijk. Maar voor ons is het sowieso lastig, omdat er verzendkosten a 4 pond bijkomen tenzij het 25 pond+ is.. En de koers staat op dit moment niet zo gunstig als toen het eerst was...
conclusie: om terug te komen op de TT, we hebben idd een nederlandse amazon nodig.
en je hebt gelijk idd... die boeken waren ook super savoriory delivery. dat scheelt echt een stuk. geen idee waarom trouwens, eerst was het echt dat je minimaal 25 pond moest besteden..quote:Op maandag 21 november 2011 21:47 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Onwaar.
Ik kocht een product van 10 pond en ik kon gewoon kiezen voor FREE SUPER SAVER DELIVERY. Ik heb dus geen verzendkosten betaald.
Oude (oorspronkelijke) prijs van je product is wel waarschijnlijk meer dan 25 pond waard en daarom kreeg je gratis verzendkosten. Het gaat bij de gratis verzendkosten niet om de lightning (nieuwe) prijs, maar om de oude prijs. Dus als je product normaal gesproken 30 pond kost, maar bij een lightning deal 10 pond, dan wordt je product gratis verzonden.quote:Op maandag 21 november 2011 21:47 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Onwaar.
Ik kocht een product van 10 pond en ik kon gewoon kiezen voor FREE SUPER SAVER DELIVERY. Ik heb dus geen verzendkosten betaald.
Ik kocht de Avatar Limited Edition Steelbook Blu-Ray box.quote:Op maandag 21 november 2011 22:00 schreef Gsus86 het volgende:
[..]
Oude (oorspronkelijke) prijs van je product is wel waarschijnlijk meer dan 25 pond waard en daarom kreeg je gratis verzendkosten. Het gaat bij de gratis verzendkosten niet om de lightning (nieuwe) prijs, maar om de oude prijs. Dus als je product normaal gesproken 30 pond kost, maar bij een lightning deal 10 pond, dan wordt je product gratis verzonden.
Als voorbeeld dit product die bij een lightning deal wordt aangeboden voor 39 pond:
http://www.amazon.co.uk/gp/product/000746469X?smid=A3P5ROKL5A1OLE
Lightning prijs kost 13.5 pond en bij het uitchecken kan je kiezen voor gratis verzenden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |