Ah, niet alleen .de , maar ook co.uk doet mee... http://www.amazon.co.uk/g(...)tImg/?node=350613011quote:Op maandag 5 december 2011 01:43 schreef shiznuts het volgende:
Cyber Monday reloaded: Blitzangebote des Tages.
Bron: Amazonquote:Black Friday Deals Week 2012 will run on our Today's Deals page from November 19 to 25 and feature over 1,000 Lightning Deals--time and quantity limited offers on some of our best products. Missed deals during the week? You can grab them again over the 'Black Friday Reloaded' weekend on November 24 and 25. To find out about Lightning Deals first every week, including Black Friday, subscribe to the Deals Newsletter.
"Black Friday" is a US retail phenomenon that Amazon.co.uk has been running in the UK since 2010. It follows the US national holiday of Thanksgiving on the fourth Thursday every November, which sees retailers offering unprecedented discounts in time-limited deals, and is seen as a starting gun for the peak Christmas shopping period.
je kan tegenwoordig ook je debitcard nummer in vullen, dus gewoon met je bankpas betalen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:25 schreef DE_krumpel het volgende:
Kan je ook zonder creditcard betalen op amazon?
Een debitcard is niet je normale bankpasquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
je kan tegenwoordig ook je debitcard nummer in vullen, dus gewoon met je bankpas betalen.
toch staat er gewoon een maestro logo bij de kaarten die je kunt invullen bij betalen...quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een debitcard is niet je normale bankpas
De vaste boekenprijs geldt toch niet voor Engelstalige boeken, wel?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:30 schreef JeMoeder het volgende:
Laat amazon trouwens lekker in de UK zitten. Als ze naar NL komen wordt alles veel duurder. Ik koop nu boeken voor 5 pond inclusief verzenden, die hier vanwege de vaste prijzen 20 euro excl. verzendkosten zijn.
Bij amazon Duitsland is engelstalig veel duurder dan bij amazon.co.ukquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:13 schreef Sloggi het volgende:
[..]
De vaste boekenprijs geldt toch niet voor Engelstalige boeken, wel?
Oh sorry, correct, de boekprijsbinding geldt niet voor importquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:32 schreef Sloggi het volgende:
Dat snap ik, maar dat was mijn vraag niet.
Nope, volgens mij niet, en ook niet voor Duits/Frans/Spaans, vandaar dat ik import zeiquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:35 schreef Sloggi het volgende:
Geldt het dan ook niet voor Engelstalige boeken verkocht in Nederlandse winkels?
ja, maar dat was dus mijn punt met amazon.de, of ze dat doen is maar zeer de vraag.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:37 schreef Sloggi het volgende:
Oké. Dan zou een Nederlandse Amazon Engelstalige boeken dus gewoon goedkoop aan moeten kunnen bieden.
Vorig jaar heb ik COD MWF3 voor de PS3 voor 20 euro gekocht, officiële Sony Wireless PS3 controller voor 15 euro, officiële Sony Wireless PS3 Headset voor 6 euro, etc.quote:Op maandag 19 november 2012 00:40 schreef shiznuts het volgende:
En nog 4 dagen tot de Cyber Monday: http://www.amazon.de/gp/f(...)1KHEVN8G3KEVBMBFT0PM 23-30 Nov.
Tot die tijd zoals gebruikelijk elke dag lightningdeals: http://www.amazon.de/Sond(...)&node=872398#csld-mc
Bevalt me beter dan de 'hunt' van die je-weet-wel zaak.Systeem werkt best fair en er lijkt minder rush achter te zitten. Sowieso weet je toch vrijwel zeker wat er komen gaat en kun je eerst ff research doen. Goeie camera (GH2) en koptelefoon (Bose QC15) die ik destijds wilde heb ik inmiddels al. Maar misschien vind ik nog iets random gaafs dat zo voordelig is, dat het best een interessante deal is. Of misschien zitten er cadeaus voor de decembermaand tussen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |