Ik had verwacht dat het 1e plaatje al genoeg zou zijnquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:30 schreef dyonvbaal het volgende:
ik had het er niet uit gehaald, al had dat met die duidelijke rode kleur natuurlijk wel gemoeten...
Nee, ik dacht dat dat Tems antwoord was, en dat het zonder de titel te noemen goedgekeurd was.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:45 schreef dyonvbaal het volgende:
maar dan weet je toch wel welke film erbij bedoeld word :|
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
wyccie je hebt Hero toch wel gezien
Tijd voor een herkijk dusquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
Vroeger vond ik het altijd zo raar als ik met vrienden in de videotheek stond en ze zich niet meer herinneren of ze een film hebben gezien. Nu heb ik het zelf ook.
Dat vind ik wat zonde van mijn tijd en de films hier die ik nog niet gezien heb.quote:
Zoiets als de Indiana Jones-reeks kan ik ook niet meer onderscheiden.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:55 schreef picodealion het volgende:
Ik heb dat echt alleen met films die ik in mijn jeugd heb gezien. Zo eens in de paar maanden kom ik nog iets tegen waarvan me begint te dagen dat ik 'm heb gezien, maar ik heb 99% nu wel gecheckt geloof ik.
quote:
Niet zoveel breien.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:00 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Ik rook niet, drink niet, zelfs caffeïne vind ik vergif.
Het enige ongezonde is dat ik te veel eet en te weinig slaap.
Breien is kut, haken is veel leuker.quote:
Zondag de Zevenheuvelenloop.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:00 schreef picodealion het volgende:
Minder eten en drie keer per week hardlopen.
Vishaken?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:04 schreef picodealion het volgende:
Volgens mij houdt hornage ook wel van haken.
Respectquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:11 schreef wyccie het volgende:
Ik ben trouwens niet alleen maar suf, ik heb ook stoere dingen gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |