Fysiek is het prima te doen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:17 schreef dyonvbaal het volgende:
das iets dat ik echt nooit zou kunnen...
als jij als sportief persoon het al zwaar hebt ermee... dan heb ik niet veel vertrouwen in mijn lichaam...quote:
Pics or it didn't happen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:11 schreef wyccie het volgende:
Ik ben trouwens niet alleen maar suf, ik heb ook stoere dingen gedaan.
Doe het dan.quote:
Zo sportief ben ik niet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:20 schreef dyonvbaal het volgende:
als jij als sportief persoon het al zwaar hebt ermee... dan heb ik niet veel vertrouwen in mijn lichaam...
Dat zijn mijn eigen foto's in die post.quote:
Er zijn nog teveel dingen die ik wil doen. Deze zomer wordt het Angola, ik wil nog een keer op de motor door Zuid-Amerika en in 2015 heb ik een rondreis in zuid-oost Azië op de planning staan.quote:
Ik vond de halve marathon die ik in april heb afgesproken al heel wat. En de ander heeft zich nog niet eens ingeschreven, de smiecht.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:31 schreef picodealion het volgende:
Ja, ik ben benieuwd of het er ook van komt, maar dat hebben we nu eenmaal afgesproken met een paar vrienden.
met andere woorden, grote kans dat je alleen loopt...quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vond de halve marathon die ik in april heb afgesproken al heel wat. En de ander heeft zich nog niet eens ingeschreven, de smiecht.
Maar die vorige vraag noemde je na een tijdje ook 'ontzettend makkelijk'.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:20 schreef dyonvbaal het volgende:
Ach tegenover Edward Asher vond ik dit toch een makkelijke vraag... al is blijkbaar niet iedereen het daarmee eens...
Zijn we nou klaar met vechten?quote:Op woensdag 16 november 2011 10:23 schreef dyonvbaal het volgende:
Macondo, is het zo makkelijk genoeg voor je of moet ik de titels er gewoon vast neerzetten...
Niet te veel op ingaan.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:24 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat een gezeik de afgelopen paar dagen (en dan heb ik het niet over jouw opmerking Gill...)
Nee nog lang niet... maar ik zal me mond houdenquote:Op woensdag 16 november 2011 10:24 schreef picodealion het volgende:
[..]
Zijn we nou klaar met vechten?
omdat ik eigenlijk wel verwacht had dat de stem van Karl uit Up! wel bij jullie bekend was... En al helemaal als ik dan de foto erbij plaatsquote:Op woensdag 16 november 2011 10:24 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Maar die vorige vraag noemde je na een tijdje ook 'ontzettend makkelijk'.![]()
Maar deze is vast makkelijker, hoewel het 'voor 2010' het wel pittig maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |